Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ fans!

Och, heerlijk dat het weekend is :D Ik ben op dit moment aan het afstuderen en het is zooo druk, bleh. Ik ga dit weekend even naar de kapper en een cadeautje halen voor een vriendin die jarig is. En zondag MJdansen, haha. Alvast voorbereiden op GOTF :p En verder lekker niks doen. Jullie?

Oeh, sterkte allemaal vandaag met werken! :yes:

@Samantha, Ja, doe je veel MJ dansen? Leuk!

Wat een super mooie dag vandaag! :sun:
Ik ga vandaag wat boodschappen halen voor GOTF... :p En natuurlijk de paarden doen! En ik ga (heel saai) vroeg m'n bed in. De laatste weken ging het niet zo geweldig aangezien ik ook steeds te weinig sliep (te lang op internet hangen :p)

Ik ga bijna elke zondag met twee vriendinnen MJdansen. Het kwam er zo van, dat we ten eerste elkaar wat meer wilden zien en daarnaast ook wel wat meer wilden bewegen, maar geen zin hadden in joggen ofzo :p En toen waren we eens bij elkaar en ik had een dvd van Michael opstaan en toen begonnen we een beetje bepaalde dansjes mee te doen, wat er natuurlijk niet uitzag bij ons, haha nog steeds niet :p maar wat wel heel grappig en leuk was. Dus nu doen we dat elke zondag. We kunnen de drill al aardig meedoen, maar verder lijkt het allemaal in de verste verte nog niet, maar daar gaat het ook niet echt om gelukkig:p
Iedereen een fijine dag vandaag, met werken, paarden, basketballen enzovoort ;)

Last edited:

Ik ben vanochtend even de stad in geweest en over de markt gelopen.
Voor de rest van het weekend heb ik eigenlijk geen plannen...

Hee allemaal!

Ik heb net lekker uitgeslapen en toen Mario Bros hespeeld! :D
Zometeen ga ik ff boodschappen doen met mn boyfriend en dan gaan we voor mn ouders koken en dan ga ik naar de premiere van een voorstelling bij het Jeugdtheater Hofplein.
En dan heb ik over morgen een grote twijfel........
"Het andere kamp" (de NL MJ fanclub) heeft morgen een auditie genaamd Fans got talent.
Als je daar doorheen komt mag je op 21 maart in Hoofddorp op de fandag optreden.
Ik wil dan gaan zingen, Ben ofzoiets dergelijks (iets waarbij ik niet hoef te dansen iig ;))
Maarrrrr.......tis helemaal in Haarlem en ik moet er om 11.15u zijn.
Dat betekent dat ik:
1. Vroeg op moet op zondag!! ;)
2. Veel geld kwijt ben voor OV (nu en de 21e naar Hoofddorp)
3. Dat ik een zondag kwijt ben die in het teken stond van complete relaxation.......:)
4. Dat ik daar geen mensen ken en helemaal alleen ben dan

Maar als ik ga, mag ik misschien wel optreden op die fandag wat wel heel leuk zou zijn.
Wat moet ik doen?!!!

Leuke besteding van je zondag, trouwens, SMNTH! :)

"Het andere kamp" (de NL MJ fanclub)
:giggle:

heeft morgen een auditie genaamd Fans got talent.
Als je daar doorheen komt mag je op 21 maart in Hoofddorp op de fandag optreden.
Ik wil dan gaan zingen, Ben ofzoiets dergelijks (iets waarbij ik niet hoef te dansen iig ;))
Dat betekent dat ik:
3. Dat ik een zondag kwijt ben die in het teken stond van complete relaxation.......:)

Maar als ik ga, mag ik misschien wel optreden op die fandag wat wel heel leuk zou zijn.
Wat moet ik doen?!!!

Hey Charlotte, waar is het ergens in Haarlem dan?? En hoe lang duurt het? Ben je met een uurtje klaar of duurt het de hele dag?
Als je doorgaat mag je wel bij mij "bivakkeren" hoor in Hoofddorp! :wink:

Ga dadelijk ff de stad in.. even kijken voor een verjaardagscadeau voor mezelf.:cheeky: Ben bijna jarig en ik weet nog steeds niks te vragen. Een horloge, wake up light, printer of? Normaal weet ik wel iets te vragen maar nu? Ik zou het echt niet weten.. of t is veels te duur of moet ik vanuit Hong Kong/Japan/US bestellen en dat wil ma niet;)

Morgen komt vriendin Wii-en (of was dat ook vandaag?! :lol: ) dus dan zal het wel wario ware, family trainer en dat soort lompe maar leuke spelletjes worden.

