Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ fans!

:heat: ik wilde eens proberen om de Drill te leren met die youtube video van Travis maar die valt nog tegen zeg:laugh:.

:heat: ik wilde eens proberen om de Drill te leren met die youtube video van Travis maar die valt nog tegen zeg:laugh:.

Haha ja daar hebben wij em ook van geleerd. Nu na acht keer oefenen lukt ie aardig :p maar het is idd echt nog lastig. En deze versie is een beetje anders dan in de concerten.

Leuk om te lezen wat iedereen doet.
Charlotte, leuk theaterzang! Ik zou willen dat ik in musicals zou kunnen spelen, dat lijkt me geweldig, maar helaas kan ik absoluut niet zingen. Heb nog wel een tijdje jeugdtheater Hofplein gedaan,maar kwam de audities niet door dankzij mijn zang :p haha.
Ik zit nu in het laatste jaar Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Vorig jaar een jaar stage gelopen als pedagogisch medewerker in het Sophia Kinderziekenhuis. Daar heb ik heel veel geleerd. Nu bijna klaar. Heb een tijd getwijfeld om door te gaan naar de universiteit voor psychologie of orthopedagogiek, maar wil toch eerst even een tijdje gaan werken. Verder studeren zou daarna altijd nog kunnen.

Edit: Met acht keer bedoel ik, acht dagen MJdansen, meerdere keren per dag oefenen :p

Last edited:

hahaha, die is nog best wel pittig ja:p
Travis doet net alsof je hem binnen paar keer kan, maar de waarheid is anders :lol:
Dat heb ik ook met de Moonwalk :lmao:
Het is echt makkelijker gezegd, dan gedaan.
Creative writing is leuk, vind het soms wel moeilijk maar ja:)

Jippie, er is weer een Royal Brunei kopie klaar:)
Duurt 60 minuten om te branden xD
Aaah ik heb echt met je te doen,
moet je hier voor iedereen gaan branden, en het duurt zo lang XD
:better:

Heerlijk hier altijd ff bijlezen na werk.

maar hier nog een nerd hoor, met een mac ook haha. Ik ben Online Marketeer en zit dus de godganse dag op internet. Website designen en maken doe ik als hobby erbij. Ik ben de pc maar zelden zat en heb het ding zelfs voor mn neus als ik gitaar aan het spelen ben LMAO.

Leuk om te lezen wat iedereen doet.
Charlotte, leuk theaterzang! Ik zou willen dat ik in musicals zou kunnen spelen, dat lijkt me geweldig, maar helaas kan ik absoluut niet zingen. Heb nog wel een tijdje jeugdtheater Hofplein gedaan,maar kwam de audities niet door dankzij mijn zang :p haha.
Ik zit nu in het laatste jaar Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Vorig jaar een jaar stage gelopen als pedagogisch medewerker in het Sophia Kinderziekenhuis. Daar heb ik heel veel geleerd. Nu bijna klaar. Heb een tijd getwijfeld om door te gaan naar de universiteit voor psychologie of orthopedagogiek, maar wil toch eerst even een tijdje gaan werken. Verder studeren zou daarna altijd nog kunnen.

Heb je echt op HP gezeten?! Wat leuk!!
Ik heb daar 14 jaar opgezeten (in verschillende producties gespeeld) en toen een tijdje zangles geegeven en achter de bar gewerkt.
Ben er toevallig dit jaar gestopt; heb de 20e mn afscheidsborrel, haha! :D

Ja zeker, maar ik vind em er zo cool uit zien dat ik het ook wilde kunnen :p

Dat komt omdat ie zooo cool is! Als je de drill kan met een aantal andere en je toont je skills, dan zijn ze zo weggeblazen:horsey::hunter:
Dat heb ik ook met de Moonwalk :lmao:
Het is echt makkelijker gezegd, dan gedaan.

