Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Wow, hij is echt heel mooi Science Freak!
Lijkt me dat je je ook wel heel cool voelt als die aan hebt idd :lol: Zou er ook wel mee rond willen lopen.
Hij is erg gaaf :yes:

Dankjewel!
Het is idd super vet om het jasje te dragen:D

@Dudie

De rode omslag van de Opus verkleurt niet omdat het spotje niet zo heel vaak aanstaat. Enkel alleen als ik op mijn kamer ben en dat is niet zo vaak. En ja de Opus staat op een standaard(gemaakt uit houten planken en stuk van bed, bovenste gedeelte) die zilver is gespoten.

Het thriller jasje heb ik gekocht bij michaeljacksonvip.com Kostte me in totaal 117 euro.
En die handschoen heb ik laten maken bij michaeljacksoncelebrityclothing.com Prijs: wil je niet weten:ph34r:
Het is maar goed dat ik nog thuis wonende ben, anders kon ik het me echt niet veroorloven.:mello:

De handschoen van mij was 10 euro, op marktplaats gevonden.

Oke, het is geen kunstwerk maar hij zit lekker en past goed en hij glimt...

Hey mensen!

Kijk ff op http://www.jacksonevent.com en doneer alsjeblieft wat je kan missen voor het Sunflowers for Michael project! We willen op 25 juni zoveel mogelijk zonnebloemen bij Michael laten bezorgen.

Gisteren meteen gedaan, 4 mooie zonnebloemen voor Mike.
ik hoop dat dit initiatief blijft lopen zodat Michael altijd omringt zal blijven met bloemen van zijn fans.
Zelf ga ik proberen iedere maand een paar zonnebloemen te laten bezorgen via deze actie.

Mooi idee van de zonnebloemen, zodra m'n geld binnen is zal ik ook een donatie doen.

Alleen heb ik dus gelezen dat er op FL geen zijden bloemen toegestaan zijn. Dus dan zullen het toch echte moeten worden...

Nou die pop die ik besteld heb is dus een van die duurdere maar hij was afgeprijsd. Maar doordat het niet via airmail verstuurd kon worden en dus via EMS moest (meer pakkans en duurder) kan het goed zijn dat ik uiteindelijk nog de volle prijs betaal. Ik hoop het toch niet maarja ik kan er maar beter rekening mee houden. Kijk dus iedere dag waar m'n pakket uithangt.

Ik kom trouwens uit Tilburg en de trein gaat altijd over Best dus dan neem ik gewoon de stoptrein i.p.v. intercity. Ik ga dan een witte roos of lelie bij het beeld leggen en wat wierrook branden. Ruikt lekker en minder gevaarlijk dan kaarsen daar. Of het moet zijn dat ik zo'n pot haal van de Xenos ofzo en daar wat opklieder.
Je bedoelt met invoerrechten betalen?
Oké, dat valt nog mee Tilburg-Eindhoven toch? Ik kom van Schiphol/Amsterdam vandaan. Ik tuf er wel weer heen met m'n autootje. :) Ja, zo'n pot van de Xenos is wel mooi idd. Die blijven lang branden.
Ik heb sinds een paar dagen Paypal voor de donatie...er gaat een wereld voor me open!!! ;)
Oh jee! :D Waarschuwing: Niet op Ebay kijken!! :giggle:
Ja, ik hoop het ook. Hoop dat ik dan kan :D
Ik twijfel over Eindhoven, omdat het toch best ver is, maar de twee vriendinnen waar ik mee was bij gotf willen misschien toch ook wel, dus ik ga even kijken hoe dat met de treinen enzo zit. Hoe laat die 's ochtends weer gaan bijvoorbeeld.
En ik zat ook een beetje met het gevoel van feesten op die dag, het voelt een beetje vreemd. Ik weet wel van de stilte kamer enzo, maar als er een MJ event is met zijn muziek, wil ik toch ook lekker dansen. Ik zit dus een beetje met een dubbel gevoel.
Ja, is inderdaad heel dubbel... :better: Dat is wel fijn dat er verschillende ruimtes zijn. :yes:
Daarom hebben we er expres voor gekozen om zowel een ruimte te maken waar fans Michael in stilte kunnen herdenken, als een ruimte met optredens en muziek. Het ene moment wil je blij zijn om alles wat Michael ons gegeven heeft, het andere moment wil je ff alleen zijn. Kortom; wat je ook wil, het kan! :yes:
Top! :yes:
Ik heb vandaag mijn verjaardag gevierd voor de familie (ben maandag pas echt jarig) en ik heb van mijn broer die MJ thriller-badeend gekregen die hier pas afgebeeld werd! :D Erg leuk voor bij mijn collectie!
En verder hadden we een HEERLIJKE taart! :wub:

