Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik was er ook bij!!!! :D En ik weet nog zo goed dat ik dat blonde meisje wilde zijn die die zonnebloem aan Michael gaf bij Earth song......:)
Enne.....ik heb me nog wel op het nippertje opgegeven om te zingen daar, maar ik heb niets meer gehoord, dus weet niet of het doorgaat.
En wat een mooi idee van handen vasthouden en daarna die ballonnen oplaten; ik hoop dat het gaat lukken!!!

Ohh ik was zo kwaad op dat meisje wat het podium op mocht. Daar was toen der tijd een prijsvraag voor in de Telegraaf. Oom en tante hadden speciaal de telegraaf gekocht zodat ik mee kon doen. Was een paar simpele vragen invullen en een slagzin afmaken met "Ik wil Michael Jackson ontmoeten omdat....". Dagen heb ik op die slagzin gezeten want het werd door een vakkundige jury beoordeeld dus hij mocht niet te simpel zijn.. En wat wint er "Ik wil Michael Jackson ontmoeten omdat hij niet in (naam dorp waar het meisje woonde) komt".:mat::cry:

@ Hocus: World Cry zal iets speciaals gaan doen waarna er een stilte zal zijn.......daarna komt er een video tribute van Open Road Pictures.

(K)

Ik wist niet eens dat die dames van te voren werden uitgekozen.
Zelf dacht ik dat het een keuze van de beveiliging was.
Niet echt een verrassing dus voor die dame.
Zoals ik het begrepen heb koos Michael zelf de dames uit. Vóór het concert liep er altijd een cameraman voor 't publiek langs en die filmde de eerste rij, Michael kon dan een keuze maken.

Maar ik denk dat security er ook mee te maken had....er waren meiden die Michael overal volgden en als die er ook nog leuk uit zagen was de keus snel gemaakt. haha

Zover ik weet is het altijd van te voren bekend wie er op het podium komen. Ik heb eens ergens gelezen dat fans die op het podium komen bij yana ofzo dat die vooraf instructies krijgen van wat wel en niet mag. En die kinderen bij earth song hebben daarnaast ook nog een hele dag training gehad van hoe te lopen enzo.

Het lijkt misschien spontaan maar dat is het dus niet helemaal. Dat kun je ook duidelijk zien bij het History concert in Munchen. Het meisje begint meteen met haar beertje te zwaaien om aan te geven waar ze staat en ze kan niet wachten tot ze het podium op mag. Die tijdens het concert kwam waar ik bij was, was lang niet zo hyper. Gaf hem alleen een knuffel, ze maakten een dansje samen.

En volgens mij was het altijd zo dat als je op het podium hebt gestaan je je plekje op het veld kwijt was.

@Thijzzz: Is het een idee om bij het EJE op het tijdstip dat Michael overleed allemaal elkaars hand vast te houden (of zoveel als mogelijk) en een minuut stilte te houden? Hoor 't wel... :wink:

@Science freak: Misschien mooi om dan daarna de ballonnen op te laten? Tis maar een idee... :)

Er was toch een idee dat overal op de wereld rond dat tijdstip Cry gedraaid zou worden en dat iedereen dan handen zou vasthouden?
Kweet nie of EJE daar ook aan mee doet?

Edit:
@ Hocus: World Cry zal iets speciaals gaan doen waarna er een stilte zal zijn.......daarna komt er een video tribute van Open Road Pictures.

(K)
ok dat is het volgens mij

Last edited:

Het verbaast mij dat MJ fans op PVV stemmen. Niet bepaald een vredelievende of milieubewuste keuze (dus niet in overeenstemming met MJ's boodschap). Maar goed, ik heb zelf ook onorthodox gestemd, voor de dieren.

Ik vind het niet geheel vreemd, als jij weet wat er daadwerkelijk gaande is in de wereld is het niet zo vreemd.
Daarnaast als je PVV noemt, denk men gelijk aan moslims bla bla bla, terwijl hij zo helemaal niet staat. Heb je zijn punten wel eens doorgenomen ?

Er was toch een idee dat overal op de wereld rond dat tijdstip Cry gedraaid zou worden en dat iedereen dan handen zou vasthouden?
Kweet nie of EJE daar ook aan mee doet?
Edit:
ok dat is het volgens mij
Oh, dat heb ik dan zeker gemist... Sorry! :wink:
Maar da's inderdaad ook heel mooi! :yes:

Wat ik van Wilders weet: meer geld voor wapens en wegen. Niks voor milieu, europa of ontwikkelingsamenwerking. Haatdragende taal en weinig visie. Nee, dank je. Welke punten van hem zijn goed? Ik kan er geeneen noemen.

