Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe die luchtjes ruiken. Helaas geen proefmonster van te krijgen en vrij duur. Volgens mij hebben ze um ook niet bij douglas of wel?

Ik hou wel van lekkere geurtjes en gebruik ze iedere dag maar om nou gewoon deze op de gok te kopen nee. Maarja ik heb hier een flesje MJ aftershave van de thriller periode. Die stinkt echt een uur in de wind.
Nee, ik dacht niet bij Douglas. Ik heb ze van parfumerie.nl

Haha jongens, moeten jullie zien. Het lijkt net als of Michael achter mn kast zit. Zit al dagen tegen deze schaduw aan te kijken. In het echt lijkt het nog meer, heb met mn laptop geprobeerd het zo goed mogelijk vast te leggen.
:bugeyed Inderdaad! Hahaha! :lol:

Hebben jullie MLMJ gekeken?
Nee, ik vond de vorige week niks aan... Maar zo te horen was het nu dus wel leuker?

Ik zat in youtube te zoeken naar rare MJ-stuff en toen vond ik dit:
http://www.youtube.com/watch?v=J1Yo6NLl4Ko
Lief, he?! :)
Awwww.... :wub::wub::wub: Thanks, heb hem bij m'n favorieten gezet!

Hier nog een filmpje dat ik nooit eerder heb gezien uit 92.
http://www.youtube.com/watch?v=MgPRjjA4eus&feature=related
Nee, deze had ik ook nog niet gezien! Thanks! :flowers:

Kwam 1 van mijn favorieten tegen, ook met James Brown. Sorry James en Michael zijn mijn 2 grote helden.
http://www.youtube.com/watch?v=-nNDn4AecwU
Dat dansen, uit het niks, geweldig!!!! Maar dan die speech van Michael. Ik moet altijd huilen als hij daar gaat huilen. Het komt zo puur uit zn hart.
Ik had van deze het beginstukje wel eens gezien maar niet wat erna kwam... :cry: Mooi filmpje! Thanks!

Lieve mensen,
Dit bericht kreeg ik van Courtland Llauger (je kan hem makkelijk vinden op Facebook) met de vraag of ik het wat bekender wilde maken onder de Nederlandse fans. Dit is de plek bij uitstek ervoor.
Courtland heeft al eerder een hele grote banner laten maken die bij de rechtbank aanwezig was toen Murray voor het eerst voor moest komen.
Hmm, ik weet niet... We hebben toch 03-04 al het Justice4Michael event in Best gehad? Ik heb eerlijk gezegd een beetje het gevoel dat deze meneer aan de fans wil verdienen...:(

Vandaag m'n shirt binnengekregen, hij viel me eerlijk gezegd een beetje tegen maar toch leuk om te hebben.
Hij is iets te groot maar ik ben bang dat een maat kleiner te krap wordt dus ik houd gewoon deze.

Het is weer eens stil hier...

Vandaag m'n shirt binnengekregen, hij viel me eerlijk gezegd een beetje tegen maar toch leuk om te hebben.
Hij is iets te groot maar ik ben bang dat een maat kleiner te krap wordt dus ik houd gewoon deze.

Het is weer eens stil hier...

het is idd stil. welk shirt had je besteld?
ik heb vandaag mijn internetbankierding thuisgekregen, dus ga denk ik morgen het beat it shirt bestellen. denk dat ik een dames en herenmodel bestel en er eentje terugstuur.

Ik ga binnenkort maar eens een jacket op michaeljacksoncelebrityclothing.com bestellen.
Staan erg gave dingen op. Zoals die Swarovski Loch Rosen handschoen, die ik toevallig ook heb:D
En heb nu ook die dvd van z21 gedownload en op dvd gezet. Gaat om die victory tour uit Kansas. Leuk om te zien op groot beeld hoe Michael tijdens deze tour was.

