Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Heb net even geïnformeerd voor een heliumballon. Ik moet hem zo kort mogelijk voor vrijdag ophalen. Het wordt een witte hartvormige ballon. We moeten er dan zelf MJJC opschrijven. Nou ja, moet goedkomen toch??

Ja, het is een Pharaon XX x Dreamstreet, heel veel volbloed :D
Farrington x Jazz....en hoe is die ? Nou niet bepaald een schaapmakke combi :p
Gaaf veel volbloed! :yes: Uhm, hij is best lui en er zit een vreselijke kop op! :lol: Ben er vorig jaar maart keihard afgevallen, had ik een whiplash. M'n nek kraakt er nog steeds van. Leuk hoor paarden... :smilerolleyes:

@Angela, als je al om 02:00 weg moet, dan laten we die ballonnen toch eerder op?
De bedoeling is dat wij ze allemaal omhoog kunnen zien gaan.

@hocus, een hartvormige heliumballon is prachtig! Maakt niet uit dat we alsnog MJJC op moeten schrijven.

@ladylay, kom je ook naar onze meeting in Eindhoven?

Welterusten!

Ik was ook benieuwd of je vanuit Eindhoven makkelijk bij het beeld kan komen, wilde misschien toch proberen langs te gaan, maar wij gaan ook met ov.
Wij kunnen rond half 4 ook nog een trein terug nemen naar Rotterdam. Waarschijnlijk nemen wij die, want de volgende ging volgens mij pas weer rond 6en en dat is weer een beetje te lang wachten. Zal wel lekker slapen worden in de trein:p
Wij gaan niet naar Best het is te veel gedoe. Vind het wel jammer :(
Wij kunnen ook wel later de trein nemen maar een retour is maar tot 4 uur geldig dus vandaar. Maar we nemen nu waarschijnlijk 2 enkeltjes dan kunnen we wel langer blijven.

Jullie gaan met OV zag ik? Ik kan jullie helaas ook niet rijden. M'n paps heeft zelf zijn auto mee naar Duitsland en wij hebben alleen een twee-zitter... :(
Ja je hoort nog wel waarom we het zo doen ;)

@Angela, als je al om 02:00 weg moet, dan laten we die ballonnen toch eerder op?
De bedoeling is dat wij ze allemaal omhoog kunnen zien gaan.

@hocus, een hartvormige heliumballon is prachtig! Maakt niet uit dat we alsnog MJJC op moeten schrijven.

Nou waarschijnlijk blijven we toch wel langer dus dan kan het eventueel later. Ookal is het om 2 uur natuurlijk ook al donker.

Ik vind de hartvormige ballon een goed idee. Nemen we die dan steeds mee waar we lopen?

Wij gaan niet naar Best het is te veel gedoe. Vind het wel jammer :(
Wij kunnen ook wel later de trein nemen maar een retour is maar tot 4 uur geldig dus vandaar. Maar we nemen nu waarschijnlijk 2 enkeltjes dan kunnen we wel langer blijven.

Ja je hoort nog wel waarom we het zo doen ;)

Ik vind de hartvormige ballon een goed idee. Nemen we die dan steeds mee waar we lopen?
Jammer Angela! :( Ik had al iets gehoord van Deb... :wink: Maar ik kan het me wel goed voorstellen...
Ja, Becca had het toen ook zo gedaan bij de fandag in de O2 arena. Werkte perfect. Elke keer als je de groep kwijt was was het van "waar is die ballon?! :D Ja, we kunnen hem steeds meenemen of we hangen hem ergens op als vast verzamelpunt. :)

SF, het is idd jammer dat Bucharest uit verschillende optredens bestaat, heb liever één hele show, maar vind hem nog steeds wel fijn om soms te kijken.

