Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Hopelijk wordt er iets duidelijk na de test.
Maar ach, geld maakt niet uit, als je daar een levend wezen voor kan redden, is het het waard.

haha dat klopt, maar Angela is zelf ook een leven wezen en zij moet ook in leven kunnen blijven (geld voor eten enzo)! ;)
Anyway, hoop dat er iets uit die tests komt idd! Dan weet je tenminste wat er is en wat je eraan kan doen en is het geen "weggegooid" geld.

Ik hoop ook voor je dat er snel wat uit de tests komt, dan weet je iig wat er is. Na een dagje dierenarts ben je idd vaak gelijk veel geld kwijt, maar goed het zal niet voor niks zijn.
Bij onze dierenarts betaal je iig al niet meer voor consult, dus dat scheelt. Je hoeft alleen te betalen wat er nodig is als er iets gedaan moet worden.

Jeaaaah :D We hebben iig al een zes voor ons afstudeerverslag! :jump: Nu maandag het gesprek/ de verdediging nog, en dan het eindcijfer! :D Ben zo blij dat we het niet hoeven te verbeteren, er heeft zoveel werk in gezeten.

Ik heb geen twitter trouwens.

Ikke:D Heb er een topic over gemaakt bij fan gatherings op dit forum.

Heb vandaag toch iets doms gedaan. Nouja dom.. het was niet de bedoeling. In het weekend dat Michael jarig zou zijn is er een event waar ik naartoe wil. Niet Jackson related ofzo. Dus ik had het al zo gepland dat ik het niet op de dag zou plannen van zijn verjaardag zodat ik naar Best kan voor een bloemetje en eventueel een of ander fan iets bij kan wonen. Maar wat doe ik... ik bestel toch per ongeluk een kaartje voor op die dag. Oops! Heb ik weer:doh:

Moet ik dus nog ff een oplossing bedenken van hoe ik dat ga oplossen. Helemaal maar niet naar Best gaan voelt niet goed:no:

@Angela wat erg voor je en je hond. Hopelijk is het allemaal nog te genezen :(

Zo heb weer ff bijgelezen...! :D

@Sassie: Veel sterkte voor jou en je vriendin! :better:
@ Dudie: Mooi die Thriller doll! :yes: Ik heb de shirts afgelopen zondag gezien bij de Zara. Het zijn officiële shirts zag ik. Maar ik heb ze niet genomen. Het decolleté was nogal laag inderdaad... :wink:
Zou die mailtjes inderdaad bewaren, wel mooi toch om dat nog te hebben? Klopt, ik heb de Opus ook in de pre-order gekocht, iets van 170 euro ofzo. Maar geen reality-card of print van Nate Giorgio gehad helaas...
Oh da's balen van die kaartjes! Je kan ze zeker niet meer omwisselen?
@Angela: :bugeyed Zo, da's ook een dure hobby! Maar ze zijn ook inderdaad wel mooi die poppen! :yes:
Arme Jayda... :( Hopelijk is ze gauw weer opgeknapt! Ja, vreselijk die dierenartskosten. Was laatst ook weer 170 kwijt voor m'n paardjes.
@Charlotte: Mooi filmpje is dat hè! :heart: Ik had hem inderdaad al eens gezien. Oh, mij twitter is: http://twitter.com/DianaMerkelijn Maar ik volg voornamelijk mensen. Ben niet echt interessant om te volgen! :lol:
@mano: Nee, heb eerlijk gezegd X-factor helemaal niet gevolgd...
@Smnth: Gefeliciteerd!! :clap:
@Science Freak: Ja, ik ben er ook. Maar dat stond ook al in het andere topic. :wink:

Kennen jullie die Christof? Mensen zijn er helemaal enthousiast over maar is hij echt zo goed? Nou ja, als hij er zondag is in Bunnik zal ik het wel zien neem ik aan... :D
Morgen TII bij RTL4! Ik weet nog niet of ik ga kijken. Ik zal vast maandag een hoop opmerkingen van m'n collega's op het werk gaan krijgen. Maarja, dat kan haast niet anders dan positief zijn toch??
Michael is amazing!! :wub: :heart:

Je kunt nu die arcade spelletjes spelen, ideaal als je niets te doen hebt :)
Of wat dan weer voor mij geldt, tijdens school:lol:

Edit: Toestemming gekregen om de wens ballonnen de lucht in te laten:)
Dus, wie heeft zin om deze met mij omhoog te laten stijgen?

