Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ fans!

OK, ik ben aan The Drill begonnen... :p
Ik ben bij 1:18 min. gebleven... :bugeyed
Morgen maar weer verder proberen! :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=IPkKbepFvjQ

En straks moet het nog tig keer sneller! :hysterical:
Al met al is het niet eens zo heel lang, maar toch wel erg lastig! :D

Wat goed!
Succes ermee :D

Hahah, iedereen aan 't oefenen....ben wel benieuwd naar jullie MJ moves dan hoor! :tease:

Ik ga toch auditite doen voor de fandag in Hoofddorp!
Ik kreeg een mailtje dat ik zondag mag komen en dat komt helemaal mooi uit, want dan ben ik toch al in Amsterdam en dan is Haarlem maar een paar minuutjes met de trein! :)
Moet ik alleen wel op mn stem letten tijdens GOTF, haha!
Hocus, jij gaat naar de fandag, toch? Als ik mag zingen, zie ik je daar dus ook weer, gezellig! :)
Ik wacht even de auditie-uitslag af en dan kijk ik hoe ik erheen ga enzo (missch met Debbie mee).
ZIe jullie.....MORGEN! :D

Ik kreeg een mailtje dat ik zondag mag komen en dat komt helemaal mooi uit, want dan ben ik toch al in Amsterdam en dan is Haarlem maar een paar minuutjes met de trein! :)
Moet ik alleen wel op mn stem letten tijdens GOTF, haha!
Hocus, jij gaat naar de fandag, toch? Als ik mag zingen, zie ik je daar dus ook weer, gezellig! :)
Ik wacht even de auditie-uitslag af en dan kijk ik hoe ik erheen ga enzo (missch met Debbie mee).
ZIe jullie.....MORGEN! :D

succes met de auditie!
Gaaf man :D

en oooh, morgen is GOTF. Have fun iedereen! :dancin:

@ charlotte Debbie gaat niet naar de fandag ze heeft iets anders vertelde ze mij woensdag toen ik haar aan de telefoon had.

Morgen :party:, ik zal zo nog ff aan m'n Drill werken :p

Ik kan ook geen drill hoor, ga het geeneens proberen. :"")
Ik bespaar mezelf de schaamte, ergens op het internet staat toch nog een moonwalk van mij...oh em gee. :""")

Ik ben wel altijd degene die doodleuk als eerste dr hand opsteekt wanneer ze die danswedstrijdjes doen haha, om daarna af te haken. :p

Dat stukje lukt mij nou juist wel, maar dat stukje ervoor, ( ongv 1:44) die stap naar achter en draai met de armen en dan nog een keer maar net iets anders, is bij mij een ramp. Heb volgens mij niet zo'n goede arm/been/links/rechts motoriek :p

Ik kan ook geen drill hoor, ga het geeneens proberen. :"")
Ik bespaar mezelf de schaamte, ergens op het internet staat toch nog een moonwalk van mij...oh em gee. :""")

Ik ben wel altijd degene die doodleuk als eerste dr hand opsteekt wanneer ze die danswedstrijdjes doen haha, om daarna af te haken. :p
BAHAHA. Zomaar wilde je meedoen met een danswedstrijd voor KINDJES. En toen Moonwalk record dinges..mehe.

(Oh the memories! :lmao:)

Hahah, iedereen aan 't oefenen....ben wel benieuwd naar jullie MJ moves dan hoor! :tease:
Ben ook benieuwd naar jouw MJ moves! :D
Verwacht niet al teveel, kan niet eens meer een moonwalk door mijn voet. Dus ik hoop dat Michael mijn voet even kan zegenen:D
Wat heb je dan??
By the way, hoe kunnen we jou trouwens herkennen morgen? :cheeky:

Heee, wat leuk! :yes: Ja, ik ga ook naar de fandag volgende week! Alvast heel veel succes zondag! :clapping:
Tot morgen allemaal

(K)
Tot morgen!
Heb er zin in! :bounce: :bounce: :bounce:
:D
en oooh, morgen is GOTF. Have fun iedereen! :dancin:
Thanks! :flowers:

haha ik ben het alweer vergeten wat ik begin deze week geleerd heb hoor ;)
Ik heb ook geen tijd meer gehad deze week. Pas één keer wat geoefend. Alleen het begin, dus wordt van mijn kant ook niks...:giggle:
Waar? Waar? Waar? Laat zien! :D

Heb vandaag al een beetje een "Michael" dagje gehad! Mjzfille kwam een dagje eerder dan verwacht. Dus vanochtend opgehaald van Schiphol. We zijn vandaag gezellig wezen shoppen in Amsterdam. Natuurlijk gekeken voor MJ style kleding! :yes: Ik heb een leuk military-style jasje gekocht. Weet alleen nog niet zeker of ik hem aandoe morgen.
Daarna zijn we naar Madame Tussauds geweest en hebben Michael flink geknuffeld! :wub: We vonden hem eerlijk gezegd allebei niet zo heel goed lijken, maar dat mocht de pret niet drukken... :lol: We hebben aardig wat foto's gemaakt. Misschien zet ik ze nog wel neer hier. :wink:
Maargoed, al met al ben je aardig gesloopt na zo'n dag. Dus ik duik vroeg m'n bed in! Weltrust! :waving:

Heb vandaag al een beetje een "Michael" dagje gehad! Mjzfille kwam een dagje eerder dan verwacht. Dus vanochtend opgehaald van Schiphol. We zijn vandaag gezellig wezen shoppen in Amsterdam. Natuurlijk gekeken voor MJ style kleding! :yes: Ik heb een leuk military-style jasje gekocht. Weet alleen nog niet zeker of ik hem aandoe morgen.
Daarna zijn we naar Madame Tussauds geweest en hebben Michael flink geknuffeld! :wub: We vonden hem eerlijk gezegd allebei niet zo heel goed lijken, maar dat mocht de pret niet drukken... :lol: We hebben aardig wat foto's gemaakt. Misschien zet ik ze nog wel neer hier. :wink:
Maargoed, al met al ben je aardig gesloopt na zo'n dag. Dus ik duik vroeg m'n bed in! Weltrust! :waving:

Klinkt als een leuke dag :) Ik vond Michael in Madame Tussauds in London ook een beetje te glad, ofzoiets :p maar sta wel met em op een magneet :p
Welterusten, slaap lekker en dan morgen partyyyen! :jump:

Tonight's the night!!!
Eigenlijk best fijn dat ze al een dag eerder is gekomen toch Hocus?
Dan kun je het vandaag wat rustiger aan doen dan verwacht.

@Smnth was zeker cool dit jaar ga ik weer meedoen :D
Zie jullie vanavond!!!

Als iemand hier nog is, mij kun je vanavond aan een rood mj O2 shirt herkennen, blinkende rode schoenen en een grijze broek.
De foto is niet meer up to date, daar had ik namelijk nog een gemillimeterde kop:p

Ik ben er nog :) gaat wel lukken met die omschrijving denk ik ;)

Back