@charlotte2807: Oh is dat die fandag van Willy Gijsman enzo weer? Hmm...sounds fun maar heb het niet zo op die fanclub. Woon wel om de hoek van waar de fandag wordt gehouden, loool...maar heb daar in die discotheek gewerkt, ben er weg gegaan omdat er vet rare mensen werkten dus zou er niet nog eens heen willen, hehe...en sowieso heb ik al andere plannen die dag. Wel cool dat je aan dat talent ding mee gaat doen, ik zou gewoon gaan en you'll see how it goes right?! :)

@Dudie: Blu Ray speler...? Misschien wel leuk? Have fun met shoppen & gamen!

Bedankt voor de tips, lieve mensen! :)

Maar ik heb besloten niet te gaan, heb ik morgen de tijd om lekker thuis klusjes te doen en kan ik nu nog een wat leuke dingen doen (zoals met jullie kletsen ;)) zonder meteen naar bed te moeten omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.......
En die fandag waar ik niemand ken kan ik dan ook laten schieten, haha!

Zie julle in Veldhoven, jeej! :D

@Dudie: Blu Ray speler...? Misschien wel leuk? Have fun met shoppen & gamen!

Dan moet ik ook meteen een nieuw TV anders zie ik nog geen verschil. Heb een Philips Matchline van minstens 15 jaar oud :lol: Vriendin bleek vandaag te komen en van gamen is niks meer terecht gekomen omdat we wel grappige programma's op TV zagen.

Heb me soms echt rot gelachen bij move like MJ. Vind deze versie wel leuker dan de UK versie moet ik zeggen alleen de opmerking van Maurice vond ik niet zo aan het begin "we zoeken geen imitatie of een fan" of zoiets maakte hij ervan. Wat is er mis met een fan? Ik vind juist dat een fan moet winnen!
Wat ik ook irri vond is dat ik ongeveer een kwartier eerder um op SBS6 zette en op het laatst kwam zowat iedere minuut die balk inbeeld met nog 5 minuten, nog 4 minuten... was een beetje overdone als je het mij vraagt.

Daarna ook maar prins zoekt vrouw gekeken.. was erg benieuwd naar dat programma en het is zelfs nog leuker dan verwacht.. ik kwam soms echt niet meer bij van het lachen!

Hee allemaal!

Ik heb net lekker uitgeslapen en toen Mario Bros hespeeld! :D
Zometeen ga ik ff boodschappen doen met mn boyfriend en dan gaan we voor mn ouders koken en dan ga ik naar de premiere van een voorstelling bij het Jeugdtheater Hofplein.
En dan heb ik over morgen een grote twijfel........
"Het andere kamp" (de NL MJ fanclub) heeft morgen een auditie genaamd Fans got talent.
Dat betekent dat ik:

Wat moet ik doen?!!!

........"Het andere kamp"?
Weet niet hoe je dat bedoeld,maar zo zou het eigelijk helemaal niet moeten zijn vindt ik,fans united not divided,its all for L.O.V.E:D:yes::D

Last edited:

@ Dudie ik heb me ook rot gelachen om dat programma met die prinsen :lmao:
Move like MJ was toch leuker dan ik had verwacht gelukkig.

@ SF ik schrok ook wel toen ik dat bericht las van Gaz ik had ook niet verwacht dat het al zo snel weer online zou zijn.

Ik ga bijna elke zondag met twee vriendinnen MJdansen. Het kwam er zo van, dat we ten eerste elkaar wat meer wilden zien en daarnaast ook wel wat meer wilden bewegen, maar geen zin hadden in joggen ofzo :p En toen waren we eens bij elkaar en ik had een dvd van Michael opstaan en toen begonnen we een beetje bepaalde dansjes mee te doen, wat er natuurlijk niet uitzag bij ons, haha nog steeds niet :p maar wat wel heel grappig en leuk was. Dus nu doen we dat elke zondag. We kennen de drill al aardig meedoen, maar verder lijkt het allemaal in de verste verte nog niet, maar daar gaat het ook niet echt om gelukkig:p
Hey, hartstikke leuk toch? :yes:
Woehoe MJJC is weer online, kreeg het vanmiddag wel even benauwd toen ik op de refresh knop klikte en het bericht van Gaz zag staan.
Ja, ik ook! Gelukkig zag ik op Twitter berichtjes van Gary dat MJJC weer online zou komen. :)
Weet niet hoe je dat bedoeld,maar zo zou het eigelijk helemaal niet moeten zijn vindt ik,fans united not divided,its all for L.O.V.E:D:yes::D
Je hebt gelijk! Helaas is het wel hoe de zaken ervoor staan... :( Ik heb in Londen een tijdje met Mark zitten kletsen en het leek me een hartstikke aardige gozer. Misschien moet ik de 21e eens gaan kijken, het is tenslotte om de hoek bij mij. Dan kan ik met eigen ogen oordelen wat ik ervan vind. Maar het zal waarschijnlijk wel uitverkocht zijn.
Heb me soms echt rot gelachen bij move like MJ. Vind deze versie wel leuker dan de UK versie moet ik zeggen alleen de opmerking van Maurice vond ik niet zo aan het begin "we zoeken geen imitatie of een fan" of zoiets maakte hij ervan. Wat is er mis met een fan? Ik vind juist dat een fan moet winnen!
Wat ik ook irri vond is dat ik ongeveer een kwartier eerder um op SBS6 zette en op het laatst kwam zowat iedere minuut die balk inbeeld met nog 5 minuten, nog 4 minuten... was een beetje overdone als je het mij vraagt.
Ik vond het ook best leuk om te zien! Aww, die wat dikkere jongen die in tranen was... :cry: Ik ergerde me wel aan die ene jury "bitch". Die opmerkingen die hij maakte waren echt niet nodig. :no:
En? Heb je nog een kadootje kunnen vinden?

