Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Wow Angela, ongeloofelijk!!! Wat lijkt die stem op MJ!
Het enige waar je aan het aan hoort is dat hij MJ nadoet en het daardoor af en toe wat geforceerd klinkt, maar voor de rest.....wow!
The man made me cry.......

Hij heeft er wel iets van weg maar ik hoor toch duidelijk dat het Michael niet is. Sommige noten en stukjes klinken wel verdacht veel als Michael maar hij houd dat niet vast zeg maar.

Het klinkt wel een stuk beter als andere mensen die MJ probeerden na te doen met zingen. Vooral met die ademtechniek die Michael gebruikt. Dat klonk altijd zo vreselijk maar bij hem niet.

Eersrt lekker uitgeslapen, toen naar de Bijenkorf met boyfriend en mijn cadeaubon van 5€0,- uitgegeven, toen werken en toen naar een voorstelling met vrienden.
En nu ben ik net thuis! :)

Ben net terug van Alice in Wonderland (met Johnny Depp... :swoon:)!
Echt een aanrader! :wink:

Betrapte me er wel op dat ik tijdens de film nog aan Michael zat te denken. :( Ik heb de laatste tijd echt het concentratievermogen van een nitwit, maargoed... Ik reed zelfs drie keer verkeerd op weg naar de bioscoop. :scratch:Zit misschien meer met m'n hoofd bij komende zaterdag en maandag. Ach, all for L.O.V.E. zal maar zeggen! :D

Ben net terug van Alice in Wonderland (met Johnny Depp... :swoon:)!
Echt een aanrader! :wink:

Betrapte me er wel op dat ik tijdens de film nog aan Michael zat te denken. :( Ik heb de laatste tijd echt het concentratievermogen van een nitwit, maargoed... Ik reed zelfs drie keer verkeerd op weg naar de bioscoop. :scratch:Zit misschien meer met m'n hoofd bij komende zaterdag en maandag. Ach, all for L.O.V.E. zal maar zeggen! :D

:better:
Ik ben van de week ook naar Alice geweest en vond het inderdaad ook erg leuk. En dat Imax van pathe is echt mooi. Een tijdje terug zag ik Final Destination in 3d, maar dat stelde echt helemaal niks voor in vergelijking met dit.

Johnny Depp weet er trouwens zelfs met dat oranje haar goed uit te zien :wub: :D
En Helena (met dat grote hoofd) was ook weer erg goed vond ik.

:better:
Ik ben van de week ook naar Alice geweest en vond het inderdaad ook erg leuk. En dat Imax van pathe is echt mooi. Een tijdje terug zag ik Final Destination in 3d, maar dat stelde echt helemaal niks voor in vergelijking met dit.

Johnny Depp weet er trouwens zelfs met dat oranje haar goed uit te zien :wub: :D
En Helena (met dat grote hoofd) was ook weer erg goed vond ik.
Thanks... :huggy:
Ja, JD is zelfs met oranje haar en een spleet tussen z'n tanden helemaal yummie! :wub: :D Ja, Helena was echt geweldig! "Off with his head!!" :lmao:
Ik zag gisteren ook voorstukjes van How To Train Your Dragon 3D. Die lijkt me ook erg leuk! :yes:

Wow, we hebben trouwens al 1000 replies! :clap:

Ben vandaag lekker vrij:dancin:

Gister weinig last gehad van 1 april. En ik had gister ook een soort van blunder. Jacksonsource twitterde al dagen dat er gister chatsessie zou zijn met 3T. Ik dacht haha 1 april grap. Maarja toen was ik aan het photoshoppen en ineens bling een nieuwe tweet van Taryll over die chat. OMG het is dus geen grap!:bugeyed Nouja toen ik in die room kwam was alleen Taj er nog. Was zowat niet bij te houden! Hij zal m'n berichtjes wel niet gelezen hebben. En toen was Taj weg en na een tijdje deed de chat het niet meer. Was wel jammer want het was wel leuk om weer eens in een volle chat te chatten.

Ik ben ook vrij niet dat ik er veel aan heb tot nu toe ik ben nogal verkouden en voel me niet bepaald happy.
Ik ben bezig met Old dogs (film met John Travolta) uitpakken en die ga ik zo lekker op de bank kijken.

