Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

dan de ouderenpartij of blanco gaan stemmen? Als je niet stemt wordt je stem zowiezo verdeeld en gaat meestal naar de grootste partijen. Met blanco wordt je stem niet verdeeld.

Weten jullie of er toch een mogelijkheid is om te stemmen zonder stempas?
Ik wil gaan stemmen, maar mijn moeder is dus zo slim geweest om alle stempassen al een tijd geleden de prullenbak in te gooien. Ze dacht dat het 'oud' was:smilerolleyes: :p

Nee zonder stempas kun je niet stemmen. Ik zou morgen even de gemeente bellen om te vragen of je nog een nieuwe stempas kunt krijgen, geen idee tot wanneer dat kan.

Klopt, met filosofie kun je ook geen land besturen, dat zijn 2 tegenstrijdige dingen.
Daarom ga ik ook niet stemmen.
Niet stemmen is altijd zonde. Stemmen is een voorrecht, er zijn een heleboel landen waar de bevolking helemaal niets te zeggen heeft. Ik zou 't er zeker op wagen....dan maar partij voor de dieren , of de partij die het beste uit de bus komt voor jou.

Leuke foto's Hocus!
Thanks! :wink:
Deze heb ik even snel gemaakt.
drumstel1.jpg

foto785t.jpg

foto786.jpg
Hij is echt leuk!! :D
Hebben jullie trouwens al een politieke partij waar je op gaat stemmen? Ik geen één.
Ja, ik wel... :)
Niet stemmen is altijd zonde. Stemmen is een voorrecht, er zijn een heleboel landen waar de bevolking helemaal niets te zeggen heeft. Ik zou 't er zeker op wagen....dan maar partij voor de dieren , of de partij die het beste uit de bus komt voor jou.
Helemaal mee eens! Mijn ouders hebben me ooit eens meegenomen naar dat Amerikaanse kerkhof in Normandië Frankrijk. Daar liggen voetbalvelden vol met jongens van zo'n 18-/19-jaar oud. Daar word je, als je daar staat, héél stil van... :( Die jongens hebben gevochten voor onze vrijheid. Ik ben het verplicht aan hen om te stemmen, zo voel ik dat.
Het is inderdaad een voorrecht. :yes:

Ik ben een actieve SP-er maar ik twijfel nu enorm.

Mijn grootste politieke nachtmerrie is een coalitie van de VVD met het CDA of de PVV,
Om die reden overweeg ik te gaan stemmen op de PVDA.

Trouwens, Tegen een uur of 5 zijn we bij het beeld in Best.
(we rijden om 3 uur weg uit Hardenberg, overijssel).
We hebben nog wel plek over in de auto dus als er mensen vandaaruit naar Eindhoven moeten die geen auto hebben die kunnen wel meerijden met ons.

Ik twijfel altijd tussen SP en groenlinks. De vorige keer ook nog even aan D66 gedacht want die had ook goede dingen en kwam als beste uit de stemwijzer maar toch niet gedaan.
Ik vind het ook maar niks als CDA, PVV en VVD ons land zou moeten gaan besturen. Gister ook stukje debat gezien op een of andere zender. Mocht Balkenende zeggen waarom we op hem (of zijn partij) moesten stemmen. Maakt iemand de opmerking dat zijn kabinet al een paar keer was gevallen enzo. Zegt ie dat we daar niet naar moeten kijken:hysterical: De rest heb ik niet gevolgd want ik ging sporten maar ik moest toen wel even lachen. Ja dat wekt vertrouwen..we moeten daar niet naar kijken :lol:

Ik weet nog niet hoe laat ik bij het beeld ben.. mijn plan is nu om laat in de middag naar het Best te gaan. Dan door naar Eindhoven, daar ergens iets eten en nog even wat winkels af waar ik al lang niet meer ben geweest. Als ik daarmee klaar ben zal het wel onderhand tijd zijn om naar Dynamo te lopen. Bedacht me gister dat het daar op vrijdag koopavond is als ik me niet vergis wat mij wel goed uitkomt :lol:

Last edited:

Een video van de gedenkplaats in München! :heart:
Hebben ze echt zo mooi en met veel liefde gemaakt.
Misschien kunnen we ze helpen door de petitie te tekenen?
[youtube]UElEK1420nA[/youtube]

Haha, ik dacht dat jullie het engels wouden houden hier :p

En jazeker, ik kom ook from the Netherlands !

Wat leuk om te zien dat het European Jackson Event zo leeft onder jullie.

Laten we er samen een speciale dag van maken.

Tot de 25e.

(K)

Thanks, sciencefreak !
MJ paradijs.....haha :D

Last edited:

Samantha heb je nog een nieuwe stempas opgehaald? Ik lees net op mijn stempas dat je hier gisteren nog een nieuwe stempas had kunnen halen dus zal vast bij jou ook wel het geval zijn.

Ik denk idd SF dat het een beter plan is om het te doen als het donker is.

En last but not least welkom Ladylay :)

Thanks Angela !

Ik kan het hier nergens vinden, dus vermoed dat jullie me wel kunnen helpen.
Ik wil gaarne een onderschrift, waar kan je dat instellen ?

op wie gaan jullie allemaal stemmen?
en wat te doen op 25 juni...??

Thanks Angela !

