Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik had vernomen dat Move like MJ niet zo goed bekeken wordt, wat mij totaal niet uitmaakt:D
Eindelijk zien ze dat de meeste mensen geen bel programma's meer op de buis willen hebben of talentenjachten.
Beter gaan ze gewoon weer terug naar de jaren 90 met programma's als rad van fortuin:lol:

iemand enig idee of ergens in NL het laatste Black & White magazine te koop is (geweest) ?

Ik ga waarschijnlijk ook niet naar Best. Kan goed zijn dat ik me nog bedenk en wel ga maar die kans is klein.

Heb gister trouwens ook eens gekeken hoe het zit met de live shows van move like MJ. Er zijn er 2 per week en kost 20 euro(of 32 voor allebei). Ik denk dat een van de shows de live show zelf is en de ander een soort van dance off ofzo. Echt live zal het trouwens niet worden want de opnames zijn door de week en niet in het weekend.

Ik twijfel heel erg of ik een keer een opname bij wil wonen. Jermaine zien lijkt me wel gaaf maar het is door de week en waarschijnlijk laat in de avond. En dat is weer zo rot qua reizen en als je dan weer geen tijd hebt om te eten omdat je een trein moet halen omdat het de laatste is en er verder niks bij de studio of wat dan ook te krijgen is.. Had ik bij Top Of The Pops toen 3T er was:no:

EDIT:
Ohh is er een nieuw B&W magazine.. die goede oude tijd! Helaas heb ik ze niet allemaal van vroeger omdat ze best duur waren en toen had je 2 verschillende B&W en Mystery magazine en ik had maar geld voor eentje. Haalde ze altijd bij selexyz (nouja dat heette toen anders he?) wellicht hebben ze um daar.

Hee, ik heb Milly ook niet gezien, ga zo ff terug kijken.
En ik twijfel over Best, Diana....Hoe ga jij?
En....het lijkt mij wel leuk, zo'n live-show bijwonen.
Kaartjes zijn op zich maar €20,-, vinnik nog wel meevallen.
Heeft er iemand zin om mee te gaan?
Ik heb iig meegedaan met de prijsvraag, dus wie weet kan ik ook nog gratis, haha!

Last edited:

hahaha ja ik heb ook meegedaan aan het winnen van de gratis kaartjes :)
Ik ga wel naar Best ik rijd met Diana mee.
Niet vergeten een roos te kopen he ;)

Ik heb geen Remia actiecode helaas. Maar als iemand een gratis kaartje over heeft...:cheeky:

Weet zeker dat een vriendin van me mee wil, als ik haar vraag, maar die had al geen geld voor mijn verjaardagscadeautje dus die vraag ik maar niet mee:unsure:

aha ik zal dat formulier dinsdag even invullen. Dan kan ik kijken welke dag het best uitkomt op t werk.

Hebben jullie ooit eens nagedacht waar de 'poolhall' en de 'restaurant' uit Beat It zouden kunnen plaats vinden?
Nou ik deed wat research en kwam op Hard rock cafe uit (die het originele beat it jack heeft:wild: )
Nu heb ik zo'n site gevonden die ook eens is wezen zoeken naar de locaties, ik zou zeggen, bekijk de site eens:

http://www.iamnotastalker.com/2010/03/15/the-pool-hallbar-from-michael-jacksons-beat-it-video/

http://www.iamnotastalker.com/2010/03/12/the-possible-cafe-from-michael-jacksons-beat-it-video/

http://www.iamnotastalker.com/2010/03/26/the-probable-warehouse-from-michael-jacksons-beat-it/

Sorry als iemand dit al ooit heeft geplaatst.

Ja dat klopt.. Je ziet wel dingen die erg veel erop lijken maar aan de andere kant in die tijd werden er vast meer locaties zo gebouwd en de plekken zijn redelijk standaard qua bouw en indeling als je begrijpt wat ik bedoel.

Die opslag plaats van die Japanse firma heeft inderdaad wel wat weg van de videoclip maar hoeveel van die hallen zijn er toen niet op precies dezelfde manier gebouwd en ingedeeld. En dan die putdeksel. Bij hoeveel putdeksels loopt er ook geen spoor langs van de metro?!

Er zullen zeker meerdere gebouwen zijn die zo op elkaar lijken, alleen die alley vind ik wel zeer veel lijken op de alley met de gangsters. De gebouwen komen makkelijker naar voren op camera en als je dat zo bekijkt op die foto's, zit daar bijna geen verschil tussen.
En Todd King heeft the Nickel als locatie geschreven in zijn boek, neem aan dat hij niet zal liegen.
Maar ik vind het zo jammer dat we geen echte video's hebben waarin mensen hun beat it versie doen in het oude cafe. Dus in tijden van Beat It.

Voor als iemand zich verveelt vandaag... :p
Bijna 20 min. film van de MJ fandag in Hoofddorp! :D
Allemaal fijne werk-/schooldag vandaag! :waving:

[youtube]CMD90yGyRb8[/youtube]

[youtube]kRJILfUYAVU[/youtube]

Leuk, zal de filmpjes binnenkort even kijken.
Lig nu al de hele avond lekker in mn bedje de dangerous rehearsals te kijken.
Erg leuk! Had ik nog niet gezien.
Voelde me niet zo lekker, maar ben nu weer helemaal vrolijk! :D

Of dat het licht uit gaat en dan wordt er nog gezegd; "Michael, pas op", dan is het even stil en dan......"Michael, ben je gevallen?"
................"Yes"..................................:D

Ik vind het erg leuk om te zien idd! Heb het alleen nog niet helemaal gekeken. Ben bij thriller gebleven, dus heb nog wat leuks tegoed:p Morgen lekker vrij, dus wie weet:p Dat stukje dat ie gevallen was heb ik nog niet gezien, of ik moet het gemist hebben.
Dudie, ik heb het gedownload van 2000watts.

Ik heb trouwens iets super leuks. Vandaag hebben we, ik en twee vriendinnen die ook bij gotf waren, ons armbandje gekregen wat we door de zus van een van die vriendinnen hebben laten maken. Geïnspireerd op Michaels Heal the world vriendschapsbandje die hij aan iedereen van This is it gegeven had. Het is ook zo'n plaatje en daarop staat aan de voorkant All for L.O.V.E en aan de onderkant p.y.t for sure. Dat is een grapje tussen ons. Ben er erg blij mee. Het is ons eigen vriendschapsbandje, maar heel erg Michael :)

thanks ik heb ze al eens op YT gekeken maar vind het wel leuk om te hebben :D
:smoothcriminal: nog 1 dagje en dan lekker lang weekend!!

@Smnth Thanx die had ik nog niet gezien. Ben het nu aan het downloaden. Wel fijn dat je met 4shared meer bestanden tegelijk kan downloaden. Heb ze meteen allemaal in m'n downloads gezet.. zijn over een uurtje of 2 wel klaar gok ik :lol:

Ik deed ze eerst per stuk laden en dan gewoon proberen of ie ging downloaden en dat werkte. Bij veel programma's zoals megaupload kan het niet maar bij mediafire wel. Toen bedacht ik me dat ik net zo goed meteen een stuk of 5-6 linkjes ofzo open kon zetten, opent toch in een aparte tab, en zodra je bij de laatste de download now knop hebt ingedrukt heb je bij de eerste ongeveer 40 seconde gewacht en kun je ze allemaal opslaan :cheeky: :lol:

Back