Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Erg he, Hocus, al die leuke MJspullen die je allemaal echt wil hebben :lol: Het kost me heel wat:p

Echt he! Eigenlijk kan je soms beter niet kijken, maar het is te verleidelijk om het wel te doen :wub:

Je shirtjes zijn echt leuk Hocus, zeker die 2e is gaaf! :D

25 juni wil ik ook zeker naar Eindhoven, maar concrete plannen / afspraken heb ik nog niet gemaakt. "Fijn" (kan geen beter woord vinden :scratch:) dat velen naar Eindhoven gaat, beter samen dan alleen op zo'n dag :better:

Erg he, Hocus, al die leuke MJspullen die je allemaal echt wil hebben :lol: Het kost me heel wat:p

Ik weet nog niet of ik naar Eindhoven ga, ik twijfel. De Captain EO-meeting wil ik wel echt proberen om te gaan.
Ja, inderdaad! :giggle: Niet goed voor m'n bankrekening! :lol:
Waarom twijfel je over Eindhoven?
Leuk als je meegaat naar Parijs! :) Ik hoop dat ze gauw met een definitieve datum komen!
Echt he! Eigenlijk kan je soms beter niet kijken, maar het is te verleidelijk om het wel te doen :wub:

Je shirtjes zijn echt leuk Hocus, zeker die 2e is gaaf! :D

25 juni wil ik ook zeker naar Eindhoven, maar concrete plannen / afspraken heb ik nog niet gemaakt. "Fijn" (kan geen beter woord vinden :scratch:) dat velen naar Eindhoven gaat, beter samen dan alleen op zo'n dag :better:
Thanks! :)
Inderdaad, beter samen dan alleen op 25-06... :huggy:

Ik ga die dag wel eerst naar het beeld en ga dan door naar Eindhoven. Ligt toch op de route dus of ik dan een tussenstop maak of niet maakt niet uit.

Ik kan opzich wel van de MJ spulletjes afblijven en vooral kijken en niet kopen.. tenzij het echt van die collector items die niet geheel onbetaalbaar zijn maar toch nog aan de prijs. Zoals de Hot Toys poppen. M'n Thriller pop staat nog in Tokio klaar om naar NL af te reizen zag ik net. Maarja nu moet ik natuurlijk ook de Bad pop hebben en misschien de Billie Jean (die vind ik zo lelijk dus misschien toch maar niet). Waar ben ik toch aan begonnen?! :lol:

Ik ga die dag wel eerst naar het beeld en ga dan door naar Eindhoven. Ligt toch op de route dus of ik dan een tussenstop maak of niet maakt niet uit.

Ik kan opzich wel van de MJ spulletjes afblijven en vooral kijken en niet kopen.. tenzij het echt van die collector items die niet geheel onbetaalbaar zijn maar toch nog aan de prijs. Zoals de Hot Toys poppen. M'n Thriller pop staat nog in Tokio klaar om naar NL af te reizen zag ik net. Maarja nu moet ik natuurlijk ook de Bad pop hebben en misschien de Billie Jean (die vind ik zo lelijk dus misschien toch maar niet). Waar ben ik toch aan begonnen?! :lol:
:giggle: :lol: Erg hè. Gelukkig heb ik dat niet zo met MJ poppen. Daar zitten ook flink dure tussen toch??
Maarja, Ebay is echt vreeeselijk... Staat vol met leuke MJ spullen! :D
Waar kom jij vandaan dan Dudie? Voor mij is het ook nog een eindje rijden naar Eindhoven. Ik wil inderdaad ook nog even langs het beeld in Best nog even wat langsbrengen... :(

Nou die pop die ik besteld heb is dus een van die duurdere maar hij was afgeprijsd. Maar doordat het niet via airmail verstuurd kon worden en dus via EMS moest (meer pakkans en duurder) kan het goed zijn dat ik uiteindelijk nog de volle prijs betaal. Ik hoop het toch niet maarja ik kan er maar beter rekening mee houden. Kijk dus iedere dag waar m'n pakket uithangt.

Ik kom trouwens uit Tilburg en de trein gaat altijd over Best dus dan neem ik gewoon de stoptrein i.p.v. intercity. Ik ga dan een witte roos of lelie bij het beeld leggen en wat wierrook branden. Ruikt lekker en minder gevaarlijk dan kaarsen daar. Of het moet zijn dat ik zo'n pot haal van de Xenos ofzo en daar wat opklieder.

