Re: Dutch MJ Fans
Ik ben vandaag pas weer thuisgekomen, dus nog niet kunnen reageren, maar het is hier ook aardig stil zeg
. Leuke video opzich wel van het evenement, ik zag mezelf en een vriend van me zelfs ook nog, lol. Hoe dan ook, first things first, het was erg leuk om jullie eens te ontmoeten Hocus en Angela
. En ik moet zeggen dat je terecht hebt gewonnen Hocus, simpel zat.
Het was een geslaagde dag maar niet zo geslaagd als vorig jaar in Amsterdam. Met alle respect...Loes Lourens mag echt NOOIT meer een Michael nummer 'zingen' want wat zij daar deed..tja sorry, ik zal het netjes houden maar geen enkele MJ fan zou daar blij van worden. Op een gegeven moment ging ze zelfs Gone too soon zingen..tja sorry, maar sommige dingen gaan gewoon te ver. En dan ook niet haar eenmalig laten optreden, nee na een tijdje ging ze gewoon weer zingen....mijn god zeg. Ook vond ik die kale vent van Holland's got talent? (niet Kim, dat kereltje was fantastisch) drie keer niks, Disco Inferno? Pardon vriend...dit is een MJ event?!!! En dan laat hij eindelijk zijn MJ skills zien die niet eens zo verkeerd waren, en dan krijgen we een 'we want more' en wat doet ie....Disco inferno, oh brother.
Verder vond ik het jammer dat er zo weinig merchandise was en het standje was ook onhandig geplaatst met die drukte, qua al dit soort dingen was vorig jaar duidelijk veel beter. En ik ben het met je eens Hocus, de optredens beginnen mij ook teveel te worden. Het was erg nice toen ze stukken van de Bad tour toonden maar dit waren er VEEL te weinig. Schrap een paar impersonators en draai de hele freaking Bad tour af, dat zou prachtig zijn geweest. Het is ook duidelijk aan het worden dat het bij impersonators vaak bij nummers als BIllie Jean, Smooth Criminal,Beat it en Thriller blijft...met uitzondering wat andere nummers. Persoonlijk begin ik er een beetje klaar mee te raken...hopelijk komt er iets van verandering bij volgende keren, want ik wil het absoluut blijven steunen en in leven houden.
Twee meiden naast/achter ons gaven mij ineens een klein kaartje over een aankomend evenement in Zwolle, Come Together als ik het goed heb. Ze zeiden..'als je naar een pas echt goed evenement wilt komen...' en toen gaf ze die kaartjes. Ik denk er wel serieus over na om te gaan, Zwolle is helemaal niet ver voor mij per trein. Voor mijn vrienden dan weer wel..maar ja...ik kom ook van Groningen naar Leiden dusseh...come on
.
Maar toch een geslaagde dag ondanks de ergernissen die hopelijk nooit meer gebeuren. Milly Magic was erg goed weer, alleen jammer dat ie Monster deed, ik zei echt 'neeeeeeee he' tegen m'n vrienden toen, haha, ach ja. Mufasa (artiestennaam even vergeten) vond ik ook heel ok, hem spraken wij vorig jaar in Amsterdam, hij had toen ook dat Bad tour pak aan (zwart jasje met die riemen en emblems en zwarte broek) en toen mocht hij niet optreden, nu gelukkig wel, en terecht.
Denk wel dat ik naar Zwolle ga, want ben gewoon benieuwd op wat voor manier dit evenement anders zal zijn dan de evenementen die altijd op zijn verjaardag (of een dag ervoor dit jaar)worden gehouden.