Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Die zien er wel apart uit.. vooral de ogen en make up zijn mooi gedaan.
11 BJD's als 21 jarige student?! Heeft die stiekum de bank berooft of heeft ze heel veel bijbaantjes om deze dure hobby te bekostigen?:blink:

En ik zag laatst ook die reclame voor TII op RTL4. Ik ga dan niet kijken denk ik want dan ga ik me dood ergeren aan de reclames. Kijk bijna nooit meer films op TV wegens de reclame. Tenzij het op een zender is met weinig reclame tussendoor. Heb vaak zoiets van ik koop de DVD wel als ik de film echt eens wil zien.

Die zien er wel apart uit.. vooral de ogen en make up zijn mooi gedaan.
11 BJD's als 21 jarige student?! Heeft die stiekum de bank berooft of heeft ze heel veel bijbaantjes om deze dure hobby te bekostigen?:blink:

En ik zag laatst ook die reclame voor TII op RTL4. Ik ga dan niet kijken denk ik want dan ga ik me dood ergeren aan de reclames. Kijk bijna nooit meer films op TV wegens de reclame. Tenzij het op een zender is met weinig reclame tussendoor. Heb vaak zoiets van ik koop de DVD wel als ik de film echt eens wil zien.

Nou ze woont nog thuis dus dat scheelt, en verder gaat ze niet uit of wat dan ook dus dan houd je geld over :)

De ogen heb ik niet genomen en hij komt ook zonder face up en kleren. Ik heb alleen de pruik erbij genomen. Met een beetje geluk is ie eind augustus binnen.

Ik ga TII ook niet kijken op tv denk ik...

Dat is wel fijn voor de mensen die um nog willen of eens willen kijken hoe het eruit ziet. Ga over een week of 2 naar Rotterdam en misschien blader ik er ook wel een keer doorheen als ik de opus kan vinden, hoef ik de mijne niet uit de doos te halen:cheeky: Donner is toch al vaste prik als ik naar Rotterdam ga (manga afdeling):D

O sorry, mijn fout, hij staat niet in de Donner, zag ik nu. Je kan hem bij Selexyz bestellen en hij is de winkel alleen in Breda en Leeuwarden geloof ik. Jammer, had hem graag even willen inkijken inderdaad, om te kijken of ik hem het geld waard vind.
Heb net Conspiracy via Selexyz besteld,hopelijk dat ik hem nu wel binnen krijg.

De Opus is zijn geld wel waard vind ik persoonlijk. Maar ik heb um een stuk goedkoper natuurlijk want de mijne komt uit de preorder waarbij je korting kreeg.

Als ie wel in Rotterdam te zien was zou ik um nog niet daar kopen maar online bestellen. Boek weegt namelijk 13 kilo, dat neem je dus niet zomaar even mee tenzij je een trolley bij hebt waar die in past :lol:

In de preorder periode kostte de Opus mij €149.50 incl. €22 verzenden wat ik vrij veel vond maar goed Opus is veilig aangekomen :lol:

Ik ben mijn online gmail inbox aan het opruimen.. stonden mailtjes in van 2005:bugeyed Ben inmiddels bij 2007 en kom nu allemaal MJJF nieuwsbrieven tegen van Michael is daar en daar, heeft dat in ontvangst genomen etc. Op de een of andere manier raakt me wel ff.. besluit itunes ook nog eens een nummer te draaien die me aan mijn overleden oma doet denken:no:

Last edited:

In de preorder periode kostte de Opus mij €149.50 incl. €22 verzenden wat ik vrij veel vond maar goed Opus is veilig aangekomen :lol:

Ik ben mijn online gmail inbox aan het opruimen.. stonden mailtjes in van 2005:bugeyed Ben inmiddels bij 2007 en kom nu allemaal MJJF nieuwsbrieven tegen van Michael is daar en daar, heeft dat in ontvangst genomen etc. Op de een of andere manier raakt me wel ff.. besluit itunes ook nog eens een nummer te draaien die me aan mijn overleden oma doet denken:no:

:hug: zou je dat soort mailtjes niet willen bewaren?