Aaah ik heb echt met je te doen,
moet je hier voor iedereen gaan branden, en het duurt zo lang XD
:better:

awww :huggy: Maar zo erg vind ik het niet om te doen:) De computer heeft het het zwaarst:lol:

Ik doe op het moment niks met mijn diploma voor DTP. Nouja niet professioneel. Doe weleens wat voor familie als er eeen verjaardagskaart gemaakt moet worden en heb een keer meegeholpen aan een blad van een stichting.
Werk nu bij een zorgverzekeraar als administratief medewerkster maar m'n contract word niet verlengt:no:

Iets met musicals lijkt me ook erg leuk. Ga graag naar musicals mits ze een niet heel erg duur zijn (dus AH acties en de producties van Kwalbert zijn ook redelijk betaalbaar). Laast nog naar Hairspray geweest en wil eigenlijk binnenkort weer eens. Marry Poppins lijkt me leuk maar Joop van den Ende producties kosten me helaas toch iets teveel.

Heb je echt op HP gezeten?! Wat leuk!!
Ik heb daar 14 jaar opgezeten (in verschillende producties gespeeld) en toen een tijdje zangles geegeven en achter de bar gewerkt.
Ben er toevallig dit jaar gestopt; heb de 20e mn afscheidsborrel, haha! :D

Cool! dat had ik niet verwacht :p Ik heb helaas nooit in producties gespeeld (behalve twee werkplaatsen haha) , zoals ik al aangaf kwam ik de auditie niet door, whaha had een 2 voor zang :smilerolleyes: En toen zat ik ook nog eens met alleen maar veel jongere mensen in de klas en kreeg ik het erg druk met school, dus toen ben ik toch maar gestopt. Maar wel een leuke tijd gehad! Welke producties heb je gespeeld? grote kans dat ik je wel eens gezien heb.

Nog vier dagen!!! :wild: :bounce:

Oeh, ja die wil ik ook graag leren de Drill! Ik zal hem vanavond eens opzoeken op YouTube! :D

Leuk joh, m'n kleine nichtje is ook MJ fan. (Begint trouwens een klein kopietje van mij te worden...:giggle: MJ fan, gek op paarden en begint ook al vegetarische neigingen te krijgen! :D) En die wil dolgraag naar de fandag in Hoofddorp. Dus ik ga met m'n zus en nichtjes er naartoe! Hopelijk zijn de kaartjes nog niet uitverkocht! :)

Cool! dat had ik niet verwacht :p Ik heb helaas nooit in producties gespeeld (behalve twee werkplaatsen haha) , zoals ik al aangaf kwam ik de auditie niet door, whaha had een 2 voor zang :smilerolleyes: En toen zat ik ook nog eens met alleen maar veel jongere mensen in de klas en kreeg ik het erg druk met school, dus toen ben ik toch maar gestopt. Maar wel een leuke tijd gehad! Welke producties heb je gespeeld? grote kans dat ik je wel eens gezien heb.

Pinokkio, Peter Pan, Polletje Piekhaar, Ronja de Roversdochter, Siegfried de Drakendoder en de Jubileumshow.
En waar heb jij erop gezeten? Rdam of een dependance?

Leuk van je nichtje, Hocus!! Veel plezier op de fandag! :)

:giggle: Kreeg net een sms-je van een vriendin van me: "Ik moet echt toegeven dat ik ook MJ fan ben haha! Heb zijn cd en dvd gekocht van This Is It!"
Moest het even delen met jullie! Mooi hè! :D

Hahaha leuk! ^

Vandaag @ work kwam Thriller op de radio.. Dus ik stond een beetje mee te dansen en te zingen haha...
En toen zei onze stagiaire; Oeh Thriller! :dancing:
Ik; Ja vet he!
Zij: Jaaa ik vind zijn muziek echt goed!
En toen begonnen we een beetje te babbelen over MJ en ik zei dat ik naar Londen was geweest, naar de O2, die exhibition en naar Thriller Live..
Ze zat helemaal :eek: echt vet! Dat jij gewoon gezien heb wat hij allemaal aan heeft gehad! :eek: echt superstoer joh!

Hahahah ik was helemaal blij! :lol:
En een keer eerder wilde ik mn telefoon laten zien..en toen had ik een MJ achtergrond.. Ik pakte het in de vluchtigheid..riep ze; hey Michael Jackson! :eek:
T was niet zo dat ik nou uitgebreid mn telefoon liet zien, had het net uit mn zak gehaald haha!

