Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Die badeend heb ik vaker gezien op sites maar ik denk dat ik er nu ook een ga bestellen. Vind um zo grappig.

Ik zit ook erg te twijfelen over deze:
FIG-KAI-1426.jpg
FIG-KAI-1427.jpg

Goedemorgen!

MLMJ aan het kijken?
Ik vind het wel twee terechte finalekandidaten. Al vond ik die broer en zus ook erg goed.

Ja, van hen had ik eigenlijk wel verwacht dat ze ook in de finale zouden staan! Maar ik ben wel blij dat Luciano gewonnen heeft :D Weet zijn eerste auditie nog en de liefde voor Michael straalde er gewoon vanaf :yes:

Zijn er nog mensen naartoe geweest, of 's middags nog?

Gister geen mlmj gekeken, ik heb geen behoeftes aan programma's die incashen op de dood van Michael. Eerst Michael stuk maken en belachelijke dingen over hem zeggen en daarna hem ophemelen.
Even over dat kereltje dat gewonnen heeft, wel leuk dat hij 1e is geworden, ik las van hem een quote 'Ik ben superblij. Nu kan ik eindelijk zeggen dat ik net zoals Michael kan dansen.' Leuk en aardig, maar daar had die het programma niet voor nodig, je weet gewoon al dat je als Michael kan dansen, dat bepaalt een programma niet.

Vandaag Den Bosch in geweest, een paar leuke kleding stukken gekocht. Liep ik daar met mijn Thriller jack, iedereen mij aankijken :lol: Ik blijf het een leuk jack vinden, het is oud maar niet gedateerd. Als je het combineert met een passende broek en stoere schoenen, kun je echt gigantisch goed uit de hoek komen. Je laat zijn legacy leven, maar niet op een vreemde manier door een glove of een masker te dragen.

:cheers:

Gister geen mlmj gekeken, ik heb geen behoeftes aan programma's die incashen op de dood van Michael. Eerst Michael stuk maken en belachelijke dingen over hem zeggen en daarna hem ophemelen.
Even over dat kereltje dat gewonnen heeft, wel leuk dat hij 1e is geworden, ik las van hem een quote 'Ik ben superblij. Nu kan ik eindelijk zeggen dat ik net zoals Michael kan dansen.' Leuk en aardig, maar daar had die het programma niet voor nodig, je weet gewoon al dat je als Michael kan dansen, dat bepaalt een programma niet.

Vandaag Den Bosch in geweest, een paar leuke kleding stukken gekocht. Liep ik daar met mijn Thriller jack, iedereen mij aankijken :lol: Ik blijf het een leuk jack vinden, het is oud maar niet gedateerd. Als je het combineert met een passende broek en stoere schoenen, kun je echt gigantisch goed uit de hoek komen. Je laat zijn legacy leven, maar niet op een vreemde manier door een glove of een masker te dragen.

:cheers:
Leuk! Heb je een aanfoto van je thriller jas?

Last edited:

hey allemaal.
Gisteren naar move like mj geweest, naja, niet echt....want ik ben samen met mijn vriend op tijd weer vertrokken.
Ik heb wel 3 handtekeningen van jermaine en een foto weten te "scoren"
Moet eerlijk bekennen dat ik dacht dat het gevoelsmatig meer met me zou doen om de broer van mijn grote held te mogen ontmoeten.
Maar verbazingwekkend was ik niet zozeer onder de indruk.
Het was wel heel erg leuk en ook gaaf om aan mijn collectie toe te voegen, maar meer ook niet.

Er zijn ook thriller jasjes voor hondjes, weet iemand waar ik die kan kopen?
Heb al een uur op internet gezocht maar kan ze nergens vinden.
Zoiets dus:
15134_508916062365_139400322_30305741_4436061_n.jpg

Arme hond.. Dat zweet echt heel erg. Straks bezwijkt ie nog omdat ie t veel te warm heeft. Helemaal als je die jas in de zomer aan geeft.

Ik heb opzich niks tegen hondjes aankleden maar dan moet het wel winter zijn en de hond zelf moet er geen last van hebben.

Idd Dudie, het is niet bepaald prettig voor die hond. :(
Ik weet zelf van mijn eigen hond dat die het nooit fijn vind om iets over zijn lichaam te hebben, hij schud het dan eraf. Enkel zijn ketting draagt die al vanaf toen ie een pup was, dus daar is ie aan gewend.
Maar ik zou NOOIT een hond zo'n ding aan doen. Zielig:yes:

Niet om fulltime te dragen, alleen voor een fotoshoot.
Met een aangekleed beest over straat gaan ziet er ook niet uit.

Ik heb zojuist toch de Thriller Doll gekocht van Hot Toys. Ik zag dat ie afgesprijsd was en ik zag de prijzen op andere sites en ebay en toen had ik zoiets van doe toch maar anders krijg ik straks spijt als ik um over een jaar wil hebben ofzo. Rib uit m'n lijf en ik moet eigenlijk een beetje op gaan letten van mezelf omdat ik geen baan meer heb maarja....

Hoop alleen niet dat ze me pakken bij de douane. Fietste er altijd mooi tussendoor tot een paar maanden geleden en toen moest ik meteen 2x betalen.

Ik heb een donatie gedaan voor MJJC en m'n banner gekregen maar ik kan nog niet bij het Arcade gedeelte.
Kan 1 van jullie dat wel?

Ik kan er gewoon in. Is dat voortaan alleen voor donators dan? Ik kon er namelijk altijd al spelletjes spelen terwijl ik nog geen donator was. Ik kom daar echt heel weinig, zitten wel een paar leuke spelletjes bij maar kon toch nooit in de highscore.

Ja dat staat in het lijstje bij de dingen die Donators hebben.

