Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Als je naar een leuke tribute wil moet je kijken bij de koninklijke luchtmacht...

Ik vind die show echt respectvol gemaakt.
Volgens mij draait hij nog deze en volgende maand.

Wij hebben hem in Carre gezien.

Voor iedereen die naar die MITM show wil gaan. Misschien handig om dit in de gaten te houden. Daar stonden eerder deze week 2 kaartjes op.
Ik denk dat ik zelf niet ga, misschien een hele mooie show maar als ik dan zie hoeveel ze ervoor durven vragen is het duidelijk dat ze vooral op geld uit zijn. En ik vraag me af of dat een show is van Verlinde of niet.

Volgens mij ga ik naar die show. Ben in mei jarig en een vriendin neemt me dan voor m'n verjaardag mee daarnaar toe. Ben benieuwd of het wat is. Heb er nog niks over gelezen enzo.

Ja klopt. Ik zal eens opletten idd.

Ik zit nu via mijn nieuwe iPhone op het forum, maar kan je het dan ook zo instellen dat je de layout hetzelfde hebt als normaal?
Met mijn oude telefoon en het oude forum, zag ik op die telefoon het forum hetzelfde als op m'n computer. Maar op m'n iPhone zie ik geen avatars en signatures enzv. Weten jullie of je dat kan instellen, of dat dit een standaard layout is voor de iPhone?

Ik zit nu via mijn nieuwe iPhone op het forum, maar kan je het dan ook zo instellen dat je de layout hetzelfde hebt als normaal?
Met mijn oude telefoon en het oude forum, zag ik op die telefoon het forum hetzelfde als op m'n computer. Maar op m'n iPhone zie ik geen avatars en signatures enzv. Weten jullie of je dat kan instellen, of dat dit een standaard layout is voor de iPhone?

Ik zit op mijn iphone via IPB hier en ik zie idd ook geen signatures en avatars. Eigenlijk ziet het er heel anders uit. Bij het vorige forum kon ik ook alles zien. Heb nog niet ontdekt hoe ik dit kan veranderen.

De laatste tijd kom ik vaak op de website www.label54.nl Heb er laatst ook wat besteld en ze hadden nu een paasactie. Hierdoor kwam ik echt een walgelijk shirt op hun site tegen met Michael erop: http://www.label54.nl/proddetail.as...h=&productsize=&page=6&size=72&first=&brand=0

Ik heb ze net meteen een mail gestuurd dat ik hun site echt heel leuk vind, maar dit smakeloos is en dat ik hoop dat ze het shirt zullen verwijderen van de site. Mss kunnen jullie dit ook doen? Het mailadres is info@label54.nl

Nog geen reactie van Label54 gehad.

Toch reactie van Label54 zonder intentie het shirt te verwijderen.
Dit is de reactie:

"Bedankt voor je mail. Wat vervelend dat je het zo opvat. Het is absoluut niet onze bedoeling om mensen te kwetsen.

We hebben ook andere shirts van Michael Jackson van Amplified die juist het positieve van Michael jackson weergeven. Ik heb hier een link toegevoegd zodat je dit ook kunt bekijken.

http://www.label54.nl/products.asp#...MJ&productsize=&page=1&size=18&first=&brand=0

Excuses als we je gekwetst hebben dit is absoluut niet zo bedoeld."

Wat denk je dan dat zo'n shirt doet, mensen niet kwetsen :S

Last edited:

Ik had laatst ook zoiets toen ik op een andere computer inlogde. Ik vond het zo irritant dat ik er een thread voor had geopend in the "help" sectie ;) Je ziet waarschijnlijk ook geen optie om de lay out te veranderen (links onderin) of wel? Ik had hem uiteindelijk weer normaal gekregen door op 'home' te klikken (links bovenaan) en via de homepage opnieuw in te loggen. Dan ga je via de homepage naar 'community' (forum) en dan kun je als het goed is wel een lay out kiezen. Als je de standaard versie wil moet je MJJC Blue v1.0 kiezen. Ik hoop dat het helpt :)

Zouden jullie mij misschien kunnen helpen?
Ik heb al een thread geopend maar nog geen reactie. Voor m'n MJ doll ben ik bezig met de dangerous tour outfit en ik had allemaal goeie foto's gevonden waarop goed te zien was hoe het precies allemaal zat maar nu mijn computer het niet doet kan ik daar niet meer bij :(
Specifiek zoek ik een foto van de achterkant genomen van de leotard van Michael en die had ik wel maar nu kan ik em nergens op google vinden en MJJpictures doet het nog altijd niet...