Angela, ik sprak vandaag twee vriendinnen en wij hebben ook besloten om toch niet naar Best te gaan, omdat het idd best een gedoe is. Is er rond de Dynamo wat leuks te doen, winkeltjes en een mac ofzo? Wij willen wel al wat eerder gaan en dan even in Eindhoven kijken en wat eten.

Mijn tv is idd erg gaaf, haha. Had al een jaar of twaalf zo'n ieniemini, dus nu is het heerlijk zo'n groot beeld.

Aargh, de post komt net zit er een brief bij van Donner dat ook zij het Conspiracy boek niet kunnen leveren. Dacht het wel al, want had eerst bij Bol een aantal weken gewacht en nu bij Donner duurde het ook alweer een aantal weken. Hij is dus waarschijnlijk echt niet meer, nieuw, te krijgen.

Een hartvormige heliumballon is volgens mij erg mooi, Hocus.

Heb net even geïnformeerd voor een heliumballon. Ik moet hem zo kort mogelijk voor vrijdag ophalen. Het wordt een witte hartvormige ballon. We moeten er dan zelf MJJC opschrijven. Nou ja, moet goedkomen toch??

Gaaf veel volbloed! :yes: Uhm, hij is best lui en er zit een vreselijke kop op! :lol: Ben er vorig jaar maart keihard afgevallen, had ik een whiplash. M'n nek kraakt er nog steeds van. Leuk hoor paarden... :smilerolleyes:

Dat is ook niet wat :doh: :better:
Is het een paard met capaciteiten ? Of wil je hem verkopen.
Ik kende de afstammelingen totaal niet, blijkt dus goed papier te hebben.
Maar we hadden hem gekocht om dat hij zo lief was en goede gangen had.
En ze zeiden dat het echt een beter paard was, ik werkte op een stal, en zei hielpen mee een paard te zoeken die bij mij paste. Een betere match bestaat gewoon niet :bugeyed
En er het is een paard met ontzettend veel capaciteit en het zwaardere werk ook aan kan.
Dat terwijl toen ik hem kocht, hij stond letterlijk in zijn onderbroek en was zo mager-spierloos als het maar kan, hem zo lief vond en fijne gangen had. Was natuurlijk jong, en alleen goed zadelmak, en volbloed dus dik zijn ze sowieso niet :p
Men wat ben ik blij met mijn schatje zeg.

SF : Het is te ver weg, en vrijdag heb ik ook concours.
En ik kan dat ook niet, het lijkt me leuk om bij een andere meeting te zijn, die ook wat dichter bij is en niet op 25 juni ;)

Die Bucharest die ik had was een niet geziende versie en helemaal ofzo ? Via 2000 watts heb ik em.

Smnth : Die had ik ook besteld bij Bol.com, maar nog steeds niks ontvangen weet nu waarom :mello:
Van Aphrodite ofzoiets toch ?
Ik wil en ook heeel graag.

Een witte hartvormige ballon, dat is een hele mooie combi :angel:

Angela, ik sprak vandaag twee vriendinnen en wij hebben ook besloten om toch niet naar Best te gaan, omdat het idd best een gedoe is. Is er rond de Dynamo wat leuks te doen, winkeltjes en een mac ofzo? Wij willen wel al wat eerder gaan en dan even in Eindhoven kijken en wat eten.

Aargh, de post komt net zit er een brief bij van Donner dat ook zij het Conspiracy boek niet kunnen leveren. Dacht het wel al, want had eerst bij Bol een aantal weken gewacht en nu bij Donner duurde het ook alweer een aantal weken. Hij is dus waarschijnlijk echt niet meer, nieuw, te krijgen.

Ja ik zag op google/maps dat er winkels zijn het is midden in het centrum volgens mij. Wij komen pas om 20:13 aan omdat we besloten hebben een weekendretour te kopen. Dan kun je het hele weekend reizen maar hij gaat pas om 19:00 uur in. Kunnen we in elk geval langer blijven :D

Wat balen dat Conspiracy niet meer te krijgen is ik wilde hem ook nog graag hebben.

