Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Is idd een hoop werk, eerst alles uit tekenen en daarna in photoshop verder.
Ik denk dat de gemiddelde leerling er zo'n 5 uur aan het hele pretpark heeft besteed en ik in totaal zo'n 30 :lol:
Nou ja, zal het vast heeel mooi worden, toch?? :D
Ach, heb wel medelijden met je, Hocus. Tot hoelaat moet je nog? Want het is zo lekker buiten! Iig ook alvast veel plezier met rijden ;)
Thanks! :wink: Bah, moet nog tot 17:30 uur... :(

Gisteren was de eerste studiedag die ik voor een gedeelte heb moeten voorbereiden.
Was erg leuk om te doen kom je als secretaresse ook nog eens uit je kantoortje.
Maar wel een zware dag geweest om 7:15 stapte ik in de auto naar Amersfoort en om 8:15 was ik pas weer terug.
Wel lekker gegeten daar dus dat was een plus punt!

Jeetje het is ECHT heel stil idd.
Nog leuke plannen voor het weekend?
Ik ga vanmiddag rondkijken voor een nieuwe bank en verder lekker relaxen

wow echt stil hier ja.. Ik ben net terug van de stad en uiteraard weer meer gekocht dan de bedoeling was.:no:

wow echt stil hier ja.. Ik ben net terug van de stad en uiteraard weer meer gekocht dan de bedoeling was.:no:

Ach, als je er maar plezier van hebt he:)
Koop je de volgende keer wat minder:p

@Angela, wat van bank ga je kopen? Enig idee welke stijl?

Ik kom net zelf van werk af en ben kapot, kan niet 1x zitten bij mijn werk, alleen maar staan.
Vanavond ga ik tekenen denk ik, wel digitaal in Photoshop.

.........Ben ook stil,maar ben er nog steeds;):D:punk:

Ach, als je er maar plezier van hebt he:)
Koop je de volgende keer wat minder:p

@Angela, wat van bank ga je kopen? Enig idee welke stijl?

Ik kom net zelf van werk af en ben kapot, kan niet 1x zitten bij mijn werk, alleen maar staan.
Vanavond ga ik tekenen denk ik, wel digitaal in Photoshop.

Nou ik wilde een hoekbank zodat ik wat meer mensen kwijt kan, een 2 en 3 zits is niet mogelijk in mijn woonkamer dan houd je niet veel loop ruimte over de kamer is wel lang maar een beetje smal.
Maar nu blijkt een hoekbank ook niet te gaan werken helaas en ze zijn ontzettend duur kwam ik achter.
Dus over naar plan 2 dat is 2 fauteuils kopen en over een tijdje een grotere 3 zits bank erbij :)
Morgen naar de Ikea! :dance: I love that store

Hiiiiii

Ook lekker de stad in geweest en gelukkig niet te veel gekocht, haha!
En nu vanavond idd lekker relaxen.
Mooie bank gevonden, Angela?
Mooie siggy heb je iig! :)

Thanks dat stukje tekst zit al de hele week in m'n hoofd dus daar moest ik wat mee doen :)
Ik bedenk nu nog iets wat ik erbij kan doen eens ff proberen.

Ik heb een paar hele mooie banken gevonden maar zoals je hier boven leest gaat het niks worden.

Last edited:

hallo allemaal,
Ik dacht.
Ik zal mijn neus ook weer eens om de deur steken in dit topic.
Ben vandaag in het stadje hier geweest en weer even mijn vrienden in de tattoo shop bezocht.
Komende 24 april word de laatste hand gelegd aan mijn mj tribute tattoo.
Dus ben erg benieuwd hoe het nu na 8 uren van tatoeren als eindresultaat gaat worden, yayyyyy....

Verder alles goed hier met iedereen?

Hai Jenny leuk om je weer even hier te zien :)
Met mij gaat het goed ik hoop met jou ook.
Kun je wat vertellen of laten zien van je tattoo? ben wel benieuwd! misschien had ik het al gezien hoor maar ik zie zoveel :p

hallo allemaal,
Ik dacht.
Ik zal mijn neus ook weer eens om de deur steken in dit topic.
Ben vandaag in het stadje hier geweest en weer even mijn vrienden in de tattoo shop bezocht.
Komende 24 april word de laatste hand gelegd aan mijn mj tribute tattoo.
Dus ben erg benieuwd hoe het nu na 8 uren van tatoeren als eindresultaat gaat worden, yayyyyy....

