melissaMJlove
Proud Member
Re: Dutch MJ Fans
hey angela dank je wel
hey angela dank je wel
Het blijkt dat ik Janet begin deze week net gemist heb in Parijs. Was daar vorig weekend voor een concert in Le Zenith en ging de 12de weer naar huis, hoorde ik dat Janet de 13de iets bij het Louvre deed waar ik dus de 12de ook nog ben geweest voor wat laatste sight seeing.
Vind het wel ergens raar dat ik voor dat concert wel naar Parijs ben gegaan en voor Janet niet maar ik vind dat Janet gewoon weer naar Nederland moet komen:cheeky:
Weet nog steeds niet wat ik volgende week ga doen. Alleen Best of toch ook even langs Eindhoven. Gaan er hier ook nog mensen naar Eindhoven volgende week?
:bugeyed Aaargh ik word gek, heb nog steeds geen kaartjes en twijfel vreselijk of ik naar Parijs of Londen ga. Maar nu is m'n paard ook nog eens kreupel geworden, die krijgt donderdag onderzoek, hopelijk valt het mee. Maar als het ernstig is kan ik niet weg dus dan kan ik Janet vergeten... Stomme Janet, waarom komt ze niet gewoon naar Nederland!Het blijkt dat ik Janet begin deze week net gemist heb in Parijs. Was daar vorig weekend voor een concert in Le Zenith en ging de 12de weer naar huis, hoorde ik dat Janet de 13de iets bij het Louvre deed waar ik dus de 12de ook nog ben geweest voor wat laatste sight seeing.
Vind het wel ergens raar dat ik voor dat concert wel naar Parijs ben gegaan en voor Janet niet maar ik vind dat Janet gewoon weer naar Nederland moet komen:cheeky:
Weet nog steeds niet wat ik volgende week ga doen. Alleen Best of toch ook even langs Eindhoven. Gaan er hier ook nog mensen naar Eindhoven volgende week?
Ja eerst naar Waddinxveen en dan naar Best en dan Eindhoven.Wie gaat er 25 juni mee naar Eindhoven????
Ow nou da's ook mooi toch? :yes: En Waddinxveen gaat ook niet lukken? Dat is 's middags namelijk...Ik ga dit jaar alleen langs Best.
Mijn kinderen zijn mee (ze zijn 2,5 en 8 jaar oud) dus Dynamo gaat hem niet worden.
's Middags gaat er (bij goed weer) een vliegtuigje met banner over het beeld vliegen (daarna nog 2,5 uur over de rest van nederland).
Dat lijkt me wel mooi om te zien.
Verder ga ik die ochtend met de kinderen naar de dierentuin in Best. Het is een hele rit dus alleen naar het beeld is dan een beetje karig (en Michael hield van dierentuinen dus ik doe het gewoon ter ere van hem).
Jaa alweer 1 jaar julllie! :wub:Dit jaar naar Eindhoven Dynamo, waar ik en Louise een 1 jaar relatie vieren, alleen samen hoor, samen zijn, waar het vorig jaar allemaal gebeurde...
Ik ga denk ik toch alleen naar het beeld. Wil het namelijk niet te laat maken en aangezien het pas om 8 uur begint.
Twijfel nog wel over de tijd.. om 3 uur zou er een of ander vliegtuig overvliegen en ik heb begrepen dat er ook een grote groep komt voor het event in Eindhoven.
Morgen eerst maar een bloemetje kopen. Voor mij lijkt het ook nog steeds of het gisteren gebeurd is en soms 'vergeet' ik even dat hij er niet meer is. Niet dat ik er dagelijks mee bezig ben maar soms heb ik van die momenten en als ik dan weer mee zit te zingen met zijn muziek lijkt het gewoon net of hij er nog gewoon is.
Mijn moeder vond het ook al raar dat ik morgen nog een bloemetje ga halen want er is niemand jarig en wat moet ik met een bloemetje. Toen ik zei dat het morgen de 25ste is viel eindelijk het kwartje.