Ja de dag komt nader en dan komt ook het probleem WTH trek ik aan??? Het wordt goed weer...Vanavond de kast maar eens open trekken.Zijn jullie er al uit?

Nope.. ik trek denk ik gewoon maar iets aan wat in me opkomt. Ga me in ieder geval niet feestelijk/chic aankleden. Wellicht gewoon een linnenbroek met een MJ t-shirt. Zal m'n slippers/crocs maar wel thuis laten :lol:
En ik weet ff niet meer waar ik mijn MJ ketting heb gelaten..oops! Nouja als ik die nog op tijd vind doe ik die ook om.

Gewoon MJ t-shirt en een nette broek ofzo...

Gosh, ik las net iets op Facebook dat een stel fans Michael z'n leven gaan vieren vrijdag, o.a. door een supersoaker gevecht! Hmm, nee niet zo gepast op deze dag, toch?? :no:

Maar zullen we dat wel een keer afspreken om te doen? :D

Michael vond zoiets altijd wel leuk maar nee ik vind het ook niet echt gepast.
Waren ze dat van plan in Eindhoven of? Opzich moeten ze het natuurlijk zelf weten zolang ze anderen die niet mee doen maar niet nat spuiten.

Michael vond zoiets altijd wel leuk maar nee ik vind het ook niet echt gepast.
Waren ze dat van plan in Eindhoven of? Opzich moeten ze het natuurlijk zelf weten zolang ze anderen die niet mee doen maar niet nat spuiten.
Oh nee, dat was in de USA of UK ofzo. Niet in Eindhoven.

Op zich wel een heel leuk idee. Moeten we idd eens een keertje doen! Een gezellige meeting in die stijl. :D

Vind het niet eens zo heel gek dat ze dat op die dag willen doen, als je er op zo'n manier naar kan kijken, het vieren van zijn leven. Denk dat vele fans er nog niet helemaal zo naar kunnen kijken en dat liever doen op zijn verjaardag of een andere dag. Denk dat ik zelf idd ook beter een andere dag daarvoor zou kiezen hoor, maar op zich vind ik het niet heel raar. Ik denk meestal liever niet zo in gepast, of ongepast. Je moet doen waar je je goed bij voelt (en anderen niet mee tot last bent natuurlijk).

Net als dat er werd gezegd dat feesten/dansen op die dag niet normaal is. Wie beslist dat het wel of niet normaal is? Ten eerste zijn er verschillende ruimtes,zodat iedereen kan doen wat hij/zij wil en ten tweede is het toch helemaal niet erg als je gaat dansen. Dansen werkt heerlijk als je je klote voelt.
En elke andere dag dit afgelopen jaar was het wel goed als er een dans mj event was, maar op deze dag niet. Ook al is het een hele verdrietige,treurige dag, begrijp mij niet verkeerd, maar op die dagen was het toch net zo erg dat hij er niet meer is. En dansen brengt troost, voor vele mensen. Denk dat dat voor Michael zelf sowieso ook zo was.

Ehm, wat ik aan ga doen. Weet het nog niet zeker, misschien gewoon een spijkerbroek met een shirtje. Ik heb wel een leuk zwart rokje gekocht, maar die is heel kort en strak en weet eigenlijk ook niet of dat wel zo gepast is:p
Heb normaal nooit echt van zulke rokjes, maar vond hem toch wel leuk.
Het wordt waarschijnlijk wel warm, dus trek in ieder geval iets luchtigs aan :lol:

Net als dat er werd gezegd dat feesten/dansen op die dag niet normaal is. Wie beslist dat het wel of niet normaal is? Ten eerste zijn er verschillende ruimtes,zodat iedereen kan doen wat hij/zij wil en ten tweede is het toch helemaal niet erg als je gaat dansen. Dansen werkt heerlijk als je je klote voelt.
En elke andere dag dit afgelopen jaar was het wel goed als er een dans mj event was, maar op deze dag niet. Ook al is het een hele verdrietige,treurige dag, begrijp mij niet verkeerd, maar op die dagen was het toch net zo erg dat hij er niet meer is. En dansen brengt troost, voor vele mensen. Denk dat dat voor Michael zelf sowieso ook zo was.

