Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ fans!

@ Hocus Ik denk dat het een printer gaat worden. Daar heb ik het meest aan. Heb bij saturn alle mogelijke opties in m'n telefoon gezet en ik moet nog ff kijken welke nou het beste is. Had niet verwacht dat ik zoveel opties had met m'n budget.
Altijd praktisch inderdaad! :yes:
Zo wil ik nog altijd een scanner... Ben ik laatst naar wezen kijken. Maar daar schrok ik toch een beetje van wat die dingen nog kosten...

Ik kwam dit filmpje op een andere site tegen het nummer wat ze hebben gebruikt is heel goed gekozen vind ik zelf, als je naar de tekst luistert
http://www.youtube.com/watch?v=Lz7d0-XAEx4&feature=player_embedded
Mooi filmpje inderdaad! Oh my, dat allerlaatste stukje... :cry:

Hey, hartstikke leuk toch? :yes:

Ja, ik ook! Gelukkig zag ik op Twitter berichtjes van Gary dat MJJC weer online zou komen. :)

Je hebt gelijk! Helaas is het wel hoe de zaken ervoor staan... :( Ik heb in Londen een tijdje met Mark zitten kletsen en het leek me een hartstikke aardige gozer. Misschien moet ik de 21e eens gaan kijken, het is tenslotte om de hoek bij mij. Dan kan ik met eigen ogen oordelen wat ik ervan vind. Maar het zal waarschijnlijk wel uitverkocht zijn.

Ik vond het ook best leuk om te zien! Aww, die wat dikkere jongen die in tranen was... :cry: Ik ergerde me wel aan die ene jury "bitch". Die opmerkingen die hij maakte waren echt niet nodig. :no:
En? Heb je nog een kadootje kunnen vinden?

................Willy en Mark zijn topmensen!:D:yes::wub:
Meer info over de kaartjes etc: http://www.m-jackson.com/events.html
Het is zeker de moeite waard,ben al eerder naar de fandagen geweest,is echt heel gezellig!:D:yes::D

En het is nu zeker extra belangrijk dat ze er zijn!:D:yes:

Voor eenieder die gereageerd hebben,mijn dank!:D:yes::D
Zekers nu is het extra belangrijk dat we united zijn!:D:yes::D

................willy en mark zijn topmensen!:d:yes::wub:
meer info over de kaartjes etc: http://www.m-jackson.com/events.html
het is zeker de moeite waard,ben al eerder naar de fandagen geweest,is echt heel gezellig!:d:yes::d

en het is nu zeker extra belangrijk dat ze er zijn!:d:yes:

voor eenieder die gereageerd hebben,mijn dank!:d:yes::d
zekers nu is het extra belangrijk dat we united zijn!:d:yes::d

l.o.v.e

Die site waar ze het over hebben klinkt wel gaaf. Helaas had ik toen nog geen internet en toen we het kregen kon ik beter niet gaan downloaden want dat duurde uren :lol: Toen we net internet hadden(in 98 geloof ik) hing ik meestal rond in de MJIFC chat toen ik die eenmaal had ondekt. Om na 10 minuten alweer te gaan want ik werd gek van ma die om de 2 minuten vroeg "ben je nou nog niet klaar? Je zit er al ... min op!". Tja we hadden een abbo voor 6 uur per maand(dus ik had er 2, broertje 2 en pa 2 maarja pa gebruikte altijd zo'n 4 uur voor de slome windows updates:no:)

Door die chatroom ging echt een wereld voor me open (wow wat een hoop medefans!!! :lol: )

^ Hahahah, abbo van 6 uur per maand! Kan je toch niet voorstellen dat je nu zo zou moeten internetten, ik zou gek worden! Ik zit er echt wel 8 uur per dag achter ofzo, ik doe alles op internet..ook voor m'n studie heb ik m'n Macbook nodig enzo, maar dan nog.

