Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ok.. het event heeft dus als zin: MJ fans, help Japan! Make that donation to the Red Cross..
Dan mag ik hopen dat die Impersonators toch geen geld vragen om te performen.
Die 15 euro.. pff.. wil niet veel zeggen, maar voor maar 4 uurtjes aan mj party.. tja..
Ik ben geen type dat afzeikt hoor, maar ik moet het nog gaan zien hoeveel het gaat opbrengen, aan de entreeprijs is het al een beetje suspicious.. hmm

Ik ga er niet heen vind 15 euro best veel geld en dan nog het ritje naar Amsterdam en parkeren. Laat maar zitten.
Ik zal ff iedereen benaderen die mee willen gaan bowlen om te vrage wat ze willen.

En wat het event in Duitsland betreft ziet er goed uit maar dat is mij al helemaal te ver.

Ok.. het event heeft dus als zin: MJ fans, help Japan! Make that donation to the Red Cross..
Dan mag ik hopen dat die Impersonators toch geen geld vragen om te performen.
Die 15 euro.. pff.. wil niet veel zeggen, maar voor maar 4 uurtjes aan mj party.. tja..
Ik ben geen type dat afzeikt hoor, maar ik moet het nog gaan zien hoeveel het gaat opbrengen, aan de entreeprijs is het al een beetje suspicious.. hmm

Leuk idee, maar ik heb geen MJ party nodig om te doneren en ik zou ook wel willen weten hoeveel daarvan daadwerkelijk gedoneerd wordt omdat het inderdaad wel duur is wat het een beetje verdacht maakt. Heb weken geleden al een donatie gedaan en mijn moeder wilde Songs For Japan cd voor haar verjaardag wat ook weer voor een deel gedoneerd word volgens mij. En je kunt ergens een Japans kookboek bestellen waarvan alles naar het goede doel gaat. Weet even niet meer waar..

Ok ik heb ff gekeken op seetickets.nl en er komt nog ff 2,25 transactiekosten bovenop voor een kaartje van amsterdam dus ik ben straks 50 euro kwijt inclusief reiskosten,parkeren en een drankje maar dat heb ik niet over voor 4 uurtjes...
Dus ik hoop dat er nog genoeg fans willen bowlen dan kan dat tenminste doorgaan.

Last edited:

Ahum..............."Het is heel tof wat ze doen, maar voor mij is het allemaal 1 pot nat."

Hoop dat je toch wel verschil hebt gezien tijdens de events van de verschillende organisaties.

LOL!! Lars jij kan ook zo droog uit de hoek komen... :lol: hihihi
Mwah, ik ga dan toch wel voor dansen op Michael's muziek...:party: :heart:

Lijkt me wel gaaf hoor dat event in Duitsland. Ik hoop dat er meer gaan van MJJC, misschien Becca en Sophie. Zal Mafille ook eens vragen...

Ik lees veel maar heb zelde de behoefte te reageren maar kon het nu ff niet laten hahaha

1289333717_5_RUKh.jpeg

hmm....Panama gaat hem voor mij niet worden.

Ik heb vorig jaar een enorme scheldmail gehad van Nelson Jackson die daar optreed (en meerdere fans hebben dreigende mailtjes ontvangen) dus nee dank u, die hoef ik niet te zien.
Daarnaast vind ik 15 euro erg duur voor een event van 4 uurtjes zonder een echt grote naam.

O ja, ik las dat Tito's concert in afgelast....

Last edited:
Hocus;3359180 said:

Wat heb ik een geluk dat een engel genaamd Lilshortay op 25 juni 2010, een heel jaar zonder Michael, geland was in Eindhoven..
De 25e is voor bijna iedere MJ fan een hel, voor mij is het een viering. Een viering dat ik en Louise weer een maand hebben geleefd, samen in elkaars armen, samen een stapje dichterbij naar de toekomst.

Sassie;3360743 said:
Ik kan echt niet geloven dat het in Juni alweer 2 jaar is. Ik denk dat ik die dagen de rest van mn leven zal herinneren alsof het gister was.

Ik herinner het ook heel erg goed, maar gelukkig is er altijd na regen zonneschijn en ben ik heel goed genezen na de klap van Michael.
Konden er maar meer fans genezen, het is heel erg om voor altijd in het zwarte gat te zitten. Maar gelukkig is Michael iig vrij.

janena;3360792 said:

Ik heb vorig jaar een enorme scheldmail gehad van Nelson Jackson die daar optreed (en meerdere fans hebben dreigende mailtjes ontvangen) dus nee dank u, die hoef ik niet te zien.
Daarnaast vind ik 15 euro erg duur voor een event van 4 uurtjes zonder een echt grote naam.

