Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

@Smnth: Ik heb je een krabbel gestuurd! :wink:

Wow...in november een nieuw album. En de Bad Tour released!
Het is alleen allemaal zo dubbel... :( :cry:

:better:
Van dat album had ik gelezen, Bad tour wist ik nog niet. De Yokahamaversie?

Net Royal Brunei afgekeken. Echt geweldig! Als ie zn haar los doet bij Beat it :wild:
En Man in the mirror, en Earth song, echt wow, zo mooi.

:better:
Van dat album had ik gelezen, Bad tour wist ik nog niet. De Yokahamaversie?

Net Royal Brunei afgekeken. Echt geweldig! Als ie zn haar los doet bij Beat it :wild:
En Man in the mirror, en Earth song, echt wow, zo mooi.
Dat is nog niet bekend. Laten we hopen van niet want die hebben we al.

Ja super hè, Royal Brunei! Oh yeah, als hij z'n haar los doet bij Beat It! :wild::wub:

Heb ik net voor €6,- een illegale versie van de Bad Tour besteld, hahaha!
Idd maar hopen dat het niet de Yokohama-versie wordt!

Heb helaas nog geen tijd gehad om de Brunei-DVD te kijken. Ik hoop van het weekend; ben benieuwd naar Beat it!!!

Tja heeft allemaal te maken met dat contract wat ze afgesloten hebben voor 10 releases in 7 jaar denk ik.
Ik hoop dat ze een 2nd leg uitbrengen van de BAD tour.

Hebben jullie ook die mail gekregen via hyves over de bijeenkomst in Best voor Justice4Michael?
Ik weet nog niet of ik ga ik ben langer onderweg dan dat die bijeenkomst duurt :s

Tja heeft allemaal te maken met dat contract wat ze afgesloten hebben voor 10 releases in 7 jaar denk ik.
Ik hoop dat ze een 2nd leg uitbrengen van de BAD tour.

Hebben jullie ook die mail gekregen via hyves over de bijeenkomst in Best voor Justice4Michael?
Ik weet nog niet of ik ga ik ben langer onderweg dan dat die bijeenkomst duurt :s
Ik wil er wel graag even heen. Ik kan niet naar de USA. :(
En op deze manier heb ik het gevoel dat ik nog "iets" doe... Als je wilt carpoolen geef maar een gil! :wink:

Heb je de foto's nog ontvangen? Het duurde erg lang voordat ze verzonden waren. Ik kreeg alleen verder geen foutmelding ofzo.

Wow als dat DE vlag is waar ze het over hebben die is wel heel mooi zeg.
Ik laat het je nog weten Hocus of ik met je mee ga ook even afwachten wie er gaan ;)
Ik heb de foto's gehad maar ik had er nog niet naar gekeken heb toevallig net de foto's opgeslagen op m'n pc nog bedankt!
Was het nog gelukt om een leuk filmpje te maken?

Hee hee, ik ga niet, denk ik.
Ik vind het altijd een beetje moeilijk met dat hele justice4mj-verhaal.....
Ik snap er ten eerste niet veel van waar het nou precies om gaat.
Maar het komt erop neer dat ze een hogere straf willen voor Murray, toch?
Daar ben ik het op zich wel stiekem mee eens, maar het voelt verkeerd en niet "in de geest van Michael" om iemand (wie dan ook) publiekeljk aan te vallen ofzo.
Snappen jullie wat ik bedoel?

Last edited:

Ik weet niet of het echt daarom gaat.
Maar het idee is (van die meeting) dat we met z'n allen een vlag tekenen met onze naam enzo en die gaan ze naar de US sturen, zodat fans die mee kunnen nemen naar zittingen etc zodat dat ons vertegenwoordigt als fans van NL.

Goedemorgen! :waving:
Gisteravond heb ik het filmpje in elkaar geknutseld van afgelopen zaterdag. Hopelijk vinden jullie 'm leuk! :D

[youtube]RsZXSAoUTDQ[/youtube]

Re: Dutch MJ fans!

een goedemiddag allemaal!!

Heyy, nog bijna vergeten: Leuk als je hier vaker mee komt kletsen! :yes:

thank you!! :cheeky:

leuk dat filmpje te zien van GOTF zeg, het optreden van milly ziet er goed uit!! :dancin:

http://www.telegraaf.nl/prive/6326475/__Eerste_beelden_My_Name_is_Michael__.html

Als je het filmpje bij dit artikel een stukje kijkt dan zegt Albert iets van van ja van te voren waren mensen scpetisch want ik was nogal wel is kritisch over Michael.