Kortom zouden jullie mij willen helpen bij deze zoektocht??
Foto's van de voorkant zijn er genoeg te vinden :p
michael-jackson-gold-lame-bodysuite-history-tour-1997.jpg

:waving: Ben ik ook weer ff... Ik zal gauw weer eens bijlezen! ;)

Ik las dit gisteravond op de Hyves van Mark :

MJ FANSERVICES V.a morgenmiddag verkrijgbaar, ticket's voor MJs World Party in Panama, Amsterdam, 28 mei a.s.! Flyer komt deze week online, more info soon! You're the first to know! (-: @ MJ Fanservices

Leuk een event in mei! :yes:

Angela, is er al wat meer bekend over het bowlen? Wie/wat/waar/wanneer? Komt er ook nog eten/bios bij? Of had je er al iets over geschreven en heb ik het misschien gemist? Ik hoor t wel! :wink:

Uhm nou...dat staat gepland op 28 mei...
We gaan bowlen en daarna een filmpje of Macen

Maar ja als Mark nu iets gaat doen weet ik niet of het door zal gaan. Al is mijn ervaring dat zijn events niet zo goed bezocht worden :ph34r:
Even afwachten hoe iedereen reageert.

Kijk net ff op de site van Panama en daar staat iets anders gepland voor 28 mei
WE ALL LOVE 80S & 90S

We All Love 80's & 90's

De beste DJ's draaien de lekkerste danceable hits uit de jaren 80 en 90. Het VJ team neemt je mee terug in de tijd met de meest fantastische retro visuals!

Dine & Dance @ Panama

NIEUW: WE ALL LOVE DINE & DANCE MENU! De Amsterdamse editie van WE ALL LOVE 80’s & 90’s vindt elke maand plaats in Panama, inmiddels een meer dan bekende naam in het Amsterdamse uitgaansleven - en ver daarbuiten. Gevestigd in het “Manhattan van Amsterdam” aan het “IJ” vormt het sfeervolle Panama het ideale decor voor een feestelijke avond uit.

Maar Panama biedt meer! Naast een van de bekendste clubs in Nederland is Panama ook een prachtig restaurant waar heerlijk geluncht en gedineerd kan worden. Reserveer nu voor het WE ALL LOVE DINE & DANCE MENU dat tijdens elke editie van WE ALL LOVE 80’S & 90’S wordt aangeboden en geniet van een 3-gangen menu inclusief een ticket voor de clubavond.

(Reserveren kan telefonisch via 020-3118686 of via internet www.panama.nl)Reserveren kan telefonisch via 020-3118686 of per mail promotie@panama.nl

Published: 06.04.2011
DATE:
28.05.2011: 22:00 - 29.05.2011: 04:00

TICKET PRICE PRE SALE:
€ 10,00

TICKET PRICE AT DOOR:
€ 12,50

PRESALE: Online Presale Tickets

Last edited:

:bugeyed Oops, zal je net zien! Kan je dat nog omzetten misschien?

Hmm, ik denk dat Mark het dan van 'smiddags tot bijv. 20:00 uur 's avonds organiseert? Vorige event in Hoofddorp was toen ook zoiets. Dat was toen samen met Willy en Murielle. Was wel aardig bezocht toen... Panama is een grote zaal, dus ben benieuwd!

Ik kan maar niet wennen aan dit nieuwe forum :( Al die extra functies en andere zooi.
Weet iemand trouwens of de concerten in Londen van Janet al uit verkocht zijn, nouja de betaalbare kaartjes dan? Zit toch weer te twijfelen dus ik dacht ik kijk even maar ik kon niet echt vinden of het nou uitverkocht was ja of nee, kreeg heel de tijd de melding dat de kaartjes op waren en om nu alle datums te gaan kijken.

Ja ik kan het nog verzetten er staat nog niks vast zal 4 juni worden dan waarschijnlijk.
Dat event was in 2009 en toen was alles goed bezocht en Willy deed mee. Vorig jaar deed hij zelf iets in Utrecht waar maar 10 fans op af kwamen hoorde ik tenminste.

@Dudie wat vind je lastig dan?

