Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik heb ook een shirt besteld gisteren en zag dat shirt wat jouw vriend nu gekocht heeft ook nog :) ik dacht wie wilde dat nou ook al weer :lol:
Dit is de site waar ik hem gezien had http://www.retrorush.com/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=michael&x=0&y=0 ze verkopen ook de dames uitvoering zie ik nu

En dit shirt heb ik besteld.
U1TAF00Z.jpg

Bedankt voor de link! :) Binnenkort ga ik er een bestellen. Twijfel alleen tussen dames en herenmodel, die heren lijkt zo breed, maar is wel lekker lang! Moet mn andere MJshirt maar eens opmeten, dat was ook een gewoon herenshirt en een mannen maat s valt vaak wel smal en wat langer. Thanks ;)
Eerst nog even wachten op mn Conspiracy boek van Aphrodite Jones, helaas is mijn bestelling vertraagd en weten ze nog niet wanneer de nieuwe verzenddatum is.

Ik heb em bij Bol besteld, maar ik weet dus niet hoelang ik nog moet wachten. Eerst stond er 4-6 dagen, maar toen kreeg ik een mail dat dat niet ging lukken en dat ze niet weten hoelang het nog duurt. Dus misschien kan je hem beter ergens anders bestellen. Bij Free record shop is ie volgens mij weer iets duurder.

Een tijdje terug had ik mensen hier het mailadres gegeven voor een proefmonstertje van Bal a Versailles via Skins, volgens mij Charlotte. Heb je em al ontvangen? Was wel benieuwd wat je er van vond. :)

Science Freak, is je pretpark al af?

Nee nog niet, maar heb het helemaal gestopt en anders begonnen.
Aankomend weekend maar eens aan een nieuw teken project beginnen, het vrouwelijk lichaam:shifty:
:lmao: Begin je al interesse te krijgen? :lol: (Geintje... :better:)

Ben Jensen aan het kijken... Pfoeh, wel emotioneel zeg... :(

Gister binnen gekregen, superblij mee!
michael_jackson_shirt.jpg

Gister binnen gekregen, superblij mee!
michael_jackson_shirt.jpg
Cool! :yes:
Wow, die is ook cool! Mag ik vragen hoeveel die kost? Ik zou wel zo'n grijze willen.
Och, ik wil zo veel :doh: Maar ik ben vandaag aangenomen voor werk, dus dat is dan weer positief :lol:
Hey wat goed! Gefeliciteerd!! :clapping:
Je moet er geen rare gedachtes bij krijgen, maar wanneer je de anatomie van de vrouw goed onder controle hebt, brengen de schilderijen zoveel meer passie over.
Jaajaa... :shifty:
:lmao:

5 euro! :dancin:
Hoe valt jouw shirt? Valt ie erg groot?
Wel jammer dat ze alleen nog wit hebben, want al mn Mjshirts zijn al wit en ben bang dat een L erg groot wordt,maar vind em wel echt super.

Hij valt niet erg breed maar wel vrij lang.

Geloof me, als ik het andere wilde zien, kocht ik wel van die blaadjes genaamd Playboy, maar zo sad ben ik dan ook weer niet. Nee het gaat puur over die passie die jouw schilderij het net echt laat lijken. Fascinerend vind ik het:)
Don't worry, ik geloof je! :wink: Ben je ook goed in Michael tekenen?

Lijkt me echt gaaf om te kunnen schilderen/tekenen! Ik vind bijv. die schilderijen/tekeningen van Nate Giorgio echt prachtig. Zou er best graag iets van bestellen... Maarja, duur! :bugeyed

Toevallig heb ik van de week voor het eerst Michael nagetekend. Wil het zeker vaker gaan proberen. Ben nog niet supergoed ofzo, maar ik vond hem voor een eerste poging aardig gelukt. Had expres een zijkantfoto met hoed uitgekozen, zodat ik nog niet teveel gezicht hoefde te doen.
Vind dat altijd zo mooi om te zien, als mensen goed kunnen tekenen/schilderen :)

Back