Hij heeft dus wel heel goed meegekregen dat dat we (of de meeste) vonden dat hij dit niet kon doen. Blijf het nog steeds een rot show vinden...

http://www.telegraaf.nl/prive/6326475/__Eerste_beelden_My_Name_is_Michael__.html

Als je het filmpje bij dit artikel een stukje kijkt dan zegt Albert iets van van ja van te voren waren mensen scpetisch want ik was nogal wel is kritisch over Michael.

Hij heeft dus wel heel goed meegekregen dat dat we (of de meeste) vonden dat hij dit niet kon doen. Blijf het nog steeds een rot show vinden...

Bah ik mag Albert echt niet. Heb ook geen enkele aflevering van die show bekeken.

Ik weet niet of het echt daarom gaat.
Maar het idee is (van die meeting) dat we met z'n allen een vlag tekenen met onze naam enzo en die gaan ze naar de US sturen, zodat fans die mee kunnen nemen naar zittingen etc zodat dat ons vertegenwoordigt als fans van NL.

Oooooh dat klinkt heel anders dan ik me had voorgesteld! Das wel mooi, vinnik! Thanx Angela! :)

^^^^Ja vond ik ook.
En in het filmpje laten ze dus een NL vlag zien met tekst en een foto van Michael volgens mij dus vandaar dat ik zei is dat DE vlag.
Maar dat weet ik dus niet.

Bah ik mag Albert echt niet. Heb ook geen enkele aflevering van die show bekeken.

Het is puur voor de money, geen respect naar Michael.

En wel een makkelijke manier om onderuit te lullen van Albert, 'een beetje kritisch' lul niet Albert, je was ALTIJD kritisch, je had nooit iets positiefs over deze beste man te praten.

Ik wist nog niks van die meeting in Best. Opzich is Best niet zo ver weg vanaf hier maar ik denk niet dat ik ga. Het is maar een uurtje en ik ben ruim een uur onderweg in totaal. En dat alleen maar om een vlag te tekenen. Ik zou dan eerder gaan om gewoon weer eens op die plek te zijn want ik vind het wel jammer dat het met kerst/nieuw jaar niet door kon gaan. Had namelijk gepland om dan even naar het beeld te gaan en wat wierrook te branden maarja door die sneeuw:no: Maar als ik dan ga is het fijner om zelf een dag te prikken i.p.v. vast te zitten aan zo'n event als je snapt wat ik bedoel.

Ja voor mij is het 2 uur rijden alles bij elkaar en idd voor een uurtje vond ik ook een beetje overdreven.
Ze geven ook nog een toespraak :p dus niet alleen die vlag maar ik snap wat je bedoeld hoor.

Het is puur voor de money, geen respect naar Michael.

En wel een makkelijke manier om onderuit te lullen van Albert, 'een beetje kritisch' lul niet Albert, je was ALTIJD kritisch, je had nooit iets positiefs over deze beste man te praten.

For sure, hij was echt niet 'een beetje kritisch', hij heeft zovaak gezeikt over Michael.

[youtube]0WvRbKhcr5Q[/youtube]
:naughty: Dammit, The Drill was echt :wub:

Last edited:

Oooooh dat klinkt heel anders dan ik me had voorgesteld! Das wel mooi, vinnik! Thanx Angela! :)

Hoi ,

Ik en een vriendin organiseren dit en over de vlag ja zo komt de vlag er uit te zien .
Maar het had ook heel simpel gevraagt kunnen worden aan ons ,je kan ons altijd van alles vragen ,wij staan open voor alle vragen .
Ik begrijp dat het voor vele ver reizen is en dat is natuurlijk vervelend ,maar ik denk dat er meerdere zijn die dat hebben ,ook wij die het organiseren die moeten er heen komen.
Wat ik ook effe wil rechtzetten is dat wij Justice4Michael zijn en niet justice4mj dat is nl een andere groep ,ook is dit geen antie actie tegen Sony,Aeg of wat dan ook en we willen ook niemand publiekelijk aanvallen het is heel simpel een actie om te laten zien dat ook al is nederland een klein land er we er niet voor onder doen en onze daden ook groot kunnen zijn en om te laten zien dat de fans hier in Nederland ook voor Justice vechten voor Michael.
En we hebben al onze acties gepromoot op het internet .....

Hier zijn een paar links waar je ons kunt vinden en ik hoop dat ik het 1 en andere heb kunnen opklaren ;

http://jusitice4mj.hyves.nl/

http://www.justice4michaeljackson.com/

http://www.justice4michaeljackson.com/smf/index.php

http://www.youtube.com/user/justice4michael

LOVE LIVES FOREVER........SO JOIN THE REVOLUTION OF LOVE .......

Last edited:
Back