Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Angela: Oops overheen gelezen.. Wat een rottijd maar ik ben wel van plan dan even te gaan :)

Sorry maar qua tijden kon het niet anders..............

Tot de 25e.

(K)

Bedankt voor het stemmen allemaal! :D

@Smnth Ik heb het conspiracy boek bij de American Bookstore gehaald, is wel echt al een hele tijd geleden. Maar als ze hem niet op Bol.com hebben, misschien even daar naartoe bellen! ;)

Iemand trouwens nog MLMJ gekeken? Ik ben het telkens maar niet eens met Jermaine. Van mij hadden nu:

Patrick (Zijn energie en charisma is echt vet)
Die popper die al wel in de finale zit, Mike ofzo
Kulture Kids (Vond hun optredens echt leuk)
Psiertje
Jennifer
Joey

in de finale moeten staan. :p

Ik vind Femme Lethal wel heel goed, maar wat ze zeiden bij de audities kwam bij mij zo verkeerd over. Van ''Ja, we doen mee omdat we hopen dat we zo meer bekendheid krijgen''. Als je om zo reden meedoet, mag je van mij niet in deze show in de finale staan. Ik vind ze ook altijd een beetje arrogant overkomen. Maarja, ik ken ze natuurlijk niet persoonlijk, dus misschien zijn het wel hele lieve meiden!
Dat ik deze 6 wil, betekend niet dat ik de rest slecht vind hoor. Maar vond vooral Patrick en Kulture Kids heel leuk om naar te kijken. :)

Oke, bedankt voor de tip. Ik kreeg gisteravond een mail van Bol dat het boek niet geleverd kan worden, dus ik zal inderdaad eens kijken.
Waarschijnlijk krijg ik morgen mn Beat it shirt :D

Ik heb al een paar afleveringen gemist van MLMJ dus ik weet totaal niet wat er gaande is :p

Hebben jullie nog leuke plannen voor Koninginnedag?

Edit: Ik zit een beetje op hyves te surfen kom ik er opeens achter dat ik jou (snorlaaax) al een hele tijd op m'n hyves heb hahaha ik wist helemaal niet dat jij dat was :lmao:

Of ik plannen heb voor Queensday, zekers te weten!

Lekker werken...........-.-'
200% uitbetaald krijgen:punk:

Dat is geen gek idee.
Ik ga maar een vrij marktje afstruinen en dan lekker van m'n vrije dagje genieten.

Heb ik jou dan ook op mn Hyves snorlax?

Ik heb ff je hyves gecheckt en ja jij hebt haar ook nu moet je tussen je 400 vrienden gaan zoeken :p

Toen ik nog hyves had, had ik er ook zo rond de 100. En zelfs van die 100 sprak ik er maar 2. Dus voor mij was het onnodig om er nog eens 200 uit te zoeken. Ik spreek niet voor iedereen nu, maar ik vind zelf dat vele het toch doen om 'kijk mij ik heb 600 vrienden'

Ik snap wat je bedoelt.
Ik heb het ooit genomen om oude vrienden en klasgenoten terug te vinden en dat is wel gelukt alleen spreek ik ze nog steeds nooit :p

Haha ach ja, echte vrienden zijn op één hand te tellen, he! :)
Maar veel kennissen heb ik wel, ja!

Ik ga op Koninginnendag idd ook lekker vrijmarkt struinen, wie weet wat voor MJ-spullen ik nog tegenkom!! :)

Mooie commercial voor het Event, he?!

Waarom een rottijd?

Omdat ik met de trein ga waarschijnlijk en die rijden niet meer om 4 uur hahaha. Maar van 8 tot 12 ofzo is ook wel lang zat denk ik als ik die dag ook nog gewerkt heb. Als ik dan weer werk heb tenminste, dit is m'n laatste werkweek :no:

Ik snap trouwens ook nooit hoe mensen 600+ vrienden kunnen hebben op hyves. Heb eens een keer aan iemand gevraagd die er belachelijk veel had of ze ze allemaal wel sprak en persoonlijk kende. Ze kende ze allemaal en sprak iedereen minstens 1x per maand. Heb je zowat een hele dagtaak aan joh. Heb er zelf 19 en sommigen hebben dan zoiets van 'maar' 19?! :scratch:

Haha ach ja, echte vrienden zijn op één hand te tellen, he! :)
Maar veel kennissen heb ik wel, ja!

Ik ga op Koninginnendag idd ook lekker vrijmarkt struinen, wie weet wat voor MJ-spullen ik nog tegenkom!! :)

Mooie commercial voor het Event, he?!

Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht :wild:

M'n Beat it pianoshirtje is binnen! :dancin:
Ik had een mannenmaat S besteld en de vrouwenversie XL, maar die is nog smaller dan de mannen S:doh: Dus het wordt de mannenversie, aangezien de vrouwenversie wat strak zat aan de bovenkant :p Als je normaal een M/L zou hebben zou je niet eens de vrouwenversie kunnen nemen :S
Wihoee ben er blij mee! :D Is ook snel bezorgd! Van de week de ander maar terugsturen.

Ik ga niet veel byzonders doen met koninginnedag, misschien even naar de stad, maar ik weet het nog niet. Kijken voor MJ-spullen klinkt heel aanlokkelijk!

Ik ga eigenlijk niks speciaals doen met koninginnedag. Het begint hier donderdagavond al met zing feest. Hopelijk niet te vroeg want ze hebben de bierkraampjes tegen het fietspad waar ik dus door moet gezet.

In mei heb je hier altijd een grote rommelmarkt door het centrum. Jaren geleden stond er altijd een muziekkraam met o.a.MJ merchandise maar die is weg. En er stond ook ooit eens een fan die haar collectie weg deed. Kwam er zelfs een fan tegen die me herkende van een chatroom hahaha. Heb al jaren pech wat betreft MJ dingetjes die ik niet heb. De Thriller LP is er altijd wel in overvloed, helaas allemaal zonder poster.

Ik heb vandaag de ketting binnen gekregen maar het is niet wat ik er van verwacht had.
De afmetingen komen ook niet overeen met de afmetingen van die buitenlandse website.
Jammer, dus ik koop waarschijnlijk over een tijdje alsnog die uit het buitenland.
Ik zag net dat ze weer wat gave nieuwe dingen hebben.
MJ met een kroon erboven en fedora hoedjes met MJ erop, voor degene die nieuwsgierig zijn http://www.shopfashionstore.com/sea...archvalue=mj&gclid=CJzti9XdsJ8CFdMu3godBTrq0w

Zo ff bijgelezen! :wink:
@Science Freak: Dat valt wel mee kwa prijs dat jacket! Heb je hem al besteld?
@Smnth: Gaaf dat Beat It shirt! Balen van dat boek... :( Ik zag dat MJJC een meeting wil organiseren in Disney Parijs. Lijkt me wel leuk! Ben er nog nooit geweest...
@Dudie: Gaaf al die DVD's! :yes:
@Charlotte: Hoe was de Efteling? Ja, ik heb ook een mail van Willy gehad. Wilde jij erheen gaan? Ik twijfel... :scratch:
@snorlaaax: Ik heb de laatste keer wel MLMJ gekeken, maar ik ben zo slecht in die namen onthouden! Femme Lethal weet ik wel nog, die waren wel goed! En zo'n duo (broer en zus?) vond ik ook erg goed!
@Angela: Nee, geen plannen voor Koninginnedag. Waarschijnlijk lekker de hele dag bij de paardjes doorbrengen. Wat jammer van die ketting!

Ik begin serieus verslaafd te raken aan Ebay! :D Wat een gave MJ spullen kan je daar kopen! Slecht voor m'n bankrekening... :lol:

Gaat er hier ook nog iemand naar het MITM event in Bunnik? Ik heb vandaag kaartjes besteld. Ben benieuwd! :)

Allemaal heel veel plezier morgen!! :punk:Hopelijk wordt het mooi weer! :sun:

Ik kreeg dit vanmorgen via Facebook van Jacksonsource:

Mark Summers en Lavelle Smith Jr willen graag de Belgische en Nederlandse fans ontmoeten en vooral enorm bedanken voor alle steun en plezier die ze hier hebben ontvangen tijdens de productie en opnames van Move Like Michael Jackson. De heren verblijven vanaf vrijdag 30 april in Hotel Roemer in Amsterdam en gaan in de middag er op uit in de stad om Koninginnedag te vieren met jullie!

Zaterdag 1 mei zullen Mark, Lavelle, maar ook Jermaine buiten bij TV studio 24 in het Mediapark in Hilversum rond 16.00 uur de tijd nemen om fans te groeten, foto's te maken en handtekeningen te geven. Zorg dat je erbij bent! Vanaf 20.00 uur worden de opnames van de finales live uitgezonden op SBS6 en VT4.

Dus met z'n allen naar Amsterdam morgen!!! :lol:
Maar ff serieus, ik ga niet. Ben 1x naar Hilversum geweest (TOTP met 3T) en wat een rot eind is dat zeg. Ze staan er waarschijnlijk ook geen uren, het zal er misschien best druk zijn, dus een beetje zonde van het reizen en geld. En in Amsterdam is het zo druk morgen, misschien kom je ze niet eens tegen.

Back