Dutch & Belgian MJ fans

Lieve allemaal, Melissa en ik kregen gisteren een ideetje... Het leek ons mooi om een boekje/map te maken voor de Jackson familie en daarin berichtjes (of foto's/tekeningen/gedichtjes etc.etc.) van de Nederlandse fans te doen. En om die dan bij het event volgende week zaterdag 28-05 in Amsterdam aan Dealz te geven. Als je mee wilt doen stuur dan zo snel mogelijk (we hebben nog maar één week) je berichtje op (max. A4 formaat). Dan kunnen we zo snel mogelijk beginnen met het samenstellen. Je kunt hiervoor het volgende e-mail adres gebruiken: mj_memorial_best@xs4all.nl Liefs Melissa & Diana

Staffordshire Bullterrier;3387738 said:
Hey :)

Naar de omstandigheden gaat het best ok, het is nu net iets langer dan 3 weken dat de begravenis was maar het voelt al veel langer, maar ik heb geen idee verder hoe ik het gevoel moet beschrijven, nog steeds onwerkelijk. Maar ik kom er wel, en pap is in een veel betere plek nu, dat is één ding dat zeker is.

Maar ik zal er alles aan doen om er 28 augustus bij te zijn, het is in leiden, vrij vlakbij waar een vriend vna mij woont, kan ik daar prima overnachten. Maar waarom geen 29 augustus, op Mike's verjaardag?
Nogmaals sterkte! :group:
Ja ik denk zoals Angela al zei, omdat het dan op een maandag is.

Angela_MJJ;3387817 said:
@Hocus ik zie nu dat het al op de site staat het thema van 28 augustus dus het is geen geheim meer ;)
http://www.mjj-tribute-events.com/party/
Ik had op Hyves gezien dat het iets met Thriller in de naam van het event was. Ik zie alleen niks over een dresscode op de website?

MJHONORS;3388467 said:
This may be interesting for you guys from The Netherlands as it's not very far from you. :)

http://www.mjjcommunity.com/forum/t...RS-2011-Germany-s-biggest-MJ-Event-in-Cologne
Thank you! :flowers:

Re: Dutch MJ Fans

Ik kom hier zelden.. maar jeetje, er zijn echt veel NLse fans op MJJC :bugeyed Volgens mij zijn we een beetje oververtegenwoordigd.. ach ja, gezellig toch :p

Owwww yeaaa!!!

My fellow Dutch Fans, see you on Saturday @ A'dam!
we are gonna rock the house!

I WANNA ROCK WITH YOUUUU!
ALL NIGHT!!!
DANCE YOU IN THE SUNNNNLIGHTTT
I WANNA ROOOCK WITH YOU ALL NIGHT!!
GONNA ROCK THE NIGHT AWAYYYY!!

hehehehe, Shamone!

TheDutchApplehead

Allemaal veel plezier morgen:D

Wel gaaf dat Dealz komt, gaat hij daar ook nog wat rappen/zingen? Of gewoon special guest.

:waving: Goeiemorgen!
Ja, was toch redelijk goed bezocht gelukkig!
Leuk om Dealz even te ontmoeten en het boek te geven.
Nee hij heeft niet gezongen, maar er werden wel wat nummers van hem gedraaid.
Het event was wel erg kort naar mijn idee, die 4 uurtjes vlogen voorbij!

Gisteren in Best geweest en daar hingen aanplakbiljetten van dat event in Duitsland.
We willen daar met een aantal naar toe gaan. 12 uur lang alleen maar Michael! :woohoo:

Donderdag naar de MITM show, ben benieuwd!

Hi Everyone,:bye:

Ik ben nieuw hier op het forum, zat al een tijdje bij Maximum Jackson, dus ik dacht laat ik hier ook eens een bezoekje brengen :)
Als ik vragen heb, kan ik toch zeker wel hier terecht.:yes:

hey vraagje wie is Dealz?? *omdat je een boekje voor de jacksons aan hem mee geeft, fam vriend?*
Hoeveel NL fans zijn er dan @linda? ik heb niet de indruk dat we over vertegenwoordigd zijn maar mis ligt dan aan mij?

En het event in Duitsland, wie gaan er allemaal van hier, de nl fans? Misschien leuk om met een paar of met zn allen te gaan? zit te denken of ik mis ook wil gaan. x

Hey Ingelief
Dealz is een zoon van Jackie dus idd familie :)

Ik ga zelf niet naar Duitsland is me te ver weg. Maar is altijd leuk om met een groepje fans af te spreken :yes:

En het event in Duitsland, wie gaan er allemaal van hier, de nl fans? Misschien leuk om met een paar of met zn allen te gaan? zit te denken of ik mis ook wil gaan. x
Ik wil er wel heel graag naartoe. Maar we kregen het idee pas afgelopen zondag om gezellig met een aantal Nederlandse fans te gaan. Dus is nog niet bekend wie er allemaal gaan en hoe of wat enzo. Heb je Hyves of Facebook? We gaan het daar even rondsturen voor wie er mee zouden willen...

Hoi, welkom! Gezellig als je hier ook komt meekletsen! :)

Dat is wel de bedoeling ;)

Ik wil er wel heel graag naartoe. Maar we kregen het idee pas afgelopen zondag om gezellig met een aantal Nederlandse fans te gaan. Dus is nog niet bekend wie er allemaal gaan en hoe of wat enzo. Heb je Hyves of Facebook? We gaan het daar even rondsturen voor wie er mee zouden willen...

Hocus, zou je hierover meer informatie willen geven?
mijn Facebook http://www.facebook.com/mjtkopnytram
Je kan me daar een berichtje sturen als je wilt,

Trouwens, Facebook uitnodigingen zijn altijd welkom :)

Wat jammer zeg dat ik de MJ dag met Brandy and Dealz in Amsterdam heb gemist, wist er niets van tot vandaag. Het zal vast wel leuk geweest zijn ?
Ik ben wel al naar de MITM show geweest, echt de moeite waard!

Back