Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Was er iets op CNN? Heb ik weer gemist maar dat is misschien maar goed. Zou het waarschijnlijk ook niet droog houden dan. Over het algemeen gaat het wel maar er zij bepaalde filmpjes/liedjes enzo waarbij de tranen hoog zitten. Zoals bij dit filmpje. Michael zingt het zo mooi:

:cry:

En vandaag las ik ook weer ergens in een comment op youtube dat ie nog leeft etc.. Zoiets maakt me ook wel verdrietig maar ook boos. :(

Wij gaan ook naar Amsterdam dit jaar...

De andere uitjes lijken me leuk maar ik moet even kijken hoe ik zit met oppas voor de kinderen.

De oudsten zijn 7 en 4, die willen misschien wel mee maar voor de jongste (1) is er niet veel aan en dan heb ik alleen maar 'last' van hem.

Wow wat een kado. Michael vindt het echt prachtig. GEweldig ook hoe hij zo hard moet lachen. En volgens mij hoor ik m zelf ergens zeggen ' Jesus Christmas' woehahahaha

Ja echt he :D

Aaah, meerdere mensen hadden em al gezien, ach ja, ik kan er wel vaker na kijken dan 1 keer. :cheers:

Waterijs :wub:

Heel gaaf billboard, echt heel mooi gedaan :cheers:

Gave posters ! De 4de vind ik heel gaaf !

SF :better:

Zo ik ben ook weer bijgelezen :D

Inderdaad gezellig, maar we moeten dat samen dan doen, anders is dat niet zo leuk.

OMG, wij hebben bij ons op school een sportdag, mocht je opgeven waar je bij wilde.
Ik had voor de gein Streetdance gezegd, zit ik er ook nog echt bij:mellow: :hysterical:
Ik ben als enige jongen :mellow: -_-

Gezellig als iedereen VIP kaarten heeft! :)

Filmpje van Janet haar laatste optreden al gezien?
Ik wist dat ze dat soort dingen deed, maar deze is wel erg....hot! :bugeyed Damn... :rofl:

[youtube]EVBFlC-rB9E[/youtube]

Beetje pijnlijk om naar de O2 te gaan om een tribute show te kijken, terwijl Michael daar zelf zou optreden.
Desalniettemin, hmm moet ik even kijken.
Alleen het is een tribute show, om daar voor London te gaan:scratch:
Of je moet nog lekker gaan shoppen daar zo :woohoo: Zoals in Harrods:woohoo:

Er staat een rondreis Japan(eventueel met Korea) op de planning voor voorjaar 2011 dus de kans is zeer klein dat ik in december naar Londen ga voor dat tribute concert. Ik vind Londen zowiezo helemaal geweldig en dit is dan weer wel het excuus om te gaan :lol: Zal wel pijnlijk zijn dan maar dat kun je dan weer combineren met kerstshoppen wat dan weer wel heel erg leuk schijnt te zijn in Londen:D
Ben al 3x in Londen geweest en iedere keer had ik net weer geen tijd over om naar Harrods te gaan..GRRR. Heb wel een Harrods winkel op Heathrow gezien maar dat is anders.

En ik vind dat van Janet ook wel te ver gaan hoor:bugeyed Ik vond het bij haar All for you tour al veels te ver gaan eigenlijk maar dit slaat alles. Zoiets doe je toch niet?! Dat is vragen om problemen als het een keer misgaat en zo'n jongen iets doet wat ze niet wil:no: En ik zie dat ze haar haar heeft afgeknipt? Zo zonde!!!:bugeyed

Rondreis Japan:eek:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! :woohoo:
Harrods lijkt me zoooooooooooooooooo mooi tijdens kerst, is echt zo mooi daar, overal camera's en security:mellow: :ninja:

Over Janet, hmm ik denk niet dat er een jongen zal zijn die haar iets aan zal doen, dit hoort bij de show, maar zelf vind ik het jammer dat optredens zo opgezet moeten worden.
Haar haar was ze al kwijt voor die film (naam kwijt) waar ze in speelt.

Ja hoop ook zo dat het doorgaat:angel: Wil al jaren naar Japan. Ben al aan het rondneuzen naar leuke rondreizen van 2 of 3 weken. Ik wil eigenlijk 3 maar in China begon na 2 weken de vermoeidheid toe te slaan en werd ik een paar dagen ziek. :no:

Heeft Janet in een film gespeeld? Wist ik niet. Ik ben helemaal niet meer up to date wat betreft nieuws. Houd alleen om de zoveel tijd ticketmaster in de gaten om te kijken of al meer bekend is over haar tour. In 2001 had ik een heel goed kaartje voor haar concert, ging ze het cancellen:no:
Vond haar lange haar altijd wel mooi over het algemeen maarja het groeit wel weer aan of ze zet een pruik op :lol:

Beetje pijnlijk om naar de O2 te gaan om een tribute show te kijken, terwijl Michael daar zelf zou optreden.
Desalniettemin, hmm moet ik even kijken.
Alleen het is een tribute show, om daar voor London te gaan:scratch:
Of je moet nog lekker gaan shoppen daar zo :woohoo: Zoals in Harrods:woohoo:
Ja, het is pijnlijk daar te zijn maar tegelijkertijd heeft het ook iets magisch... Ik was er afgelopen januari voor de exhibition en de fandag. Toen was er ook een tribute voor Michael. Het wordt trouwens niet in de O2 arena zelf gehouden maar een kleinere zaal de Indigo2. Maar inderdaad wel leuk om te combineren met kerstshoppen! En misschien een MJJC meeting! :D

Ik hoop echt dat Janet nog eens gaat touren! :yes:

@Dudie: Gaaf zeg een rondreis door Japan! :wild:

Oh my goodness:bugeyed (even ertussen door hoor.. sorry! ..:p?...) Janet die gaat wel elke keer een stap verder he..:eek:

Soms denk ik dan..wat zal Michael wel niet denken als hij nu z'n zusje zoiets ziet doen.. :swoon:

Ik gok dat Michael zijn handen voor zijn gezicht houd of het snel zal doorspoelen als hij het op dvd heeft :lol:

Oh komop, Michael deed op het podium toch ook dingen dat je dacht... :swoon:
:lol:
Weliswaar op een andere manier, maar af en toe... :bugeyed :swoon: :lmao:

Ik ben ff gaan zoeken.

Deze misschien?

Of wanneer hij zijn shirt kapot scheurt zoals hier (vind het wel grappig dat de scheur iedere keer anders is :lol: )?

Back