Science Freak
Proud Member
Re: Dutch MJ fans!
Tot vanavond.
btw, hoe laat zijn jullie er?
Tot vanavond.
btw, hoe laat zijn jullie er?
Oh je bent redelijk snel in Veldhoven vanaf Best. Duurt ongeveer een kwartiertje
Na ja dan ben ik er ook gelijk het eerste uur
Veel plezier allemaal vanavond. Ik zelf ga lekker op de bank hangen en Move Like MJ kijken en daarna Prins zoekt vrouw.. Ohh dat programma is te grappig :lol:
Oh g gosh, trein gemist, maar half klaar, stink naar eten van mn werk, een ladder in mn panty en twee enge 'gangsters' naast me die me lastigvallen...so far een geweldige dag jongens!
Ooh, hoofdpijn... :lol: Sinds tijden niet meer zoveel gedronken! LOL! Damn, de wekker ging alweer om 6 uur... We zijn nu onderweg Mjzfille terug brengen naar Schiphol. Fijne zondag allemaal!
Ik wil even zeggen dat ik het een hele leuke avond vond. Leuk om gezichten bij deze usernames te plaatsen.
En ik wil Charlotte2807, MJJ Angela en Hocus bedanken voor het onwijs leuke cadeau, dat had ik nooit verwacht. Ik vind het echt super tof van jullie!:clapping::wild:
Ik werd echter wel gek van die mj mix, elke keer als een nummer naar zijn climax begon te komen, kwam er een ander nummer. -_-
Het was zeer zeker geslaagd, leuk om zo'n avond bij te wonen
De volgende keer doe ik echter andere parfum op, die Ball a Versailles was me een beetje te sterk.
Ik heb het niet opgemerkt hoor, zelf ruik ik na een uur al m'n eigen parfum niet meer hahaha
Hocus heeft dat geurtje ook (Ball a Versailles) ik heb em een tijdje geleden van haar mogen proberen.
Na verloop van tijd gaat ie steeds lekkerder ruiken vind ik
Ik heb het niet opgemerkt hoor, zelf ruik ik na een uur al m'n eigen parfum niet meer hahaha
Hocus heeft dat geurtje ook (Ball a Versailles) ik heb em een tijdje geleden van haar mogen proberen.
Na verloop van tijd gaat ie steeds lekkerder ruiken vind ik
Ik verdronk gisteren bijna in de auto van dat parfum, moest heel vaak hoesten, iets teveel druppels in mijn nek gesmeerd -_-
Ik vind het luchtje dus alleen lekker bij anderen
Gelukkig heb ik al een ander luchtje besteld, Paul Sebastian namelijk.
Ik verdronk gisteren bijna in de auto van dat parfum, moest heel vaak hoesten, iets teveel druppels in mijn nek gesmeerd -_-
Ik vind het luchtje dus alleen lekker bij anderen
Gelukkig heb ik al een ander luchtje besteld, Paul Sebastian namelijk.
Oh maar dat kan heel goed want bij iedereen ruikt een luchtje ook anders dat is bekend.
Waar heb je die Ball a Versailles besteld? ik denk er nog steeds over om er ook 1 te kopen
@Thijs gaan we noteren, is er al bekend waar?
@Smnth wat raar, maar goed we hebben elkaar op tijd gevonden