Dutch & Belgian MJ fans

Hahaha we gebruiken juist niet kuisen :p
De muziek hard helpt altijd wel ja. Ik moet ook mijn huishouden doen, en 's middags (morgen) ga ik bij een vriendin film kijken en daar eten :)
Zondag lekker relaxen, vind ik altijd heerlijk om op de zondag gewoon lekker thuis te zijn met een tv serie of dvdtje aan.

Oei hahahahaha, ja ik ben nooit goed geweest met al die verschillende 'dialecten' lol. Dan zal het woord kuisen van Oost of West Vlaanderen komen denk ik.

Zondag ik ook mijn relaxdagje, de hele dag languit op de zetel en voor de miljoenste keer Friends kijken :D.

HI iedereen! Ben prettig verrast "Belgian MJ Fans" te zien in de titel van deze thread. Ik dacht eerder al een Dutch fans thread gezien te hebben :). Dit is nog niet zo lang, of heb ik het lang gemist lol? By the way ik ben belgische uit * A'pen (* maar niet van geboorte). Nog iemand hier? Zou het leuk vinden om MJ fans in eigen streek te vinden :). Anders ook goed hoor (zulle)! Moet nog ff de tijd nemen om thread door te lezen... lees:-Dleeslees... @ Nadia : kuisen ook gezegd in A'pse Kempen ;-) @ : wowwow! dank je! (voor link van artikel IWT wellicht nr Ahoy R'dam) edit : sorry tijdprobleem!

Last edited:
< "Hocus heeft de titel van de thread laten veranderen dit was eerst de dutch thread.Ha zo zit het in mekaar!"

Fijn idee van Hocus! En dank je Angela!

Hocus;3599766 said:
Graag gedaan :) Uhhh hihi :giggle: wat bedoel je daarmee? :wink:

Okay, ik bedoelde een 'lookalike' :beee:
MJ fans zijn heel lief voor elkaar maar als er een 'lookalike' tussen komt dan is het van "wie imponeert hem het meest" en dat vind ik :doh:
We zijn toch allemaal fans hé die houden van één persoon, Michael ;)

Ben es naar een tribute door een belgische niet-zo-look-alike impersonator gegaan en ik moet zeggen dat ik er toch van genoten heb. De show was heel goed opgebouwd en heel mooi, echt geprobeerd om iets van Michael's magic af te spiegelen... Goeie dansers, goedgekozen decor en effekten... Maar wat me vooral bleef boeien gedurende de ganse tribute was het gevoel dat de artiest zijn uitvoering met heel veel liefde voor Michael en zijn muziek en dans heeft gedaan en met enorm veel eerbied voor Michael als artiest en mens. Dat waren dus elementen die mij toch wat van Michael lieten voelen. Het was de moeite waard.

Sorry maar impersonators creap me out hahahaha. Ik kan er echt niet naar kijken of van genieten. Ze komen dichtbij (sommigen meer dan anderen) the real thing, maar je weet dat er iets niet klopt. Nee nee, voor mijn geen look-a-likes of impersonators please. Daarom dat ik ook nooit naar Thriller Live ben gaan kijken.
Ik weet dat Thriller Live uit liefde voor Michael en zijn muziek is ontstaan en de impersonators vertrekken vanuit hetzelfde gevoel, maar ik heb liever dat ze niet te dicht in mijn buurt komen lol.

LOL indeed Nadia...
I thought they could HEAL you and COMFORT you but they only FREAK you out, true...
Each time, you see one and HUG one :smilerolleyes: You realize something is 'screwy'... There is this 'stab' in your heart that the REAL one, our Michael is gone :boohoo
So... I can't even look at piccies of lookalikes anymore... :puke:

Impersonators vind ik persoonlijk ook een beetje creepy. Alhoewel er mensen zijn die gewoon echt lijken zonder er veel voor hoeven te doen. Dan vind ik het wel ok.
Leuker vind ik het als iemand Michael's nummers heel mooi kan zingen en de boodschap ook heel goed over kan brengen. Daar kan ik zeker wel van genieten. Maar dan moeten ze ook wel echt goed zijn.

