Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

hmm ik denk niet dat ik er al om 8 uur ben maar ik laat het nog weten
@Angela, niet om je bang te maken maar omdat de entree gratis is betekent dat wel dat als je later komt en het zou vol zijn, dat je dan niet naar binnen kan.

Ik weet het maar Thijs zei al dat hij niet verwacht dat er 4000 man komt opdagen en ik eerlijk gezegd ook niet ;)
Mocht het echt vol raken kon hij nog een extra zaal openen.

Ik was ook niet van plan om pas tegen middernacht te komen hoor :)

Wat ik me trouwens ook afvraag he? Dynamo is toch een gewone uitgaans gelegenheid? Wat is het beleid m.b.t. mensen die er alleen komen voor de mogelijke sensatie en die dus niks met MJ hebben? Heb eigenlijk weinig zin in mensen die er komen om ons fans belachelijk te maken. Niet dat ik vind dat je moet bewijzen dat je een fan/liefhebber bent maar dat soort volk lijkt me niet echt gepast.

En gezien het gratis is zullen er vast mensen komen die zoiets hebben van laten we voor de gein eens kijken...

Weet trouwens ook niet of ik er al om 8 uur ben aangezien ik ook nog naar Best ga en ik niet weet hoe de verbindingen daar zijn met de bus. Ik weet alleen dat ik niet tot 4 uur blijf.

Wat ik me trouwens ook afvraag he? Dynamo is toch een gewone uitgaans gelegenheid? Wat is het beleid m.b.t. mensen die er alleen komen voor de mogelijke sensatie en die dus niks met MJ hebben? Heb eigenlijk weinig zin in mensen die er komen om ons fans belachelijk te maken. Niet dat ik vind dat je moet bewijzen dat je een fan/liefhebber bent maar dat soort volk lijkt me niet echt gepast.

En gezien het gratis is zullen er vast mensen komen die zoiets hebben van laten we voor de gein eens kijken...

Weet trouwens ook niet of ik er al om 8 uur ben aangezien ik ook nog naar Best ga en ik niet weet hoe de verbindingen daar zijn met de bus. Ik weet alleen dat ik niet tot 4 uur blijf.

Het is inderdaad een 'gewone' uitgaansgelegenheid die wij mogen gebruiken voor ons gratis evenement. We kunnen uiteraard mensen niet de toegang weigeren en je kunt niet van ons verwachten dat we iedereen gaan 'checken' op hun fan-zijn.

We organiseren het voor de fans, en wie er verder nog wil komen kijken om respect te tonen voor Michael is van harte welkom.

Ik weet het maar Thijs zei al dat hij niet verwacht dat er 4000 man komt opdagen en ik eerlijk gezegd ook niet ;)
Mocht het echt vol raken kon hij nog een extra zaal openen.

Ik was ook niet van plan om pas tegen middernacht te komen hoor :)

Er kan ook geen 4000 man in, dat scheelt ;)

Dat was het getal wat Thijs noemde, er gaan allicht meer mensen in dan bij Get on The Floor...
Anyway ik ben afhankelijk van de rest, ik rijd niet alleen dus, ik help het je hopen dat het volle bak wordt ;)

Ja, dat heb ik ook wel een beetje. Als er gasten binnen willen komen die rotzooi willen trappen... :( Ik hoop met heel m'n hart dat dat soort volk wegblijft de 25e...
Het is inderdaad een 'gewone' uitgaansgelegenheid die wij mogen gebruiken voor ons gratis evenement. We kunnen uiteraard mensen niet de toegang weigeren en je kunt niet van ons verwachten dat we iedereen gaan 'checken' op hun fan-zijn.

We organiseren het voor de fans, en wie er verder nog wil komen kijken om respect te tonen voor Michael is van harte welkom.
Begrijpelijk, maar ik hoop toch dat er iets van "security" aanwezig is. Of gewoon een paar sterke grote Michael fans! :lol:

Ik was vandaag bij het Man In The Mirror event in Bunnik. Was gezellig om met allemaal ander fans samen te zijn. Met z'n allen The Drill gedaan, was echt leuk! Optreden van Milly was weer top! :yes: De overige optredens hebben me niet echt kunnen boeien. Sorry... :giggle: Ik hou er nooit zo van als mensen Michael z'n nummers gaan zingen (ééntje ook nog vals...) :blush: Maargoed, al met al was het een leuke middag! :wink:

Zullen vast geen haters komen, de meeste mensen hebben een totaal andere gedachte na de film TII.

Ik heb 20 wensballonnen besteld, zullen er wel genoeg zijn denk ik of niet?
Het mooiste is misschien om deze na het feest de lucht in te laten, moeten we wel dezelfde tijd vertrekken:p

Ik bedoelde dus niet de mensen die komen om respect te tonen.. maar die fans dus gaan beledigen en negatief over Michael gaan doen en de overbekende 'grappen' gaan verkondigen wat dan niet gepast is.

Het zou fijn zijn als er lekker veel mensen komen maar als het wat minder druk gaat worden vind ik ook niet erg. Bij het laatste event waar ik ben geweest vond ik het al druk zat maar dat was te voorspellen omdat Taj special guest was. En daar kon volgens mij geen eens 4000 man in.

SF dat is denk ik ook het leukst maar dan kan ik niet helpen helaas. Ik ga weer rond een uurtje of 11/12 want ik wil het niet te laat maken en ben afhankelijk van de trein. 20 is wel een mooi aantal

Ik geloof niet dat er mensen zijn die op een feest ere van Michael, lekker even lopen te gaan haten, beledigen.
En van mij hoeft het ook niet al te druk of zo:p
Niet dat je geen dans ruimte meer over hebt en zeker niet dat je allemaal tegen elkaar staat:lol:

Zullen vast geen haters komen, de meeste mensen hebben een totaal andere gedachte na de film TII.

