Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Don't worry, ik geloof je! :wink: Ben je ook goed in Michael tekenen?

Lijkt me echt gaaf om te kunnen schilderen/tekenen! Ik vind bijv. die schilderijen/tekeningen van Nate Giorgio echt prachtig. Zou er best graag iets van bestellen... Maarja, duur! :bugeyed

Ik heb nog nooit echt Michael nagetekend, ik ga nu voor de eerste keer me eigen richten op portretten en lichaamsbouw.
Mensen zeggen vaak dat ze niet kunnen tekenen, maar dat is echt pure onzin naar mijn mening. Er zijn mensen die iets meegekregen hebben bij de geboorte, ook wel 'talent' genoemd, maar wanneer je lessen gaat volgen dan zie je al snel dat je toch wel kan tekenen. Je hebt dan gewoon wat meer inspiratie nodig en uitleg. Maar zelfs de talenten onder ons moeten het leren, die kunnen niet zomaar even ogen, lippen, neuzen, huid tekenen, die moeten dat ook allemaal leren.
Zelf heb ik tekenles gehad, reuze interessant en zeer leuk om te volgen. Maar heb geen tijd meer en nu koop ik boeken en leer het me via die weg aan. En af en toe doe ik het met een vriend van mij.

Ik heb nog nooit echt Michael nagetekend, ik ga nu voor de eerste keer me eigen richten op portretten en lichaamsbouw.
Mensen zeggen vaak dat ze niet kunnen tekenen, maar dat is echt pure onzin naar mijn mening. Er zijn mensen die iets meegekregen hebben bij de geboorte, ook wel 'talent' genoemd, maar wanneer je lessen gaat volgen dan zie je al snel dat je toch wel kan tekenen. Je hebt dan gewoon wat meer inspiratie nodig en uitleg. Maar zelfs de talenten onder ons moeten het leren, die kunnen niet zomaar even ogen, lippen, neuzen, huid tekenen, die moeten dat ook allemaal leren.
Zelf heb ik tekenles gehad, reuze interessant en zeer leuk om te volgen. Maar heb geen tijd meer en nu koop ik boeken en leer het me via die weg aan. En af en toe doe ik het met een vriend van mij.

Ja, het zou mij ook leuk lijken om later eens wat tekenlessen te nemen. Ik heb op school wel eens een tijdje portret tekenen gehad en dat beviel toen echt. Het is alleen zo jammer dat ik er daarna zo weinig tijd voor had en het dus allemaal wat verwaterd is. Maar ben weer een beetje begonnen met tekenen en hoop er ooit eens nog verder mee te gaan.

Bedankt, Hocus en Angela.

@Smnth; ja, heb hem ontvangen! :) Heel snel ook al!! Ik kende het luchtje al en tja, het is mij wat te heftig, maar het is wel heel speciaal om te bedenken dat MJ zo rook......

En gefeliciteerd met je baan!! :) Wat voor werk?

@Smnth; ja, heb hem ontvangen! :) Heel snel ook al!! Ik kende het luchtje al en tja, het is mij wat te heftig, maar het is wel heel speciaal om te bedenken dat MJ zo rook......

En gefeliciteerd met je baan!! :) Wat voor werk?

Ja idd, ik ruik er bijna elke dag eventjes aan :p Haha, ik vind hem wel heel lekker ruiken. Vooral na een tijdje, toen ik er gewend aan was.

Dankje :D
In de flexpool van een hulpverleningsinstelling, en dan voornamelijk sociale psychiatrie, en ex-dak en thuislozen met verslavings en psychiatrische problematiek. Als pedagogisch medewerker.
Nu nog flex, zodat ik het kan combineren met studie en mn andere bijbaantje.

Last edited:

Leuk hoor! Ja, daar heb je wel gelijk in. Maarja, je moet er inderdaad echt voor gaan zitten en de tijd ervoor hebben (wou soms echt dat een dag 48 uur had). :yes:
Hocus heeft mij Black Orchid laten ruiken pas geleden en die vind ik eigenlijk lekkerder ruiken dan Bal a versailles
Aww ja, die Black Orchid is nu echt mijn favoriet! :wub:
Ja idd, ik ruik er bijna elke dag eventjes aan :p Haha, ik vind hem wel heel lekker ruiken. Vooral na een tijdje, toen ik er gewend aan was.