...Zo halloooo..hoelang ben ik hier wel niet voor 't laatst geweest joh...omgosh

Sorry, hiii new peeps! LiLShOrTaY here :) Leuk dat jullie er ook zijn fam! :) :)

Ik kwam hier eigenlijk om iets onder serieuze aandacht te brengen..

En ik houd het simpel:

JOSEPH KONY

moet gewoon dit jaar gearresteerd worden.

Als je nieuwsgierig bent klik je op deze link.. deze vid says it all...:

http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc

Ik doe sowieso mee..! How 'bout my lovely MJ FAM!?...

Het enige wat je hoeft te doen is zijn naam bekend te maken.. :yes:

Ik hoop dat we dit kunnen doen.. als een voortzetting van Michael's gevecht tegen het slechte..
Kom op MJ-FAM!!..

Niet Mokken.. lekker Knokken!! (tegen 't slechte, wat pas écht negatief is!)

20 april 2012...

It's all for :heart: L.O.V.E. :heart: for Michael ... :heart: for the children... :heart: the unseen...

Love,
LiLShOrTaY
aka Lo..

;)

.

Last edited:
OK, ik ga 't nog es bekijken! Las het gisteren ook al op onze Vlaamse nieuwssite en de video was erbij. Maar ik ben weer door de site heen gevlogen zoals gewoonlijk :), ik zal't es nader bekijken en doen wat ik moet doen lol!
Aka Lo.., haaaa ik denk dat ik weet wie, en dat is een leuke verrassing! Haha dat is lang geleden dat ik nog op MJFC gepost heb!
'K hoop dat je het goed maakt, toentertijd ... kom, je weet wel. Wel, blij je hier te zien en nog een leuk eind aan de "Dag van de Vrouw" voor jou!

Hehey Garden!

Hmm jouw naam komt me alleen niet bekend voor.. Ik kwam eerst wel dagelijks op MJIFC en was daar bekend als LiLShOrTaY.
Nice to see ya though.. haha

Grtz,
LiL :)

Hey LiL!
MJIFC zeg je, dat ken ik niet ;). Het zal een andere L... geweest zijn!
So you are not L..(.)? If it was MJFC, I also am not surprised you do not know me, I was not a big poster.
Anyway also nice to see you :)! Nice to meet you!
Greetz,
Garden
(So L.. is LiL, o_O why something in me still thinks you must be L..? :))

Lo zijn haar eerste letters van haar naam, daarom Lo dus, maar op het internet was ze bekend onder de naam LiLShOrTaY.
Ze heeft nooit Lo gebruikt op het internet, maar omdat eigenlijk iedereen die op mjjc veel postte in dit topic, ook op FB zit, kunnen we onze namen ook wat gemakkelijker gebruiken in dit topic. Dus ivm privacy heeft Lo nooit haar echte naam gebruikt, maar dus LiLShOrTaY.

ik ben ann komt uit belgie ik ben al 30 jaar fans michael jackson
eerste single was beat it van thriller album.
6 concert zien van mj 3keer in belgie 2 nerderland 1 in praag
en 2001 in london.

ik ben ann komt uit belgie ik ben al 30 jaar fans michael jackson
eerste single was beat it van thriller album.
6 concert zien van mj 3keer in belgie 2 nerderland 1 in praag
en 2001 in london.

COOL Ann ;)
Do I know you? :scratch:

LOL, just :tease:JOIN in the fun here...

Ik moet het hier gewoon even kwijt. Ben op de BBC The Voice UK aan het volgen en heb echt diep respect gekregen voor Will.I.Am. Dat had ik al, want ik ben al sinds het eerste nummer van de Black Eyed Peas fan van m. Maar ik vind m in dit programma echt top. Vanavond ook weer. Jessie J (zo heet ze geloof ik) en hij vochten om een meisje in hum team te krijgen. Het meisje koos voor Jessie J en zei tegen hem 'Sorry I didn't choose you'. Waarop Will reageeert: don't be sorry, be proud.

Moest ik ff kwijt hahahhaha.