Nog een tip waarop je moet letten bij paypal. Soms vragen ze erg veel voor het omrekenen waardoor het soms verstandiger is om gewoon je creditcard te gebruiken, als je die tenminste hebt. Bij dollars scheelt het niet zo heel veel is mijn ervaring maar met de Japanse yen vragen ze dus wat meer kwam ik laatst achter en laat ik nou redelijk wat vanuit Japan bestellen:scratch:

Heb me de laatste tijd in kunnen houden met het kopen van spullen, de Opus was een rib uit m'lijf :) Maar nu begin ik weer meer en meer rond te kijken wat er allemaal is en moet ik me echt inhouden. Het verschil tussen een fulltime salaris en een soort van studiefinanciering is niet niks.....wordt zo echt een koopjesjager ;-)
Dudie, is de Mac dan met het OV goed te bereiken? Ik kom uit de buurt van Breda en ga naar het beeld altijd met de auto omdat ik dacht "daar komt geen bus" (Wat baal ik dan als ik bedenk dat het beeld eerst bijna in' m'n achtertuin stond (Rucphen), ben er toen ook menigkeer geweest, dat kon ik fietsen). Maar goed, als hetmet OV te bereiken is, wordt het gebruik van m'n kaart ook veel interessanter!
Ben benieuwd.

Normaal ga ik altijd met de auto naar de macdrive. Maar ik heb het laatst eens uitgezocht en er komt een bus in die straat maar niet voor de deur dus je moet nog wel een paar minuten lopen. Geloof dat die om het half uur kwam. Dus moeilijk kan het niet zijn lijkt me.

En idd zonde dat je dat niet wist. Maar ik wist het eerst ook niet dat er een in Best stond of zelfs ergens in Nederland. M'n vader kwam ermee in 96/97 zovan "Wist jij dat er een Michael Jackson beeld staat in Best? Ik rij er zowat iedere dag langs" Ik dacht eerst dat ie een grapje maakte. Ik dacht dat beeld staat in Amerika of Londen.

Last edited:

Het is niet aan te raden met het openbaar vervoer naar de Mc Donald's in Best te gaan.....like Dudie said je moet best een stukje lopen en dat maakt het er niet veiliger op natuurlijk ;)

Je kunt beter gewoon met de auto gaan als je die hebt. :yes:

Heb nog geen rijbewijs (Ga wel binnenkort beginnen) en was van plan om met openbaar vervoer te gaan. Zou wel iemand kunnen vragen me daar af te zetten maarja dan moet ik ook nog door naar Eindhoven.

Als er veel van plan zijn om eerst naar het beeld te gaan kunnen we misschien met een groep gaan zodat er niet iemand alleen loopt als het zo gevaarlijk is :)

Heb nog geen rijbewijs (Ga wel binnenkort beginnen) en was van plan om met openbaar vervoer te gaan. Zou wel iemand kunnen vragen me daar af te zetten maarja dan moet ik ook nog door naar Eindhoven.

Als er veel van plan zijn om eerst naar het beeld te gaan kunnen we misschien met een groep gaan zodat er niet iemand alleen loopt als het zo gevaarlijk is :)
Je zegt Eindhoven, bedoel je rond 25 juni? We zijn voor 't European Jackson Event bezig om te kijken of er niet iets te regelen valt voor de fans die graag naar 't beeld willen. Er komen ook veel fans uit het buitenland die ongetwijfeld het beeld willen zien. Dus, ff afwachten dan :)

Ja waarom zou ik anders naar Eindhoven gaan op 25 juni? Hahaha. Maar goed ik weet nog niet hoe ik het ga doen qua tijden enzo wellicht ben ik wat eerder in Eindhoven of wat later.. Weet alleen dat ik niet tot 4 uur blijf want ik moet nog terug met de trein.

Ja waarom zou ik anders naar Eindhoven gaan op 25 juni? Hahaha. Maar goed ik weet nog niet hoe ik het ga doen qua tijden enzo wellicht ben ik wat eerder in Eindhoven of wat later.. Weet alleen dat ik niet tot 4 uur blijf want ik moet nog terug met de trein.
LOL ik zag nergens 25 juni staan, vandaar de vraag. ;)

Hopelijk zien we veel mensen de 25ste en word het een gezellige en leuke dag, verheug me erop! :)

Tot snel allemaal ^^

Ja, inderdaad! :giggle: Niet goed voor m'n bankrekening! :lol:
Waarom twijfel je over Eindhoven?
Leuk als je meegaat naar Parijs! :) Ik hoop dat ze gauw met een definitieve datum komen!

