Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ fans!

Bij Skins cosmetics kan je het luchtje ook kopen, Angela. Ik heb via daar toen een gratis proefmonstertje aangevraagd! Waar ik nu nog mee doe. Misschien is dat een idee?

En smaakt Michael een beetje lekker, Science freak? :p haha

Bedankt voor de tip! goed plan :)

Michael 'smaakt' heel erg goed, maar laten we dat maar aan jullie over.
Jullie zijn de experts!
:lol:

mooi, ik hoop dat je genoeg visite hebt/krijgt om alle taart op te krijgen neem aan dat je zelf ook iets in huis had :lol:

Jemig toen lag ik net in bed.
Ik was om kwart over 4 pas thuis dus om half 5 m'n bed in maar ik was er om 10 uur al weer uit.
Wat was de verrassing op het scherm nou? of is dat er niet geweest?

Ik vond het een erg geslaagde avond!
Hoop nieuwe mensen leren kennen via via haha niet dat ik nog weet wie ze allemaal waren maar goed....
Het optreden van Milly vond ik erg goed!
Haha, ik ben net weer wakker. Damn, nog steeds hoofdpijn... :giggle: Jeetje, dat was voor jou ook een kort nachtje!
Ja, ik vond het echt een TOP-avond! Leuk om iedereen weer te zien en nieuwe mensen te ontmoeten. Leuk ook dat Debbie Milly even aan ons voorstelde! :yes: Inderdaad een goed optreden van Milly! Daarna ging iedereen echt "los"! :D
Ik zal van de week even een filmpje in elkaar knutselen en op YouTube zetten. Even iedereen z'n dansmoves laten zien... :ph34r: :D
Wat een top avond zeg, heb echt genoten.............ik hoop jullie ook.

BEDANKT !!!

(K)
Thijs, jij en je team super bedankt voor het organiseren! Was zeker een top avond!! :clapping:
Ik wil even zeggen dat ik het een hele leuke avond vond. Leuk om gezichten bij deze usernames te plaatsen.
En ik wil Charlotte2807, MJJ Angela en Hocus bedanken voor het onwijs leuke cadeau, dat had ik nooit verwacht. Ik vind het echt super tof van jullie!:clapping::wild: :D

Ik werd echter wel gek van die mj mix, elke keer als een nummer naar zijn climax begon te komen, kwam er een ander nummer. -_-

Haha, ik ben net weer wakker. Damn, nog steeds hoofdpijn... :giggle: Jeetje, dat was voor jou ook een kort nachtje!
Ja, ik vond het echt een TOP-avond! Leuk om iedereen weer te zien en nieuwe mensen te ontmoeten. Leuk ook dat Debbie Milly even aan ons voorstelde! :yes: Inderdaad een goed optreden van Milly! Daarna ging iedereen echt "los"! :D
Ik zal van de week even een filmpje in elkaar knutselen en op YouTube zetten. Even iedereen z'n dansmoves laten zien... :ph34r: :D

Oh, die had ik ook op gisteren! :D Ik vind het een heerlijk parfum! Ik wil ook graag nog Black Orchid van Tom Ford proberen. Heeft iemand hier die al?

Aww, 25-06... :( Ik denk dat ik dan naar Londen naar de O2 wil, Becca is bezig deze dag te organiseren. Er staat bij de events een thread over.

Ja was zeker een kort nachtje of ik moet eigenlijk zeggen ochtendje :p er begint nu een lichte hoofdpijn aan te komen dus ik ga eens ff lekker relaxen op de bank.
Straks nog bij m'n ouders langs ik hoop dat ik het allemaal trek hahaha.
Vanavond vroeg m'n bedje in morgen heb ik een lange dag op het werk met een etentje enzo.
Vond het zeker leuk om Milly te ontmoeten :)

Die Black Orchid is ook al niet 1 van de goedkoopste luchtjes :bugeyed(had ik ergens ook niet verwacht hoor)

Geen dank, graag gedaan hoor! :D En jij super bedankt voor de DVD! :flowers:
Samantha (smnth) had trouwens ook meegedaan aan de taart. :bluewink:

Oh helemaal vergeten! Ik zag het net nog op de kaart staan :blush:
Bij deze: Samantha jij ook nog super bedankt voor het cadeau!
Mijn ouders vinden het erg mooi gedaan en vinden het dan ook jammer om de taart eigenlijk op te eten.