Mooi gezegd!!! (en mee eens :))

Ik ben het ook met Samantha eens, een ieder mag bepalen wat hij/zij doet op die dag.
Oké, als men gaat feesten voor Michael zijn mausoleum of gaan dansen en hard zingen vind ik het een ander verhaal.
Michael hoort daar rustig te liggen.

Ik trek mijn Thriller jasje aan ook al is dat te warm:p

Jaren geleden ben ik 2x naar Walibi(toen nog Six Flags) geweest met een groep fans. Hadden we daar een huisje op het bungalow park ernaast.
Het was eigenlijk gewoon voor de lol ontstaan en had verder niks met Michael te maken maar uiteindelijk was het toch om Michael's verjaardag te vieren :lol: Die weekendjes waren wel gezellig:D
Helaas is het volgens mij maar 2x georganiseerd.

Was echt heel erg leuk en je hoeft toch niet altijd iets te organiseren wat helemaal in het teken staat van Michael? Zoals Jacksonevent enzo. Een keer een dagje bios, efteling, supersoaker gevecht kan net zo gezellig zijn:yes:

Ik vind het een goed idee om een keer af te spreken voor een super soaker gevecht :p Daar heb ik al vaker over nagedacht :)

Eerlijk gezegd weet ik nog niet of ik m'n MJ shirt aan doe. Het is echt een T-shirt in plaats van een lady top...
Ik heb net nog een bestelling geplaatst voor nieuwe broeken bij de Bonprix hopelijk is het er morgen of vrijdag al. Anders moet ik de stad in...

Ik trek mijn Thriller jasje aan ook al is dat te warm:p

Erg warm, maar ook erg gaaf :cool: :p

Jaren geleden ben ik 2x naar Walibi(toen nog Six Flags) geweest met een groep fans. Hadden we daar een huisje op het bungalow park ernaast.
Het was eigenlijk gewoon voor de lol ontstaan en had verder niks met Michael te maken maar uiteindelijk was het toch om Michael's verjaardag te vieren :lol: Die weekendjes waren wel gezellig:D
Helaas is het volgens mij maar 2x georganiseerd.

Was echt heel erg leuk en je hoeft toch niet altijd iets te organiseren wat helemaal in het teken staat van Michael? Zoals Jacksonevent enzo. Een keer een dagje bios, efteling, supersoaker gevecht kan net zo gezellig zijn:yes:

Dat klinkt erg gezellig.

Op zich wel een heel leuk idee. Moeten we idd eens een keertje doen! Een gezellige meeting in die stijl. :D

Vind het niet eens zo heel gek dat ze dat op die dag willen doen, als je er op zo'n manier naar kan kijken, het vieren van zijn leven. Denk dat vele fans er nog niet helemaal zo naar kunnen kijken en dat liever doen op zijn verjaardag of een andere dag. Denk dat ik zelf idd ook beter een andere dag daarvoor zou kiezen hoor, maar op zich vind ik het niet heel raar. Ik denk meestal liever niet zo in gepast, of ongepast. Je moet doen waar je je goed bij voelt (en anderen niet mee tot last bent natuurlijk).

Ehm, wat ik aan ga doen. Weet het nog niet zeker, misschien gewoon een spijkerbroek met een shirtje. Ik heb wel een leuk zwart rokje gekocht, maar die is heel kort en strak en weet eigenlijk ook niet of dat wel zo gepast is:p
Heb normaal nooit echt van zulke rokjes, maar vond hem toch wel leuk.
Het wordt waarschijnlijk wel warm, dus trek in ieder geval iets luchtigs aan :lol:

Couldn't agree more.

