Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Damn, your siggy IS hypnotizing! :lmao:
Ja, was echt leuk! O.a. met z'n allen the Drill geoefend! :D Optreden van Milly was ook weer erg goed! En leuk om de bijdrages van alle fans te zien. Er zaten echt talenten tussen! :yes: Ik geloof dat er wel meer mensen waren dan bij GOTF. Maar de zaal was veel groter, dus de mensen waren erg verspreid in groepjes zeg maar.
Hahhah er staat een warning in mijn siggy heh :naughty:!

Ahhh klinkt leuk... ik zou ook gaan met het Sils, Snorlaaax en MissMusic maar het ging op het laatste moment niet meer door.

Oh ik mis Milly! Hij heeft vanacht de foto's van Veldhoven gestuurd via mail.

^die fotos waren echt lelijk, ik ga weer in een hoekje lopen huilen. :""""""")
Wtf, echt fotos waar we net lopen te zingen, ik sta er echt met zo'n :O bek op. XD
Maar Veldhoven was leuk idd, jammer dat Hoofddorp niet meer doorging, ik heb echt in in volgende mj event! :D

Hahhah er staat een warning in mijn siggy heh :naughty:!

Ahhh klinkt leuk... ik zou ook gaan met het Sils, Snorlaaax en MissMusic maar het ging op het laatste moment niet meer door.

Oh ik mis Milly! Hij heeft vanacht de foto's van Veldhoven gestuurd via mail.

Wtf, echt fotos waar we net lopen te zingen, ik sta er echt met zo'n :O bek op. XD
Maar Veldhoven was leuk idd, jammer dat Hoofddorp niet meer doorging, ik heb echt in in volgende mj event! :D
Serieus.. die foto's! xDDDD
ik wil er niet eens meer aan denken! :')

Veldhoven was zeker leuk!
Ik wil ook weer een nieuw MJ event! :dancing:

HAHAHAHA er zijn zoveel foto's van jou en Sils met smoel open :'''') ik had niet eens door dat iemand foto's van ons ging maken?! wtf :no:

Serieus.. die foto's! xDDDD
ik wil er niet eens meer aan denken! :')

Veldhoven was zeker leuk!
Ik wil ook weer een nieuw MJ event! :dancing:
Jaaaa

Ohh Sils jij hebt ook een leuk plaatje in je sig:wub:
Ik wil ook weer eens naar een fanevent maar dan niet te ver weg, geen dans event en zonder die rotmedia!

Ja ik heb ook een drukke week gehad, ik moet nog een beetje wennen weer 5 dagen per week werken en ook nog ff elke dag om 6:20 opstaan

Ohh Sils jij hebt ook een leuk plaatje in je sig:wub:
Ik wil ook weer eens naar een fanevent maar dan niet te ver weg, geen dans event en zonder die rotmedia!
:naughty: You know it!
:giggle:
Hallo, mede HOLLANDERS!!!! :D
Oh.. "newbie"! Hahaha hallooo!! :D
Ja ik heb ook een drukke week gehad, ik moet nog een beetje wennen weer 5 dagen per week werken en ook nog ff elke dag om 6:20 opstaan
Zo laat staan jullie op..
Ik moet als ik ochtenddienst heb, om 5:50 opstaan..naja, dan gaat mn wekker! :'(

Elke (werk)dag om 6:20 op is wel vermoeiend zeg. Soms eens een keertje oke,maar als ik dat elke dag zou moeten zou ik echt moe zijn aan het eind van de week :p Maar ik ben ook niet veel gewend meer, in dit laatste afstudeerjaar. We hebben veel 's middags les, of je moet zelf werken.

Hallo IMWhizzle!

Ze verkopen de MJ This is it externe harde schijf trouwens bij de Mediamarkt! Heb em gekocht, want had er sowieso een nodig. Heb de helft zelf betaald en de helft gekregen :) Hij ziet er erg mooi uit, vind ik.

Aaaah das vroeg, maar ook ik ben elke dag om half 7 op, 7 uur de deur uit, 8 uur op werk.

En ik zou je graag willen zeggen dat het went........., maar dat doet het na 4 jaar nog niet :hysterical:. Alhoewel het zo naar de zomer toe wat makkelijk is dan met die donkere dagen.

Dat scheelt echt, he?! Als het licht en warm is?
ik moet maandag en dinsdag om 7u op, woensdag en donderdag om 8u en vrijdag om 6:30u. Valt al met al best mee, toch?! :)

Dat scheelt echt, he?! Als het licht en warm is?
ik moet maandag en dinsdag om 7u op, woensdag en donderdag om 8u en vrijdag om 6:30u. Valt al met al best mee, toch?! :)

Dat scheelt zeker. Niet meer zo koud als je de deur uit loopt en ook de auto hoeft niet meer gekrabd te worden, heerlijk!!!!

Alhoewel jou tijden wel erg aantrekkelijk klinken :D

Ze verkopen de MJ This is it externe harde schijf trouwens bij de Mediamarkt! Heb em gekocht, want had er sowieso een nodig. Heb de helft zelf betaald en de helft gekregen :) Hij ziet er erg mooi uit, vind ik.

Is dat die goudkleurige van Samsung van 500GB?
Zag um eeen paar weken geleden op een site voor 129 euro en dacht dat ie nep was (ookal is die site betrouwbaar) omdat ik er nergens info over kon vinden toen. Had um ook gekocht als ik al niet net een externe HD had gekocht.

Ja hij is idd goudkleurig.
Ik zag hem eerst een tijd geleden op ebay de veiling stond op 51 euro daar.
En nu zie ik hem overal bij elektronica winkels.
Vind hem wel erg mooi maar ik heb het niet echt nodig dus....

Ja, dat is die goudkleurige van 500GB. Er zit ook een leren mapje bij en hij werkt erg fijn. Alleen kan je de This is it film alleen op Windows bekijken, maar goed die heb ik toch al op dvd.
Bij de mediamarkt kost ie 89 euro.
Ik ging kijken voor een externe harde schijf en toen zag ik deze, toen kon ik em niet laten liggen :p

Ohh maar goed dat ik dan al een extra externe HD had gekocht (1TB) en niet die. Heb er nu 2. Eentje voor Timemachine (backup programma op de mac) en voor gewoon opslag. Als TII alleen met windows kan vraag ik me af of dat ding wel goed werkt (en blijft werken) met m'n mac.

Ohh maar goed dat ik dan al een extra externe HD had gekocht (1TB) en niet die. Heb er nu 2. Eentje voor Timemachine (backup programma op de mac) en voor gewoon opslag. Als TII alleen met windows kan vraag ik me af of dat ding wel goed werkt (en blijft werken) met m'n mac.

Alleen voor Windows denk ik, omdat TII voor Windows Media Player is.
Ik hoop dat ie goed blijft werken op de mac :p haha

Ja ik heb hem gezien. Ik had er meer van verwacht moet ik zeggen. Niet dat het slecht was hoor maar vond de optredens die ik van um gezien heb leuker. Vond het nu allemaal wat stijfjes maarja dat zal wel aan de stijl hebben gelegen die ze uit hebben gekozen.

En dat zoontje van Willy. Echt zo schattig alleen jammer dat ie heel verlegen was ofzo..

Goedemiddag allemaal!

Oh, ik heb ook Milly gemist! :( Donderdagavond laat (23.50h) wordt MLMJ nog herhaald, dus misschien dat we het dan nog kunnen kijken / opnemen? :cheeky:

Ik ga ook niet naar Best, dat is te ver en kom ik niet meer thuis 's avonds :doh:

Back