Ik had laatst een project waar ik onderzoek moest doen ook naar hoe Afrikaanse landen gebruik maken van internet, had ik een Zuid-Afrikaanse vrouw geinterviewd en die deed het serieus zo: intypen van adres - was doen en ophangen - pagina is geladen.
LMAO, echt niet te bevatten! :lol:

^ Meheh, nou zeg. :blush: Nee maar ik doe een nerdy opleiding (jaja) dus ik moet ook wel..soort van! En dan word ik weer afgeleid door dit forum enz enz...ah well, you know the deal. *Ahum* Maar niet dat je nu ineens denkt dat ik een of ander aan huis gekluisterde chick ben heh...LMAO.

(Thanks for the rep nog btw!)

Ja ik vond het ook wel heel gaaf klinken hoe de site eruit zag.
Ik mocht ook nooit lang online toen wij net internet hadden het ging volgens mij toen via de telefoonlijn wat nogal duur was.

Een nerdy opleiding, nou maak je me nieuwsgierig:p
Ja euh well, designen/concepten/websites etc. maar moet dus allemaal op de Macboooook. :D
Ga niet letterlijk noemen wat 't is want straks zitten er hier lurkers die me kennen, hahah.

Creative writing is leuk, vind het soms wel moeilijk maar ja:)

Jippie, er is weer een Royal Brunei kopie klaar:)
Duurt 60 minuten om te branden xD
Doe jij dat ook dan, of gewoon zelf bedoel je? Wat voor studie doe jij?

Whoo, can't wait! :wild:

^ Ooooh sounds very nice!

Okay me's gotta go, talk later! ;)

(Oeps nou praat ik toch weer engels...gaat automagisch, hehe.)

Thanks! Ik ga het vanavond even luisteren (zit nu op m'n werk...)
Die site waar ze het over hebben klinkt wel gaaf. Helaas had ik toen nog geen internet en toen we het kregen kon ik beter niet gaan downloaden want dat duurde uren :lol: Toen we net internet hadden(in 98 geloof ik) hing ik meestal rond in de MJIFC chat toen ik die eenmaal had ondekt. Om na 10 minuten alweer te gaan want ik werd gek van ma die om de 2 minuten vroeg "ben je nou nog niet klaar? Je zit er al ... min op!". Tja we hadden een abbo voor 6 uur per maand(dus ik had er 2, broertje 2 en pa 2 maarja pa gebruikte altijd zo'n 4 uur voor de slome windows updates:no:)

Door die chatroom ging echt een wereld voor me open (wow wat een hoop medefans!!! :lol: )
Wow, 6 uur per maand! :lol:
^ Hahahah, abbo van 6 uur per maand! Kan je toch niet voorstellen dat je nu zo zou moeten internetten, ik zou gek worden! Ik zit er echt wel 8 uur per dag achter ofzo, ik doe alles op internet..ook voor m'n studie heb ik m'n Macbook nodig enzo, maar dan nog.

Ik had laatst een project waar ik onderzoek moest doen ook naar hoe Afrikaanse landen gebruik maken van internet, had ik een Zuid-Afrikaanse vrouw geinterviewd en die deed het serieus zo: intypen van adres - was doen en ophangen - pagina is geladen.
LMAO, echt niet te bevatten! :lol:
Zo, 8 uur per dag! Nee, dat ga ik niet redden hoewel m'n vriend zegt dat ik verslaafd ben aan die computer! :lol:
Ongelooflijk dat mensen op die manier internetten in Zuid-Afrika! :lmao:
Ja ik vond het ook wel heel gaaf klinken hoe de site eruit zag.
Ik mocht ook nooit lang online toen wij net internet hadden het ging volgens mij toen via de telefoonlijn wat nogal duur was.
Oh ja, via de telefoonlijn! Dat ging zo vreselijk traag! :yes: :D
Ja euh well, designen/concepten/websites etc. maar moet dus allemaal op de Macboooook. :D
Ga niet letterlijk noemen wat 't is want straks zitten er hier lurkers die me kennen, hahah.
Klinkt leuk! Ik wou dat ik dat kon websites maken enzo. :yes:
Nee ik doe dat gewoon voor de lol zeg maar:p
Zit nog op de Havo, ga hier na waarschijnlijk naar een kunst academie, maar dans vind ik ook nog altijd heel leuk, dus ik moet nog zien wat ik ga doen:)
Ow gaaf, naar een kunstacademie! Dus dit jaar je examens doen?