Vraag me af of dat mensen wel een boek überhaupt van 250 euro wil kopen.
Alleen fans zullen dit soort boeken kopen en dan nog is 250 euro veel geld!
Btw, zei Opus niet dat na de pre-order van de mensen die de boeken gekocht hadden, er geen boeken meer gedrukt zouden worden?

Ah, :better: @ Dudie

Waarschijnlijk zullen alleen fans die het geld hebben de opus kopen ja, maar zo lang er vraag naar is? Bij bol kun je hem ook weer kopen, voor €245,-.

Klopt er zou maar 1x gedrukt worden om de waarde te behouden. Maarja Opus komt wel meer beloftes niet na:
- We hebben maar 1 stoffen handschoen (we zouden er 2 krijgen en op het plaatje zien ze er heel anders uit)
- We zouden de Opus Reality kaart krijgen (heb ik niet gehad, alleen een mailtje met code naar dat gedeelte wat nog steeds niet werkt)
- Om het goed te maken voor de vertraging zouden we een extra foto print krijgen (het laatste wat ik daarvan heb vernomen is dat ze ermee bezig zijn maar voor de rest nog niks ontvangen)
- En we hebben wat minder dan 50% korting gehad uiteindelijk maar goed dat heeft waarschijnlijk weer te maken met wisselkoers enzo

En dan heb ik het nog niet over de mensen die een beschadigde Opus hebben ontvangen of die hun Opus echt pas maanden later ontvingen. Kortom het is een bende daar. Moet ze nog steeds mailen over een aantal zaken.

@Angela. Ik heb al een deel val die mailtjes weggegooid maar ik ga de rest wel bewaren denk ik want eigenlijk is het wel zonde op de een of andere manier..

Hebben jullie gister X-factor gezien? Kelvin deed een mooie Black or white!

En Dony natuurlijk met Human Nature vorige week!

Ik kijk geen talentenjachten meer op tv (melk melk)
Maar vind die ene van Black or White niet zo slecht.
Wel moet gezegd worden dat alle nummers van Michael altijd anders gepresenteerd worden, ze moeten wel, ze kunnen immers niet bij houden op Michael's niveau.
Ik zou het echter niet verkeerd vinden als ze een 'imitatie' Black or White doen.

Vond de versie van Kelvin 1 van de betere versies wel (einde vond ik vreselijk). Ze zijn wel dol op Michael bij x factor, maar heb ook heel wat vreselijk slechte versies voorbij zien komen. Ik vind dat Boris het altijd erg goed doet, maar die kan echt alles zingen.

De Opus heb ik ook in de pre order besteld, bijmekaar iets van 160 euro voor betaald. Gelukkig kreeg ik een deel van mijn vader als verjaardagskado. Wat ik er van begrepen heb is er maar 1 oplage van het boek. Maar om het betaalbaar te houden is die veel groter dan andere Opus boeken. Er is dus inderdaad wel maar 1 druk en als die op is, is het ook op. Geen idee hoeveel het er zijn. Ze hebben er alleen een beetje een zooitje van gemaakt. Ondertussen heb ik wel 2 handschoenen, bladert wat makkelijker. Gewoon gemaild en erom gevraagd. Kreeg ook de realitycard, naar die is compleet anders dan ze in hun video lieten zien. Gewoon een postcard....... En dat goedmakertje moet ook nog binnenkomen.

Maar ik moet zeggen dat ik wel blij ben met het boek, tis echt prachtig. Alleen iets onhandig om lekker mee op de bank te gaan zitten hahahaha. Ik wil graag ook nog het treasures boek.

Ik ga TII ook niet kijken op tv denk ik...

Heb ook de voorstukjes gezien, maar ik ga niet kijken. Heb de dvd al maanden in huis liggen en ook die heb ik nog niet gezien.

TII wordt nu ook in vliegtuigen getoond dus ik krijg steeds meer opmerkingen van mensen van 'ow wat zag hij er nog goed uit, wat kon ie nog goed zingen en dansen'. Irriteer me er verschrikkelijk aan, want die snappen gewoon niet dat die film vreselijk gemanipuleerd is. Dans op nummers waar de dans helemaal niet hoorde, lekker geknipt en geplakt.
Dus ook de dvd blijft nog even in de kast tot ik de moed op kan brengen om de extra's is te gaan kijken.

