Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Heb je een pc, of mac?

Als je alle delen heb gedownload, heb je een programmaatje nodig om de bestanden uit te pakken. (Ik heb hiervoor RAR Expander gedownload, ik gebruik een Mac, dus heb geen winrar ofzoiets)
Maak eerst een lege map waar je de dvd in wil hebben.
Ga dan op het eerst gedownloade bestand staan, (part 1) van disc 1. Klik dan op, open met (ik doe dan rar expander) dan vraagt hij om een locatie, dan klik je die map die je ervoor gemaakt had aan.
Als het goed is zet hij dan alles in die map.
Op mijn Mac moet ik dan naar dvdspeler en kan ik via dvdspeler het bestand openen. Als ik gelijk op het bestand klik dan gebeurt er niks, dan zie ik alleen allemaal andere bestanden, die in die mappen zitten. Maar ik weet niet hoe dat met Windows is.
(voor disc 2 doe je hetzelfde)
Hopelijk heb je hier iets aan :)

Thanks, zal het morgen even proberen. Ga zo namelijk naar bed !
Win-rar en dus windows :p
Jij ook SF !

Maak het me maar lekker, ik probeer eerst nog te openen. Nu moet het helemaal lukken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hocus : Dat kan ik zeer zeker begrijpen *knuffel*

Waar, wat en wanneer moet je starten ?

Hocus : Dat kan ik zeer zeker begrijpen *knuffel*

Waar, wat en wanneer moet je starten ?
Thanks! :huggy:
Moet zondag in Lisserbroek, onze eerste keer Z2. We zien wel wat we er van gaan bakken... :wink: En jullie?
Sterkte met je downloadbestanden! Daar ben ik ook nooit zo handig mee... :no:
Weltrust! :)

Idd vraag het gerust als het niet lukt ;)

Net een stuk Copenhagen gekeken. Volgens mij kan je nu langer achter elkaar downloaden bij megaupload, want heb niet een keer hoeven wachten, terwijl het 2discs zijn en bij Seoul ook al niet. Erg fijn!

Ik hou er van hoe ie er uit ziet bij Blood on the dancefloor in de history tour :wub: Dat blauw staat hem erg goed, haha.

Ik heb weleens een hele serie gedownload(zo'n 4-6GB) in een dag bij megaupload. Je moet gewoon zorgen dat je vorige download klaar is voordat je een nieuwe start anders krijg je wel problemen.

Ja, bij mij lukte dat nu dus ook. Normaal kreeg ik na een aantal delen altijd limiet bereikt, word member of wacht 120 minuten. Maar zo is het erg fijn, had beide concerts op één dag gedownload en gekeken.

Ik draag dan een Thriller jacket iig, volgens mij zijn er niet zo heel veel die dat dragen op zo'n feest:p

Als ik je tegenkom dan spreek ik je wel aan ^^

ik zal nog wel zeggen wat ik aantrek, is misschien makkelijker ook voor het geval dat ik jou over het hoofd zie haha.

Had namelijk een hoodie besteld van MJ... als die binnen is op tijd, trek ik die aan (als het niet te warm is :p)

Dat wordt een hoop priegelwerk zeg:bugeyed Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ik maakte vroeger soms kleertjes voor mijn Barbies en dat kreeg ik soms al niet voor elkaar. En dat was toch een stuk simpeler dan die outfit in het klein na te maken. De bril en de pruik had je toch al of niet?

Ja pruik en bril heb ik idd.

Het zal nooit helemaal precies hetzelfde worden natuurlijk maar ik ga m'n best doen :)
Vanavond post ik foto's van afgelopen zondag met BJ outfit.

Wow, dat wordt lastig, Angela, maar ik denk wel heel mooi!
Ik denk het ook vind het echt zo'n gave outfit!

Welkom @ Eline

Is er iemand die weet wat er gisteren bij de zitting gebeurd is?

Als ik het goed begrijp wordt er dit jaar dus een event gehouden op 25 juni dat BINNEN is en niet bij het beeld bij de Mc in Best?

Klopt bij Dynamo Eindhoven en het event van 29 augustus dit jaar is ook niet bij de Mc in Best omdat de eigenaar dan in Zuid Afrika zit heb ik mij laten vertellen.

Ja pruik en bril heb ik idd.

Het zal nooit helemaal precies hetzelfde worden natuurlijk maar ik ga m'n best doen :)
Vanavond post ik foto's van afgelopen zondag met BJ outfit.

Ik denk het ook vind het echt zo'n gave outfit!

Welkom @ Eline

Is er iemand die weet wat er gisteren bij de zitting gebeurd is?

Ik las net ergens dat Murray gewoon mag blijven werken. Dat is het enige wat ik even snel gezien heb.

@djvernon: Ja er is een evenement in Eindhoven gepland, binnen. In Dynamo geloof ik. (het kan ook anders heten:p ) Al is er bij het beeld ook een ander evenement gepland.

Voor zover ik weet zijn er 3 dingen gepland:

Dynamo, Eindhoven (binnen, gratis ) van 20.00 tot 04.00 jacksonevent.com
Voor en door fans.

HIStory Beeld, Best van 16.00 tot 21.00 door fans zelf georganiseerd geloof ik.

We all love Michael (binnen, entree van 20 euro geloof ik...weet het niet zeker) HMH, Amsterdam

Ik zit niet te wachten op allemaal artiesten die een beetje Michaels nummers gaan nazingen en ben dus liever in Eindhoven wat voor en door fans is (en gratis).

Eerst nog even langs Best natuurlijk, da's toch mooi in de buurt.

Last edited:

Ik dacht dat We Love Michael 39 euro entree was. Ik zit er ook niet op te wachten dat Nederlandse artiesten zijn nummer zingen. Het idee alleen al dat sommigen artiesten eerst helemaal niks met Michael hadden en nu opeens van ja hij was geweldig etc..

Ik kwam net dit filmpje tegen op youtube..De beelden die ze laten zien van Michael kende ik al wel maar wat die vrouw verteld niet:

Oh damn :cry: bedankt voor het posten van dit filmpje

Nou hier zijn wat foto's van afgelopen zondag
006zcg.jpg

009agn.jpg

022eh.jpg

015kw.jpg

017f.jpg

018pc.jpg

021kbn.jpg

Nogmaals let niet op de ogen die zijn nog steeds niet veranderd.

Last edited:

Hij is ongeveer 65cm. Ja die pruik was wel een schot in de roos. Hij is alleen wat te groot dus de volgende keer moet ik een maatje kleiner bestellen.

65 cm! wow gaaf. Erg groot dus.

Hebben jullie suggesties voor een volgende download? Een goed concert? Maakt niet zoveel uit welke era. Gewoon een leuk concert met veel energie en een beetje goede kwaliteit, iig goed watchable:p

Zijn die nog zo zwaar joh? Leuke foto's! Vind alleen de ogen wat raar zitten. Lijkt net of ze er niet goed inzitten.

65 cm! wow gaaf. Erg groot dus.

Hebben jullie suggesties voor een volgende download? Een goed concert? Maakt niet zoveel uit welke era. Gewoon een leuk concert met veel energie en een beetje goede kwaliteit, iig goed watchable:p

Ik zou iets van de Bad tour doen, yokohama heeft best beeld, maar niet veel nieuwe nummers en heb je waarschijnlijk al vaak gezien.
Misschien Kansas city, een aantal nummers zijn daarvan op het internet te vinden.
Of Victory tour Kansas, dat is echt een aanrader!
Te vinden hier in 2000 watts:)

Back