Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Wow 101 pagina's alweer:bugeyed
Ik heb nu deze op staan: Klikkerdeklik. Vind Youtube echt een uitkomst als het om muziek zoeken gaat. Alleen jammer dat ze nu met landen werken enzo

We hebben sinds vandaag wat beesies van de AH. Nu hebben we straks dus wuppies, welpjes en beesies in de woonkamer staan/hangen hahaha.

Van mij hoeft die WK gekte allemaal niet maar ik vind voetbal dus ook niks.:ph34r:

de PVV is in mijn gemeente van 3 naar 12 procent gegaan.
Ik loop al de hele dag te denken (als ik buiten ben): zou jij op de pvv gestemd hebben?
Mischien wel die moeder op het schoolplein die aardig in mijn gezicht doet maar ondertussen kotst op de religie van mijn man.

Dus mensen die PVV stemmen kotsen op moslims ?
Dit is wat ik letterlijk lees, erg jammer.
Waar haal je dat vandaan ? Het is duidelijk dat je PVV ziet als de media-hype die dat ervan gemaakt heeft.
Erg erg bizar.

Zitten jullie hier eigenlijk al lang op het forum ? :)

Wij zitten hier al lang op het forum idd, wij zijn de oude rotten haha.
Zoals je kunt zien bij de Join Date zijn Dudie, Dutchie en Janena het langste lid.
Ik kwam hier toen MJNO dicht ging in begin 2008.

Maar!! Het maakt niet uit wanneer je geregistreerd bent, iedereen is gelijk namelijk hier op MJJC.

Wij zitten hier al lang op het forum idd, wij zijn de oude rotten haha.
Zoals je kunt zien bij de Join Date zijn Dudie, Dutchie en Janena het langste lid.
Ik kwam hier toen MJNO dicht ging in begin 2008.

Maar!! Het maakt niet uit wanneer je geregistreerd bent, iedereen is gelijk namelijk hier op MJJC.

Aaah, dat is al een hele tijd ja :D

Oooh, maar zo dacht ik ook niet hoor. Was gewoon benieuwd ! :D

Ik ben hier zowat vanaf het begin toen MJIFC dicht ging en mensen bezig waren met MJJF (nu dus MJJC). Maar ik moet zeggen dat ik de eerste jaren niet zo actief ben geweest op het forum. Was toen meer een meelezer (en miste de helft vaak) en postte hooguit wat in het webhosting subforum. Ja ze hebben ook ooit nog gedaan aan webhosting voor de fans.

En het maakt inderdaad niet uit wanneer je lid bent geworden. Op sommige forums komt het weleens voor zovan "Ik ben langer lid dus....". Lekker kinderachtig vind ik zoiets. Gelukkig is dat hier niet het geval.

Ik vind de oranje gekte ook wel leuk ik dacht vanochtend nog wel ff van die oranje vlaggetjes met leeuwtjes erop te kunnen kopen in het winkelcentrum maar helaas die hadden ze niet.
Ik heb op m'n Logia (dicht balkon) tegen de ruit een banner zitten met Hup Holland Hup, ik heb oranje duimen van de kruidvat staan, een oranje kroon met een voetbal erop van de staatsloterij en m'n welpie :)
Vandaag ook 2 beesies gekregen bij de AH :)

Ik houd helemaal niet van voetbal tenzij het EK of WK is dan vind ik het wel leuk om oranje te volgen.

Hier in de buurt zijn er al veel straten helemaal versiert ik vind dat echt gezellig.

Ons huis is ook versierd.
Vind het gezellig staan hoor en de kinderen zijn dolenthousiast.

het klopt dat er een nieuw MJJF is, ik sta er ingeschreven maar doe er niet zo veel.

Ik kom hier sinds 2003, daarvoor zat ik op het KOP-board maar dat trok ik niet meer eind 2003 na de aanklacht van de Arvizo's.
Ik werd gek van al die wilde verhalen daar en ben toen overgestapt naar MJJF/MJJC.
Van 1999 tot aan 2002/2003 zat ik ook op de MJIFC.

