Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Nog een vraagje aan iedereen;
Ik zag in de Engelse boekhandel een aantal MJ-boeken, weten jullie welke een aanrader is en welke absoluut niet?
Hmm, zou het je niet kunnen zeggen. Ik vermijd ook liever boeken die door anderen zijn geschreven. Of het moet gaan om de foto's die erin staan.

Hocus : Vet balen ! Z2 toch ? Wat ging d'r niet goed ?
Aantal keer wegspringen, zelfs een keer in de staak, paar wissels de mist in. Tsja, dan kelderen de punten wel omlaag...

Lol, Hocus, ik heb er wat op los zitten 'respecten' op je hyves. Je hebt ook zoveel mooie Michaelfoto's geplaatst! :lol: Ben uiteindelijk maar gestopt met reacties plaatsen :p
Ik zag het! Thanks! :wink:

Ik heb voor de gein gister eens gekeken hoe duur Disney ongeveer kost en ik kwam uit op ruim 1300€ maar dat was dan voor 4 dagen in Disney Hotel (de rest was iets goedkoper maar ook niet minder dan 800-900€). Heb nog niet echt gevonden waar ik ook echt alleen die 3 dagen kan selecteren maar het valt me wel erg tegen. Is echt het ruim het dubbele als dat ik van plan was te betalen.

Vriendin van me liet vandaag weten dat ze een MJ knuffel had gewonnen op de kermis. Kijken of ik morgen ook geluk heb op de kermis. Ik heb al gevraagd of ik die van haar mocht adopteren maar volgens mij wil ze um zelf houden :lol: Volgens mij heb ik vorig jaar ergens een plaatje gezien van de bewuste knuffel en vond ik um echt zo lelijk. Maar ach toch grappig en ik moet toch altijd ff grijpen op de kermis dus een mooie combi.
Wow, dat moet toch goedkoper kunnen lijkt me. Binnenkort maar eens uitzoeken... Haha, cool zo'n Michael-knuffel! :D
Veelste veel moeite mee, al die herinneringen.
Ik luister heel graag naar zijn muziek, maar dan wel alleen.
Als het op de radio is en andere erbij zijn, vind ik al moeilijk.
Ze hebben helemaal niet door wat er gaande was, en wat voor een persoon het nou daadwerkelijk was.
En dat is ook logisch, bedoel met alle media trash, maar wel moeilijk.
Dusss..........................
Wel heel persoonlijk maar goed, voor een keertje wil ik er wel iets van vertellen :angel:
Tsja, kan me voorstellen hoor. Iedereen ervaart het anders... :better:

Ik vond het ook wel fijn om onder de fans te zijn bij EJE. Je vrienden en familie kunnen wel zeggen van het is klote maarja fans weten ook echt hoe het voelt. Kan natuurlijk ook zijn dat je vrienden/familie hebt die ook fan zijn maar als je die niet hebt...
Jah, vrienden en familie snappen er geen hout van. Zelfs vriendlief kijkt elke keer raar op als ik in tranen ben, terwijl hij toch steeds meegaat naar events ook... En als mensen dan vragen "Wat is er??" Jaaa, wat zou er zijn?? F*CK!!! :angry: Zij gaan gewoon lekker door met hun leventje alsof er niks is gebeurd!

De fans weten idd echt hoe het voelt...

Precies. Sommige mensen hebben nu zoiets van maar dat is toch al zo lang geleden en beginnen dan over andere artiesten enzo. Dan heb ik zoiets van laat mij toch lekker. En ik heb ook al een paar keer gehoord van "wat is er op 25 juni?" of "Waarom zijn 25 juni en 29 augustus zo belangrijk en moet je perse naar de macdrive in Best?" Je ziet ze soms denken "je kunt hier toch ook naar de mac?!"

Vandaag was Michael trouwens wel volop 'aanwezig' op de kermis. De "MJ kassa" bij een breakdance stond er weer, wel flink verkleurd door de jaren heen volgens mij. Bij verschillende attracties Michael's muziek. En toen ik m'n Churro's ging halen en even daar moest wachten hadden ze Streetwalker op staan. Vond het uiteraard helemaal niet erg om even te moeten wachten:cheeky:

Voor velen gaat het leven verder of Michael Jackson nu overleden is of niet, maar zij begrijpen ons ook niet. 'Wie gaat er nu huilen om een gebleekte artiest die zijn skills al 20 jaar kwijt is' hoorde ik ooit eens.
Ze kunnen wel verder leven, maar voor ons is het stukken moeilijker.
Maar ik ben blij dat ik Michael heb mogen meemaken en nog steeds voel.
Er waren moeilijke tijden en die heb ik af en toe nog steeds, maar door Michael heb ik wel een heel bijzonder iemand mogen ontmoeten.
En daar ben ik hem echt heel dankbaar voor.:)

Ik heb voor de gein gister eens gekeken hoe duur Disney ongeveer kost en ik kwam uit op ruim 1300€ maar dat was dan voor 4 dagen in Disney Hotel (de rest was iets goedkoper maar ook niet minder dan 800-900€). Heb nog niet echt gevonden waar ik ook echt alleen die 3 dagen kan selecteren maar het valt me wel erg tegen. Is echt het ruim het dubbele als dat ik van plan was te betalen.