Last edited:

Ik heb nu trouwens mn donator-banner, wat voor dingen kan ik nu doen die ik eerst niet kon?
Ja, die arcade spellen idd. En je hebt nog een forumgedeelte waar je je eigen blog kan schrijven ofzo.
Je kunt nu die arcade spelletjes spelen, ideaal als je niets te doen hebt :)
Of wat dan weer voor mij geldt, tijdens school:lol:

Edit: Toestemming gekregen om de wens ballonnen de lucht in te laten:)
Dus, wie heeft zin om deze met mij omhoog te laten stijgen?
Wil je best helpen hoor, geen idee alleen hoe die dingen werken... :D Hoelaat wil je dat dan ongeveer gaan doen?

Ik doe ook wel mee met die ballonnen. Maar hoe laat wil je dat gaan doen enzo?

@Hocus: Ik heb Christof een paar keer zien optreden als het tenminste de zelfde is en ik vond hem wel goed. Ik kan het kaartje van dat event wat ik nu heb nog wel omwisselen voor een zaterdag maar dat kost duurder. En ik heb aan mijn moeder gevraagd of ze er zaterdag of maandag even langs wil rijden zodat ik een bloemetje kan gaan leggen en dat was geen probleem. Het is dan wel niet op de dag zelf maar dan is het wellicht wel wat rustiger.
Moet alleen wel even kijken welke dag het beste uitkomt. En op dat andere event trek ik gewoon een MJ shirt aan :D

Weten jullie ongetwijfeld al: zometeen This is It op RTL4...

Ik ben het niet aan het kijken.. werd bij de 25 audities op SBS al helemaal gek van de reclames.. Ik zet m'n dvd wel op als ik um weer wil zien.

SF is het dan de bedoeling dat we allemaal onze eigen ballon kopen (en meenemen) enzo of neem je er gewoon een paar mee die we dan met z'n allen laten opstijgen?

Ik zal de ballonnen regelen;)
Ik weet niet of je op onze hyve te vinden bent (http://mjjc.hyves.nl), maar zo ja stuur dan even een private message naar "Tas". Zij ontfermt zich op de 25e over de entry stage waar fans op hun manier een eerbetoon aan Michael kunnen doen, wellicht kan zij je helpen met je idee?

Dat mag, maar dan wel tussen 20:00 en 20:15. Dan staan mensen in de rij en kun je de wensballonnen oplaten. Daarna is iedereen binnen en willen we iedereen ook graag binnen houden.

Dat mag, maar dan wel tussen 20:00 en 20:15. Dan staan mensen in de rij en kun je de wensballonnen oplaten. Daarna is iedereen binnen en willen we iedereen ook graag binnen houden.

En als je dan buiten even luchtje wil scheppen omdat het daar binnen zo warm is? Mag dat dan ook niet?

En als je dan buiten even luchtje wil scheppen omdat het daar binnen zo warm is? Mag dat dan ook niet?
Ja, natuurlijk wel!! :lol: Het gaat erom dat om veiligheidsredenen niet iedereen tegelijk naar buiten gaat....en daar dan blijft hangen.

Okee. Ik had al zoiets van hoe kun je iedereen verplichten binnen te blijven :lol:

Maar logisch dat je niet wilt dat iedereen ineens naar buiten gaat en weer naar binnen. Raak je ook het overzicht kwijt van hoeveel mensen er zijn.

Back