Ik heb 20 wensballonnen besteld, zullen er wel genoeg zijn denk ik of niet?
Het mooiste is misschien om deze na het feest de lucht in te laten, moeten we wel dezelfde tijd vertrekken:p
Super! Ik wil trouwens best meebetalen hoor! Laat anders maar ff weten!
De tijd maakt mij niet uit, m'n hotel zit om de hoek... :p
Het zou fijn zijn als er lekker veel mensen komen maar als het wat minder druk gaat worden vind ik ook niet erg. Bij het laatste event waar ik ben geweest vond ik het al druk zat maar dat was te voorspellen omdat Taj special guest was. En daar kon volgens mij geen eens 4000 man in.
Ik hoop dat het heel druk is (maar wel zo dat je je nog een beetje kan bewegen...). Allemaal voor Michael! :wub:

Jongens (en meisjes, lol!), ik begrijp jullie helemaal.....maar helaas heb ik geen glazen bol en kan ik ook niet aan iemand's neus zien of hij herrie gaat schoppen.

Bij vorige events is het altijd goed gegaan, dus ik vertrouw erop dat het nu ook goed gaat. Beter, zelfs, want nu hebben mensen ineens veel meer respect voor Michael. Dus ik ga er niet vanuit dat er iemand stennis komt schoppen of raar gaat doen.

Het komt helemaal goed :)

Ik ben er al wel om 20 uur en wil best helpen...

Mijn zus (Jenny) is er ook.

We zijn tegen het eind van de middag in Best en gaan dan door naar Eidnhoven waar we bij KFC gaan eten (iemand enig idee of dat een beetje in de buurt is van het event?).

edit: ik ben janena2008 op twittr maar ben er niet bijster actief.

Goed (ik weet even geen ander woord te verzinnen) dat jullie toch besloten hebben om te komen Janine. Misschien zie ik jullie daar nog.

Anders moeten we die hater maar even een mooie right leg billie jean kick verkopen. :rolleyes: :lol:
:giggle:
Ik ben er al wel om 20 uur en wil best helpen...

Mijn zus (Jenny) is er ook.

We zijn tegen het eind van de middag in Best en gaan dan door naar Eidnhoven waar we bij KFC gaan eten (iemand enig idee of dat een beetje in de buurt is van het event?).

edit: ik ben janena2008 op twittr maar ben er niet bijster actief.
Je wordt gevolgd! :D
Super dat jullie er ook zijn de 25e... :)

@Angela: Heb je een fotootje van dat drumstelletje wat je hebt gekocht? Balen dat het met Jayda nog niet beter gaat... :(

Hier zijn nog wat foto's van gisteren :

982147011_5_1a2E.jpeg

982148471_5_DG0G.jpeg

982150711_5_ugAe.jpeg

982152959_5_0x0A.jpeg

982154672_5_dzfR.jpeg

982293643_5_2Vl3.jpeg

982293664_5_iU7h.jpeg

Wat een leuk drumstel!!
(mede door die mooie foto natuurlijk :p )

Hebben jullie trouwens al een politieke partij waar je op gaat stemmen?
Ik geen één.

Tuurlijk!! anders had ik em niet gekocht :laugh:
Ik heb een politieke partij ja, als je het nog niet weet dan mag je wel opschieten :p

Wow, cool :D

Ik weet niet eens meer waar mijn stempas ligt. Hoop dat pa ze niet weggegooid heeft. Ma wist niet eens dat we ze binnen hadden gekregen :lol:

Ik twijfel altijd tussen partijen en besluit altijd op het allerlaatste moment welke het wordt. En dan vaak gewoon de bovenste maar ga dit keer de tactiek van collega toepassen. Die zei dat ze altijd op de eerste vrouw van de lijst stemt :lol:

En kom ik er echt niet uit dan stem ik op de ouderen partij of iets voor dieren. Dieren kunnen niet voor zichzelf stemmen en ik vind het jammer dat er zo weinig tijd is voor ouderen in de zorg enzo.

De eerste keer dat ik ging stemmen werd het dus ook de ouderenpartij. Mijn oma raakte er niet over uitgepraat. Die vond het helemaal geweldig haha:cheeky:

Ik heb geen politieke partij.
Mijn ideeën komen niet overeen met één partij.
Ze schreeuwen van alles, maar ik wil wel eens zien of dat ze hun beloftes ook kunnen waarmaken.
Ik kan beter zeggen dat filosofie (waar ik zeer geïnteresseerd ben) niet overeen komt met politieke stand punten.

mja maar met filosofie kun je geen land besturen denk ik :lol:
Ik denk dat er nooit een partij zal zijn waar je het 100% mee eens bent. Maar ik denk dan ook maar weer zo niet alles wat ze willen bereiken gaan ze bereiken, want ze zullen toch samen moet gaan regeren met andere partijen.

Ik hou me er verder niet zo mee bezig moet ik zeggen maar vind het wel belangrijk om te stemmen. Doe meestal wel een stemwijzer en daar komen alle 2 de partijen waar ik altijd op stem in voor. Of juist zoiets als pvda of pvv. PVV stem ik zowiezo al niet op en bij pvda heb ik ook niet. Die hebben al genoeg zetels enzo

Dat doe ik maar niet. Het zijn hartstikke goede mensen, alleen ze helpen een van mijn grootste hobby's om zeep, op oud en nieuw samen met de buren het traditionele vuurwerk afsteken.
Vind ik erg belangrijk, een traditie die al jarenlang is, maar zij willen het verbieden.

Back