mjtaart.jpg
Nogmaals gefeliciteerd! :D Wow, wat een gave taart! :wild:

Hey guys, zoals ik eerst al zei, er komen foto's van mijn Thriller jack.
Ik heb maar gelijk een aantal andere dingen gefotografeerd uit mijn kamer.

The Glove. Deze handschoen is met dezelfde kristallen opgevuld als die van Michael.

mjroom001.jpg

Nog een keer de handschoen. Nu kun je beter zien dat de Michael Jackson Opus er onder schuilt.

mjroom012.jpg

Een groot Michael Jackson canvas. Deze is 2 meter hoog en 1 meter breed. Zoals je kunt zien is dit canvas in 3 stukken verdeeld. Hier zie je de Dangerous/history era, aan de andere kant staat Bad era afgebeeld.

mjroom009.jpg

En hieronder zie je het Thriller Jacket.
Een erg leuke item om mee over straat te lopen.

mjroom014.jpg

Ik moet nog wat andere spulletjes van Michael verzamelen, als ik mijn kamer helemaal klaar heb, zal ik hem fotograferen.
:wild: Wow, gaaf hoor! :yes:
Kijk ff op http://www.jacksonevent.com en doneer alsjeblieft wat je kan missen voor het Sunflowers for Michael project! We willen op 25 juni zoveel mogelijk zonnebloemen bij Michael laten bezorgen.
Super mooi idee! :heart: Ik heb gedoneerd, maar niet zoveel als ik eigenlijk zou willen... :( Heb teveel MJ spulletjes op Ebay gekocht. Eerst ff wachten tot m'n salaris weer is gestort... :D

Hey mensen! Super bedankt voor de donaties & de leuke reacties! :yes:

Op dit moment hebben we ongeveer €120 bij elkaar 'gedoneerd'. Als we €150 bij elkaar hebben kunnen we 80 zonnebloemen laten bezorgen (het is $85 per 40 zonnebloemen). Laten we hopen dat we nog een heel eind komen en dit aantal misschien wel kunnen verdubbelen!

Mischien een ideetje.............

Zover ik weet komen er fans vanuit heel Nederland naar Eindhoven op de 25e.
Post een thread op MJJC hyves of hier en kijk of je met iemand mee kan rijden, scheelt in de kosten en je bent gegarandeerd op een leuk gesprek in de auto ;)

(K)

Mischien een ideetje.............

Zover ik weet komen er fans vanuit heel Nederland naar Eindhoven op de 25e.
Post een thread op MJJC hyves of hier en kijk of je met iemand mee kan rijden, scheelt in de kosten en je bent gegarandeerd op een leuk gesprek in de auto ;)

(K)
Misschien handig om de link te vermelden ;)
http://mjjc.hyves.nl

:cheeky:

Heb ff een topicje gemaakt. Niet alleen handig voor reismaatjes maar ook leuk om te weten wie er allemaal komen van het forum :)

Heb ook net een donatie gedaan. Wilde wat meer doneren maar dat doe ik nog wel als deze actie na 25 juni ook nog blijft doorgaan :)

Hocus, jij komt uit Hoofddorp zie ik. Ben je weleens in The Challenge bij een dag van de MJ Fanclub geweest? Zo ja, is dat een aanrader?