Dankje :D
In de flexpool van de *edit*, en dan voornamelijk sociale psychiatrie, en ex-dak en thuislozen met verslavings en psychiatrische problematiek. Als pedagogisch medewerker.
Nu nog flex, zodat ik het kan combineren met studie en mn andere bijbaantje.
Oeh, dat klinkt wel heftig. Mooi als je die mensen kunt helpen! Heel veel succes! :clapping:

Last edited:

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe die luchtjes ruiken. Helaas geen proefmonster van te krijgen en vrij duur. Volgens mij hebben ze um ook niet bij douglas of wel?

Ik hou wel van lekkere geurtjes en gebruik ze iedere dag maar om nou gewoon deze op de gok te kopen nee. Maarja ik heb hier een flesje MJ aftershave van de thriller periode. Die stinkt echt een uur in de wind.

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe die luchtjes ruiken. Helaas geen proefmonster van te krijgen en vrij duur. Volgens mij hebben ze um ook niet bij douglas of wel?

Ik hou wel van lekkere geurtjes en gebruik ze iedere dag maar om nou gewoon deze op de gok te kopen nee. Maarja ik heb hier een flesje MJ aftershave van de thriller periode. Die stinkt echt een uur in de wind.

Van BAV is wel een proefmonstertje te krijgen via Skins. Misschien ook wel van die andere luchtjes.

There's a shadow on my wall that has the silhouette of Michael :lol: that's really strange. Tried to make a picture, but then you can't see it as good.

foto121f.jpg

foto122f.jpg

It actually is the shadow of a Paddington bear :p But to me it looks like my Billie Jean Michael Poster.

Haha jongens, moeten jullie zien. Het lijkt net als of Michael achter mn kast zit. Zit al dagen tegen deze schaduw aan te kijken. In het echt lijkt het nog meer, heb met mn laptop geprobeerd het zo goed mogelijk vast te leggen.

Haha jongens, moeten jullie zien. Het lijkt net als of Michael achter mn kast zit. Zit al dagen tegen deze schaduw aan te kijken. In het echt lijkt het nog meer, heb met mn laptop geprobeerd het zo goed mogelijk vast te leggen.

Hahaha dat is bijna freaky :wild:

Haha ja he. Ik haalde mijn moeder erbij en ik dacht dat zij zou zeggen dat ik gek was :p Maar zelfs zij zei gelijk, he dat lijkt wel Michael.

Hebben jullie MLMJ gekeken?

Ik heb het net zitten kijken ja. Vind die kleine Luciano echt te schattig en wat een dans voor een 9 jarig ventje. Heeft alles al zo goed onder controle. Vind wel dat de juiste door zijn naar de finale.

Jermaine zat er wel een beetje bij alsof ie er geen zin in had, maa rkan ook zijn dat ie de hele tijd geconcentreerd zat te luisteren naar de vertalingen in zn oortje. Dat is heel raar als je dat hebt en best lastig te verstaan.

Ja dat klopt, ik vond Jermaine soms ook wat afwezig, maar dat kan idd ook geconcentreerd zijn.
Luciano is inderdaad erg goed. Schattig, maar daarnaast ook echt goed. En die Mike.
Vond het wel leuk om te kijken en ze deden eens niet zo langdradig.

Mike vind ik echt geweldig. Maar touch down was ook top doordat het allemaal zo strak ging. En dat vond ik bij Michael als hij met veel dansers danste ook onwijs tof.

Kan echt niet voorspellen wie er gaat winnen. Was idd wel blij dat het allemaal beetje snel ging, want dat trage gedoe heb ik toch zo'n hekel aan. Maurice vertraagde get af en toe nog wat, maar Jermaine was gewoon DIE en klaar hahahha.

Ik heb 2 acts gezien en toen had ik er weer genoeg van. Ik weet niet maar het boeit me allemaal niet meer zo. Was nog wel aan het zoeken of je nog kaartjes kunt kopen voor de finale maar niks kunnen vinden..

Mijn moeder heeft wel gekeken en vond Touch Down heel goed. Weet niet meer wie het waren en als antwoord kreeg ik "Die groep die ook uit Tilburg komt" :lol:

Ik weet niet of die kaarten te koop waren. Je kon wel winnen met Remia.

