Wou die is echt gaaf :wild:
Die heb je laten maken of ?
Ik heb me juist afgesloten van alle mediá, it's way way way to hard
Haha, ook al ben ik nog maar net heb jullie weg gemist toen het forum down was :cheeky:
Ja hè, het was moeilijk maar ook heel mooi samen met iedereen. Het voelde als één familie! :wub:Ook ik wil even vertellen dat ik het gisteren een hele mooie avond vond. Het moment van het filmpje en toen Gone too soon vond ik heel aangrijpend, stond echt met tranen in mn ogen. Maar wel heel mooi om te zien hoe iedereen elkaar steunt. Ik ben nu in ouddorp een typ dit via mijn telefoon,heb hier geen internet, maar als ik weer terug ben zal ik de fotos op mn gemak bekijken. Michael heeft geweldige fans :hug:
Ja, ben ik ook benieuwd naar! De balonnen had Lars niet meer gedaan. Debbie, Charlotte, Angela & Evelien moesten de trein halen en er stond ook best veel wind. Oei, balen zeg. Iets met je rug? Beterschap! :better:Ben wel benieuwd hoe erg ik op die foto's sta van die fotograaf :bugeyed
Hoe is het trouwens gegaan met die balonnen? Ik moest helaas eerder gaan dan gepland omdat alles zeer begon te doen.:no: Had ik de hele week al last van behalve gister dus een groot gedeelte van de dag. Maarja vandaag is het dus weer raak:no:
Aww...sterkte! :huggy:Ik heb me juist afgesloten van alle mediá, it's way way way to hard
Haha, ook al ben ik nog maar net heb jullie weg gemist toen het forum down was :cheeky:
Is dat die documentaire van Halperin?Volgens mij is Gone to soon een documentaire.
Jij en je team nogmaals bedankt! :flowers:Allemaal SUPER bedankt voor julie komst.
L.O.V.E. Thijs
Heel veel sterkte en beterschap! :better:mensen wat een extra drama vrijdag.
ben zo ziek als een hond geworden onderweg in de auto, grrrrr...
Gelukkig wel naar het beeld geweest.
daarna mijn lieffie op de trein terug naar parijs gezet en vervolgesn naar eindhoven geweest....
En nu aan de antibiotica, damn.....
Wat een heftig dagje vrijdag.
Michael,s sterfdag, lieffie weer wegbrengen, bah.....Dubbele kater nu....
Ja, dat dacht ik ook! Er was een link over geplaatst ergens. Maar het viel mee hoe druk het was.Ik dacht dat er trouwens ook een event was bij het beeld maar ik heb er niks van gemerkt. Ik vond het vrij rustig bij het beeld. Er waren naar mijn idee wel meer bloemen dan vorig jaar.
Oeps... Ja, het was echt onwijs warm binnen!Oh jaaaaaa, heb het heel warm gehad met dat jasje, maar uit doen had geen zin, want zweetplekken waren zeker aanwezig
En toen ik eenmaal buiten stond na afloop plakte alles
Maar ja dat heb je met nep leer he
Jeetje Angela, ik lees dit nu pas... Hoe is het nu met hem? Hopelijk een beetje beter? raying: Heel veel sterkte! :better: