Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Dat klinkt wel leuk, Hocus! Meeting in Parijs. Ik zal even in die thread kijken wat het precies inhoudt. Een dagje Disneyland Parijs is eerder te doen, dan een 'gewone' meeting in London.
Als er meerdere van hier gaan, zou het wel leuk zijn :)

Als dat van Jermain en Lavelle in de buurt van Rotterdam zou zijn zou ik wel gaan, maar wil idd niet het risico lopen dat het niet veel voorstelt. Zou Lavelle wel eens willen ontmoeten.

@Dudie: Nee, in Amsterdam zul je ze niet vinden morgen! :giggle: Hilversum is niet zo heel ver bij mij vandaan. Dus misschien wel leuk om even heen te rijden.
@Smnth: Ja, lijkt me ook erg leuk zo'n meeting in Parijs! :yes:

Hebben jullie deze thread al gezien? Gaz is bezig om op Ebay zijn eigen MJ collectie te verkopen om MJJC draaiende te houden... :( Misschien kunnen we allemaal een kleine donatie doen (voor ieder die het kan missen uiteraard... :wink:)? Alle kleine beetjes helpen, toch?? Voor MJJC! :clapping:
http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=90671

@ Hocus waar staat dan dat hij zijn spullen op ebay verkoopt? Dat zou ik echt heel erg vinden als hij dat zou moeten doen. Ga meteen weer wat doneren, is alweer een tijdje geleden.

Lees er waarschijnlijk weer overheen.

Ik vind het ook heel erg dat Gaz z'n eigen spullen moet verkopen voor MJJC zodra ik wat kan missen ga ik ook een donatie doen.

Had het ook al gezien. En al dat dataverkeer en de servers kost zo veel geld. Ik zie dat op mn werk ook en als je die bedragen prive moet betalen, das bijna niet te doen. Voor sommige misschien weer wel dan hahahaha.

Ik heb iig ook al mn steentje bijgedragen in wat ik kon missen. Als iedereen maar een klein beetje doneert telkens dan kunnen we met zn alle dit forum draaiende houden.

Ik heb trouwens vandaag een MJ knuffel aan m'n collectie mogen toevoegen :rofl:
Op de kermis kunnen mijn ouders en ik het nooit laten om even naar de grijpers te gaan.
Mijn moeder stopte gelijk bij de MJ knuffels maar ik vond ze een beetje lelijk dus ik ben verder gelopen naar de Winnie de Pooh afdeling :p
Na een tijdje had mijn moeder er 1 uit en m'n vader 2 dus ik kreeg er 1 van m'n moeder :lol:
Zelf heb ik een tijgertje (winnie de pooh) gegrepen met een leuk regen pakje aan en 3 chihuahua hondjes met leuke truitjes aan (die heb ik met 1, 2 euro munt eruit gehaald anders had ik na 1 wel gestopt :p)

Zo wat een geluk met grijpen haha. Wat is voor een soort MJknuffel dan? Kan me er geen beeld bij vormen.

Ik zal binnenkort ook eens kijken om wat te doneren. Had er eerst geen idee van dat het zoveel kost om een forum te behouden.

haha ja je weet alleen af en toe niet meer waar je ze allemaal moet laten :lol:

Ik zal ff een foto er van maken ik moet het misschien meer een pop noemen?

Edit: en hier is ie dan :p

foto759.jpg

Last edited:

Ik heb ooit een keer zo'n lollifant van Winnie de Poeh gegrepen. Heel mooie knuffel is het.

Best leuk, die MJpop/knuffel voor bij je collectie. Had niet verwacht dat ze dat in zo'n grijpding zouden doen. :lol:

btw, Ik vind dat zo'n mooie foto van jouw hond:wub:

Ik ben helaas niet veel buiten geweest. Jammer eigenlijk, had ook wel zo'n pop willen grijpen ofzo :lol: :p jij?

Ik had trouwens in die Disneymeetingthread gekeken en Juli/Augustus zou wel goed uitkomen. Lijkt me erg leuk! :D

Ik heb ooit een keer zo'n lollifant van Winnie de Poeh gegrepen. Heel mooie knuffel is het.

Best leuk, die MJpop/knuffel voor bij je collectie. Had niet verwacht dat ze dat in zo'n grijpding zouden doen. :lol:

btw, Ik vind dat zo'n mooie foto van jouw hond:wub:

Ik heb ook een lollifant, met een roze pakje aan echt een schatje.
En bedankt voor het compliment van de foto :)

Leuke pop Angela! :D
Iemand nog MJ spullen op de vrijmarkt gezien?

Ik heb een canvas doek(je) gezien maar die had wat beschadigingen en er stond geen prijs bij.
Toen heb ik om de prijs gevraagd zegt die vrouw eeeehm wat zal ik daar eens voor vragen 5 euro ik denk ja daaaaaag.
Zegt ze ja het is wel van een fenomeen he, ik denk ja als hij niet overleden was had je hem voor 1 euro kunnen kopen.
Dan kan ik beter zelf een foto uit zoeken die ik heel mooi vind en op canvas laten zetten.
Verder was het bijna alleen maar speelgoed.
Ik heb wel nog een handtas gekocht, het kaartje hangt er nog aan en ze wilde er maar 50 cent voor hebben dus dat kon ik niet laten liggen ;)

Leuk Charlotte!
Wilde je morgen nog gaan eigenlijk? Ik heb niks meer van Deb gehoord maar het leek haar wel leuk! Jij hebt ook geen kaartje toch??

Ohh die MJ pop is zo..ehhhh.. eng:rofl: Maar als ie hier ook op de kermis te grijpen valt ga ik het wel proberen voor de gein denk ik ookal ben ik er heel slecht in :lol:

Ik had al kaarten voor de finale dus wij zijn er morgen wel bij (met wij bedoel ik dan mijn zus, een fan-vriend uit Frankrijk en ikzelf).

Ik zou graag een handtekening van Jermaine op mijn Jackson5 handschoen willen hebben en 1 van Lavelle naast mijn rugtattoo...

Als er een beetje tijd is per fan zou ik ook voor mijn kinderen nog handtekeningen willen, en foto's...haha...

Ik heb deze week deze badeend besteld:

michaeljacksoneend.jpg

Ik had al kaarten voor de finale dus wij zijn er morgen wel bij (met wij bedoel ik dan mijn zus, een fan-vriend uit Frankrijk en ikzelf).

Ik zou graag een handtekening van Jermaine op mijn Jackson5 handschoen willen hebben en 1 van Lavelle naast mijn rugtattoo...

Als er een beetje tijd is per fan zou ik ook voor mijn kinderen nog handtekeningen willen, en foto's...haha...

Ik heb deze week deze badeend besteld:

michaeljacksoneend.jpg

hahaha wat leuk!

Wij hebben misschien nog 2 kaarten over voor de finale van MLMJ.

Mijn zus en een vriend van haar gaan wel heen om 16 uur maar moeten op tijd terug en gaan de studio hoogstwaarschijnlijk niet in (ik wel).

Geef even een gil als er iemand is die smiddags toch al heengaat en eventueel belang heeft bij de kaarten.

Ik ben daar te herkennen aan een vlecht-kapsel en bril.

Wat een geinige eend :D
Als ik niet naar de verjaardag van m'n moeder had gegaan dan had ik wel naar MLMJ willen gaan maar helaas.
Veel plezier Janena!

:bugeyed Aargh, ben nu dus heel erg aan het twijfelen wat te doen... Charlotte ging ook niet schreef ze... :no:

Gaaf die badeend Janena! Geweldig! :D

Back