Even iets anders, ik kom 3 efteling zegels te kort van de AH is er iemand die misschien zegels heeft die hij/zij niet gebruikt?
Of ken je iemand die ze heeft, je zou mij er erg blij mee maken :D

Ik heb er 2 of 3 opgeplakt en ik zoek er ook nog.. Heb een paar keer geen zegels gekregen GRRR.

Jaaaaa vanavond Mika concert in de HMH!!!

Heb zo'n zin!

Ik las net dat er zo'n 100 fans al in de rij staan en dat Mika warme chocolademelk en brownies heeft laten bezorgen (en als MJ-freak denk ik dan meteen weer aan al die keren dat michael Pizza's of Mc donalds voer liet bezorgen bij de fans).

Ja dat staat in het lijstje bij de dingen die Donators hebben.

Even iets anders, ik kom 3 efteling zegels te kort van de AH is er iemand die misschien zegels heeft die hij/zij niet gebruikt?

Ik heb nog wel een volle kaart voor je. De zegels zijn er al op geplakt.

Gaaf Janena!

Ik heb nog wel een volle kaart voor je. De zegels zijn er al op geplakt.

Gaaf Janena!
Lief van je, ik heb iemand in de buurt gevonden op marktplaats die nog 50 zegels heeft dus ik kan er bij haar een paar ophalen.
Ik denk dat ik jou niet meer zie voor 20 juni (dan moet je de kaarten ingewisseld hebben) maar bedankt voor je aanbod ;)

Ff bijgelelezen hoor... :D

Vandaag Den Bosch in geweest, een paar leuke kleding stukken gekocht. Liep ik daar met mijn Thriller jack, iedereen mij aankijken :lol: Ik blijf het een leuk jack vinden, het is oud maar niet gedateerd. Als je het combineert met een passende broek en stoere schoenen, kun je echt gigantisch goed uit de hoek komen. Je laat zijn legacy leven, maar niet op een vreemde manier door een glove of een masker te dragen.:cheers:
Leuk, ben ook wel benieuwd naar een foto!

hey allemaal.
Gisteren naar move like mj geweest, naja, niet echt....want ik ben samen met mijn vriend op tijd weer vertrokken.
Ik heb wel 3 handtekeningen van jermaine en een foto weten te "scoren"
Moet eerlijk bekennen dat ik dacht dat het gevoelsmatig meer met me zou doen om de broer van mijn grote held te mogen ontmoeten.
Maar verbazingwekkend was ik niet zozeer onder de indruk.
Het was wel heel erg leuk en ook gaaf om aan mijn collectie toe te voegen, maar meer ook niet.
Ik zag op Hyves ook al foto's van je! Gaaf hoor! :wild: Baal nu wel dat ik niet ben geweest... :(
Er zijn ook thriller jasjes voor hondjes, weet iemand waar ik die kan kopen?
Heb al een uur op internet gezocht maar kan ze nergens vinden.
Zoiets dus:
15134_508916062365_139400322_30305741_4436061_n.jpg
Awwww.... :giggle: Nee sorry, zou niet weten waar je die kan krijgen.
Ik heb een donatie gedaan voor MJJC en m'n banner gekregen maar ik kan nog niet bij het Arcade gedeelte.
Kan 1 van jullie dat wel?
Ja, ik kan er wel bij. Maar dat kan ook eventjes duren voordat het geactiveerd is.
Nee sorry, wij nemen die zegels nooit mee.
Jaaaaa vanavond Mika concert in de HMH!!!

Heb zo'n zin!

Ik las net dat er zo'n 100 fans al in de rij staan en dat Mika warme chocolademelk en brownies heeft laten bezorgen (en als MJ-freak denk ik dan meteen weer aan al die keren dat michael Pizza's of Mc donalds voer liet bezorgen bij de fans).
En?? Hoe was het? Wat lief trouwens van Mika! :)

Ik heb weer twee MJ shirts besteld... Ik ben de laatste tijd echt koopziek... :giggle: Ik vond deze wel cool! :yes:
michaelevolution_girlie_vorschau.jpg

370258029784_1_0_1_002.jpg

Is wel erg gaaf, waar heb je die besteld? Toevallig zat ik vandaag weer eens op de "officiële" shop te kijken (van Sony?). En erg gaaf shirt wat ik graag wil hebben wordt alleen maar in de US en "de rest van Europa" aangeboden. Discriminatie noem ik dat!:angry:

Btw ik wil graag de 25 naar Eindhoven komen, maar moet dan alleen....is toch wel een beetje spannend.... gaan jullie allemaal?

Via Ebay gekocht. Ik heb hem al ontvangen hij is echt leuk!! :yes:

Ja, ik heb ook besloten naar Eindhoven te gaan. Als de Tribute nog door gaat wil ik ook nog graag naar Londen en het uitje met MJJC naar Disney Parijs zou ik ook graag heen gaan. Dus 25-06 naar Londen wordt dan een beetje te veel qua centjes... :wink:

Ik ga ook naar Eindhoven. Heb ook nog geen reismaatje of iets dergelijks maar mijn ervaring is dat je er altijd wel iemand tegen komt waarmee je een gesprek kan voeren als je dat wilt.

Ik las dat ze Captain EO weer gaan draaien in Disney, als dat zo is dan moet ik er heen. Ik ben nog nooit in Disney geweest ookal hebben m'n ouders vaak belooft dat we zouden gaan

Erg he, Hocus, al die leuke MJspullen die je allemaal echt wil hebben :lol: Het kost me heel wat:p

Ik weet nog niet of ik naar Eindhoven ga, ik twijfel. De Captain EO-meeting wil ik wel echt proberen om te gaan.

Back