Ik kan maar niet wennen aan dit nieuwe forum :( Al die extra functies en andere zooi.
Weet iemand trouwens of de concerten in Londen van Janet al uit verkocht zijn, nouja de betaalbare kaartjes dan? Zit toch weer te twijfelen dus ik dacht ik kijk even maar ik kon niet echt vinden of het nou uitverkocht was ja of nee, kreeg heel de tijd de melding dat de kaartjes op waren en om nu alle datums te gaan kijken.
De tour van Janet wordt verlengd er zullen nog data toegevoegd worden op andere locaties. Ik zit eigenlijk ook te wachten op het nieuws van de nieuwe data, waar/wanneer...

Ja ik kan het nog verzetten er staat nog niks vast zal 4 juni worden dan waarschijnlijk.
Dat event was in 2009 en toen was alles goed bezocht en Willy deed mee. Vorig jaar deed hij zelf iets in Utrecht waar maar 10 fans op af kwamen hoorde ik tenminste.
Hmm ja, maar dat was inderdaad tegelijk met de Panama toen. Nou ja, ben benieuwd! Wel weer leuk dat er een event aan komt! :)

Hebben jullie al gestemd voor MJJC als beste fan forum? Morgen is de deadline namelijk en Michael heeft de stemmen hard nodig! :) Hier is de link:

http://www.omusicawards.com/vote/best-fan-forum/

Zo moet je stemmen:

HOW TO VOTE:

If you have a twitter and a facebook account you can vote 31 times a day.

Press VOTE then press VIA SITE, then they tell you to connect with your twitter if you're not connected.
When you are connected press VIA SITE 10 times.
Then press VOTE again, and press the twitter Icon 10 times again.

It’s the same with Facebook and VIA SITE but you can only LIKE 1 time.

So you can vote 20 times a day with twitter And 11 times a day with facebook.

Je hebt dus wel Twitter en/of Facebook nodig.

Kan iemand dit eventueel ook ff in een Nederlands MJ forum posten als je daar lid bent?

:)

Een event is kei gezellig, maar ik denk dat ik persoonlijk naar een Bowling baan zal gaan:p
Omdat het nog kei gezelliger is!!
En vooral als Louise erbij is:heart:
Melissa heeft op de www gereageerd van mark dat ze die dag al wat anders heeft. Vind ik heel lief maar ik ben bang dat ik het toch moet gaan verzetten

Angela : Al die extra opties en dingetjes vind ik lastig.. zo had ik een notificatie dus ik dacht dat is PM ofzo bleek het een achievement te zijn dat ik al 7 dagen ben geregistreerd?! En soms is het even zoeken waar alles staat.

Ik heb trouwens ook regelmatig gestemd en ook gewoon zo vaak mogelijk voor best fan forum, vraag me wel af of MJJC gewonnen heeft want het ging echt bijna gelijk op, verbaasd me wel dat JB steeds maar 3de bleef.

En de tour van Janet wordt verlengd? Goed nieuws.. dan wacht ik toch nog even of Nederland toch nog toegevoegd gaat worden. Londen is zo goed als vol volgens mij in de prijsklasse die ik wil betalen. Kan eventueel nog kijken voor Parijs maar ik denk dat dat ook vol zit.

Ok.. het event heeft dus als zin: MJ fans, help Japan! Make that donation to the Red Cross..
Dan mag ik hopen dat die Impersonators toch geen geld vragen om te performen.
Die 15 euro.. pff.. wil niet veel zeggen, maar voor maar 4 uurtjes aan mj party.. tja..
Ik ben geen type dat afzeikt hoor, maar ik moet het nog gaan zien hoeveel het gaat opbrengen, aan de entreeprijs is het al een beetje suspicious.. hmm

Dat is 155 km rijden voor mij..
Het is heel tof wat ze doen, maar voor mij is het allemaal 1 pot nat.
Of dat ik nu naar een event ga in Veldhoven, Eindhoven, Amsterdam of Keulen, het is voor mij hetzelfde.
Er treden tribute artists op, er is ruimte voor te dansen en te kletsen met andere mj fans..
Daarnaast is het ook zo, dat ik de gelukkige ben met Louise, Louise heeft MJ live gezien, al vaak genoeg naar tribute events gegaan en dan is het net niet om naar een tribute event te gaan wat heel ver rijden is.
Daarboven op, ben ik voor het hele kostenpakketje, zo'n 100 euro kwijt..
Dan doe maar een bowlingbaan:)

Back