Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Is goed, Charlotte :)

Ik had gisteravond iets van Zumba gedownload, heb het vandaag even uitgeprobeerd. Dat is echt leuk! Lijkt me leuk om echt van die lessen te gaan doen.

gaat dat voor jou ook lukken diana?
2 dagen mac goed voor m'n lijn :p

Zumba is super leuk ik probeer het iedere week bij de sportschool te doen.

Leuke foto's Diana!

Wij waren er vorgi jaar met kerst, is echt geweldig hoor...

Even iets anders: Om het beeld in Enschede staat een hek wat nu nog erg kaal is.

Jen en ik willen het graag een beetje opleuken voor Michael en dat gaan we waarschijnlijk deze week doen maar we zullen er de komende tijd ook nog wel vaker komen.

De twentse welle heeft al aangegeven dat dat geen enkel probleem is trouwens.

Als je nou niet in de gelegenheid zijn om naar het beeld toe te gaan maar wil je wel iets aan het hek hebben hangen dan mag je het rustig opsturen zodat wij het daar voor je ophangen!

We zorgen zelf voor wat kaartjes, (zonne)bloemen, kaarsjes etc...
Goed idee Janine! :yes: Zou mooi zijn als het daar ook vol komt te hangen! Ik heb het in Best afgelopen weekend ook weer een beetje opgeleukt... :wink: Ben momenteel een beetje blut, maar ga wel even nadenken over iets wat ik zou kunnen opsturen! :)

Leuk om te horen Diana dat je het leuk had in Disneyland.
Lo en ik gaan er ook met kerst naar toe, hopelijk zal het dan ook leuk zijn, maar dat zal wel goed komen denk ik:):heart:
Ja, dat zal idd ook wel gaaf zijn met de kerst daar! :)

Ja klopt maar we kunnen wel elkaar opzoeken met de after party en van te voren als je ook naar het beeld gaat.

Btw even een ttw update we hebben 21 deelnemers!!
:clapping: Woo hoo! Dat gaat goed!! :D

gaat dat voor jou ook lukken diana?
2 dagen mac goed voor m'n lijn :p
Dus 18 uur bij de bios? Of bij de Mac? Of zit dat naast elkaar? LOL!
Edit: Wacht, zeg tegen mij maar 17:30 uur, dan kom ik op tijd! :p

We kunnen ook ergens anders eten, hoor!
Maar ik ben wel, net als Diana, behoorlijk blut! :)

Ik heb besloten om vrijdag gewoon netjes thuis te eten en dan alleen wat drinken in best.

Is niet zo best als je blut bent als je naar de kermis gaat. Ik herken het hoor maar met een beetje geluk heb ik vrijdag weer geld.

Ik heb besloten om vrijdag gewoon netjes thuis te eten en dan alleen wat drinken in best.

Is niet zo best als je blut bent als je naar de kermis gaat. Ik herken het hoor maar met een beetje geluk heb ik vrijdag weer geld.
Jajaa, en dat moeten wij geloven?! :p :lol:
Als het goed is heb ik vandaag weer centjes gehad. Ebaaaay!! :D Oh nee, moet nog een paar vreselijke rekeningen betalen deze maand... :giggle: Ooh shit, ik had ook weer iets van 150 euro boetes! Ik moet toch echt eens wat rustiger gaan rijden! LOL! :D Of beter opletten... :giggle:

Even afkloppen ik heb in de 3 jaar dat ik m'n rijbewijs heb nog nooit een bekeuring gehad voor te hard rijden.

Nou misschien dat ik een ijsje neem maar geen heel menu. Mijn moeder vond het ook wel een goed plan om gewoon thuis te eten ;)

Ik zal trouwens als ik het niet vergeet een krant voor je meenemen met de foto's en het artikel erin.

haha alsof je die koopt bij de mac.

ik wel.. -_-

@Diana een beetje laat maar, welcome terug in NL en leuk dat je het leuk gehad hebt daar in Disney! :wild:

@Janena wow het beeld ziet er superstrak uit! Alleen de voet is ietsjes minder.. maar ach.. het beeld is prachtig! Erg gaaf idd dat goud op grijs wowz!