Ja, dat zou eigenlijk wel moeten, door een fout van mij en mede door het overlijden van onze vriend Michael, was ik vorig jaar niet meer in staat om het jaar nog te halen.
Toen kreeg ik 2 keuzes: Auditie doen bij een dansopleiding, maar moest ik wel afwachten of dat er nog een plekje was bij de auditie ronde of het toch weer over te doen en dat laatste heb ik gedaan.
Het was een goede keuze blijkbaar, want ik mag spreken van uitstekende punten.
De dood van Michael heeft bij mij dus wel een zwart gat doen openen, maar door van hem te leren, is dat gat nu dichtgegooid.

Jeetje, balen... :( Maar gelukkig dat je er nu hartstikke goed voorstaat! :yes:
Oh, dus je kan heel goed dansen? Ben benieuwd zaterdag! :D
Ja, je heb het voor jezelf al af kunnen sluiten? Hmm nee, zover ben ik nog niet... :no:

zes uur per maand, dat kan je je nu al bijna niet meer voorstellen.
acht uur per dag klinkt ook wel weer erg veel, al heb ik mijn macje ook bijna altijd aanstaan. Zodra ik thuis ben gaat ie aan, maar vooral ook om gewoon muziek op te hebben. En dan ondertussen steeds even mail en het forum te kijken enzovoort. Ook zo lekker tijdens huiswerk maken :p
De examens komen zeker alweer bijna? Of nog niet?

Ga nu even werken en als ik dan terug ben mag ik weer lekker aan mijn afstudeerverslag

Ja, ik wil niet zeggen of zo dat ik goed kan dansen, maar laat ik zeggen, mijn moeder is vroeger danslerares geweest en ik heb volgens haar die genen geërfd:p

Het afsluiten van het overlijden van Michael zal ik nooit kunnen, maar de meeste pijn heb ik nu wel achter de rug. :)
Doet nog wel altijd zeer als ik een nummer als Gone too soon hoor of iets dergelijke wat ik met hem kan associëren.

Ohh leuk meer mac gebruikers!! Ja die 2 uur die ik er maand had(en met een beetje pech 1 uur als pa weer de windowsupdates had gedownload) waren echt verschrikkelijk. Mocht alleen in het weekend en bij hoge uitzondering door de week savonds na 8 uur. Na een tijdje hadden m'n ouders zo'n kosten teller en moesten we bij betalen als we over de 2 uur gingen. Werden echt hele lijstjes bijgehouden en aan het eind van de maand was t betalen:no: :lol:
En dan hebben we het nog niet over het gebrek aan privacy tijdens het internetten.. ouders keken heel de tijd mee. :bugeyed

Ik zit nu ook redelijk veel op internet. Maar ik download regelmatig series die hier niet op tv zijn en had het voor m'n opleiding ook nodig hoewel ik ook regelmatig in de bibliotheek te vinden was want ik vond internet nou ook weer niet alles. Alle info die ik nodig had stond over tig pagina's verspreid en was vaak wel erg algemeen of zelfs achterhaald.

Leuk om zo is te horen wat iedereen doet! Meer info graag! :)

Even over mijzelf dan...

Ik ben in juni afgestudeerd aan de opleiding "Docent Muziek" van het conservatorium (op 25 juni.....) en nu geef ik dus muziekles op drie basisscholen. Daarnaast werk ik parttime, om een beetje bij te verdienen, als leidster op een buitenschoolse opvang.
Daarnaast heb ik nog twee bandjes en eigenlijk is mijn droom altijd geweest om daadwerkelijk mijn brood te verdienen met zingen, maar ja, das helaas nog neit zo gemakkelijk......:S
Ben nu iig bezig met me opgeven voor de master theaterzang van de kleinkunstacademie.....SPANNEND!!!

Back