Verder alles goed hier met iedereen?
Ohhh ik had je tattoo gezien!
Je had in mijn Piercing en Tattoo thread gepost toch?
Echt mooi..:clapping:

Ik ging naar de stad voor nog 2 disney dvd's maar heb die uiteindelijk niet gekocht. Maar kwam thuis met een korte joggingbroek (net over de knie), knalroze sporttas van Only play en 2 zakjes met nootjes :lol:

En zo gaat het dus al weken. En is het niet zo in de stad, dan wel online.:no:
Zo heb ik 2 dagen geleden een mini pullip gekocht. Hopelijk wordt dat geen nieuwe verslaving:no:

Had vandaag niet zoveel zin om Move Like MJ te kijken.. de audities waren grappig maar bij de 2e ronde had ik zoiets van waarom zal ik eigenlijk gaan kijken. Prins zoekt vrouw was wel erg leuk. Echt zo'n bounty eiland heeft Pita zeg en Rome lijkt me ook een hele mooie stad. Heb wel medeleiden met dat meisje in India. Wat een cultuur schok.

@Jenny: :waving: Leuk een tattoo! Zo hee, heeft het bij elkaar 8 uur geduurd? Deed het niet erg pijn? Zet je hier een foto neer als je tattoo af is? Ben benieuwd! :wink:
@Dudie: Ik heb zaterdag MLMJ en Prins zoekt vrouw gekeken. Ik vond het allebei niet zo eigenlijk. Ik heb prins zoekt vrouw alleen tot die Italiaanse prins gezien, toen ben ik in slaap gevallen... Kijk ik een keer tv...:giggle:

Gaan er hier nog mensen naar het MITM event 6 juni in Bunnik? Ik twijfel nog, heb nog geen kaartjes gekocht...

Last edited:

Hihi Brothers is mij wel bekend in Bunnik.
Ik weet het nog niet of ik ga, ik lees dat er 10 euro wordt gedoneerd van de ticketprijs maar wat kost een ticket dan?

waarom word er toch steeds meer geld gevraagd voor Jackson events?! :( Er is op 25 juni ook al een tribute concert in de HMH met bekende NL artiesten.. vragen ze nog 39 euro voor.. En dit event ook weer 18,25.. het grootste gedeelte gaat dan wel naar warchild maar waarom iedereen verplichten zoveel te betalen om dan 10 euro per kaart te doneren.. Ik bedoel je kunt op het event een collectebus zetten, een loterij doen ofzo waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat

Ik las het ook net van dat grote concert met bekende Nederlanders, maar weet niet goed wat ik daarvan moet denken, denk dat dat vooral heel groots en commercieel is en niet echt om Michael gaat.
Ze vragen idd veel geld overal voor.

Jeetje, wat veel keuzes om heen te gaan de laatste tijd!!
Want Hocus, jij mailde ook nog iets over The Drill?
Ja, klopt ze willen The Drill gaan doen met een grote groep mensen op zaterdag 26 juni. Ik heb hem nu bijna onder de knie! :wild: :D
Ik las het ook net van dat grote concert met bekende Nederlanders, maar weet niet goed wat ik daarvan moet denken, denk dat dat vooral heel groots en commercieel is en niet echt om Michael gaat.
Ze vragen idd veel geld overal voor.
Als ik kan kiezen tussen het Jackson Event in Eindhoven (wat trouwens gratis is) en die BN-ers in de HMH in Amsterdam dan weet ik het wel... :giggle: Maarja, ik twijfel nog steeds of ik niet naar Londen ga... :(

@Angela: Ik kwam deze nog tegen op Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/338606133 :wink:

ik denk dat ik het lekker bij het thrill the world event hou, wat dansen betreft! :)
En idd Eindhoven klinkt veel aantrekkelijker dan één of ander onpersoonlijk iets in de HMH! Wel leuk dat ze doen, hoor, dat wel! :)

