Ik ben nog steeds werkloos helaas. Gister naar de kermis geweest en ben alleen in de
Inversion XXL gegaan. Wou ook nog in een nieuwe hoge zweefmolen maar die was 6 euro. Ja daag! Vind ik toch een beetje veel voor het uitzicht. Misschien ga ik er donderdagmiddag wel in trouwens want dan is er weer de 2,50 actie waar alle grote attracties verplicht aan mee moeten werken. Die actie is trouwens ook morgen en woensdag middag. Ik vind de kermis ook geweldig maar hier in Tilburg is die duur dus ik ga de laatste jaren eigenlijk alleen nog in de nieuwe attracties die ik echt wil uitproberen en dat zijn nou juist vaak de duurste. Maar er komt tegenwoordig echt weinig nieuws wat mij echt aanspreekt en in de booster en bungee ball heb ik ook al zo vaak ingezeten dat het saai wordt.
Niet de MJ kassa en cake walk gezien. Wel MJ knuffels. En dan niet die lelijke maar zoals dit maar dan in knuffelvorm:
Misschien toch een proberen te grijpen als er donderdag eentje bovenop ligt want er zitten verschillende in en niet alleen MJ.