Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Is het niet veel verstandiger om dingen te combineren ??

Een hoop mensen zullen niet gaan vanwege de te lange reistijd en de te korte duur.

Op 25 juni organiseren we een gratis event, ik nodig jullie bij deze uit de actie te promoten.

Groetjes Thijs

thijs ja goed idee om het te combineren....je bent welkom om je event naar drie april te verplaatsen hoor...;)

Maar goed nu ff alle gekheid op een stokje het is natuurlijk heel lief aangeboden van je thijs alleen dan moet de vlag al in de USA zijn....

hahahaha da's een beetje snel.............sorry

Gaan er hier nog mensen naar de fandag in Hoofddorp vandaag? Misschien tot straks! :victory:

Hier nog een paar filmpjes van Milly:
[youtube]39pshGeNhNE[/youtube]
[youtube]zQrOZXWAQrc[/youtube]
[youtube]d80ZdA7q3to[/youtube]

Thanks is al van een tijdje terug maar m'n zusje had em genomen met haar camera dus ik heb ze na lang zeuren deze week pas gekregen :)

907794665_6_4loz.jpeg

Hier is ie dan vers van de pers onze supergave vlag. Hij is gemaakt van pvc zodat ie goed buiten kan. Deze vlag zal na ondertekening naar de USA gestuurd worden. De eerste mars waar deze vlag te zien zal zijn is de mars van 25juni naar de DA office in Los Angeles

Last edited:

Nee TheBronx was er niet :p
Wij zijn niet geweest..

Toffe filmpjes van Milly en GOTF! :lol:
Hij heeft het echt goed gedaan!
Ik wil alleen de foto's nog hebben :(

Nee TheBronx was er niet :p
Wij zijn niet geweest..

Toffe filmpjes van Milly en GOTF! :lol:
Hij heeft het echt goed gedaan!
Ik wil alleen de foto's nog hebben :(
Aww...jammer! Jammer ook dat ik jullie bij GOTF niet heb gesproken... :(
Thanks! Ik zal van de week als ik tijd heb ff de filmpjes van zondag uploaden! :yes:

Edit: Hier nog een paar foto's van de fandag! :ph34r: :D
908748336_6_DmCb.jpeg

908748381_6_dh2o.jpeg

908748394_6_etTm.jpeg

908748400_6_yxhh.jpeg

Last edited:

Hoi Allemaal,

Bij deze willen we jullie laten weten dat de vlag al op 5 April bij het gerechtsgebouw in L.A zal zijn.

Dit hebben we zo voor elkaar kunnen krijgen omdat we er door stom toeval achter kwamen dat een fan naar LA gaat en die wil de vlag graag voor ons meenemen.

Helemaal super dat de vlag dus eerder daar zal zijn dan we in eerste instantie verwacht hadden.

Leuke foto's, Diana! Heb je een leuke dag gehad?
Thanks! Ja, was erg gezellig! :)
En was het leuk? Hoe groot was de opkomst eigenlijk?
Damn, your siggy IS hypnotizing! :lmao:
Ja, was echt leuk! O.a. met z'n allen the Drill geoefend! :D Optreden van Milly was ook weer erg goed! En leuk om de bijdrages van alle fans te zien. Er zaten echt talenten tussen! :yes: Ik geloof dat er wel meer mensen waren dan bij GOTF. Maar de zaal was veel groter, dus de mensen waren erg verspreid in groepjes zeg maar.

Back