Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

@Hocus
Gaaf! :wild: Wanneer krijg je 'm?

Ik was het onder de naam van Louise die dat bericht schreef.
Het schilderij krijgt ze over 2 weken.
Ik heb de foto's al gezien en het is al heel mooi, maar Louise moet nog even wachten en dan krijgt ze haar schilderij te zien.:)

Bah, school is weer begonnen, ik heb er weer zin in hoor:smilerolleyes:

@Hocus

Ik was het onder de naam van Louise die dat bericht schreef.
Het schilderij krijgt ze over 2 weken.
Ik heb de foto's al gezien en het is al heel mooi, maar Louise moet nog even wachten en dan krijgt ze haar schilderij te zien.:)

Bah, school is weer begonnen, ik heb er weer zin in hoor:smilerolleyes:
Gaaf hoor! Zetten jullie wel een foto hier als hij af is? Ben benieuwd! :wink: Sterkte met school... :( Ik heb nog heerlijk twee weken vakantie! :p heh heh

Klinkt leuk een feestje in den haag alleen hoe zien ze dat dan voor zich in mj kleding?

Lol swype is echt handig als je het eenmaal door hebt

1200, das veel zeg.

Oja, ik had een mailtje terug van Muchachomalo, van die mjboxers en ze gaan ze ook echt verkopen, waarschijnlijk vanaf eind oktober. Erg leuk:D

Het is rustig hier.
Morgen nog een dagje werken en dan weer lekker weekend. Op zich wel zin in werk, alleen heb ik niet zo n zin om al te gaan slapen,maar ik weet dat ik niet te laat naar bed moet gaan, want ben best moe en anders ben ik morgenochtend niks:p

Diana, lekker van je vakantie aan het genieten? :)

1200, das veel zeg.

Oja, ik had een mailtje terug van Muchachomalo, van die mjboxers en ze gaan ze ook echt verkopen, waarschijnlijk vanaf eind oktober. Erg leuk:D
Hey wat leuk! :)

Diegene is gebanned van dit forum.
Hij had hem voor 1200 euro in ieder geval, maar ik denk niet dat hij de tape heeft gelekt.
Leuk dat het eindelijk uit is gekomen.
Nu wachten op een bad tour '88.
Ow ok... :mello: Jaa, Bad tour '88, hoop het zo! :praying:

Het is rustig hier.
Morgen nog een dagje werken en dan weer lekker weekend. Op zich wel zin in werk, alleen heb ik niet zo n zin om al te gaan slapen,maar ik weet dat ik niet te laat naar bed moet gaan, want ben best moe en anders ben ik morgenochtend niks:p

Diana, lekker van je vakantie aan het genieten? :)
Fijn weekend alvast Samantha! :)
Nee, momenteel niet echt eerlijk gezegd... Moet elk moment m'n katje in laten slapen... :( Hij is 19 en heeft een tumor in z'n borstholte en raakt steeds benauwder. Misschien morgen of zaterdag. Vandaag had hij nog een "goede" dag gelukkig...

1200, das veel zeg.

Ik was gisteren in het centrum van Woerden en daar zijn ze bij een kinderwinkel al te koop. Ik zag een grote poster met een jongen erop en boven z'n hoofd "This it" in rode letters. Dus ja dat wekt gelijk nieuwsgierigheid dus ik ging kijken en blijkt dat ze de boxers al verkopen daar. Zag ze ook op een rek hangen.

Nogmaals sterkte Diana.

Heb weer een hoop gemist merk ik. MJ boxers? Grappig!:D

Wat een rot nieuws Diana. Sterkte:better:

Zoooooo, ik heb even een mail naar de lokale krant en tv-zender gestuurd over TTW :D

Pff morgen weer werken zo geen zin in. Een vervelende vergadering notuleren...

Wat een rot nieuws Diana. Sterkte:better:
Dankjewel... :huggy:

Wahaha a.s. woensdag mag ik langs komen bij de lokale krant voor een interview en een foto :lol:

Wat is het stil hier zeg :(
Goed bezig! :clap:
Nee, weet ook niet zoveel te schrijven... Ben ook niet echt gezellig momenteel. Michael, m'n katje, ruzies tussen MJ fans.... blegh :(

Wat leuk om te horen Angela!
Het is hier idd stil, er zal wel niet veel gebeurd zijn afgelopen tijd.
Of iedereen is te druk bezig met de thriller dans? :rofl:
Jaa, heb Thriller en The Drill al twee keer gedaan vanavond! :lol: En jij? :D

Gaan er hier nog mensen naar Andre Santisi? Gaat nog wel door toch? Ik ga niet trouwens...

Ik ga naar André Santisi. Kreeg een hyves bericht dat als je nu kaartjes koopt je 5 euro korting krijgt. Beetje jammer voor degene die destijds meteen besloten hebben er heen te gaan.....

SF wel oefenen he! Komende maand sta je vooraan voor de workshops ;)

Ik heb gisteren een aantal data neergezet op de TTW hyves kijken of er reacties komen.

BTW zien jullie mijn banners nog (donator, Legacy, proud member)?

Hehe ik heb niet meer geoefend, ik moet het echt weer eens gaan doen.
Anders sta ik best wel voor 'lul' bij TTW:rofl:
Mooi is dat! :lol: Jij gaat toch die workshop geven? :D

Ik ga naar André Santisi. Kreeg een hyves bericht dat als je nu kaartjes koopt je 5 euro korting krijgt. Beetje jammer voor degene die destijds meteen besloten hebben er heen te gaan.....

SF wel oefenen he! Komende maand sta je vooraan voor de workshops ;)

Ik heb gisteren een aantal data neergezet op de TTW hyves kijken of er reacties komen.

BTW zien jullie mijn banners nog (donator, Legacy, proud member)?
Hmm, misschien voor 50% korting zou ik er nog over denken, LOL!
Nee, zie je banners niet meer! Heb je iets veranderd in je profiel?

Back