Wat?!!?!?! Een scheldmail gehad? Van een imitator??!?
Wat is dat nou van een fan?
Ja.. het is echt heel duur.. En met de parkeerkosten, reiskosten erbij ben je al snel heel wat euro's lichter.
Ik ga ook niet..

Angela_MJJ;3360838 said:
Ja ik vind het ook prijzig.

Hmm te weinig kaarten verkocht voor Tito of een andere reden??

Geen idee Angela, maar het leek me best gaaf om hem te zien performen.
Hij is echt een broer geweest van Michael, hij is zelf een muzikale carrière begonnen, zonder de naamsbekendheid van zijn broertje Michael..
Andere daarin tegen, Jermaine anyone?

Thijzzz;3355394 said:
Ahum..............."Het is heel tof wat ze doen, maar voor mij is het allemaal 1 pot nat."

Hoop dat je toch wel verschil hebt gezien tijdens de events van de verschillende organisaties.

Heb wel verschil in gemerkt, vooral verschil in de bezoekersaantallen. Zo weet ik dat de Jacksonevents natuurlijk altijd goed doen/deden.
Sommige andere events hebben meer impersonators en dat persoonlijk vind ik niet zo heel leuk, maar als we het globaal zien, dan kan ik het één pot nat vinden:p
Je moet je niet aangesproken voelen, want Jacksonevent staat hoog genoteerd qua events.

Eén pot nat:
-Plek om te dansen
-Impersonators treden op
-Draaien mj muziek

Ik zie het globaal, niet als technisch, laten we dat niet vergeten. Wat er allemaal wel niet bij komt achter de schermen, heb ik niet over, zie ik niet, heb wel respect voor, maar als bezoeker zie ik dat nou eenmaal niet.

Gegroet,

L&L=L.O.V.E.

Zo ff gauw bijgelezen... ;)

Dudie;3337720 said:
Mijn reis is geannuleerd en ik heb al mijn geld terug.
Ik vind het nu eigenlijk best wel jammer en een beetje raar dat ik vrijdag nu niet in het vliegtuig stap richting Japan. Dacht ik mooi wat verjaardagen en feestdagen over te slaan, ben ik gewoon thuis :lol:
En ik had allemaal al speciaal aankopen gedaan voor Japan maar die kan ik altijd nog gebruiken. Ben al lang blij dat ik nog geen yen had besteld of een visum nodig had of inentingen.
Nou gelukkig maar, toch? Maar inderdaad ook wel jammer... :(

Sassie;3338890 said:
Gaat er iemand naar de Man in the Mirror show in de RAI??
http://www.mitm-theshow.com/media.html
Vind de zang niet zo geweldig klinken, maar lijkt me wel een leuke show. Beetje duur alleen.
Jaa, wij gaan erheen met een groep. Ben alleen weer de datum vergeten wanneer precies...:scratch: LOL!

Sassie;3347443 said:
Het gaat heel langzaam iets beter. De operatie is goed gegaan, maar ik ben na 1 dag toch weer een paar dagen in het zkh beland. Was erg ziek geworden door een zeldzame reactie op de narcose. Thx for asking!!
Jeetje... Gaat het alweer wat beter met je? Heel veel sterkte en beterschap!!

LindavG;3351309 said:
Hebben jullie al gestemd voor MJJC als beste fan forum? Morgen is de deadline namelijk en Michael heeft de stemmen hard nodig! :)
Jaa, heb behoorlijk wat gestemd voor MJJC! Vandaag is de uitslag toch?

Sassie;3360743 said:
Ik kan echt niet geloven dat het in Juni alweer 2 jaar is. Ik denk dat ik die dagen de rest van mn leven zal herinneren alsof het gister was.
Me too... :'(

janena;3360792 said:

Oh jaa, dat weet ik nog! Toen gingen we naar het beeld in Enschede...

Hmm, ik vind sowieso dat er weinig impersonators zijn die daadwerkelijk Michael's boodschap uitdragen. Tot nu toe de enige bij wie ik het zie is Michael Kiss. Maarja, ook tussen de fans is een hoop haat en nijd... Echt jammer vind ik dat. Zou zo mooi zijn één grote groep. Als MJ fans het al niet lukt hoe moet het dan met de rest van de wereld?? :( *zucht*

Ja, ik had het ook gezien. Jammer, had er best wel heen gewild.

