Angela_MJJ;3573271 said:Hey Daryll kom er gezellig bij we kunnen wel wat meer leven hier gebruiken
Dat is een hele bekende stem voor mij. Klinkt als Esther Groenenberg (sorry als ik het verkeerd heb!):Aww heb je dat zelf geschreven Charlotte?
Leuk om je hier weer eens te zien btw
Oh, dank je! Aangenaam!Nee het is volgens mij Charlotte zelf zij zingt en geeft zangles.
Welkom hier trouwens
Ik vind het hartstikke leuk dat ze het weer willen proberen. Ik zou willen dat de MJ fans eens wat minder negatief zouden zijn bij elk dingetje wat die familie doet.
Het is niet goed als ze op Michael zijn geld teren maar als ze een come back willen maken is het OOK niet goed. Soms ben ik weleens een beetje forum moe als ik al dat soort dingen lees....
Nou we praten hier eigenlijk over van alles en nog wat, ook dingen die niet Michael gerelateerd zijn.
Gewoon een gezellig clubje tenminste dat was het altijd, het bloed een beetje dood eigenlijk.
Ik ben niet echt tegen de familie die iets doet, behalve Jermaine als die Michael na doet, verder heb ik geen probleem.
Wel vind ik het jammer dat de fanbase nu zo negatief is...
Check eens hoe leuk het wel niet was om fan te zijn toen hij nog leefde, althans dat was 'leuker' want je werd nog steeds als gek gezien dat je die 'rare' Michael Jackson goed vond. Maar er was een veel betere sfeer op forums. En dat is nu toch wel anders.
Daarom zit ik hier nauwelijks nog, alleen dit topic is leuk
Maar ik blijf er ook bij dat zelfs 'doorgewinterde' fans fff het noorden kwijt zijn... Het was een enorme shock hé en zo onverwacht... en als het nu van een "ziekte" was oké ook moeilijk maar toch ff beter verteerbaar dan 'MOORD' hé...
Wat bedoel je precies hiermee?
Het noorden kwijt zijn, zal wel iets in trant zijn van wat jij idd bedoeld.en als het nu van een "ziekte" was oké ook moeilijk maar toch ff beter verteerbaar dan 'MOORD' hé...