Thanks!

Even een vraagje, moet je nu wel of geen tickets reserveren voor het event? Ik zag ergens staan, wees snel want vol = vol (iets in die richting), maar ik zie verder niks staan over kaartjes. Misschien kijk ik er wel gewoon overheen:doh: :)

Even een vraagje, moet je nu wel of geen tickets reserveren voor het event? Ik zag ergens staan, wees snel want vol = vol (iets in die richting), maar ik zie verder niks staan over kaartjes. Misschien kijk ik er wel gewoon overheen:doh: :)

Je hoeft geen tickets te reserveren. Het is idd vol= vol dus je moet gewoon op tijd aanwezig zijn! ;)

Hocus, jij komt uit Hoofddorp zie ik. Ben je weleens in The Challenge bij een dag van de MJ Fanclub geweest? Zo ja, is dat een aanrader?

Thanks!
:waving: Gezellig dat je hier mee komt kletsen! :)
Ja, afgelopen maart ben ik geweest. Ik heb me de hele dag wel vermaakt hoor! :D Maar er waren ook mensen die het niet zo vonden. Voor ieder persoonlijk denk ik? :wink:

Same for u!!!!! :)

Die reagge-versie van Human Nature bij X-Factor.............

Oew die heb ik net even gemist dan. VIel erin bij Bad Boyz, drama weer. Jaap nu klinkt wel weer heel erg goed.

Iedereen een fijn lang weekend!!! Hier ist allemaal een beetje triest. Vanochtend gehoord dat de moeder van een goede vriendin van me vannacht is overleden :(.

Fijne pinkster allemaal! :D

Jij veel sterkte Sassie, wat een verdrietig nieuws :better:

Is het eigenlijk mogelijk om op de 25e in Eindhoven te doneren voor de zonnebloemen voor Michael?

Muuc, doneren zul je (uiteraard) vooraf moeten doen; aangezien de bloemen op 25 juni worden bezorgt bij Michael. Kijk even op http://www.jacksonevent.com of op http://mjjc.hyves.nl :)

Jup, I know, had beide links al gelezen haha, maar had begrepen dat de actie ook na 25 juni door zou gaan? Of was dat nou iets anders :unsure:
Heb geen mogelijkheid tot paypal, dus dat zou een manier zijn om toch te kunnen doneren, vandaar mijn vraag ;)

Jup, I know, had beide links al gelezen haha, maar had begrepen dat de actie ook na 25 juni door zou gaan? Of was dat nou iets anders :unsure:
Heb geen mogelijkheid tot paypal, dus dat zou een manier zijn om toch te kunnen doneren, vandaar mijn vraag ;)
De actie gaat vooralsnog niet door na 25 juni.
Helaas is een andere manier van doneren niet mogelijk. Je zou een topic kunnen plaatsen op de hyve om te kijken of iemand je wil helpen. Genoeg behulpzame fans, daar :yes:

Ik wil wel namens jou een donatie doen dat je het geld naar mijn rekening stort is dat een idee? Stuur me maar een PM als je het wilt.

Ik wil wel namens jou een donatie doen dat je het geld naar mijn rekening stort is dat een idee? Stuur me maar een PM als je het wilt.
Da's lief van je! :yes:

Je zou het kunnen aangeven in het topic dat je een banner mist.

Ik vind het zelf wel jammer dat er geen mogelijkheid is om je banner uit je profiel te halen.
Ben zelf niet zo van de badges.
Wel leuk dat je dan toegang hebt tot de arcade games.:yes:
Misschien kun je een team member PMen? Ze kunnen 't vast wel weghalen als je dat wilt! :yes:

Back