België is inderdaad zo gek nog niet, ware het niet dat dat land meestal geen regering heeft, en opgescheept zit met Wilders-vrind De Winter. Creeps zijn er helaas overal.

Hier hebben we PVDA gestemd...normaal altijd SP maar ik dacht; laat ik eens tactisch gaan stemmen.

Op een Wilders zit ik niet te wachten, volgens mijn oudste zoon van 7 moet papa dan het land uit van die rare meneer.

Hier een paar puntjes die je terug vind in de PVV

* we inderdaad de grenzen dicht moeten doen voor de massaemigratie
* criminele marokkaantjes een enkeltje Marokko moeten krijgen
* mensen met 65 met pensioen moeten gaan
* de vele miljarden aan betaling aan Europa best wat minder kunnen
* het meeste geld dat we aan ontwikkelingshulp geven in verkeerde handen valt
* geen JSF vliegtuigen moeten aanschaffen ter waarde van vele miljarden
* onze soldaten weer terug naar huis moeten.
* de ouderen niet nogmaals gekort moeten worden op hun pensioentje
* de crisis vooral de schuld is van de banken en zij dus ook maar het meeste moeten betalen

Ik ben het met 2 punten die je daar schrijft eens Ladylay.

Maar die grenzen dicht gooien, nee kan van mij niet.
Iedereen heeft recht om hier te gaan wonen.
JSF vliegtuigen, gewoon aanschaffen. Kost wat geld, één ding niet vergeten. Het is ook vriendjes politiek met de VS.
Als je ooit problemen hebt, schieten deze mannetjes wel te hulp.
Dit is ook zo met de soldaten in het buitenland.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dit is uiteraard een MJ forum, ergens waar ik enkel grof zou discussiëren over gerelateerde onderwerpen van Michael.

Ik kwam dit tegen: http://www.michaeljackson.com/cz-en/node/727043

Ik denk dat ik dan toch maar een stuk vroeger naar het beeld ga. Hopelijk is het dan nog een beetje rustig...

Ohh bedankt voor het melden. Opzich vond ik het wel 'raar' dat er niks bij het beeld gepland was maarja door dat event in Eindhoven ook wel weer logisch. Ik heb zo'n vermoeden dat mensen die daar komen ook naar Eindhoven komen later van van 4 tot 9 bij dat beeld hangen is wel lang.
Ik kom dus ook iets eerder bij het beeld. Kan ik tenminste nog rustig een bloemetje leggen enzo..

Ik ben het met 2 punten die je daar schrijft eens Ladylay.

Maar die grenzen dicht gooien, nee kan van mij niet.
Iedereen heeft recht om hier te gaan wonen.
JSF vliegtuigen, gewoon aanschaffen. Kost wat geld, één ding niet vergeten. Het is ook vriendjes politiek met de VS.
Als je ooit problemen hebt, schieten deze mannetjes wel te hulp.
Dit is ook zo met de soldaten in het buitenland.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dit is uiteraard een MJ forum, ergens waar ik enkel grof zou discussiëren over gerelateerde onderwerpen van Michael.

Klopt :) Maar om even aan te geven dat hij meerdere sterke punten heeft. Maar ook links is in bepaalde dingen, zoals aow niet verhogen.

Maar idd, ik kom hier niet voor de politiek :p

Het is idd geen politieke site maar ik wil nog even benadrukken dat Wilders er helemaal niet voor is om alle buitenlanders het land uit te zetten. Als jij als "buitenlander" gewoon normaal functioneert in Nederland dan hoef je nergens bang voor te zijn.

Wat het milieu en de dieren betreft Wilders is bijvoorbeeld tegen plezier jacht iets wat ik echt walgelijk vind. Hij wil dierenmishandeling aanpakken met dierenpolitie en een dierenalarmnummer met betere Dierenambulances. Hij wil illegale lozingen in zee tegen gaan.

Maar goed zo kan ik nog wel even doorgaan. Toen ik een paar weken geleden het programma door las kwam ik gewoon een hoop goede dingen tegen. Wilders is niet alleen maar tegen profiterende moslims.

ik schaam de DOOD voor Nederland op dit moment.

DIE moslims, DIE buitenlanders.....gatverdamme....

