Hocus
Proud Member
Re: Dutch MJ Fans
De fans weten idd echt hoe het voelt...
Hmm, zou het je niet kunnen zeggen. Ik vermijd ook liever boeken die door anderen zijn geschreven. Of het moet gaan om de foto's die erin staan.Nog een vraagje aan iedereen;
Ik zag in de Engelse boekhandel een aantal MJ-boeken, weten jullie welke een aanrader is en welke absoluut niet?
Aantal keer wegspringen, zelfs een keer in de staak, paar wissels de mist in. Tsja, dan kelderen de punten wel omlaag...Hocus : Vet balen ! Z2 toch ? Wat ging d'r niet goed ?
Ik zag het! Thanks! :wink:Lol, Hocus, ik heb er wat op los zitten 'respecten' op je hyves. Je hebt ook zoveel mooie Michaelfoto's geplaatst! :lol: Ben uiteindelijk maar gestopt met reacties plaatsen
Wow, dat moet toch goedkoper kunnen lijkt me. Binnenkort maar eens uitzoeken... Haha, cool zo'n Michael-knuffel!Ik heb voor de gein gister eens gekeken hoe duur Disney ongeveer kost en ik kwam uit op ruim 1300€ maar dat was dan voor 4 dagen in Disney Hotel (de rest was iets goedkoper maar ook niet minder dan 800-900€). Heb nog niet echt gevonden waar ik ook echt alleen die 3 dagen kan selecteren maar het valt me wel erg tegen. Is echt het ruim het dubbele als dat ik van plan was te betalen.
Vriendin van me liet vandaag weten dat ze een MJ knuffel had gewonnen op de kermis. Kijken of ik morgen ook geluk heb op de kermis. Ik heb al gevraagd of ik die van haar mocht adopteren maar volgens mij wil ze um zelf houden :lol: Volgens mij heb ik vorig jaar ergens een plaatje gezien van de bewuste knuffel en vond ik um echt zo lelijk. Maar ach toch grappig en ik moet toch altijd ff grijpen op de kermis dus een mooie combi.
Tsja, kan me voorstellen hoor. Iedereen ervaart het anders... :better:Veelste veel moeite mee, al die herinneringen.
Ik luister heel graag naar zijn muziek, maar dan wel alleen.
Als het op de radio is en andere erbij zijn, vind ik al moeilijk.
Ze hebben helemaal niet door wat er gaande was, en wat voor een persoon het nou daadwerkelijk was.
En dat is ook logisch, bedoel met alle media trash, maar wel moeilijk.
Dusss..........................
Wel heel persoonlijk maar goed, voor een keertje wil ik er wel iets van vertellen :angel:
Jah, vrienden en familie snappen er geen hout van. Zelfs vriendlief kijkt elke keer raar op als ik in tranen ben, terwijl hij toch steeds meegaat naar events ook... En als mensen dan vragen "Wat is er??" Jaaa, wat zou er zijn?? F*CK!!! :angry: Zij gaan gewoon lekker door met hun leventje alsof er niks is gebeurd!Ik vond het ook wel fijn om onder de fans te zijn bij EJE. Je vrienden en familie kunnen wel zeggen van het is klote maarja fans weten ook echt hoe het voelt. Kan natuurlijk ook zijn dat je vrienden/familie hebt die ook fan zijn maar als je die niet hebt...
De fans weten idd echt hoe het voelt...