Alsjeblieft hoor, leuk dat je het een leuke verrassing vond ;)
Vier je je verjaardag vandaag ook echt?

Ik vond Dirty Diana op het laatst trouwens echt geweldig! :dancin: Zo'n heerlijk nummer.
En in the closet is ook zo lekker om op te dansen.
Heb vandaag idd ook hoofdpijn, dus lekker rustig aan vandaag. ( en heb alleen maar aan de sinas gezeten :p )

Ik alleen cola maar had ook hoofdpijn :) zal wel het gebrek aan slaap zijn.

@Hocus m'n eerste dagje is goed bevallen hoor ;)

@SF we hebben foto's gemaakt van de taart dan kunnen jij en je ouders er nog eens naar kijken hahahaha

Alsjeblieft hoor, leuk dat je het een leuke verrassing vond ;)
Vier je je verjaardag vandaag ook echt?

Ik vond Dirty Diana op het laatst trouwens echt geweldig! :dancin: Zo'n heerlijk nummer.
En in the closet is ook zo lekker om op te dansen.
Heb vandaag idd ook hoofdpijn, dus lekker rustig aan vandaag. ( en heb alleen maar aan de sinas gezeten :p )

Ja, heb mijn verjaardag vandaag gevierd. Familie is langsgekomen, dus was gezellig. Maar vanavond is pas het hoogtepunt, 24 kijken. Lol heeft niets met mijn verjaardag te maken, maar het is een geweldige serie:D

Ik alleen cola maar had ook hoofdpijn :) zal wel het gebrek aan slaap zijn.

@Hocus m'n eerste dagje is goed bevallen hoor ;)

@SF we hebben foto's gemaakt van de taart dan kunnen jij en je ouders er nog eens naar kijken hahahaha

:hysterical: :rofl:
Wel leuk, kan ik de taart voor altijd koesteren:woohoo:

Heej mensen!

Was idd een leuke avond! En heb, alweer idd ;), leuke nieuwe mensen ontmoet!!
En heb je hem nou al aangesneden, Lars?! Nogmaals superbedankt voor de DVD!!
Die auditie is echt een crime geworden......Zat in een bus die ineens helemaal niet bij dat hotel stopte en had geen telefoonnummers van wie dan ook.......dus dat werd nix helaas! :S
Samatha, waar kan je op die site precies dat proefmonstertje bestellen?
Kan het niet vinden!!

Leuk om te lezen dat iedereen zo'n toffe avond heeft gehad. Ik hoop er is een keer bij te zijn als er weer wat wordt georganiseerd.

Ik heb dus gisteravond relaxt Move like MJ zitten kijken. En daar was een schattig 9 jarig ventje. Die kon ten eerste dansen als de beste, spinnen op zn hoofd, moonwalk, slide, allemaal geen probleem. De jury gaf hem dan ook een staande ovatie.

Maar wat nog veel mooier was dat hij vertelde al vanaf zn 4e fan te zijn en dat hij het zoooo erg vond dat Michael er niet meer was. Je had die ogen moeten zien toen hij het vertelde, stonden op diep triest en zo gemeend. Ik zat met tranen in mn ogen op de bank.

Heej mensen!

Was idd een leuke avond! En heb, alweer idd ;), leuke nieuwe mensen ontmoet!!
En heb je hem nou al aangesneden, Lars?! Nogmaals superbedankt voor de DVD!!
Die auditie is echt een crime geworden......Zat in een bus die ineens helemaal niet bij dat hotel stopte en had geen telefoonnummers van wie dan ook.......dus dat werd nix helaas! :S
Samatha, waar kan je op die site precies dat proefmonstertje bestellen?
Kan het niet vinden!!

Ja hoor, was heel lekker!
Geen dank m.b.t. de dvd, hoop dat je hem mooi vind:)

Jammer van je auditie:( :hug:
Je kon natuurlijk ook naar die buschauffeur lopen en zeggen dat ie zou willen stoppen, maar als die dat niet wilde doen je hem even een moonwalk op zijn gezicht zou laten voelen:):cheeky:-_-

Charlotte, Jammer van de auditie zeg.

