Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ fans!

waarschijnlijk gelijk al vanaf het begin.
we gaan eerst naar Best ff wat eten, denk dat we daar even voor 8-en zijn en vanaf Best is het nog maar een half uurtje geloof ik.

(Dit geldt voor Charlotte, Hocus en mij BTW)

Veel plezier allemaal vanavond. Ik zelf ga lekker op de bank hangen en Move Like MJ kijken en daarna Prins zoekt vrouw.. Ohh dat programma is te grappig :lol:

Oh je bent redelijk snel in Veldhoven vanaf Best. Duurt ongeveer een kwartiertje:p
Na ja dan ben ik er ook gelijk het eerste uur:)

Haha nou dan hebben we alle tijd in Best.
Leuk dat je ook al vroeg komt :)

Veel plezier allemaal vanavond. Ik zelf ga lekker op de bank hangen en Move Like MJ kijken en daarna Prins zoekt vrouw.. Ohh dat programma is te grappig :lol:

Wat ben ik toch blij met Programma gemist :D
Jij ook een fijne avond!

Ik ga eens beginnen met de voorbereidingen tot vanavond! (voor degene die nog gaan lezen hier)

hallo allemaal,

heb geloof ik alleen in het begin van dit topic gepost, maar aantal kennen me hier geloof ik al wel??

anyway, heel veel plezier op GOTF allemaal!! :D have fun!! :dancin:

prins zoekt vrouw is idd leuk, moest zooo lachen om dat stukje met het weerbericht!! :rofl:

Heb het eerste half uur gemist van Move Like MJ. Ik dacht dat het om half 9 begon. OMG dat meisje van 16 met dat blonde in dat veel te blote pakje. :bugeyed Dat je dat als moeder goed vind:bugeyed Kom op zeg! Vond die vader alias asistant van Jejoen ofzo ook zo irritant zeg.

Heb me weer rot gelachen bij Prins zoekt vrouw.. Ohh die Pita is echt geweldig:yes:

Ooh, hoofdpijn... :lol: Sinds tijden niet meer zoveel gedronken! LOL! Damn, de wekker ging alweer om 6 uur... We zijn nu onderweg Mjzfille terug brengen naar Schiphol. Fijne zondag allemaal!

Ooh, hoofdpijn... :lol: Sinds tijden niet meer zoveel gedronken! LOL! Damn, de wekker ging alweer om 6 uur... We zijn nu onderweg Mjzfille terug brengen naar Schiphol. Fijne zondag allemaal!

Jemig toen lag ik net in bed.
Ik was om kwart over 4 pas thuis dus om half 5 m'n bed in maar ik was er om 10 uur al weer uit.
Wat was de verrassing op het scherm nou? of is dat er niet geweest?

Ik vond het een erg geslaagde avond!
Hoop nieuwe mensen leren kennen via via haha niet dat ik nog weet wie ze allemaal waren maar goed....
Het optreden van Milly vond ik erg goed!
Breng ff je stem uit wat je er van vond :) http://mjjc.hyves.nl/polls/7062955/..._On_The_Floor_event/?pageid=14360PN43BZ4CGWOK

Wat een top avond zeg, heb echt genoten.............ik hoop jullie ook.

BEDANKT !!!

(K)

Ik wil even zeggen dat ik het een hele leuke avond vond. Leuk om gezichten bij deze usernames te plaatsen.
En ik wil Charlotte2807, MJJ Angela en Hocus bedanken voor het onwijs leuke cadeau, dat had ik nooit verwacht. Ik vind het echt super tof van jullie!:clapping::wild: :D

Ik werd echter wel gek van die mj mix, elke keer als een nummer naar zijn climax begon te komen, kwam er een ander nummer. -_-

Ik wil even zeggen dat ik het een hele leuke avond vond. Leuk om gezichten bij deze usernames te plaatsen.
En ik wil Charlotte2807, MJJ Angela en Hocus bedanken voor het onwijs leuke cadeau, dat had ik nooit verwacht. Ik vind het echt super tof van jullie!:clapping::wild: :D

Ik werd echter wel gek van die mj mix, elke keer als een nummer naar zijn climax begon te komen, kwam er een ander nummer. -_-

ooh, dat klinkt echt als een leuke avond, mooi dat het zo geslaagd was!! :D

Zo, ben net wakker. Was pas bij 5 uur thuis vannacht. Maar heb het erg leuk gehad! Erg leuk om iedereen te zien! :D
Fijn dat de taart een verrassing was, Science Freak :) Ik vond dat Milly Magic het ook leuk deed ja, leuker dan ik verwacht had. Op naar het volgende event! :p

Het was zeer zeker geslaagd, leuk om zo'n avond bij te wonen;)
De volgende keer doe ik echter andere parfum op, die Ball a Versailles was me een beetje te sterk.

Ik heb het niet opgemerkt hoor, zelf ruik ik na een uur al m'n eigen parfum niet meer hahaha
Hocus heeft dat geurtje ook (Ball a Versailles) ik heb em een tijdje geleden van haar mogen proberen.
Na verloop van tijd gaat ie steeds lekkerder ruiken vind ik :)

Ik heb het niet opgemerkt hoor, zelf ruik ik na een uur al m'n eigen parfum niet meer hahaha
Hocus heeft dat geurtje ook (Ball a Versailles) ik heb em een tijdje geleden van haar mogen proberen.

Ja, ik heb em ook en vind em ook steeds lekkerder gaan ruiken.
Toen ik gisteren in de auto naar huis zat kreeg ik trouwens pas jouw smsje en die gemiste oproep te zien.

Schrijf maar alvast op...............25 Juni

Gratis event met Milly, Andre en surprise act.

(K)

Ik verdronk gisteren bijna in de auto van dat parfum, moest heel vaak hoesten, iets teveel druppels in mijn nek gesmeerd -_-
Ik vind het luchtje dus alleen lekker bij anderen:p
Gelukkig heb ik al een ander luchtje besteld, Paul Sebastian namelijk.

Ik verdronk gisteren bijna in de auto van dat parfum, moest heel vaak hoesten, iets teveel druppels in mijn nek gesmeerd -_-

Oh maar dat kan heel goed want bij iedereen ruikt een luchtje ook anders dat is bekend.
Waar heb je die Ball a Versailles besteld? ik denk er nog steeds over om er ook 1 te kopen :)

@Thijs gaan we noteren, is er al bekend waar?

@Smnth wat raar, maar goed we hebben elkaar op tijd gevonden ;)

Ik vind em bij mezelf ook alleen lekker als ik net een heel klein beetje opdoe :p Dan ruik je al genoeg haha.

Oh maar dat kan heel goed want bij iedereen ruikt een luchtje ook anders dat is bekend.
Waar heb je die Ball a Versailles besteld? ik denk er nog steeds over om er ook 1 te kopen :)

@Thijs gaan we noteren, is er al bekend waar?

@Smnth wat raar, maar goed we hebben elkaar op tijd gevonden ;)

http://www.fragrancex.com/products/_lid_B-am-pid_721W-am-cid_Perfume__products.html

En dan die onderste 'pure perfume'
Let op, als je deze importeert ga dan uit van invoeringskosten rond de 30 euro.

We zijn nog bezig met de locatie, maar zal traditiegetrouw wel weer Brabant worden ;)

(K)

Bij Skins cosmetics kan je het luchtje ook kopen, Angela. Ik heb via daar toen een gratis proefmonstertje aangevraagd! Waar ik nu nog mee doe. Misschien is dat een idee?

En smaakt Michael een beetje lekker, Science freak? :p haha

Back