Ik ontving vandaag eindelijk mijn eerste editie van Dancing the dream, die was al weken onderweg. En daar zegt Michael in:
"I keep on dancing, dancing.......and dancing, until there is only....... the dance".

Iedereen moet vrijdag alles kunnen doen wat ze willen, als het maar respectvol is. Dat is het meest belangrijke.

Voel me zo zwak, nog 2 dagen tot het verschrikkelijke moment. Gelukkig ben ik dan bij jullie:hug::cry:
Aww.... :better: Sterkte!
Weet je wat ik een beetje hoop? Dat het helemaal niet zo moeilijk zal zijn vrijdag? Om samen te zijn met alle andere fans en alle liefde voor Michael te voelen moet toch fantastisch zijn? :wub:
Ik hoop dat Michael het kan zien en voelt hoeveel we van hem houden... :heart:

Hebben jullie het boek van Katherine al besteld? Zag dat het weer met een creditcard moet... Nou ja, van het weekend maar doen ofzo.

Trouwens, ik heb al lekker weekend... :p Hoeveel graden wordt het morgen? :giggle:
Plaag maar wat hoor! :wink:

@ Charlotte, misschien kan je eens bij Donner bij ons in de stad kijken. Een tijdje geleden hadden ze hem nog. De nieuwe en de oude versie, of iig de goedkopere en de duurdere versie. Ik heb toen de goedkopere gekocht. Weet niet of ze er nog zijn, maar een tijdje terug dus iig wel.

Lekker Hocus, dat je al weekend hebt ;) Ik ook al, heb mn laatste schoolweekje gehad, dus heb vakantie. Nu nog even lekker van de vakantie genieten en ondertussen wat oproepdiensten doen en dan daarna vast gaan werken. Zaterdagmiddag na Eindhoven ga ik lekker tot en met maandag wat daagjes naar Ouddorp. Heerlijk even bijkomen daar, vlakbij het strand :D

Net trouwens heerlijk paardgereden, ondanks die hitte:p

Hmmm, ik ben de 25e toevallig vrij en denk er misschien aan om toch naar Eindhoven te gaan.
Ik moet helemaal vanuit Zeeland komen, dus ik weet niet of het te doen is om na afloop op de eerste trein terug te wachten.
Ik denk er nog even over maar wil het ook eigenlijk niet missen.

Ps, waar kan ik dat boek van Katherine bestellen?

GOooooodmorning people :D

Enjoy this beautiful day, all with love !!!

Hugsie for SF

Aww.... :better: Sterkte!
Weet je wat ik een beetje hoop? Dat het helemaal niet zo moeilijk zal zijn vrijdag? Om samen te zijn met alle andere fans en alle liefde voor Michael te voelen moet toch fantastisch zijn? :wub:
Ik hoop dat Michael het kan zien en voelt hoeveel we van hem houden... :heart:

Hebben jullie het boek van Katherine al besteld? Zag dat het weer met een creditcard moet... Nou ja, van het weekend maar doen ofzo.

Trouwens, ik heb al lekker weekend... :p Hoeveel graden wordt het morgen? :giggle:
Plaag maar wat hoor! :wink:

Dat hoop ik ook, meestal als ik onder de mensen ben dan gaat het wel. Deze week er naartoe is in elk geval al zwaar geweest. Vandaag voel ik me ook nog eens helemaal niet lekker dus dat helpt ook niet mee. Ik kan er na een jaar nog steeds niet met m'n hoofd bij dat hij er niet meer is.
Nog 1,5 dagje werken en dan heb ik ook weekend ben ik wel aan toe.

Ik heb trouwens geen creditcard dus al zou ik het boek willen kopen dan zou het niet kunnen. Eigenlijk ben ik er nog niet uit of ik het wil kopen.

Back