Vandaag gewoon the usual stuff, boodschappen, wassen en een beetje bijkomen van m'n personeelsuitje van gisteren :yawn:
Morgen ga ik naar de Bilt daar is Dolliverse dat is een evenement voor doll owners (die poppen waar we het pas over hadden). En in een andere zaal is er een kleding beurs dus die pakken we daarna ook even mee.

Komt vast helemaal goed, ik neem m'n MJ doll mee (vandaag nog ff snel z'n handschoen afgemaakt) ze hebben daar altijd een foto hoekje dus ff kijken of ik een paar mooie foto's kan schieten :)

Ga jij nog iets leuks doen?

Ik ben vandaag nog een beetje aan mijn huiswerk, de laatste loodjes:p Verdedigingsgesprek goed afgerond, dus afgestudeerd met een 7 :D En verder ben ik een HWT aan het downloaden, van Seoul. Heb disc 1 al, nu is de tweede bezig.

Morgen ga ik even de stad in met mijn moeder.
Klinkt leuk, Angela!

Jullie?

Wow, jullie zitten hier dan al een aardig tijdje :D

Ik ga chillen in het weekend en veel slapen :p , en zondag avond eventjes werken.
En verder trainen :)

Robinhood draait in de bios ! :D

Ik zit in de paarden :D

Ohh kopboard daar heb ik ook nog een tijd gezeten.. Ik heb er zelfs nog eens ruzie gehad en ben uitgemaakt voor een slechte fan door een voorzitter van een fanclub waar ik toen ook lid van was (Wist ie blijkbaar niet ofzo).:bugeyed En waarom? Omdat ik Invincible niet wilde importeren uit Amerika om daar de recordsales wat omhoog te krijgen. Ik was gewoon van mening dat die Amerikanen zelf maar moesten zorgen voor goede recordsales. Zelfs toen ik zei dat ik misschien wel alle kleurtjes zou kopen hier in NL was het nog niet goed.:blink:

En toen kwam er steeds meer onenigheid over Sony en Invincible op dat forum dat ik dacht van ik ben weg hier. Fans die zeiden dat ze meteen alles van Sony weg gooiden, online petities tegen Sony en meer van die dingen. Even je onvrede uiten okee maar het werd steeds erger.:no:

Ik was vandaag gaan shoppen in Rotterdam. Veel kleding gekocht:cheeky: Slaag daar altijd een stuk beter dan hier. Vind de kruitvatkaartjes dan ook altijd een uitkomst sinds ik geen OV meer heb.

EDIT: SF dat vest is gaaf! Ik zou zoiets zelf niet snel aantrekken, beetje te opvallend. Was nog duur zeker of niet? Lijkt Ed Hardy...

Hiii

Wat leuk een vest dat Prince ook heeft!
En gefeliciteerd met de 7, Samantha! Had ik ook met mn afstuderen! :)
En Angela, veel plezier morgen!

Ik ben vandaag bij een Havo-reunie geweest en morgen misschien even sporten, huis opruimen en bij mn ouders eten (oma trakteert! :))

Fijn weekend allemaal!

Ladylay, leuk dat je in de paarden zit. Ik rijd nu sinds een jaartje paard en Hocus van hier heeft ook eigen paarden.

Gezellig klinkt dat op dat andere forum :no:
Veel plezier bij de film, SF!
Vind dat vest er zo ook gaaf uitzien. Zou het zelf idd ook niet dragen, maar het ziet er wel leuk uit.

Edit: Dankje, Charlotte :D

Last edited:

Wow dat is gaaf dat je die hebt kunnen kopen SF. Ik zou het wel durven dragen hoor ziet er goed uit volgens mij :yes:

Over bios gesproken trouwens, ik ben afgelopen week echt druk geweest met het vinden van kaartjes voor de Twilight Saga marathon en echt overal in de buurt uitverkocht :( ben er nog ziek van.
Ik had er zo'n zin in...

Back