Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Misschien is het te combineren met een event? Wel een leuk idee. Weet alleen niet hoe je nu legaal aan vuurwerk kunt komen.. Tenzij je nog wat over hebt van de jaarwisseling natuurlijk..

Ik ga trouwens ook niet naar die meeting in Londen. Vind het een beetje onzin om voor een meeting zo'n eind te reizen als er hier ook meetings zijn. En die tentoonstelling in de o2 is ook afgelopen zover ik weet.

Laat ik zo zeggen: Ik ben nogal een vuurwerk liefhebber.. en ik houd heel veel over van oud op nieuw.

Het is idd niet zo aantrekkelijk om naar Londen te reizen voor alleen deze meeting. Ik neem aan dat de meeting maar een dag zal plaatsvinden. Kost iemand dan behoorlijk veel geld.

Het is om 1:30 PM PT/4:30 PM ET geen idee hoe laat dat dan is hier. Weet ook niet of je het ergens online kan kijken

TMZ blijkt een live stream te hebben en na een ruzie met ik weet niet hoeveel timezone converters ben ik er ook nog niet achter hoe laat het dan hier is :tickingtimebomb

Je kunt nergens gewoon PT converten naar onze tijd.
Edit: ik heb nu maar gewoon Californië gebruikt (weet niet of het daar is maar dat hoop ik dan maar) en dan zou het hier 22:30 zijn beetje balen want dan ga ik meestal naar bed....

Thanks Sassie voor de link! :flowers:

Wow, die meiden van Justice4MJ zijn echt supersnel! :bugeyed Ik had het t-shirt wat ik had besteld binnen een week in huis. Ik had ze gisteren een fotootje gestuurd en die hebben ze nu al op de website staan! :giggle: http://www.justice4mj.com/photos/
Wel een supermooi t-shirt trouwens. Maarja, had het liever anders gezien... :( Let's have some justice for Michael! :heart:

Laten we vooral Michael samen eren...............

Zou jammer zijn als er 20 man in Den Haag is, 30 man in Amsterdam etc.

Voor iedereen is dit een klote dag maar samen is niet alleen (jaja Allstars ;))

Deze foto is zojuist genomen bij het gerechtsgebouw. Zie rechts de Nederlandse vlag...
24199_115252228485735_100000028745994_274669_6738213_n.jpg

wow die is snel daar!

edit: ben er nog niet uit of het voor mij wel slim is dit te gaan kijken. Moet morgen vroeg op en ik voel me al niet helemaal lekker. Kan goed zijn dat ik door dit te kijken weer niet goed kan slapen omdat het best wel heftig is allemaal.

Last edited:

Het is idd niet al te vrolijk Dudie
Het nieuws rondom de dokter heb ik niet gevolgd, gewoon omdat ik er geen behoefte aan had. Ik wilde vandaag echter wel gaan volgen, dus moest ik het wachtwoord hebben van seeking the truth gedeelte en daar kwam ik dus niet bepaald vrolijke dingen tegen.

IK ga daar ook een wachtwoord voor aanvragen als m'n mail tenminste vertuurd word. Kan ik op een ander tijdstip alles rustig nalezen als ik dat zou willen.

Ik ben ook wat dingen aan het luisteren, maar je wordt er inderdaad niet vrolijk van. Denk dat ik er zo ook maar even mee stop en ga proberen te slapen en het later rustig nalees.

maar goed dat ik niet op gebleven ben dan:doh:
Ik denk dat het nog wel jaren duurt voordat er word besloten of ie moet zitten etc of niet. Maarja misschien koopt ie de zaak wel af.. Hoorde dat Murray niet genoeg geld zou hebben voor deze rechtzaak

:lol:
Ik ben net terug van werken. Ga nu even buiten zitten werken aan afstudeerverslag. Morgen moet het concept al ingeleverd worden :bugeyed , maar lang leve mijn macje, dat ik lekker in de tuin kan gaan typen. Vanavond paardrijden en hopelijk hoef ik daarna niet meer aan mn huiswerk.

Jullie?

Ben bezig met wat huiswerk en dan vanavond weer aan de slag met architectuur. Moet voor school een pretpark maken, hoeft niet te serieus, maar ja dat ben ik zelf wel altijd (met kunst dan he verder kan ik ook goed gek zijn), dus moet ook op en top eruit zien.

:lol:
Ik ben net terug van werken. Ga nu even buiten zitten werken aan afstudeerverslag. Morgen moet het concept al ingeleverd worden :bugeyed , maar lang leve mijn macje, dat ik lekker in de tuin kan gaan typen. Vanavond paardrijden en hopelijk hoef ik daarna niet meer aan mn huiswerk.

Jullie?
Ik ben jaloers! Ik zit hier maar in dat muffe kantoorgebouw... :D
Veel plezier vanavond! Ik ga ook paardrijden!
Ben bezig met wat huiswerk en dan vanavond weer aan de slag met architectuur. Moet voor school een pretpark maken, hoeft niet te serieus, maar ja dat ben ik zelf wel altijd (met kunst dan he verder kan ik ook goed gek zijn), dus moet ook op en top eruit zien.
Wat leuk! :) Zal wel een hoop werk zijn?

Ach, heb wel medelijden met je, Hocus. Tot hoelaat moet je nog? Want het is zo lekker buiten! Iig ook alvast veel plezier met rijden ;)

Science Freak, dat klinkt wel als een erg leuke opdracht! Je steekt er wel veel tijd in zeg!

Back