Echt kijken omdat het met Michael te maken heeft doe ik niet, de laatste voorrondes heb ik ook overgeslagen. Maar er zijn goede dansers over en dat vind ik dan weer leuk om naar te kijken.

Ik zat in youtube te zoeken naar rare MJ-stuff en toen vond ik dit:

http://www.youtube.com/watch?v=J1Yo6NLl4Ko

Lief, he?! :)

OMG zo lief!!!
Ik heb echt bijna alles gezien op you tube, maar deze nog nooit. Dank je wel voor het delen!!! Altijd zo schattig hoe verlegen Michael word. Vaak ook als hij ergens is waar hij de taal niet spreekt.

haha het zou me idd niks verbazen als dat een blouse van Michael was

Haha te grappig hoe Omar altijd er precies hetzelfde uit wilde zien.

Pfff ik moet dat ook niet doen filmpjes kijken, want dan blijf ik kijken. Kwam 1 van mijn favorieten tegen, ook met James Brown. Sorry James en Michael zijn mijn 2 grote helden.

http://www.youtube.com/watch?v=-nNDn4AecwU

Dat dansen, uit het niks, geweldig!!!! Maar dan die speech van Michael. Ik moet altijd huilen als hij daar gaat huilen. Het komt zo puur uit zn hart.

Er is ook ergens een filmpje backstage met hun 2 en daar vraagt James hoe het met de kids is en of ze dansen en Michael zegt dat Prince altijd danst.

Toen ik hem hoorde zeggen over die life achievement award "nobody deserves it more than this man" kwamen er wel even tranen naar boven.
Aangezien hij hem na z'n dood dus ook heeft "gekregen".

Vind het zo grappig hoe hij tussen speech door altijd even moet reageren op fans die I love you schreeuwen :)

Toen ik hem hoorde zeggen over die life achievement award "nobody deserves it more than this man" kwamen er wel even tranen naar boven.
Aangezien hij hem na z'n dood dus ook heeft "gekregen".

Vind het zo grappig hoe hij tussen speech door altijd even moet reageren op fans die I love you schreeuwen :)
Haha ja, ik heb m nog nooit in 1 keer ahcter mekaar een speech af horen maken. Hij wil de fans nooit negeren en gewoon doorpraten.
You just gotta love that man!

Lieve mensen,
Dit bericht kreeg ik van Courtland Llauger (je kan hem makkelijk vinden op Facebook) met de vraag of ik het wat bekender wilde maken onder de Nederlandse fans. Dit is de plek bij uitstek ervoor.
Courtland heeft al eerder een hele grote banner laten maken die bij de rechtbank aanwezig was toen Murray voor het eerst voor moest komen.

Hij wil weer een hele grote banner laten maken maar nu met allemaal namen erop. We hebben al eerder zoiets in kleine versie gezien, maar dan van papier. Heel indrukwekkend en deze moet nog veel groter worden.

Onderstaande mail kreeg ik van hem. Lees het ajb even door en stuur het aan nog meer mensen door waarvan je denkt dat die deel willen nemen. Het is een heleboel geld voor 1 naam. Iets wat de meeste van ons niet zomaar hebben. Maar bedenk dat je ook met 50 mensen 10 dollar kan storten en dan onder 1 naam en land op de banner mee kan. We kunnen hier niet veel doen en dit is dan toch nog iets.

Ik hoop dat het geen problemen geeft dat ik dit hier post. Vind je het helemaal niks, negeer het dan ajb gewoon.

Thanks!!

--

I am creating ANOTHER BANNER for all of the MJ fans that they can have their name on a very HISTORICAL BANNER. I will have everyone's name on it and I will take it to The Court and then to NEVERLAND...... I am trying to get you and fans around to world to participate in this.
Can you help me get 40 or more fans in your city or COUNTRY or other countries to be apart of this?

It will cost (see below) US for each name to
be on this banner that will be seen all around the world.

We need to act fast

COSTS:

Option #1
Name BIG SIZE on BANNER: $500 US
display on banner name and country

Option #2
Name SMALL SIZE on BANNER: $400 US
display on banner name and country

Option#3
Any donations are accepted to help pay for the costs.

DEADLINE : no later then April 30 2010

If you or you know someone that wants the a part if this
the name and payment will need to paid be April 30, 2010.

Hurry spaces are limited.

Thank you very much for your support.

Back