@Angela + Hocus: Btw, ik heb nix meer gehoord van die kaartjes voor Move like MJ, dus zal wel nix gewonnen hebben. De volgende x dat we iets kunnen winnen, horen we 23 april.
Dat weer even afwachten? En eventueel daarna kaartjes kopen als we weer niet in de prijzen vallen? :)

Bij dat event van in de HMH heb ik ook zo mijn bedenkingen. Vind de artiesten niet echt geweldig en volgens mij doen de meeste eerder mee om het geld dan dat ze Michael zo goed vonden.. Een voordeel heeft dat event wel. Media aandacht!! En daarmee bedoel ik dat het qua media op andere plaatsen wellicht wat minder is zodat je niet steeds op camera's enzo hoeft te letten als je echt niet in beeld wilt.

Zover ik weet heb ik in het verleden nooit meer betaald dan 10 euro voor een event en die hadden dan een leuker programma. Heb dat programma van Bunnik is doorgelezen en er zitten wel erg veel speeches in van o.a. Willy, Mark etc. Daar zit ik niet bepaald op te wachten. Dat zoiets zelfs helemaal ingeroosterd is. Vond het altijd wel leuk als er ook ruimte was voor spontane acties.

Ja, klopt ze willen The Drill gaan doen met een grote groep mensen op zaterdag 26 juni. Ik heb hem nu bijna onder de knie! :wild: :D

Als ik kan kiezen tussen het Jackson Event in Eindhoven (wat trouwens gratis is) en die BN-ers in de HMH in Amsterdam dan weet ik het wel... :giggle: Maarja, ik twijfel nog steeds of ik niet naar Londen ga... :(

@Angela: Ik kwam deze nog tegen op Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/338606133 :wink:

hmm tempting....ik wil alleen wel eerst weten of dat de grote of de kleine is.

Ik weet nog niet of ik naar dat Drill event ga, bij Thrill the world is het nog ergens voor en nu ga je gewoon met een groepje the Drill doen volgens mij.

Edit: en 10 sec later was er een mail onderweg naar de adverteerder...:p kon het niet laten

Last edited:

Ik weet nog niet of ik naar dat Drill event ga, bij Thrill the world is het nog ergens voor en nu ga je gewoon met een groepje the Drill doen volgens mij.

Edit: en 10 sec later was er een mail onderweg naar de adverteerder...:p kon het niet laten

Oewww das een mooie hanger Angela. Tis dat ik net geld heb uitgegeven aan wat promo singels die ik nog graag wilde hebben. Misschien volgende maand :D

Bij een hoed is het probleem dat ie naar je hoofd moet zijn. Dit is lastig, dus wellicht moet je de omtrek van je hoofd meten en naar de desbetreffende verkoper mailen. Dan kun je de optimale hoed hebben en net als michael je billie jean moves doen:lol:

btw, die website is af en toe GRUWELIJK duur.
Ik zie daar een 'kristallen' handschoen en die kost €125, bij Richie Boii (van MJJC) kun je die voor 35 euro inclusief verzenden kopen.
Uitkijken dus als je naar zoiets op zoek bent:p

:giggle:
Ja die wil ik al heel lang en ik heb ze wel op websites gezien uit het buitenland maar nog niet eerder in Nederland :)

Ik wil nog steeds een mooie fedora hebben en telkens als ik deze zie heb ik het idee dat er iets niet aan klopt kunnen jullie mij helpen?
http://verzamelen.marktplaats.nl/mu...gtUIg+EPs14dPYhEovN7vP3u6jYY=&fta_ind=11&fs=1

Ik heb een reactie terug van degene die de ketting verkoopt en ze blijkt een site te hebben met nog meer spullen
http://www.thethimblelady.nl/page8.php?view=productListPage&category=43
Fedora's weet ik ook niet... Wel een mooie site heeft ze!
btw, die website is af en toe GRUWELIJK duur. Ik zie daar een 'kristallen' handschoen en die kost €125, bij Richie Boii (van MJJC) kun je die voor 35 euro inclusief verzenden kopen.
Uitkijken dus als je naar zoiets op zoek bent:p
Ja, daar heb je wel gelijk in. Op Marktplaats ook af en toe, wat mensen durven vragen! :bugeyed

Back