Heb ook de voorstukjes gezien, maar ik ga niet kijken. Heb de dvd al maanden in huis liggen en ook die heb ik nog niet gezien.

TII wordt nu ook in vliegtuigen getoond dus ik krijg steeds meer opmerkingen van mensen van 'ow wat zag hij er nog goed uit, wat kon ie nog goed zingen en dansen'. Irriteer me er verschrikkelijk aan, want die snappen gewoon niet dat die film vreselijk gemanipuleerd is. Dans op nummers waar de dans helemaal niet hoorde, lekker geknipt en geplakt.
Dus ook de dvd blijft nog even in de kast tot ik de moed op kan brengen om de extra's is te gaan kijken.
De dans is niet zo zeer geknipt en geplakt (in ieder geval niet met een bedoeling).....het gaat denk ik meer om de zang. Demo's onder Billie Jean en Earth Song zetten zodat het net ff anders klinkt als normaal, en mensen denken dat Michael het live zong. En mensen die zich niet zo met Michael bezig hielden zullen ongetwijfeld niet doorhebben dat hij wel heeeel erg dun was -zelfs voor zijn doen-.

De dans is niet zo zeer geknipt en geplakt (in ieder geval niet met een bedoeling).....het gaat denk ik meer om de zang. Demo's onder Billie Jean en Earth Song zetten zodat het net ff anders klinkt als normaal, en mensen denken dat Michael het live zong. En mensen die zich niet zo met Michael bezig hielden zullen ongetwijfeld niet doorhebben dat hij wel heeeel erg dun was -zelfs voor zijn doen-.

Heb je gelijk in. En ik ben ook blij dat mensen die de film kijken heel positief over hem zijn. Misschien denk ik iets teveel over dat hele gedoe met AEG er achter waardoor ik de film niet normaal kan bekijken. Kijk liever Boekarest, Brunei of Yokohama :clapping:

Heb je gelijk in. En ik ben ook blij dat mensen die de film kijken heel positief over hem zijn. Misschien denk ik iets teveel over dat hele gedoe met AEG er achter waardoor ik de film niet normaal kan bekijken. Kijk liever Boekarest, Brunei of Yokohama :clapping:
Op zich heb je wel gelijk; het is natuurlijk het aller-aller-ALLERbeste beeldmateriaal wat je ziet. De stukken waar Michael helemaal uitgeput was zie je niet (op Beat it na, dan.....) en dat hij bijna niets at zie je ook niet terug. De zonnebril die hij draagt verdoezelt zijn dikke oogjes (want knock out geweest zijn van de propofol betekent niet dat je 'lekker' geslapen hebt) en hij droeg niet voor niets gemiddeld 3 shirts over elkaar heen.....

Dus I'm with you ;) Maar als je het realistisch bekijkt heeft het 'grote' publiek natuurlijk geen idee.

Viel mij idd ook mee, denk niet dat ik em gelijk al koop want deze maand is ff een financiele crisis :p
Gisteren met m'n hond naar de Dierenarts geweest kostte me ff m'n complete vakantiegeld (had pas 200 euro opgebouwd) en dat was niet echt gepland :(

Viel mij idd ook mee, denk niet dat ik em gelijk al koop want deze maand is ff een financiele crisis :p
Gisteren met m'n hond naar de Dierenarts geweest kostte me ff m'n complete vakantiegeld (had pas 200 euro opgebouwd) en dat was niet echt gepland :(

Wat was er met je hond?

Ik ga de dvd(s) ook nog niet gelijk kopen denk ik. Misschien later nog eens.

Ze is bij haar keel helemaal kaal en haar huid zit vol met vochtblaasjes. Een sharpei staat erom bekend overal en nergens voor allergisch te zijn. Nu hebben we gisteren bloed afgenomen en dit wordt onderzocht maar dat kostte 154 euro daarbij nog consult, pillen om de huid rustig te maken en ze had weer eens oren vol met vuil dus daar ook nog zalf voor gekregen. Al met al 198 euro kwijt :swoon:

Nu maar hopen dat er iets uit die test komt...

Back