Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Valt nog mee. Uurtje incl. naar huis lopen. Volgende keer zet ik een fiets op het station neer. Lijkt me toch iets prettiger dan lopen zo laat:cheeky: Ik vond die docu ook wel leuk.. alleen die imitator die zich de beste ter wereld noemt en nu het dubbele vraagt vond ik wel heel arrogant overkomen.

Zal de filmpjes eens gaan kijken :)

Dudie: Ok, valt nog mee dan... Ja, ik vond er ééntje inderdaad erg arrogant overkomen! :giggle:
Dpac: Dankjewel voor de filmpjes! Zal ze vanavond even kijken, zit nu op m'n werk.

Gaan jullie op 29-08 ook naar Amsterdam?
Hier is de link : http://www.mjj-tribute-events.com/

Hocus, Ouddorp is bij de eilanden, richting Zeeland, bij Goerre Overflakke, Hellevoetsluis, Renesse enzovoort.

Wij zaten er aan te denken om wel te gaan. Ik weet niet of er nog iets anders wordt georganiseerd die dag? ga jij/jullie?

Hoe laat was het nou eigenlijk afgelopen vrijdag? Toen wij weggingen hoorde ik dat ze om 2 uur misschien de zaal zouden sluiten. Wat een reis Samantha!!
Ik was om 3:45 op de camping bij m'n ouders in Reeuwijk maar lag pas om 5 uur in bed eerst nog even zitten kletsen. En toen was ik om 7:45 alweer wakker...

Gaan jullie allemaal naar Amsterdam 29 augustus? Aangezien Jacksonevent niks organiseert ga ik in elk geval wel.

@Smnth & Angela: Ja, ik ga vanavond kaartjes bestellen! Doen jullie allemaal de VIP tickets?

Wij zijn iets van half 3 wegggegaan. Ik weet niet hoelang het daarna nog heeft geduurd. Alleen de zaal beneden was nog open.

Ik twijfel over die viptickets, vind het wel heel veel geld. Maar zo'n goodiebag klinkt wel heel leuk :p Maar of het dat geld echt waard is?
En dan zit er nog die lunch bij als extra. Wat doen jullie? Mocht iedereen nou die viptickets doen, is het misschien wel gezellig :yes:

En misschien is het leuk als we ergens in de zomer een Dutch fans, waterballon/supersoakerfightmeeting plannen?! Gewoon kleinschalig, maar dan leert iedereen elkaar wat beter kennen. (Alhoewel sommigen van jullie elkaar volgens mij al best goed kennen, haha, maar het is ook gewoon gezellig.)

Ja ik wilde eigenlijk wel VIP nemen. We mogen dan ook ruim een uur eerder naar binnen, lunch, verjaardags lekkernij (lijkt me taart?), VIP ruimte (kunnen we misschien lekker zitten) en consumptie ik denk dat dat 1 consumptie bon is ofzo. en natuurlijk die goodie bag :p Jij neemt VIP Diana?

Hoe laat was het nou eigenlijk afgelopen vrijdag? Toen wij weggingen hoorde ik dat ze om 2 uur misschien de zaal zouden sluiten. Wat een reis Samantha!!
Ik was om 3:45 op de camping bij m'n ouders in Reeuwijk maar lag pas om 5 uur in bed eerst nog even zitten kletsen. En toen was ik om 7:45 alweer wakker...

Gaan jullie allemaal naar Amsterdam 29 augustus? Aangezien Jacksonevent niks organiseert ga ik in elk geval wel.

Jullie waren nog lilshortay vergeten mee te nemen, die zat nog beneden bij backstage plek, die moest dus in haar eentje met de trein:mello::rofl:

Ja ik wilde eigenlijk wel VIP nemen. We mogen dan ook ruim een uur eerder naar binnen, lunch, verjaardags lekkernij (lijkt me taart?), VIP ruimte (kunnen we misschien lekker zitten) en consumptie ik denk dat dat 1 consumptie bon is ofzo. en natuurlijk die goodie bag :p Jij neemt VIP Diana?
Ja, ik doe ook wel VIP dan... :yes:

En misschien is het leuk als we ergens in de zomer een Dutch fans, waterballon/supersoakerfightmeeting plannen?! Gewoon kleinschalig, maar dan leert iedereen elkaar wat beter kennen. (Alhoewel sommigen van jullie elkaar volgens mij al best goed kennen, haha, maar het is ook gewoon gezellig.)
Ja leuk! Ik doe mee! :clap:

@mier: Thanks voor de link! Maar ik sla over denk ik, voor mij te ver weg. Is voor jou wel in de buurt zeker?

