Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik vind het ook jammer, zeker omdat Michael nog maar zo kort geleden is overleden.
Maar goed, feit is dat er de komende tijd veel mensen zullen afhaken in de fangemeenschap (en dan kunnen zulke events niet meer uit)...
Dat proces is al in gang (kort na zijn dood was 'iedereen' fan en uiteindelijk zullen oldtime fans overblijven samen met wat oprechte nieuwe fans.

Daartegenover zie je inderdaad dat imitators belachelijk veel geld vragen voor hun optredens terwijl ze dat vroeger niet deden (en ze zijn echt niet ineens 10 x beter geworden).
Dus ik begrijp Jacksonevent wel....mischein is het over een jaartje allemaal weer wat rustigeren en organiseren ze dan wel weer wat.

Lowbudget zal er nog wel het e.e.a. mogelijk zijn en ik weet zeker dat andere fans dingen zullen blijven organiseren voor ons.
De mensen van wat toen nog 'the official dutch jackson fanclub' en 'the legend continues' was organiseren al zo'n jaar of 20 jaarlijkse fanclubdagen...

Misschien niet super professioneel in elkaar gezet maar altijd gezellig.
Eerlijk gezegd denk ik dat er sinds 25-6-2009 ook erg veel evenementen zijn geweest, ze zijn niet op 2 handen te tellen terwijl we vroeger 1 x per jaar iets hadden en tussendoor alleen kleinschalige dingetjes.
Misschien zijn we op dit moment gewoon wat overvoerd en heeft de portemonneee bij veel fans zijn bodem bereikt (want naar events gaan kost altijd geld, ook wanneer het gratis is heb je toch reiskosten, je eet ondwerweg even makkelijk, etc).

Ik weet zeker dat er genoeg fans afkomen op een jaarlijks evenement (of 2 x per jaar als je iets wil doen op 25-6 en 29-8).

Last edited:

Ja er is ook veel georganiseerd het afgelopen jaar daar heb je gelijk in.
Ik wil alleen niet dat het gaat doodbloeden fans van Elvis komen 30 jaar later nog steeds bijeen en zo moet het met Michael ook gaan vind ik.

Misschien dat als het allemaal wat is afgezwakt en de mensen minder geld eraan willen verdienen we wel een jaarlijks evenement kunnen blijven houden.
Je merkt inderdaad wel dat de hype al wat minder is.

Dat is heel erg jammer om te lezen.
Het is de plek waar het sprookje is begonnen voor mij, 13 maart voor mij het allereerste mj event, die taart omdat ik 19 jaar werd. De plek waar ik Lo heb mogen ontmoeten, maar waar we gewoon lekker aan het dansen waren.
Maanden later kwam de magie, op 25 juni 2010.
Ja, mooie herinnering aan gehad!
Erg spijtig dat het niet meer door mogen gaan, 25 juni 2011 zou speciaal voor Lo en mij zijn. Eén jaar en weer op dezelfde plek samen zijn.
Maar dat mag helaas niet gebeuren.

Dat zou kunnen, moeten we wel alles perfect organiseren. Dat het meteen een top feest wordt.
Bij elkaar komen, rond de tafel gaan zitten en alles wikken en wegen.
Flyers maken, online adverteren op facebook, hyves en andere sites waar mensen zijn.
Ik zou er dan best graag geld in willen steken, maar dan moet het ook een mooi feest worden.
Geen impersonator dagje, maar een mooi event waar lekker gedanst kan worden, een dj die lekker de platen door elkaar mixt.
Een dagje waar mensen nog met plezier op terug kijken.

Ik vind het ook jammer dat Jackson Event stopt. En bij het lezen van het bericht erover had ik zoiets goh dat het al zo lang bestaat joh. Vind het ergens ook wel begrijpelijk dat die artiesten er nu geld voor vragen want er gaat veel tijd in zitten en de kostuums zijn vast ook niet goedkoop maar toch is het zo jammer. Vond die events altijd het leukst en heb er best een aantal fans ontmoet door de jaren heen. En het was lekker dichtbij. Wat ook wel handig is als je geen OV/auto hebt.

hihi het begint bij mij dan meteen te kriebelen, dit klinkt leuk!!

