Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Mwah als je het niet bij de boulevard doet maar bij het zwarte pad valt het misschien mee? We kunnen bij de zee wel makkelijk bijvullen :p

Ik heb me vanochtend verslapen :doh: ben echt toe aan weekend en vakantie.

Die super soaker game moet je dan eigenlijk wel 's avonds doen, is het iets minder warm:p En wellicht zijn er dan wat mensen weg.
Of we jagen ze gewoon weg met onze kanonnen:p

Wha ik heb er echt zin in! :jump:

Oké mensen! Toevallig zijn Debbie en Murielle al bezig gezellige MJ uitjes te organiseren! Dussss 11 July supersoaker fight??? :bounce: :woohoo::clap:

Zie hieronder de info! :wink:

Hallo allemaal,

Het is bijna vakantie tijd! En de zon schijnt heerlijk
smiley_lach.gif

Samen met Murielle vind ik het tijd worden, om ook tussendoor een paar leuke Michael Jackson uitjes te doen.

UITJE 1:Wie heeft er zin, op zondag 11 july naar het strand Scheveningen te gaan?

Er is op scheveningen ook gratis parkeren, (tomtom) zeearendstraat...niet de straat in, maar dan rij je vanzelf tegen een grote parkeerplaats op. Hier staat een hele grote windmolen. Tram stopt er ook in de buurt is bij de haven. En dan nog een stukje lopen.

UITJE 2:21 Augustus, dierentuin Amersfoort. Daarnaast is een zwembad. We kunnen dit leuk combineren, zwemmen en dierentuin.

UITJE3:7 Augustus wil ik naar de Efteling wie lijkt het leuk om met ons mee te gaan?

Geef je op, bij Murielle of mij als je mee wil en voor welk uitje
smiley_lach.gif
. Tijdstippen worden nog nog nader bepaalt. Maar dan weten we alvast hoeveel mensen het leuk vinden.

ls je mee wilt zet het hier ff neer, dan zal ik het weer doorgeven aan Debbie! :)
Ik heb er zin in! Gezellig! :yes:

Die super soaker game moet je dan eigenlijk wel 's avonds doen, is het iets minder warm:p En wellicht zijn er dan wat mensen weg.
Of we jagen ze gewoon weg met onze kanonnen:p

Ja 's avonds is een goed idee. Misschien leuk om eerst nog ergens iets te gaan eten met z'n allen?

@Hocus 11 juli is wel al heel snel moet eerst nog een supersoaker kopen :p En zij zullen wel overdag gaan. Wel handig om te lezen dat we ergens gratis kunnen parkeren ;)

Haha, ja dan moet ik ook nog even gaan shoppen! :lol: Ik wilde morgen toch even naar Amsterdam dat billboard van Michael bezoeken. Dus dan kan ik er daar gelijk wel eentje halen!
Lars ik zal doorgeven aan Debbie dat je meegaat naar Scheveningen, leuk!

Ik wacht even af hoe laat ze gaan en wat de weersvoorspelling is tegen die tijd ;) met 35 graden zie je mij niet op het strand :lol:

super soaker fight klinkt super leuk, maar heb dan een bbq bij een vriendin. Kan wel een paar straatnamen doorgeven waar je gratis kan parkeren op Scheveningen. Kom er vandaan en mn werk zit in de haven ;)

11 juli komt een hele goede vriendin waarschijnlijk die ik 1 keer in het jaar zie !
Dus dat word lastig, en scheveningen is voor mij 2 uur rijden :eek:

Ik weet nog niet zeker of ik dan kan, op die dag. Is wel al erg snel. Had eerder augustus in gedachten. Heb ook nog geen supersoaker hahaha.

Maarre Angela, het is met zulk weer lekkerder op het strand dan ergens anders hoor:p Meestal wel verkoelende wind en de zee:wub: :lol:
Alhoewel ik niet weet hoe dat op Scheveningen is eigenlijk, wij gaan eigenlijk altijd in Ouddorp naar de stranden.

Wow wat een kado. Michael vindt het echt prachtig. GEweldig ook hoe hij zo hard moet lachen. En volgens mij hoor ik m zelf ergens zeggen ' Jesus Christmas' woehahahaha

Haha ja, dat is dat filmpje met dat popup boek he. Dat zegt hij dan idd.
Maar het is ook wel echt een mooi cadeau ook.

@Janena ja dat heb ik ook. Lang gezocht naar een goed alternatief maar niet echt iets gevonden nadat APOM ook steeds minder werd. Net na zijn dood was de chatroom hier opzich ook wel druk bezocht maar inmiddels ook niet meer.

Snap het ook niet waarom ze ineens dichtgingen. Volgens mij werd er een rede gegeven zoals weinig tijd/kost teveel tijd, kost teveel geld en er zijn al genoeg andere MJ sites. Maarja er waren vast een paar fans te vinden die het over wilde nemen. MJJF is volgens mij juist ontstaan omdat MJIFC dicht is gegaan en fans toch op zoek waren naar iets wat erop leek en kijk hoe groot het nu is.

11 juli is wel een beetje te kort dag voor mij maar dan is het blokker treinkaartje nog wel geldig. Maar goed dan moet ik weer iemand zoeken die mee reist. En dan ook nog zo'n super soaker regelen.

Misschien ga ik volgende week wel ff langs Best voor de onthulling. Hoe laat is dat? Moet wel ff kijken hoe ik dan ga reizen want vorige keer vanuit Eindhoven de bus (zoals vorige keer, is minder wachten als je de bus tenminste niet mist) of vanaf Best.

Ik heb trouwens nog een treinkaartje Eindhoven - Rotterdam. Iemand interesse?
Wij dachten afgelopen vrijdag tot 4 uur te blijven, dus hadden we alvast een kaartje gekocht voor de terugreis, zodat we dat 's nachts niet meer hoefden te doen. Maar doordat het event al veel eerder stopte, zijn we toch ook eerder naar huis gegaan en konden we ons ov gewoon gebruiken. Maar ik heb zelf niet veel aan een kaartje vanuit Eindhoven.

Kan nergens mee naartoe, zit dan in Londen......:(

Dat filmpje is echt heel leuk idd, heb me ook rotgelachen om Jesus Christmas, whaha!

Zijn jullie al zenuwachtig?!
HOLLAAAAAAAAAND :D

Ik ben benieuwd of ze gaan winnen :D Heb van de vorige wedstrijd niks mee gekregen qua gejuich enzo omdat ik lag te slapen als een blok blijkbaar :lol:

Pfff wat is t warm... uurtje of 3 gelden gedouched en alles plakt alweer. Ga maar eens een ijsje pakken denk ik

Inderdaad waterijs geeft meer verkoeling. Hier ligt een hele voorraad ijs in de vriezer. Dubbellikkers, fruitjoy achtige ijsjes, 2 zakken vrieslollies en volgens mij ook nog wel een verdwaalde cornetto of zo'n beker met kauwgombal onderin:D

11 juli valt al af want dan ben ik jarig en dan hou ik mijn verjaardag.

Misschien is het idd leuker om een datum te zoeken waarop in ieder geval iedereen van hier die mee wil, mee kan. We zijn ook weer niet met zoveel, dus dat moet wel gaan lukken toch?! Misschien kunnen we een aantal dagen noemen, en dan kan iedereen aangeven wanneer ie wel kan.
En daarnaast kan iedereen die wil en kan natuurlijk ook met die andere uitjes mee :)

Back