Ja leuk! Ik doe mee! :clap:

@mier: Thanks voor de link! Maar ik sla over denk ik, voor mij te ver weg. Is voor jou wel in de buurt zeker?

:clap: Even kijken wie er allemaal nog meer zin in hebben :D

Ik denk dat ik dan ook voor de vip ga.
Die dans workshop klinkt leuk, maar het is een beetje ver weg en ik moet werken. Vanavond paardrijden, zal wel lekker warm zijn in de binnenbak whaha.

Ik heb 29 augustus al andere plannen wat niks met Michael te maken heeft. Maar dan nog betwijfel ik of ik naar Amsterdam zou zijn gegaan. Vind een treinkaartje met 40% korting al duur namelijk en aangezien ik al lang geen OV meer heb:no:

Maar mocht ik wel zijn gegaan zou ik denk ik ook VIP gaan al is het maar voor de goodiebag :hysterical:

En een waterballon/supersoaker meeting lijkt me ook wel gezellig als het dan net zo warm is als nu :)

Last edited:

Helaas kan ik nog nix zeggen over de 29e!
Ik ga naar London tm de 27e, heb geen idee hoe het met mn geld en mn tijd zit tegen die tijd.
Ik hoop dat ik erbij kan zijn, maar ik weet dus nog niks zeker.

Ik ben in Amsterdam de 29e waarschijnlijk ook aanwezig.
Weet niet of ik voor VIP ga, is wel veel geld voor een tribute dag:p

Een supersoaker dag lijkt me awesome!!
Maar pas op, ik ga jullie allemaal verslaan, ik heb namelijk deze:
267px-Cps2000front.jpg

:rofl: Die was altijd zo zwaar om te tillen als 12 jarig manneke :hysterical:

Ik ga ook naar de fanmeeting op 29-8.
De oudste 2 kinderen komen ook mee, ze zijn 4 en 7.
Sewdou (1) vind er denk ik nog niks aan en als ie mee gaat kan ik zelf ook niet ontspannen heen dus die gaat naar de oppas.
Wij zijn er wel om 1 uur maar ik weet neit of we tot 8 uur blijven.

Ik neem gewone kaarten, geen VIP, is mij iets te duur en spullen verzamel ik toch niet echt.
Moet ook nog een treinkaartje kopen, even kijken of er ergens een actie is want ik heb geen kortingskaart.

267px-Cps2000front.jpg

Ojooo :bugeyed :p Ik moet toch echt even opzoek naar zoiets,lol.

267px-Cps2000front.jpg

:bugeyed OMG!
Oooh maar die heb je al sinds je 12e, dus dat is een wat ouder model? Ga ik gewoon opzoek naar een geavanceerder model! :p :hysterical:

Ik had vroeger ook een hele grote supersoaker en dat ding was wel zwaar inderdaad. Ik moet ook nog een nieuwe kopen als ik mee doe met de meeting of is een hoge druk spuit ook goed? :lol: Maar dan zul je net zien dat er geen tuinslang en kraan in de buurt is :lol:

Supersoaker gevecht :wild:

Dat wil ik ook !!!!!!!!!! :clapping:

Ik heb mijn supersoaker niet meer van vroeger. Dat van jou is een kanon man! Ik had dat als klein meisje niet eens omhoog gekregen :rofl:
Volgens mij had ik zoiets
06.jpg

Super soakers zijn nog wel te verkrijgen en met zo'n kanon spelen is leuk, maar je kunt er maar 5x mee spuiten:lol:
Er kan 3 liter in en spuit met de grootste stand 800ml weg:mellow:
Weet nog wel dat ik gemiddeld zo'n 5x per wedstrijdje naar huis liep om bij te tanken:rofl:

Dat is ook handig 5x naar huis om te vullen :lol: Ik had gewoon een extra emmer water of iemand had een tuinslang in de buurt.

Ik heb ook o.a. zo'n groen/gele gehad, wel een neppert volgens mij, niet een originele.

Het was op zich niet erg om zo vaak te lopen, aangezien ik veel lol had.
Die groene zijn ook leuk, kun je ook zo lekker hard mee rennen en veel mensen natspuiten.

Heb ik net mijn Christian Audigier vest binnen gekregen, moest er nog 32 euro aan de postbode gegeven worden -.-'

Dat ik hem draag?
Doe maar niet, ik moet nodig naar de kapper:rofl:
Maar schiet wel even een foto van het vest zelf.

Edit: niet super duidelijke foto's maar je ziet het wel een beetje, in het echt is ie mooier:)

dsc04160uo.jpg

dsc04165e.jpg

Dit was de eerste keer Christian Audigier en de laatste keer, wat heeft me dit een fortuin gekost zeg:mellow:

Last edited:
Back