:waving: Ben ik ook weer eens... ;)

Welkom Garden, Ann en Josed! :)

Zo gelijk ff bijgelezen...
Daryll748;3600889 said:
Okay, ik bedoelde een 'lookalike' :beee:
MJ fans zijn heel lief voor elkaar maar als er een 'lookalike' tussen komt dan is het van "wie imponeert hem het meest" en dat vind ik :doh:
We zijn toch allemaal fans hé die houden van één persoon, Michael ;)
Ok dan hihi, ja blijf het een raar fenomeen vinden. Vooral die lookalike "fans". Vraag me dan ook wel eens af in hoeverre die Michael fan zijn, maargoed... :wink: Ze doen maar hoor als ze dat leuk vinden. Maar ik vind het op een MJ event altijd het fijnste met de mensen die voor één persoon komen: Michael

Nadia1981;3601456 said:
Sorry maar impersonators creap me out hahahaha. Ik kan er echt niet naar kijken of van genieten. Ze komen dichtbij (sommigen meer dan anderen) the real thing, maar je weet dat er iets niet klopt. Nee nee, voor mijn geen look-a-likes of impersonators please. Daarom dat ik ook nooit naar Thriller Live ben gaan kijken.
Ik weet dat Thriller Live uit liefde voor Michael en zijn muziek is ontstaan en de impersonators vertrekken vanuit hetzelfde gevoel, maar ik heb liever dat ze niet te dicht in mijn buurt komen lol.
Ik begrijp wat je bedoelt, hihi. Hoewel ik van Thriller live wel heb kunnen genieten. Maar nee ik vind het ook niks... Geef mij maar Michael :heart: Ik vind het ook jammer dat bij de impersonators weining/geen daadwerkelijk Michael's boodschap uitdragen...

Sunflowers;3623913 said:
Ik moet het hier gewoon even kwijt. Ben op de BBC The Voice UK aan het volgen en heb echt diep respect gekregen voor Will.I.Am. Dat had ik al, want ik ben al sinds het eerste nummer van de Black Eyed Peas fan van m. Maar ik vind m in dit programma echt top. Vanavond ook weer. Jessie J (zo heet ze geloof ik) en hij vochten om een meisje in hum team te krijgen. Het meisje koos voor Jessie J en zei tegen hem 'Sorry I didn't choose you'. Waarop Will reageeert: don't be sorry, be proud.

Moest ik ff kwijt hahahhaha.
Jaa Will.I.Am is cool! :-D Ik ben fan :D

Heey lieve MJ fam!!! Ik vind het zo fijn om op MJJC te komen, alle liefde die hier is. Ik vind het heerlijk om dat Belgisch te lezen trouwens, zo'n mooie taal! Mooier nederlands dan nederlands nederlands, if you know what I'm sayin. LOL! Ik wou gewoon even zeggen: Ik hou van jullie!!! Heehee!!! Keep the faith en keep Michaeling! Ik zat net lekker MJ te luisteren, wat minder bekende nummers. Ik vind ze zo goed! Bijv Xscape, zo cool! En zo rauw. MJ stopte altijd een betekenis in zijn muziek, dat is ook een van de (vele) redenen waarom ik zijn muziek zo goed vind. Ik hoop dat ik de komende tijd weer wat vaker hier ben.

Yep, dat is mijn thuis hier :wub: Welkom Femkela en tof om je hier nog es te 'zien' Hocus...

Wat betreft Look a likes :beee:

Inderdaad, Hocus... Je denkt omdat ze zich 'presenteren' als Michael zowel on stage als off stage dat ze toch ietsie Michael in zich dragen... Tja, vorig jaar had ik het serious FOUT ingeschat hoor maar ja...
Hier ben ik thuis dus... Een plaats met 'lieve' mensen die de ECHTE Michael 'eren' :bow:

Mij maakt het niet zoveel uit als mensen zich verkleden als MJ, dat moeten ze lekker zelf weten... zelfs als ze heel erg 'lijken' zie ik toch dat ze iemand anders zijn. Ik vind het wel leuk als ze proberen zijn dans na te doen, sommigen doen het heel goed. Natuurlijk nooit zo goed als het origineel, maar wel leuk dat MJ zoveel mensen inspireert om te dansen en zingen.

Back