Ik quote ff mezelf :lol:

Ik heb ook een shirt besteld gisteren en zag dat shirt wat jouw vriend nu gekocht heeft ook nog :) ik dacht wie wilde dat nou ook al weer :lol:
Dit is de site waar ik hem gezien had http://www.retrorush.com/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=michael&x=0&y=0 ze verkopen ook de dames uitvoering zie ik nu

En dit shirt heb ik besteld.
U1TAF00Z.jpg

Heey everyone,

Kom hier even desperate doen hoor. xD Ik heb me net opgegeven voor een wedstrijd van Pro om Timor te kunnen ontmoeten (en een trip to LA xD), alleen heb ik me veels te laat opegeven haha. Ik heb uitgerekend 60 stemmen per dag nodig om in de top 10 te komen (dan word je uitgenodigd bladiebla). Ik heb er nu 16, dus nog 44 vandaag. xD
Nou heeft die site ook nog alle foto's afgeneden die ik heb upgeload, dus zie je bij sommige geeneens waar het om gaat.

Zouden jullie PLEASE op me willen stemmen, duurt 1 seconde. :p
Gewoon op Geef props klikken en als jullie nog lieve fans kennen die het niet erg vinden om mij op weg te helpen naar een ontmoeting met Timor zouden jullie het hun ook please kunnen vragen. Normaal ben ik echt geen persoon die websites gaat spammen om om stemmen te smeken, maar ik ben desperate nu lol. Wil Timor ontmoeten. xD

http://www.becomeapro.nl/#/style-with-us/user/1153

European Jackson Event 2010, 25 Juni Dynamo
A day to remember and celebrate the life of the King Of Pop

Beste mede fans,

De kogel is door de kerk, het gaat gebeuren !!
Het European Jackson Event 2010 wordt een GRATIS evenement door fans voor fans in Dynamo te Eindhoven vlakbij het centraal station en midden in het centrum van Eindhoven, kortom ook voldoende parkeergelegenheid.
Het evenement zal van acht uur s'avonds tot vier uur duren en zal 3 zalen hebben:

Zaal 1: Open Stage
Zaal 2. Main Stage
Zaal 3. Backstage

Zaal 1: Open Stage (entree) zal een podium bieden aan iedereen die iets wil doen voor Michael. Dat kan zijn een gedicht, een optreden of wat iedereen maar wil. Opgeven voor 30 mei met een omschrijving van wat je wil doen kan naar het volgende email adres: info@jacksonevent.com. (let wel er is beperkte tijd)
Zaal 2: Main Stage. Hier kun je genieten van internationale optredens van wereldfaam. Verwacht videoschermen, vuurwerk, windmachines, lasershows etc. etc. Een waar eerbetoon aan de King Of Pop !! Of je nu wil kijken naar de optredens of wil dansen op een van onze DJ's.............het kan allemaal.
Zaal 3: Backstage. Deze zaal zal een zaal van stilte zijn, een ruimte om Michael te herdenken en een boodschap te sturen aan Michael's kinderen. Verwacht geen spektakel maar een leeg podium vol kaarsjes met uiteraard Michael's mooiste songs op de achtergrond. Heb je behoefte om te praten of om te huilen is dit de perfecte plek.

Jacksonevent is al bijna 10 jaar bezig met het organiseren van events voor de fans voor het goede doel. Ook op dit event wordt het goede doel niet vergeten en kun je een donatie doen aan het Ronald Mc Donald huis. Ook zal er een loterij plaats vinden waarvan de opbrengst gaat naar het goede doel.

Nogmaals de entree is GRATIS maar houd er wel rekening mee: VOL = VOL

Het laatste nieuws, optredens en programma zal snel te vinden zijn op: www.jacksonevent.com

Goedemiddag allemaal, hoe is het hier? Allemaal aan het genieten van het mooie weer? :D

Science freak: Dat jack is echt gaaf zeg! :clapping:

en Snorlaaax: Natuurlijk ook even gestemd voor je, hopelijk lukt het! :cheeky:

@Angela_MJJ: Mooi shirt! :yes:
@Science Freak: Mooi jacket! :) Is wel prijzig of niet?
@snorlaaax: Heb 2x gestemd voor je! :wink:
@Thijzzz: Thanks voor de update! :flowers:
@muuc: Nee, zit weer binnen in dat muffe kantoorgebouw... :( Jij wel lekker buiten? Ik hoor dat het van het weekend ook super mooi weer wordt! :wild:

Zo, wat is het een mooi weertje zeg! Ben lekker buiten aan het basketballen. Nu maar hopen dat dit weertje zo blijft:)

@Hocus, het jack kost ongeveer 94 euro. Valt wel mee dus. Daar komen dan wel weer de verzendkosten van 20 euro bovenop en wellicht nog een leuk bedrag aan invoerrechten.