Beschrijving

IETS TE VIEREN ? - en u heeft daar zelf niet de ruimte
voor, of de tijd om alles te organiseren..........
Doe het dan eens totaal anders ..... en geef uw Feestje in
CAFÉ HOUDIJK, een horeca gelegenheid in
Rotterdam-Noord, met een volledig uitgerustte
Bar, Pooltafel, Dartbaan en Terras.
Met een compleet team staan wij voor u klaar om
uw verjaardag, bruiloft, examenfeestje, verjaardag,
kinderparty, thema-avond en ga zo maar door ,
vlekkeloos te laten verlopen - van het begin tot het eind!
Wij kunnen voor u de catering verzorgen, hetzij Kleine
of Grote kaart - ( In overleg) en beschikken over een uitgebreid dranken-assortiment.
Er is tevens een groot Videoscreen/Beamer aanwezig en
een goede Geluidsinstallatie
Ga dus de stress van zelf organiseren uit de weg en
neem met ons contact op .... en we komen er
tegen een hele redelijke prijs gezamelijk wel uit!
Rob en Jolande
Café Houdijk
Bergweg 353
3037 EP Rotterdam

Debbie en ik hebben besloten om Odeon in Veldhoven af te laten zeggen door Thijs. En na TTW gaan we kijken of we iets in de buurt gaan organiseren. Eerst maar ff het een afmaken voordat we aan het volgende beginnen. Of zoals deb zei oppassen dat we niet teveel hooi op onze vork nemen ;)

Wat vinden jullie trouwens van Bowlen? Ik zoek mensen om eens leuk een avondje mee te bowlen en zag dat er een leuke baan is in Rotterdam.

Sorry voor de double post maar dit gaat ff ergens anders over :p

Bowlen kan ik alleen goed op de Wii :lol: In het echt moet ik al blij zijn als de bal eens niet in de goot gaat. Kan die ballen ook niet fatsoenlijk gooien/rollen:hysterical:

Zo ff bijgelezen... Ja, balen zeg van Jackson Event! :( Nou ja, misschien kunnen we zelf iets organiseren idd! Als ik ergens mee kan helpen? Bowlen? Nee dank u, sla ik ff over... Hihi

Nee deze maand heb ik het veel te druk!
Leuk dat je mee zou willen :)

Ik ben er zelf ook niet zo heel goed in maar vind het gewoon leuk om zo af en toe eens te doen is al lang geleden voor mij.

Ik denk dat Lo ook wel mee wilt, dus dan heb je iig 2 mensen.
Ahh Diaan, als je niet mee kunt bowlen, ga je toch lekker kijken hoe slecht wij het gaan doen?:lol:
Zijn jullie ook van die gootjes-bowlers?? :lol: Neee, ben pas weer verplicht geweest voor een bedrijfsuitje... Ik ziet de foto's wel verschijnen hier of op Hyves, LOL!

Tss nou SF je word bedankt hoor.

Ik denk trouwens dat ik Debbie ook wel mee krijg maar we moeten er nog wel wat meer zien te vinden.

Sommige mensen hebben wel eens gezegd "Nou je haalt ook niet veel punten zo" Nee maar ik ga ook voor de laatste plek :lol: Raar hoor, op de Wii gaat ie zelden in de goot en gooi ik soms 4 strikes achter elkaar:cheeky:

En ik heb ook weer werk voor een paar maanden:D Werd al depri van het thuis zitten en de afwijzingen.

Gefeliciteerd Dudie!
Ja op de Wii is het ook leuk om te bowlen :D
Ik moet echt eens gaan zorgen dat ie bij mij thuis komt te staan ik heb er namelijk eentje bij m'n ouders staan al 2 jaar...
Vanochtend kreeg ik een hyves bericht over het spel van Michael ik heb eens even op internet gezocht en wat trailers bekeken maar ziet er goed uit vind ik! Lijkt me erg leuk om te hebben.
Michael Jackson the Experience gaat het heten voor wie dat nog niet wist.

Dank je :)

Het enige nadeel is wel dat het weer bij mijn vorige werkgever is waar ze mijn jaarcontract niet hadden verlengd. Nu werk ik er dus weer via een uitzendbureau. Maar goed het was wel leuk dat mijn baas mij belde afgelopen vrijdag en mijn collega's vinden het leuk dat ik er weer kom werken.

En ja ik moet dat Wii spel ook hebben maar ik moet een Europese versie hebben en tot nu toe alleen nog maar Amerikaanse versies gezien. Mijn Wii is niet omgebouwd namelijk.
Komt ook uit op DS/PS3/PSP en Xbox360 trouwens.

Als het goed is komt ie op 26 november in europa uit.

@Charlotte Bowling Zuidplein was degene die ik had opgeslagen. Dit vond ik wel leuk klinken:

Onlangs zijn er 10 gloednieuwe 'glow in the dark' bowlingbanen geplaatst, voorzien van automatische scoreverwerking. Dit en de combinatie van discobowlen met alle licht-, rook- en videoeffecten bezorgen een unieke bowling ervaring!
Elke vrijdag- en zaterdagavond zijn topavonden met glow in the dark bowlen, spectaculaire videoshows en de nieuwste muziek!
http://www.bowlingzuidplein.nl/index.php

Vanochtend kreeg ik een hyves bericht over het spel van Michael ik heb eens even op internet gezocht en wat trailers bekeken maar ziet er goed uit vind ik! Lijkt me erg leuk om te hebben.
Michael Jackson the Experience gaat het heten voor wie dat nog niet wist.
Zag net ook voor het eerst de trailer! Ziet er gaaf uit! :wild:

Back