Beoordeel de mensen op wie ze zijn en niet op hun godsdienst.
Beoordeel alle mensen met gelijke waarden en normen.

En ja, wilders heeft goede punten.
Ging hij daar maar de nadruk op leggen ipv zijn nummer 1 prioriteit, DE moslims.....

DE moslim bestaat NIET.

Ik kots even op "mijn" eigen land met deze dwaze keuze die gemaakt is.
Democtratie mijn reet.
Moet ik mijn leven, sociale zekerheden en toekomst in de handen van dat tuig leggen?
Ik ben echt niet van plan om in zo,n land te gaan leven, nooit.

Deze las ik ergens, uiteraard moet je het met een knipoog lezen en het sarcasme druipt er af.

'Alle partijen zijn slecht en de PVV niet. Want laten we wel wezen; het is de schuld van de moslims dat we in crisis zitten. Bezuinigen doen we gewoon door ALLE moslims het land uit te sturen, terug te gaan naar de gulden, uit de Europese Unie gaan want de Turken komen eraan. We doen de grenzen dicht zodat er vooral niemand meer in kan (ook niet uit)... Ennn we maken het daarmee veiliger voor ons als Nederlander. Kom laten we de dijken doorprikken en leven als geuzen. Geen handel meer drijven met het buitenland, we doen het wel met dorpen onderling. Buitenland kan niet meer, we zijn immer Nederland, het moslim-vrije land. Politie hoeft niet meer, want die gevaarlijke moslims zijn weg. Defensie doeken we op, wij zijn een vreedzaam land. En heel rijk want we hebben goede gedachten vinden we zelf.'

muahah over Wilders gesproken, we moesten vandaag aan een project werken. 10 leerlingen per groepje en 1 groepje had als onderwerp: Wat zijn de verschillen tussen Wilders en Hitler?
Nou ben ik het niet altijd eens met Wilders, maar dit ging toch wel erg ver:mello::rofl:

Precies Jenny. Daar heb ik ook een grote hekel aan. Lekker makkelijk om alle problemen te schuiven op die buitenlanders. Als er ergens een overval of wat dan ook wordt gepleegd hoor je hier en daar "zou vast wel door een buitenlander gedaan zijn". Net of wij Nederlanders zulke heilige boontjes zijn. Kijk maar naar Joran en Benno L. etc. Ik vind het juist wel leuk die multiculturele samenleving. Brengt wat meer kleur op straat enzo.

Ik ben echter wel van mening dat ze gewoon moeten integreren zodat ze de taal kunnen spreken en weten wat de gebruiken en regels hier zijn. Dat betekend echter niet dat ze van mij geen hoofddoek mogen dragen, de ramadan moeten afschaffen, hun eigen taal helemaal moeten opgeven of wat dan ook. Bij het grootste gedeelte van alle buitenlanders gaat dat goed maar er zijn er natuurlijk altijd bij die dat onzin vinden of de fout in gaan omdat ze alle vrijheden die ze hier hebben niet gewend zijn en doorslaan.

Helaas verpest die groep het gewoon voor de rest en dat is jammer. Ken zat Turken, Marokanen etc die zo Nederlands zijn als wat maar die door die groep die het verpest nog gezien worden als die buitenlander.

Er zullen in het buitenland waarschijnlijk ook Nederlanders zijn die niet de moeite nemen om te integreren en helemaal losgaan in het land waar ze nu verblijven en dus de weg kwijt raken. Betekent dat dan dat wij Nederlanders allemaal zo zijn?!

Ik snap best dat het Wilders vooral gaat om de groep die het voor de ander verpest maar dan nog. Door dat soort dingen te roepen en verkondigen word het er volgens mij niet echt beter op. En natuurlijk heeft ie ook nog meer dingen op het programma staan maar de nadruk lag wel op de buitenlanders heb ik zo het idee.