Ja, ik hoop het ook. Hoop dat ik dan kan :D
Ik twijfel over Eindhoven, omdat het toch best ver is, maar de twee vriendinnen waar ik mee was bij gotf willen misschien toch ook wel, dus ik ga even kijken hoe dat met de treinen enzo zit. Hoe laat die 's ochtends weer gaan bijvoorbeeld.
En ik zat ook een beetje met het gevoel van feesten op die dag, het voelt een beetje vreemd. Ik weet wel van de stilte kamer enzo, maar als er een MJ event is met zijn muziek, wil ik toch ook lekker dansen. Ik zit dus een beetje met een dubbel gevoel.

En ik zat ook een beetje met het gevoel van feesten op die dag, het voelt een beetje vreemd. Ik weet wel van de stilte kamer enzo, maar als er een MJ event is met zijn muziek, wil ik toch ook lekker dansen. Ik zit dus een beetje met een dubbel gevoel.
Daarom hebben we er expres voor gekozen om zowel een ruimte te maken waar fans Michael in stilte kunnen herdenken, als een ruimte met optredens en muziek. Het ene moment wil je blij zijn om alles wat Michael ons gegeven heeft, het andere moment wil je ff alleen zijn. Kortom; wat je ook wil, het kan! :yes:

Daarom hebben we er expres voor gekozen om zowel een ruimte te maken waar fans Michael in stilte kunnen herdenken, als een ruimte met optredens en muziek. Het ene moment wil je blij zijn om alles wat Michael ons gegeven heeft, het andere moment wil je ff alleen zijn. Kortom; wat je ook wil, het kan! :yes:

Ja, daarom vind ik het wel een mooi en goed idee ;)

Ik heb vandaag mijn verjaardag gevierd voor de familie (ben maandag pas echt jarig) en ik heb van mijn broer die MJ thriller-badeend gekregen die hier pas afgebeeld werd! :D Erg leuk voor bij mijn collectie!
En verder hadden we een HEERLIJKE taart! :wub:

mjtaart.jpg

Ik heb vandaag mijn verjaardag gevierd voor de familie (ben maandag pas echt jarig) en ik heb van mijn broer die MJ thriller-badeend gekregen die hier pas afgebeeld werd! :D Erg leuk voor bij mijn collectie!

mjtaart.jpg
Okee dan, wat een leuke taart :D

mjtaart.jpg

Alvast gefeliciteerd!!
En zo'n taart wil ik ook voor mn verjaardag hahaha.

Hey guys, zoals ik eerst al zei, er komen foto's van mijn Thriller jack.
Ik heb maar gelijk een aantal andere dingen gefotografeerd uit mijn kamer.

The Glove. Deze handschoen is met dezelfde kristallen opgevuld als die van Michael.

mjroom001.jpg

Nog een keer de handschoen. Nu kun je beter zien dat de Michael Jackson Opus er onder schuilt.

mjroom012.jpg

Een groot Michael Jackson canvas. Deze is 2 meter hoog en 1 meter breed. Zoals je kunt zien is dit canvas in 3 stukken verdeeld. Hier zie je de Dangerous/history era, aan de andere kant staat Bad era afgebeeld.

mjroom009.jpg

En hieronder zie je het Thriller Jacket.
Een erg leuke item om mee over straat te lopen.

mjroom014.jpg

Ik moet nog wat andere spulletjes van Michael verzamelen, als ik mijn kamer helemaal klaar heb, zal ik hem fotograferen.

Wow, hij is echt heel mooi Science Freak!
Lijkt me dat je je ook wel heel cool voelt als die aan hebt idd :lol: Zou er ook wel mee rond willen lopen.
Hij is erg gaaf :yes:

Heb je je Opus nu op een standaard staan? En ben je niet bang dat het rode gaat verkleuren met dat spotje erop? Weet nog steeds niet wat ik met m'n Opus moet qua presentatie. Kan um nu niet kwijt dus zit ie nog in de doos maar ik wil um straks wel een mooi plekje geven.

Mooie handschoen en Thriller jas! Heb je die ergens laten maken/gekocht? Ik wil ook nog een glitter handschoen voor volgende maand maar kan geen mooie vinden of ze zijn heel duur.

Back