Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Allemaal SUPER bedankt voor julie komst.

L.O.V.E. Thijs

mensen wat een extra drama vrijdag.
ben zo ziek als een hond geworden onderweg in de auto, grrrrr...
Gelukkig wel naar het beeld geweest.
daarna mijn lieffie op de trein terug naar parijs gezet en vervolgesn naar eindhoven geweest....
En nu aan de antibiotica, damn.....

Wat een heftig dagje vrijdag.

Michael,s sterfdag, lieffie weer wegbrengen, bah.....Dubbele kater nu....

Wou die is echt gaaf :wild:
Die heb je laten maken of ?

Ik heb me juist afgesloten van alle mediá, it's way way way to hard :(

Haha, ook al ben ik nog maar net heb jullie weg gemist toen het forum down was :cheeky:

Ja die heb ik laten maken.
Ik weet niet of dat ik reclame mag maken, maar ik heb hem bij michaeljacksonvip.com voor 117 euro.
Moest ik wel iets van 5 weken wachten, maar het was het wel waard.
Zelf ga ik nu liever op ebay rond zoeken. Daar heb je deze jasjes ook vaak en precies dezelfde voor 40 euro minder inclusief douane kosten.

Thijs jij bedankt voor het (mede) opzetten van zo'n mooie ere avond!

Had je het niet erg warm in dat jasje? Ik had het alleen in m'n t-shirt al warm :lol:

Ik heb geen media gezien op EJE. Er waren wel mensen die filmpjes en foto's maakten natuurlijk maar ik heb geen SBS ofzo gezien. Vond ik wel fijn want vorig jaar was er wel vaak media dat ik maar niet gegaan ben.

Ik dacht dat er trouwens ook een event was bij het beeld maar ik heb er niks van gemerkt. Ik vond het vrij rustig bij het beeld. Er waren naar mijn idee wel meer bloemen dan vorig jaar.

Dudie, er was geen event bij het beeld.
Mensen kwamen gewoon bij elkaar om te gedenken.
Vond het prettig om daar te zijn geweest en was blij dat er ook een cd speler stond zodat we ook de muziek er bij hadden, fijn.....

Wat een bloemenzee, prachtig, vond het erg mooi.....

Ja dat vond ik ook. En die cdspeler was ook slim. Ik weet nog dat toen ik vorig jaar er was iemand vanuit zijn auto muziek op had staan. Hopelijk hebben ze die ook niet gestolen.

dudie, ff ene vraagje.
Aangezien ik erg nieuwsgierig ben.
Wat is jouw echte naam?

Het is me nu dus al enkele keren overkomen dat ik namen en gezichten van dit forum niet helemaal juist heb, hahahaha *schaam*

Ben zelf ook bij het beeld geweest en ,s avonds in eindhoven.
moet jou dan haast wel gezien hebben....

Ik was samen met mijn zus en vriend ( zus heeft vlechtjes en vriend is niet nederlands en uhmmm had volgens mij een bandana of baseball cap op)
Ow, en ikzelf was met een zwart shirtje, rokje en zwarte legging en zonnebril (zat veel op,t stoepje want ike was zielig en ziek, haha)

Mijn echte naam is Henny. Ik had een petje op en een zwart shirt met mickey en minnie mouse in goudkleurige print.
Ik ben zelf heel slecht in gezichten, had ik dat vrijdag ook bij Debbie. Neem klonk bekend en de nickname van MJIFC enzo maar voor de rest :lol: Heb je zus vroeger weleens op fan dagen gezien volgens mij maar ik weet niet of ik jullie vrijdag heb gezien.

Dudie, als je mijn zus op fandagen gezien hebt, heb je mij ook gezien.
we doen bijna alles samen als het op mj aankomt, hahaha.....

ik ga de foto,s ff naspitten of ik jou ergens bij op heb staan.

Thijzz, Dutchie en iedereen die aan het evenement heeft meegewerkt, Big Thanks voor de EJE afgelopen vrijdag!...
Het deed me erg goed net zoals de rest van de MJ-family.. veel oude en nieuwe fans weer ontmoet en lekker (af en toe lekker gek! hihi) met ze gedanst!...
Het was weer een geslaagde event..
Dankjulliewel en 'til next time!...
:flowers:
Hugz,
Lil..

Ook ik wil even vertellen dat ik het gisteren een hele mooie avond vond. Het moment van het filmpje en toen Gone too soon vond ik heel aangrijpend, stond echt met tranen in mn ogen. Maar wel heel mooi om te zien hoe iedereen elkaar steunt. Ik ben nu in ouddorp een typ dit via mijn telefoon,heb hier geen internet, maar als ik weer terug ben zal ik de fotos op mn gemak bekijken. Michael heeft geweldige fans :hug:
Ja hè, het was moeilijk maar ook heel mooi samen met iedereen. Het voelde als één familie! :wub:

Ben wel benieuwd hoe erg ik op die foto's sta van die fotograaf :bugeyed
Hoe is het trouwens gegaan met die balonnen? Ik moest helaas eerder gaan dan gepland omdat alles zeer begon te doen.:no: Had ik de hele week al last van behalve gister dus een groot gedeelte van de dag. Maarja vandaag is het dus weer raak:no:
Ja, ben ik ook benieuwd naar! :giggle: De balonnen had Lars niet meer gedaan. Debbie, Charlotte, Angela & Evelien moesten de trein halen en er stond ook best veel wind. Oei, balen zeg. Iets met je rug? Beterschap! :better:

Ik heb me juist afgesloten van alle mediá, it's way way way to hard :(
Haha, ook al ben ik nog maar net heb jullie weg gemist toen het forum down was :cheeky:
Aww...sterkte! :huggy:

Volgens mij is Gone to soon een documentaire.
Is dat die documentaire van Halperin?