17 april ga ik met een groepje naar Alice ben heel benieuwd maar met JD kan het niet anders dan goed zijn :p
Ik ga niet naar Imax maar gewoon 3D, moet zeggen ik heb nog nooit een film in 3D gezien dus...

Iedereen toch naar Best gegaan? Ik zat zelf heel erg te twijfelen en toen het ineens keihard begon te regenen maar besloten om toch niet te gaan.

En vandaag kwam André Santisi bij Move Like MJ. Ik had meteen zoiets van ja die moet zeker door. Vond hem altijd al een van de betere MJ acts die ik tot nu toe heb gezien op fandagen. Was wel ff bang dat hij ook niet door zou gaan net zoals bij Milly. Maar gelukkig toch wel :)

Ja ik ben naar Best gegaan en de opkomst was erg goed.
Inderdaad hier en daar een bui gehad maar gelukkig hadden we paraplu's

Of dat het licht uit gaat en dan wordt er nog gezegd; "Michael, pas op", dan is het even stil en dan......"Michael, ben je gevallen?"
................"Yes"..................................:D
Bij welk nummer gebeurde dit precies? Kan het me niet herinneren :S

Ik had een paar foto's gemaakt er zullen er vast nog meer volgen van andere die erbij waren :)

foto750.jpg

foto753h.jpg

foto743.jpg

foto745.jpg

foto748.jpg

Bij welk nummer gebeurde dit precies? Kan het me niet herinneren :S

Nu jullie het je allemaal niet herinneren vraag ik me ineens af of het wel bij de Dangerous-reps was, haha!
Zal binnenkort is kijken of ik het nog op Youtube kan vinden!

Gave foto's btw! En supergoed dat jullie gegaan zijn!!!
Nu maar afwachten morgen.......

Andre Santisi was door maar is moeten stoppen vanwege de Who's Bad Tour......

Jammer maar helaas, hij zal trouwens wel optreden tijdens het European Jackson Event op 25 Juni.

Kus Thijs

Andre Santisi was door maar is moeten stoppen vanwege de Who's Bad Tour......

Jammer maar helaas, hij zal trouwens wel optreden tijdens het European Jackson Event op 25 Juni.

Kus Thijs
Wat jammer!

Zit nog in grote twijfel wat te doen 25-06...
Dit is trouwens de thread van Becca waar ik het over had:
http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=87607
Daar zou Gary toch van moeten weten? :cheeky:

Heya
Heb even gekeken maar dat ziet er meer uit als een "meeting" .
Laten we hopen dat iedereen naar Eindhoven komt.

Kus

Ik houd m'n opties nog even open wat betreft 25 juni en het weekend waarin 28 augustus valt. Hoop echt dat Jermaine snel een besluit neemt m.b.t. het tribute concert. Niet dat ik straks alles weer om moet gaan gooien als ik daarheen wil mits ze niet de hoofdprijs vragen voor die kaartjes.

Wil zowiezo beide dagen naar het beeld in Best indien dat mogelijk is. Maar qua events weet ik het nog niet. En heb geen zin in een mediacircus.

Gelukkig is Festival Mundial een weekend eerder in juni. Ga daar al jaren heen en dat is altijd in juni dus ik had al zoiets van hopelijk valt het niet in dat weekend..

Ik weet ook nog niet wat ik ga doen, maar ik ga niet naar de MJJC meeting in London.
Wat ik wel zeker weet is dat ik vuurwerk ga ontsteken voor Michael en wellicht nog vele ufoballonnen, alleen weet ik niet hoe ik er tientallen de lucht in krijg in me eentje:p

Misschien is het te combineren met een event? Wel een leuk idee. Weet alleen niet hoe je nu legaal aan vuurwerk kunt komen.. Tenzij je nog wat over hebt van de jaarwisseling natuurlijk..

Ik ga trouwens ook niet naar die meeting in Londen. Vind het een beetje onzin om voor een meeting zo'n eind te reizen als er hier ook meetings zijn. En die tentoonstelling in de o2 is ook afgelopen zover ik weet.

Back