Ik wil absoluut niemand veroordelen om zijn politieke keuze, want iedereen is daar volkomen vrij in.
Maar dan ben ik ook vrij om te zeggen dat ik me aansluit bij de mensen die absoluut géén PVV gestemd hebben
De partijpunten van Wilders zullen best goed zijn zo hier en daar, maar wat deze man doet is onrust en angst voor het onbekende zaaien.
Ik ben bang (ja, hij heeft het al voor elkaar ;)) dat als hij premier zou worden (gebeurt gelukkig niet) bevolkingsgroepen hier in NL alleen nog maar meer tegenover elkaar komen te staan.
En dat is nou juist wat we níet willen.
En ook inderdaad de manier waarop hij spreekt over één bepaalde groep is echt om misselijk van te worden. Het is nog niet eens wát hij zegt, maar hoe. We zijn allemaal mensen en niemand heeft het recht zo over een ander te praten, vind ik.
Wat ik dan ook weer vind (jaja, ik vind een hoop vandaag :)) is dat we dan op onze beurt ook niet "zo" over Wilders moeten praten, want dat is dan repspectloosheid met respectloosheid bestrijden en ik wil zijn gedachtengoed juist zo graag bestijden met........jaja.......daar komt ie dan; L.O.V.E :)

Wat een uitslag, echt horrible. Wilders spreidt wel erg snel zijn nare eigenschappen na de winst. Gisterenavond: "de AOW-leeftijd van 65 behouden is voor mij een breekpunt. Absoluut.'' "Daar blijft u bij, ongeacht de uitslag?" "Uiteraard, anders zou het kiezersbedrog zijn." Vandaag heeft hij zijn kiezers reeds bedrogen, het is geen breekpunt meer. Ook het andere breekpunt van de immigratiestop is van de baan. Wat een held. Ik noem dat machtsgeil. Mijn advies voor een volgende verkiezing: stem voor integere, betrouwbare en liefst sociaal denkende politici.

Angela, het was niet meer gelukt om te stemmen. Ik had het zo druk dat ik er niet meer toe was gekomen om de gemeente te bellen, dus ik heb een keertje overgeslagen. Voortaan berg ik mijn stempas gelijk goed op zodra ie binnen is :p
Ik zou SP gestemd hebben.

Leuk om die filmpjes van het concert in Nederland te zien. Wat zou ik graag willen dat ik Michael toen al 'kende'. Ik ben heel blij dat ik nu van alles van hem terug kan kijken, maar soms maakt het me ook best droevig dat ik nooit zoiets kan hebben van, oe wat is Michael nu aan het doen enzovoort. Hij heeft de laatste tijd best een grote rol in mijn leven ingenomen, waardoor ik daar steeds vaker zo over denk.

:better: Zo is het altijd wat he? Allemaal dingen die je achteraf pas begint te beseffen. En dingen die je eerder misschien niet zo speciaal vond dat je daar nu juist meer waarde aan hecht of juist meer over na gaat denken.

Ik kan het me wel goed voorstellen. Je kunt niet meer naar een concert enzo. Maar ook de kleine dingetjes kun je niet meer doen. Zoals Michael een kaartje sturen in de hoop dat het aankomt en hij het leest. Of snachts tot diep in de nacht opblijven omdat hij een signeer sessie geeft die je met een livestream kan volgen etc..

de PVV is in mijn gemeente van 3 naar 12 procent gegaan.
Ik loop al de hele dag te denken (als ik buiten ben): zou jij op de pvv gestemd hebben?
Mischien wel die moeder op het schoolplein die aardig in mijn gezicht doet maar ondertussen kotst op de religie van mijn man.

Moussa (mijn oudste zoon) noemt hem 'die rare meneer die vindt dat papa hier niet mag wonen'.

Deze uitslag creert echt een enorme verdeeldheid, ik ben zelf geen moslim maar ben wel moeder van 3 bruine jochies waarvan de vader moslim is.
1 op de 8 mensen heeft hier PVV gestemd en in andere steden soms zelfs 1 op de 3.
Ik vraag me serieus af wie al die mensen zijn die mijn man en kinderen het liefst ziet vertrekken of die op zijn minst willen dat ze ge-assimileerd worden.

Een paar jaar geleden hadden we hier in nederland nog het hoogste woord over de verkiezingswinst van het vlaams blok en moet je nu zien.
in de jaren 90 werd Janmaat veroordeeld voor zijn 'vol is vol' leus.

Het wordt er niet gezelliger op hier.

edit:

leuke mop:

In Den Haag zitten Geerts Wilders en Rita Verdonk samen op een terrasje wat te drinken . Ze zitten net wat te smoesen als Job Cohen voorbij komt lopen ."Zo , zitten jullie snode plannen te smeden ? " "Ja " zegt Wilders "we zijn van plan om 100.000 allochtonen en een melkboer uit te zetten " Zegt Cohen "een melkboer ? Waarom een melkboer ? " Wilders draait zich om naar Rita en zegt " Zie je wel , ik heb je toch gezegd dat niemand zich druk maakt over die allochtonen ?

Last edited:
Back