Allemaal SUPER bedankt voor julie komst.

L.O.V.E. Thijs
Jij en je team nogmaals bedankt! :flowers:
mensen wat een extra drama vrijdag.
ben zo ziek als een hond geworden onderweg in de auto, grrrrr...
Gelukkig wel naar het beeld geweest.
daarna mijn lieffie op de trein terug naar parijs gezet en vervolgesn naar eindhoven geweest....
En nu aan de antibiotica, damn.....

Wat een heftig dagje vrijdag.

Michael,s sterfdag, lieffie weer wegbrengen, bah.....Dubbele kater nu....
Heel veel sterkte en beterschap! :better:

Ik dacht dat er trouwens ook een event was bij het beeld maar ik heb er niks van gemerkt. Ik vond het vrij rustig bij het beeld. Er waren naar mijn idee wel meer bloemen dan vorig jaar.
Ja, dat dacht ik ook! Er was een link over geplaatst ergens. Maar het viel mee hoe druk het was.
Oh jaaaaaa, heb het heel warm gehad met dat jasje, maar uit doen had geen zin, want zweetplekken waren zeker aanwezig:p
En toen ik eenmaal buiten stond na afloop plakte alles:p
Maar ja dat heb je met nep leer he:p
Oeps... :giggle: Ja, het was echt onwijs warm binnen!

Mijn rug viel mee. Ik had alleen blaren gekweekt door het vele lopen en mijn benen begonnen pijnlijk te worden. Heb nu nog spierpijn:sad2: Maar het was het waard:girl_happy:

Kwam er gister ook pas achter dat je ook nog een category kan kiezen bij de smilies:crazy_jump:

Was een leuke dag en een goed event.
Jammer dat ik alleen Science Freak het filmpje heb kunne laten zien, was echt een leuk vet filmpje van unreleased Michael Jackson ;)

Toch Science? :)

Verder heb ik nog wel filmpjes van het optreden van mitchel, echt een grappig jong.
met een leuk talent, zou van de week even de filmpjes posten.

vond het zo grappig dat mitchel op gegeven moment zei: ik voel me net een mongol on stage whahaha.. echt grappig, terwijl hij het echt goed dee.

Ik zal zo snel mogelijk posten :)

Kan je dat unreleased filmpje niet uploaden ? Dpac.

Iedereen heeft het fijn gehad zo te lezen, naar omstandigheden ! :D

Thanks Science, klopt wat hij zegt, heeft me teveel gekost om dit te gaan uploaden, wil best vrij zijn om op het volgende evenement dit te laten zien via telefoon ofzo maar kan dit niet uploaden.

Filmpjes van Mitchel moet ik die hier posten? of in 2000watts section?

Aangezien hier de nederlanders zitten :)

Jeetje Angela, ik lees dit nu pas...:( Hoe is het nu met hem? Hopelijk een beetje beter? :praying: Heel veel sterkte! :better:

Geeft niet hoor. Ze is afgelopen vrijdag ingeslapen rond 14:45 :cry: Ik heb dus een vrij zwaar weekend achter de rug. Van vrijdag op zaterdag maar 3 uurtjes geslapen...

Ik vond het weer een mooie avond afgelopen vrijdag. Bedankt Thijs en crew!

@Jenny beterschap! Ik heb jullie wel gezien maar Debbie zat bij jullie dus ik dacht ik laat jullie maar even met z'n 3-en.

@Lars, sorry dat het allemaal zo gelopen is als ik had geweten dat we zomaar opeens weg zouden gaan dan had ik je al veel eerder gevraagd om de ballonnen :( Vond het echt heel lullig voor je zeker omdat je dat stuk had gelopen. Maar ik was afhankelijk van de rest aangezien we met korting reisden en ik zelf geen kortingskaart heb.

Angela : is echt niet leuk als je hond ingeslapen moet worden *knuf*

Thanks, ik ben het hele weekend te druk geweest om ermee bezig te zijn. Maar vandaag is het echt heel rustig op kantoor dus dan ga je je vanzelf minder prettig voelen.

Dank je. Even voor de duidelijkheid het is niet mijn hond maar onze familie hond zegmaar. Daardoor niet minder moeilijk hoor ik heb die hond 13 jaar in m'n leven gehad dus...

Een hond verliezen is altijd zwaar, als mijn hond het volgende leven opzoekt zal ik de volgende dagen ook verdrietig zijn.
Vooral omdat ik hem als een soort van familie lid zie.
Honden zijn niet zomaar dieren, ze voelen ook echt iets van je.
Elke keer als ik verdrietig ben, loopt de hond naar me toe en probeert me blij te maken door erbij te liggen of met zijn tong over mijn wang likken.
We spreken elkaars taal dan niet, de mens en de hond staat sterk in contact met elkaar.

Back