Welnee joh, wij gaan 1 of 2x per jaar naar disney voor 3 dagen en zijn dan rond de €500,- pp kwijt voor alles, reis, hotel en 3 dagen hopper ticket.

Je moet gewoon naar het reisbureau gaan en je reis (wij gaan altijd met de Thalys) en hotel apart boeken. Als je een van de Disney hotels pakt, zit je 3 dagen hopper ticket (onbeperkt beide parken in en uit gaan) erbij.
Goedkoopste oplossing van de Disneyhotels is hotel Santa Fé, ontbijt zit erbij en de Mexicaanse sfeer vind ik ook altijd wel leuk.

disney_hotel_santafe_auto.jpg

We hebben ook een keer een hotelletje 20 minuutjes met de metro vanaf Disney geboekt, toen waren we net €400,- pp kwijt.

Is dit trouwens de beruchte knuffel?
T3669.jpg

Haha, die knuffel die Mier post is wel heel leuk! Volgens mij is dat niet degene die bedoeld wordt. Angela heeft eens een foto geplaatst van die van haar. Die zag er wat 'enger' uit, in mijn gedachten:p

Is die knuffel ergens te krijgen, Mier?

Voor disney zal ik dal wel verkeerd gezocht hebben. En nee het is niet die knuffel helaas :lol: Ik vind die nog wel wat hebben

je had pas nog een actie waarbij je voor 130 euro per persoon 3 dagen in santa-fe zat.

En als je met de bus wou was het 190 per persoon.

Je moet even de stuntverkoop in de gaten houden.

Deze acties heb je dan wel op bepaalde (ongunstige) datums...
september, november zijn meestal rustig...ik denk dat er in oktober wel weeer een stuntverkoop zal zijn voor datums in november/begin december.

De knuffel die Mier heeft geplaatst heeft wel wat, maar die Angela heeft geplaatst is wel grappig, maar ziet er een beetje eng uit. ;)

:hysterical::hysterical:

Mijn moeder ook zo van wat is ie lelijk zeg! Heeft niet eens een glitter handschoen en sokken :lol:

Thanks Hocus !
Jeetje, lekker dan. Is het een blitze kikker ? Of wel koel, maar omdat je uit het ritme bent weer wennen is ?

Wat een afschuwlijke poppen zeg :p

Hoi, mijn naam is Debbie. Ik ben 35 jaar oud, en fan sinds de bad periode. Vroeger was ik bekend als de namen bloempje, little mermaid, en tannie02.

Groetjes, Debbie

Vandaag was Michael trouwens wel volop 'aanwezig' op de kermis. De "MJ kassa" bij een breakdance stond er weer, wel flink verkleurd door de jaren heen volgens mij. Bij verschillende attracties Michael's muziek. En toen ik m'n Churro's ging halen en even daar moest wachten hadden ze Streetwalker op staan. Vond het uiteraard helemaal niet erg om even te moeten wachten:cheeky:
Cool! :) Wat zijn Churro's dan??

Welnee joh, wij gaan 1 of 2x per jaar naar disney voor 3 dagen en zijn dan rond de €500,- pp kwijt voor alles, reis, hotel en 3 dagen hopper ticket.

Je moet gewoon naar het reisbureau gaan en je reis (wij gaan altijd met de Thalys) en hotel apart boeken. Als je een van de Disney hotels pakt, zit je 3 dagen hopper ticket (onbeperkt beide parken in en uit gaan) erbij.
Goedkoopste oplossing van de Disneyhotels is hotel Santa Fé, ontbijt zit erbij en de Mexicaanse sfeer vind ik ook altijd wel leuk.

disney_hotel_santafe_auto.jpg

We hebben ook een keer een hotelletje 20 minuutjes met de metro vanaf Disney geboekt, toen waren we net €400,- pp kwijt.

Is dit trouwens de beruchte knuffel?
T3669.jpg
hihihi, die knuffels! :D Thanks voor de tip van het hotel! Klinkt wel leuk die Mexicaanse sfeer! :yes:

je had pas nog een actie waarbij je voor 130 euro per persoon 3 dagen in santa-fe zat.