Ik kan het hier nergens vinden, dus vermoed dat jullie me wel kunnen helpen.
Ik wil gaarne een onderschrift, waar kan je dat instellen ?
User CP > Edit Signature :)

Haha, ik dacht dat jullie het engels wouden houden hier :p

En jazeker, ik kom ook from the Netherlands !
Hoii Ladylay! :waving: Welkom bij MJJC! Kom je 25-06 ook naar Eindhoven?
De ballonnen zullen waarschijnlijk niet om 20:00 de lucht in gaan, want dan is het nog echt te licht. We zouden dat beter later kunnen doen, bijvoorbeeld als we weg gaan.:)
Ja, is wel mooier idd als het donker is. Kunnen we er ook iets opschrijven?
Wat leuk om te zien dat het European Jackson Event zo leeft onder jullie.

Laten we er samen een speciale dag van maken.

Tot de 25e.

(K)
Tot de 25e! Ik zag dat je al aan het aftellen bent op Hyves! :D
Het is zo raar, aan de ene kant wil ik de tijd stilzetten... Ik wil hem niet al een jaar kwijt zijn... :cry: Aan de andere kant is het fijn die dag samen te zijn met andere fans... Zo dubbel... :(
op wie gaan jullie allemaal stemmen?
en wat te doen op 25 juni...??
Ik kies voor natuur, milieu & dierenwelzijn! :wink:
Kom je ook naar Eindhoven?

welkom welkom nieuwelingen:D

Ik heb gisteren wat filmpjes opgezocht van het concert waar ik bij was.. was gister alweer 13 jaar geleden. Lijkt echt veel korter.

oh WOW....heb die beelden nooit gezien.....ik was daar ook!!! Talk about Life changing moments.

Ik kende alleen de bovenste en de onderste. Die heb ik op videoband ergens.. Ik heb heel dat gebeuren (landen op schiphol, concert etc) toen van TMF opgenomen.

Alleen TWYMMF is nieuw voor me. Ben blij dat ik dat terug zie. Weet nog dat ik bij dat nummer een keer vreselijk heb moeten lachen maar geen idee meer waarom. Al die dingen komen weer boven. Zo ook dat ik mijn vader vaak vroeg "welk nummer is dit?" En er zat dus een rij fans voor ons en die keken weleens geirriteert om. En iemand achter ons liet z'n beker cola vallen. Voelde ineens een beetje nattigheid maar gelukkig zat niet heel m'n jas onder.

En het ergste was nog dat ik net na de pauze ineens vreselijk moest. In de pauze was ik niet gegaan want er stond een hele lange rij en wilde niks missen uiteraard. Dat was echt erg en m'n vader ook steeds van ga dan, nu is t niet druk.. ehh nee pa ik wil niks missen:hysterical:

Thanks Dutchie !!!

Hocus : Dan is er een meeting correct ? Nee, is eigenlijk wat te ver weg.

Ik heb al gestemd, ik heb gestemd op PVV.
Waar hebben jullie op gestemd ? Of moet sommige nog stemmen.

Oh wat een mooie ervaring moet dat geweest zijn Dudie en Dutchie!
Wat een eer om deze man nog live gezien te hebben, ook al was history tour minder qua vocals.
TII zou mijn eerste live concert zijn geweest:cry:

Ik heb wel al gestemd, ben niet rechts, maar ook niet al teveel links.
De stemwijzer heb ik eergisteren ingevuld en toen kwam er één partij naar voren waar ik maar op een aantal punten mee oneens was.
Dus die maar gekozen.

@ladylay Ik moet nog stemmen en ik stem ook op de PVV :ph34r:.

De 25ste ga ik naar Eindhoven European Jackson event Mano.

Last edited:

Wow, mooie filmpjes Dudie! :heart:
Ik ben zo'n stommeling dat ik toen niet ben gegaan... :cry:

Ik zal er zijn de 25e! Wat gaan we allemaal doen?:D
Hier is de link: http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=90919
Verder gaan we samen met Science Freak ballonnen oplaten en 's middags zijn er nog een hoop fans bij het beeld in Best.

Heeft iemand van hier zich eigenlijk nog opgegeven om iets (gedicht/zingen/dansen) te doen voor Michael? Charlotte gaat zingen toch?
Hocus : Dan is er een meeting correct ? Nee, is eigenlijk wat te ver weg.
Ja klopt, zie de link hierboven. Jammer! Waar kom je vandaan?

Heb een coole mok besteld! Een witte met dit plaatje. Hopelijk krijg ik 'm gauw binnen! :)
!Bn+IhDg!2k~$(KGrHqEOKi0EtkWgDLtkBLlsfufybQ~~_35.JPG

Last edited:

@Thijzzz: Is het een idee om bij het EJE op het tijdstip dat Michael overleed allemaal elkaars hand vast te houden (of zoveel als mogelijk) en een minuut stilte te houden? Hoor 't wel... :wink:

@Science freak: Misschien mooi om dan daarna de ballonnen op te laten? Tis maar een idee... :)

Last edited:

Welkom Ladylay!

Oooh, die filmpjes! Ik weet nog dat ik naar die 1e keek toen op tv. Was nog in de tijd dat ik cdtje van La Toya kocht, omdat ik me niet voor kon stellen dat Michael ook gewoon cd's verkocht. Daar was hij toch een veel te grote artiest voor? :cheeky:
Voor de duidelijkheid, ik was nog heel jong, later is dat wel goed gekomen :rofl:

Als ik die concertbeelden vind het zo jammer dat ik nog gewoon te jong was om hem live te kunnen zien :( Het moet echt zo geweldig zijn geweest om daarbij te mogen zijn!

Back