@ Dudie ik heb me ook rot gelachen om dat programma met die prinsen :lmao:
Move like MJ was toch leuker dan ik had verwacht gelukkig.

@ SF ik schrok ook wel toen ik dat bericht las van Gaz ik had ook niet verwacht dat het al zo snel weer online zou zijn.

Dat heb ik ook nog zitten kijken met die prinsen. Wat een humor zeg. Vind het altijd grappig om te zien hoe mensen uit een compleet andere cultuur zich hier staande houden en wat ze vinden. Alhoewel ik moet zeggen dat die Italiaan best leuk is, die wil ik wel in de kroeg tegen komen :swoon:

Move like vind ik nu al leuker dan dat van rtl 4. Ze willen echt iemand vinden die geinspireerd is door Michael en niet hem alleen perfect na kan doen. Ik heb bij dit soort shows altijd wel last van een plaatsvervangende schaamte als ik sommige deelnemers zie hahaha.

Ow en wat heerlijk dat we hier gewoon even lekker in het nederlands kunnen kletsen nu!!!

@ Hocus Ik denk dat het een printer gaat worden. Daar heb ik het meest aan. Heb bij saturn alle mogelijke opties in m'n telefoon gezet en ik moet nog ff kijken welke nou het beste is. Had niet verwacht dat ik zoveel opties had met m'n budget.

Ik vond dat die prins uit Italie er ook niet verkeerd uitzag. Vriendin en ma allemaal geintjes maken van die moet je aan de haak slaan heb je een rijke prins en kun je nog meer geld uitgeven aan je manga etc :lol:

Maar ik hoef geen vent die altijd op z'n wenken bediend wil worden... :no:

haha ik zat het met m'n ouders te kijken en elke keer waren het nederlanders die er niks van konden dus ik zei al konden dat geen belgen zijn :p
Die dikkere jongen vond ik wel schattig hij deed het echt voor Michael.

Die Italiaan is idd niks mis mee :cheeky:

Je hebt helemaal gelijk!!!!
En ik baal er ook van dat het zo is.......
Ik wist dat eerst ook helemaal niet, maar er is me door iemand uitgelegd hoe de zaken er een beetje voor staan.
Maar uiteraard, it's all for L.O.V.E!!! :D
Laten we ervoor zorgen dat wij dat iig onthouden! :)

Ja vind het ook jammer dat er wel een soort van 'kampen' zijn. Is niet alleen tussen de fans maar ook tussen sommige MJ imitators die elkaar niks gunnen. Weet er het fijne niet van maar ik heb weleens gehad dat mensen zeiden van chat jij met die?! En dan een hele stroom van roddels. En zijn het geen 'kampen' dan zijn het individuele fans die zich beter vinden dan een ander. Want ze zijn langer fan, hebben Michael vaker gezien of wat voor reden dan ook..

Er word vaak geroepen dat we een happy familie zijn met z'n allen maar de werkelijkheid is anders. Nouja we zijn vooral mens en je kunt nou eenmaal niet iedereen even aardig vinden lijkt me. Fan of niet...

Ik vind het erg jammer dat er zo'n soort kampen zijn. We horen gewoon samen, alle fans bij een.

@move like MJ, die poppin dude was echt heel goed.
Jammer wat Maurice zei in het begin over dat je geen fan moet zijn.
Vond het minder erg dan ik verwachtte, maar ik ga het toch niet meer kijken. Zit liever hier op het forum:p

Ik vind het erg jammer dat er zo'n soort kampen zijn. We horen gewoon samen, alle fans bij een.

@move like MJ, die poppin dude was echt heel goed.
Jammer wat Maurice zei in het begin over dat je geen fan moet zijn.
Vond het minder erg dan ik verwachtte, maar ik ga het toch niet meer kijken. Zit liever hier op het forum:p

Vind ik ook ja :D

Heb dat programma met die prinsen ook gekeken.
Ik was bij mijn nichtjes, en we hebben soms echt stuk gelegen :giggle:

Back