En als je met de bus wou was het 190 per persoon.

Je moet even de stuntverkoop in de gaten houden.

Deze acties heb je dan wel op bepaalde (ongunstige) datums...
september, november zijn meestal rustig...ik denk dat er in oktober wel weeer een stuntverkoop zal zijn voor datums in november/begin december.
Hopelijk dat ze dat dan ook in september hebben! :)

Thanks Hocus !
Jeetje, lekker dan. Is het een blitze kikker ? Of wel koel, maar omdat je uit het ritme bent weer wennen is ?
Wat een afschuwlijke poppen zeg :p
Hij is gewoon altijd moeilijk, een vreselijke angsthaas (Olivi = Jazz), helaas...

Hoi, mijn naam is Debbie. Ik ben 35 jaar oud, en fan sinds de bad periode. Vroeger was ik bekend als de namen bloempje, little mermaid, en tannie02.

Groetjes, Debbie
Yaay, Debbie is here! :clap:

Deb nu moet je wel blijven komen he ;)

Ik liep net de hond uit te laten en toen kwam er een auto voorbij met Michael muziek hard aan dat brengt toch altijd een smile bij mij op m'n gezicht :D

De knuffel die ik had gepost heb ik gewoon gegoogled, weet niet waar die te koop is.

Maar vorige week heb ik in Amsterdam het lelijkste MJ shirt ooit gekocht.
Hij was maar €5,- dus dat is een goede prijs voor een slaapshirt:
T-J-003.jpg

Volgens mij heb ik een misdruk want dezelfde afbeelding staat ook nog eens net zo groot op de achterkant, dat kon ik niet zien in de verpakking.

Dank jullie wel voor het warme welkom :)

Mier@ mooi shirt.

Allen@Disney hoeft niet duur te zijn. Je kan ook met 6 man in een huisje David Crocket Ranche. Dan kan het voor 4 dagen ong. 125 a 150 per persoon kosten. Ligt aan de aanbieding :)

:lol:

Churros:
churros02.jpg

Smaakt als oliebollen vind ik. En word vaak gegeten met kaneel, poedersuiker of chocolade saus. Ik pak zelf altijd poedersuiker. Ze zijn echt zo lekker, helemaal als ze net gebakken zijn:wub:

Mmmm Churros lekker, ik heb het nog nooit zelfgemaakt wel in Spanje vaak gegeten

Groetjes, Debbie

Deebbbs! :wild::hug:
Heb je gemist sis en welkom op de forum:hug:

Deb nu moet je wel blijven komen he ;)

Ik liep net de hond uit te laten en toen kwam er een auto voorbij met Michael muziek hard aan dat brengt toch altijd een smile bij mij op m'n gezicht :D

Altijd mooi he als dat gebeurd. Soms begin ik dan spontaan te bewegen op de muziek :D
:th_rogerfriedman: :scream:
:rofl:

Lilshorty is my SIS, en wij dansen altijd....wij zijn feestbeesten LOL....he LO

Janena@ Dank je wel :)

Nog nooit van gehoord Churro's maar oliebollen zijn lekker dus dan zal ik dat ook vast wel lekker vinden :lol:

Ik heb nu lekker vakantie!! Dinsdag misschien al lekker naar Katwijk met m'n ouders en m'n zusje naar de toeristenmarkt nadat ik klaar ben in het ziekenhuis tenminste :sigh:

Gisteren nog iets minder leuks te horen gekregen. Ik was op de camping bij m'n ouders en ik zei tegen mijn moeder kom we gaan ff een babbeltje maken bij Lenie (een kennis van ons). Haar man kreeg 3 jaar geleden te horen dat hij een ernstige ziekte had en dat hij misschien de kerst niet eens zou halen. Maar we zagen hem lopen dus ik dacht goh even kijken hoe het gaat.
Dus wij naar hun laantje gelopen en we komen op hun plek dus mijn moeder zegt tegen hem is Lenie er niet we kwamen even een praatje met der maken. Zegt ie nou die zal je hier niet meer zien. Dus wij denken huh ze zijn toch niet uit elkaar?? Blijkt ze 5 weken geleden overleden te zijn, nou dan sta je wel ff met je bek vol tanden zeg! Er was vlak voor oudjaarsdag nierkanker geconstateerd en binnen 5 maanden was het afgelopen. Wat voelden wij ons lullig zeg maar ja konden we ook niet weten natuurlijk...
Was echt een super leuk vrouwtje ze is in april 60 geworden ze dachten dat ze dat al niet eens meer zou halen. Op 14 juni is ze overleden.

Moest ik ff kwijt hoor.

Back