Omgoodness, ik moet nou echt snel zijn met het oefenen van de Thriller-dans de tijd begint nu wel te dringen:rofl:
Hebben jullie al kleertjes voor die dag? :p Ik nog niet echt.. maar dat moet goed komen denk ik... wat scheurtjes hier en daar..even rampestampen met wat modder..en kLaaaR!:D
Alleen zit ik met dat make up/schmink, hmmz.. misschien wat druppels tomatensap op m'n face?:D..of 'k sla mezelf gwoon een blauw oog hoppaa :head_bang:rampetampe!:wild::rofl:

oja ik wil nog wat aan jullie laten zien met een foto'tje maar dat doe ik later op de dag want anders mis ik de bus:D toedels:tease:

Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat je gaat laten zien!
2 oktober eerste workshop dus ja zou ff oefenen :)

@diana het artikel staat niet online allen het filmpje.

Oh op de site had ik het nog niet opgezocht ze plaatsen daar de krant ook natuurlijk...

Maar goed ik heb voor iedereen een krant opgehaald bij de supermarkt vorige week dus dan kun je het ook nog inlijsten :lmao:

ik wel.. -_-

@Diana een beetje laat maar, welcome terug in NL en leuk dat je het leuk gehad hebt daar in Disney! :wild:

@Janena wow het beeld ziet er superstrak uit! Alleen de voet is ietsjes minder.. maar ach.. het beeld is prachtig! Erg gaaf idd dat goud op grijs wowz!

Omgoodness, ik moet nou echt snel zijn met het oefenen van de Thriller-dans de tijd begint nu wel te dringen:rofl:
Hebben jullie al kleertjes voor die dag? :p Ik nog niet echt.. maar dat moet goed komen denk ik... wat scheurtjes hier en daar..even rampestampen met wat modder..en kLaaaR!:D
Alleen zit ik met dat make up/schmink, hmmz.. misschien wat druppels tomatensap op m'n face?:D..of 'k sla mezelf gwoon een blauw oog hoppaa :head_bang:rampetampe!:wild::rofl:

oja ik wil nog wat aan jullie laten zien met een foto'tje maar dat doe ik later op de dag want anders mis ik de bus:D toedels:tease:
Ja, jij eet alles wat gezond is:wub:
uhum croky uhum:p

Rampetampe??
Nog nooit gehoord.
Jezelf een blauw oog slaan, never nooit doen lieverd!

Een foto aan ons laten zien?
Die wil ik wel graag zien hoor:naughty::heart:

Ben weer terug:D

Nou ik heb zo iets moois alweer gekregen van iemand.. rara van wie zou het zijn.. :wub: .. :p
Ik vind het zo ontzettend mooi!...
Ik heb er nog geen plek voor gevonden maar dat gaat goed komen.. :)

Nou hieronder dan de fotooos :clapping:

x6etyb.jpg

i4rdcj.jpg

Zoals je ziet is het een schilderij speciaal gemaakt voor mij door John Uilenberg van SF... dankjewel nogmaals gekkie.. :hug::heart:

ps: let maar niet op die oude gebroken armband :p..

:)

Edit: oja en hier een filmpje van John van 't schilderij in process :)

Enjoy!

:heart:

Last edited:

2 oktober zou weleens 3 oktober kunnen worden. Patrick zou vragen of hij een ruimte in Ijsselstein mocht gebruiken. als dat niet lukt gaan we in een parkeergarage in Gouda of Zoetermeer oefenen. Een beetje BAD gevoel:p

10 oktober laat ik waarschijnlijk vervallen en 17 oktober gaat wel door.

Ach jij hebt geen 3 workshops meer nodig toch? Het wordt niet bepaald weer om buiten te oefenen en op zaterdag is het in een garage veel te druk.

Da's waar... :wink: hihi En ik ga volgende week nog met Deb oefenen! :)
Maar het is altijd leuk toch zo'n workshop! :yes: Nou ja, dan doe ik alleen die van de 17e! :D

Oke noteer in uw agenda
2 oktober 's avonds TTW workshop (tijd volgt nog) Parkeergarage nieuwe markt Gouda
17 oktober overdag TTW workshop (tijd volgt nog)

Smnth jij bent er ook wel bij he ;) met vriendin(nen)

ow sorry Angela, zie nu dat ik je een overbodig mailtje gestuurd heb, haha!
Je kunt hem meteen weggooien dus!
De 2e ben ik er niet bij, de 17e wel!

Veel plezier trouwens vanavond!!

Geeft niet ;)
Ik heb een super avond gehad!! Andre zong sommige nummers live dat was niet altijd even goed maar in de pauze h oorde ik dat hij nooit zangles heeft gehad. In het 2de gedeelte zong hij het stukje van speechless en DAT WAS GOED!! echt kippenvel. De show was super :) de vips krijgen het op dvd thuisgestuurd.

Back