Ik ga zondag weer even naar Best. Patrick en Melissa gaan ook mee als het goed is. Zitten jullie eigenlijk ook op Facebook? Astrid en ik hebben een Facebook pagina voor Best gemaakt.
Be welcome! :)
http://www.facebook.com/pages/Michael-Jackson-memorial-place-in-Best-The-Netherlands/172078559502678

Doordeweeks vind ik niet fijn dus nee.
En ik ga 's middags tot 18:00 uur een bonbon workshop volgen dus dan kom ik nog in tijdnood ook.
Jammer..

Ja met mijn collega's op de kamer van de directeur :)
Was wel gezellig met 4 vrouwen. Maar vond het wat stijfjes hoor. Geen traantjes gevloeid bij ons.

Ja met mijn collega's op de kamer van de directeur :)
Was wel gezellig met 4 vrouwen. Maar vond het wat stijfjes hoor. Geen traantjes gevloeid bij ons.

Heel stijf was het inderdaad. Volgens mij hebben ze daar veel meer protocollen dan hier. Maar het feest gisteravond was vast niet stijf haha.

Hopelijk heeft iedereen een fijne Koninginnedag gehad vandaag!

Heel stijf was het inderdaad. Volgens mij hebben ze daar veel meer protocollen dan hier. Maar het feest gisteravond was vast niet stijf haha.

Hopelijk heeft iedereen een fijne Koninginnedag gehad vandaag!

Ik vind dat juist wel mooi, zo ceremonieel en klassiek :) Echt een sprookjesbruiloft. Ik denk dat Michael er ook graag bij had willen zijn.

Ik vond de bruiloft van Maxima en Willem Alexander mooier. Veel spontaner en de liefde straalde er gewoon van af.

Vandaag ben ik naar Woerden geweest naar de rommelmarkt en kermis. Ik heb een kaarsenkandelaar set gekocht van gietijzer een grote met 7 armen en 2 kleintjes die ik ervoor ga zetten, en een leuk fantasy bordspel. Natuurlijk ook naar de grijpers geweest op de kermis en het was weer raak, kwam thuis met 3 knuffels :D

Zijn er hier nog fans die zin hebben om mee te gaan disco bowlen met MJ muziek?
Ik heb de datum op 21 mei gezet en 3 banen in optie staan van 19:30 - 21:30 uur dat betekend dat er plek is voor maximaal 24 personen.
Laat het even weten als je ook mee wil doen :D

Heyy good morning! Ik heb een thread gemaakt met foto's van afgelopen zondag in Best. Als jullie het leuk vinden om te zien: http://www.mjjcommunity.com/forum/threads/115961-Pics-HIStory-statue-Best-The-Netherlands-01-05-11

Ik heb ook even een vraagje. Ik ben nu sinds een tijdje speelgoed aan het inzamelen voor A Magical Children's Day. Een initiatief van een aantal lieve MJ fans. Voor meer info: http://www.amagicalchildrensday.com/ Er is ook een Hyves pagina: http://amagicalchildrensday.hyves.nl/
Hebben jullie misschien nog speelgoed wat je zou willen doneren? En zo ja, zouden jullie het dan mee willen nemen bij het volgende MJ event? Alvast onwijs bedankt!! :heart:

Heb net van de winter de zolder opgeruimd en een hoop oud speelgoed weggedaan. Nou ja niet weggegooid natuurlijk, alleen wat echt slecht was. De rest is naar een kleine lokale organisatie van de kerk hier gegaan die het naar weeshuizen in oost europa brengen. Leek me ook wel een goeie bestemming.

Heb net van de winter de zolder opgeruimd en een hoop oud speelgoed weggedaan. Nou ja niet weggegooid natuurlijk, alleen wat echt slecht was. De rest is naar een kleine lokale organisatie van de kerk hier gegaan die het naar weeshuizen in oost europa brengen. Leek me ook wel een goeie bestemming.
Oh dat is toch ook super! :yes:

Oh dat is toch ook super! :yes:

Ja iets weggooien doe ik niet zo snel meer. Alleen als het echt kapot of compleet versleten is. Maar soms is het moeilijk om goeie instanties te vinden om het aan te geven. ZOdat je ook echt weet dat het op een goede plek terecht komt.

Back