En dat is wel een gave mix van 3fm, in het begin vond ik hem een beetje te ruig, maar toen werd die wel vermakelijk:)

Het was inderdaad heerlijk weer vandaag! :D Heb mn beat it shirt besteld, hopelijk heb ik em snel in huis. Nog steeds niks gehoord over mn Conspiracy boek.

idd ;)
Nee hij is nog niet verzonden. En er staat ook geen nieuwe 'verwacht op' datum, dus ik denk dat Bol hem zelf ook niet kan krijgen ofzo, anders zou het fijn zijn als ze in ieder geval een indicatie van een datum geven. Denk dat ik van de week even een mailtje stuur.

@Thijs: wat zijn de tijden van dat event?

Laat het mooie weer maar komen! :D Hopelijk heeft dat een positieve invloed op mijn gezondheid want ik ben al weken niet lekker. Word helemaal gek van. Denk je er eindelijk vanaf te zijn steekt een collega je weer aan met iets.. heel fijn:no:

Heb trouwens vorige week een stapel DVDboxen besteld bij amazon.co.uk. Veel boxen met ruim 50% korting! Zo is het nog eens leuk om series zoals Gossip Girl, Ugly Betty, One Tree Hill etc te kopen. Heb ook de MJ Megabox besteld. Heeft iemand die ook toevallig?

@ Dudie zie gekleurde gedeelte ;)
European Jackson Event 2010, 25 Juni Dynamo
A day to remember and celebrate the life of the King Of Pop
ffice:eek:ffice" />
Beste mede fans,

De kogel is door de kerk, het gaat gebeuren !!
Het European Jackson Event 2010 wordt een GRATIS evenement door fans voor fans in Dynamo te Eindhoven vlakbij het centraal station en midden in het centrum van Eindhoven, kortom ook voldoende parkeergelegenheid.
Het evenement zal van acht uur s'avonds tot vier uur duren en zal 3 zalen hebben:

Zaal 1: Open Stage
Zaal 2. Main Stage
Zaal 3. Backstage

Zaal 1: Open Stage (entree) zal een podium bieden aan iedereen die iets wil doen voor Michael. Dat kan zijn een gedicht, een optreden of wat iedereen maar wil. Opgeven voor 30 mei met een omschrijving van wat je wil doen kan naar het volgende email adres: info@jacksonevent.com. (let wel er is beperkte tijd)
Zaal 2: Main Stage. Hier kun je genieten van internationale optredens van wereldfaam. Verwacht videoschermen, vuurwerk, windmachines, lasershows etc. etc. Een waar eerbetoon aan de King Of Pop !! Of je nu wil kijken naar de optredens of wil dansen op een van onze DJ's.............het kan allemaal.
Zaal 3: Backstage. Deze zaal zal een zaal van stilte zijn, een ruimte om Michael te herdenken en een boodschap te sturen aan Michael's kinderen. Verwacht geen spektakel maar een leeg podium vol kaarsjes met uiteraard Michael's mooiste songs op de achtergrond. Heb je behoefte om te praten of om te huilen is dit de perfecte plek.

Jacksonevent is al bijna 10 jaar bezig met het organiseren van events voor de fans voor het goede doel. Ook op dit event wordt het goede doel niet vergeten en kun je een donatie doen aan het Ronald Mc Donald huis. Ook zal er een loterij plaats vinden waarvan de opbrengst gaat naar het goede doel.

Nogmaals de entree is GRATIS maar houd er wel rekening mee: VOL = VOL

Het laatste nieuws, optredens en programma zal snel te vinden zijn op: www.jacksonevent.com

Oe, de Efteling, daar zou ik ook wel weer eens zin in hebben.
Veel plezier alvast ;D
Ik zou ook graag eens naar Disney World willen. Iemand van jullie daar wel eens geweest? Ik alleen Disney in Parijs.

Back