Ik had dat proefmonstertje via de webshop aangevraagd. Daar kan je een contact-us-formulier invullen. Ik kreeg een mailtje terug van webshop@skins.nl , dus je kan het ook gelijk via het emailadres aanvragen.
Eerst kreeg ik een mailtje dat ze hem naar me toe gestuurd hadden, maar ik had niks ontvangen, dus toen hebben ze hem nog een keer naar me gestuurd en die heb ik wel gekregen. Dus ook goede service. Als mijn proefding op is, bestel ik de echte misschien wel via die site.
Aan het dopje van het dingetje zit zo'n staafje, wat echt heel handig is! Daardoor doe je nooit teveel op en doe je er lekker lang mee :p haha

Fotoooo’s! :ph34r:

Madame Tussauds:
Foto-N3IFE3JT.jpg

Foto-OA6WGUPI.jpg

McDonald’s Best:
Foto-LXA7RVBR.jpg

Foto-HTN7GORX.jpg

Foto-D7NFIY6P.jpg

Foto-GSVT7OAT.jpg

GOTF dance event:
Foto-JXKE4QYO.jpg

Foto-OXND74Q4.jpg

Foto-V4TT3XLE.jpg

Foto-WUXQKT4I.jpg

Foto-BGHILQDQ.jpg

Foto-HJ3YDIIU.jpg

Foto-7YLIPZBN.jpg

Foto-BQMP7HGD.jpg

Foto-BU6DAJLC.jpg

Foto-7OWTWPGW.jpg

Foto-RHYI7JCO.jpg

Foto-O6XISWWH.jpg

Foto-IUI877JK.jpg

Foto-VRFHQCMD.jpg

Foto-C8WM868H.jpg

Foto-E3LZJJ7I.jpg

hallo allemaal,

heb geloof ik alleen in het begin van dit topic gepost, maar aantal kennen me hier geloof ik al wel??

anyway, heel veel plezier op GOTF allemaal!! :D have fun!! :dancin:

prins zoekt vrouw is idd leuk, moest zooo lachen om dat stukje met het weerbericht!! :rofl:
Heyy, nog bijna vergeten: Leuk als je hier vaker mee komt kletsen! :yes:
Komt het zaterdag weer, Prins zoekt vrouw? Moet ik het toch eens gaan kijken! :D

Heyy, nog bijna vergeten: Leuk als je hier vaker mee komt kletsen! :yes:
Komt het zaterdag weer, Prins zoekt vrouw? Moet ik het toch eens gaan kijken! :D

Dat moet je echt kijken. Hilarisch programma!! De prins uit Samoa is nu niet 1 van de dunste en die ging even van de pier op Scheveningen bungee jumpen........ Ik dacht dat ie erin zou blijven :D

Dat moet je echt kijken. Hilarisch programma!! De prins uit Samoa is nu niet 1 van de dunste en die ging even van de pier op Scheveningen bungee jumpen........ Ik dacht dat ie erin zou blijven :D
OK, ga ik zaterdag kijken! :D (als ik het niet vergeet... :blush:)

Ik heb zojuist de Black Orchid besteld! Ik ben heeeel benieuwd! :jump:
Hebben jullie trouwens ook Hyves of Facebook? Dit zijn de mijne:
Facebook
Hyves
Schrijf wel ff je username er bij als je me toevoegt! :wink:

Re: Dutch MJ Fans

Ik heb je toegevoegd op hyves, Hocus. Al doe ik eigenlijk heel weinig met hyves de laatste tijd.
Mijn moeder zei ook al dat dat prinsenprogramma heel leuk is, zaterdag toch maar kijken dan! :)

Vanavond samen met mn moeder de Royal Concert kijken! Heb gisteren alleen al een deel gekeken en vind em echt super! Mn moeder zag een stukje en zei gelijk 'O leuk, die kunnen we morgenavond wel gaan kijken!' Dus er wordt goed gebruik gemaakt van de dvd, Science Freak :p ;)

Last edited:

Ik wist wel dat de dvd goed in de smaak zou vallen. Het is echt een super concert, waar Michael lekker veel energie heeft:):wild:

Ja he! Die energie. Dat is zo lekker om naar te kijken.
Ik had een tijd terug een tour gedownload waarvan ik dacht dat het dit concert was, maar het was gewoon een history concert in Brunei en als ik die vergelijk met dit concert, dan is deze zo geweldig! Bij dat andere concert vond ik em wat triest kijken, maar hier zie je echt dat ie lol heeft :)

@Smnth: Ik heb je een krabbel gestuurd! :wink:

Wow...in november een nieuw album. En de Bad Tour released!
Het is alleen allemaal zo dubbel... :( :cry:

Back