En mn nichtje van 3 is ook zo.. Maar dat had ik hier ergens ook al eens verteld denk ik

Dat komt omdat ie zooo cool is! Als je de drill kan met een aantal andere en je toont je skills, dan zijn ze zo weggeblazen:horsey::hunter:

Ja dat zou wel gaaf zijn met een groep, maar wie ga ik zo ver krijgen :p

Nog vier dagen!!! :wild: :bounce:

Oeh, ja die wil ik ook graag leren de Drill! Ik zal hem vanavond eens opzoeken op YouTube! :D

Leuk joh, m'n kleine nichtje is ook MJ fan. (Begint trouwens een klein kopietje van mij te worden...:giggle: MJ fan, gek op paarden en begint ook al vegetarische neigingen te krijgen! :D) En die wil dolgraag naar de fandag in Hoofddorp. Dus ik ga met m'n zus en nichtjes er naartoe! Hopelijk zijn de kaartjes nog niet uitverkocht! :)

Ah kandidaat 1 gevonden :lol:

Pinokkio, Peter Pan, Polletje Piekhaar, Ronja de Roversdochter, Siegfried de Drakendoder en de Jubileumshow.
En waar heb jij erop gezeten? Rdam of een dependance?

Dan heb ik je waarschijnlijk wel eens in Siegfried, of de jubileumshow gezien. Heb Siegfried beide casts gezien en de jubileumshow heb ik één keer gezien, en heb ik ook op dvd trouwens. Misschien herken ik je dan wel zaterdag :)
Ik heb in Rotterdam les gehad. De Pieter de Hooch is lekker dichtbij voor mij.

Leuk smsje van die vriendin, Hocus!

Last edited:

Dan heb ik je waarschijnlijk wel eens in Siegfried, of de jubileumshow gezien. Heb Siegfried beide casts gezien en de jubileumshow heb ik één keer gezien, en heb ik ook op dvd trouwens. Misschien herken ik je dan wel zaterdag :)
Ik heb in Rotterdam les gehad. De Pieter de Hooch is lekker dichtbij voor mij.

Leuk smsje van die vriendin, Hocus!

Ik ben diegene die "Poerelepap" zingt! :)
Wie weet herken ik jouw gezicht ook wel zaterdag!

Trowuens Angela, ik rij met mijn vader mee naar Gouda, want die gaat rond kwart voor zes naar zn werk.
Wat is voor jou handiger? Station of de bios? (als ik naar het station moet lopen geen probleem, hoor!)

Bios is voor mij om dus station zou handiger zijn.
Als je toch al in Gouda bent dan zeg ik wel tegen Debbie dat ze mij maar moet bellen als ze uit Moordrecht weggaat, dan sms of bel ik jou wel dat je naar het Station kan gaan lopen.

Charlotte, dan kan ik je wel voor me halen ja :) Grappig dat ik je 'ken' van Hofplein en dan hier ineens via MJ spreek.

Jongens, ik heb zo'n zin in zaterdag! :D Weten jullie of het druk gaat worden? Ik ben benieuwd hoeveel mensen er zullen zijn.

OK, ik ben aan The Drill begonnen... :p
Ik ben bij 1:18 min. gebleven... :bugeyed
Morgen maar weer verder proberen! :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=IPkKbepFvjQ

En straks moet het nog tig keer sneller! :hysterical:
Al met al is het niet eens zo heel lang, maar toch wel erg lastig! :D

haha cool! Als iedereen em nou probeert te oefenen, kunnen we em zaterdag allemaal doen! :jump: Wat zullen we er cool uitzien :p :p

(ghaha ik kan em ook alleen nog maar als Travis meedoet. en zelfs dan ziet het er nog allesbehalve cool uit :p )

Ik begin er maar niet eens aan.. Krijg de eerste bewegingen van Zumba nog niet eens voor elkaar :unsure::blush:

Voor de mensen die bekend zijn met het boekenfestijn van vandaag t/m zondag in de Brabanthallen in Den Bosch. Er liggen 2 MJ boeken. Eentje schijn tegenover de garderobe (ik zag um pas liggen toen ik bij de garderobe m'n trolley weer op ging halen om m'n gekochte boeken in te doen) en eentje bij de muziekboeken. Zijn beide tribute boeken. Zo ligt er niks en nu dus ineens 2.

Back