Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Bij cdwow.nl kost Zumba 29,99 en je kunt er betalen met ideal dacht ik.
Ja de verschillen zijn soms best groot ja. Bij spelletjes kan het al aardig schelen maar bij DVDboxen helemaal. Die zijn hier echt belachelijk duur en dan heb je hier ook nog die halve seizoenen terwijl ze in de UK dan vaak gewoon een heel seizoen in een box hebben die nog goedkoper is dan een half seizoen hier.

Dat hoeft niet hoor. Veel UK releases hebben wel NL ondertitels en bij amazon staat er dat altijd bij. De FRS verkoopt soms zelfs beide versies mits er NL ondertitels bij zitten.

Weer iemand blij gemaakt:D Tijdje terug gaf ik een vriendin van mij de tip om eens bij amazon te gaan kijken omdat sommige series hier zo duur bleven. Helemaal blij totdat ze maar koopjes bleef vinden die ze wilde hebben:hysterical:

Helemaal brak vandaag :yawn:
Iedereen een beetje een leuk weekend gehad? Ik zou willen dat ik morgen vrij was maar ja dat was helaas niet mogelijk. Zit ik morgen suf in een vergadering te notuleren :sleep:

Lars jij had het een paar pagina's terug over bowlen. Dat het goedkoper is om een paar uur te gaan bowlen dan naar een of andere tribute show te gaan waar we het toen over hadden. Bedoelde je daarmee dat je het wel leuk zou vinden om dat binnenkort nog een keer te gaan doen?

Het is namelijk zo dat Ollie bij mij kwam vragen zaterdag wanneer we weer gaan bowlen en of we het niet bij de bowling naast Pathé de kuip kunnen doen dan. Maar ja dan moeten we wel wat meer geinteresseerden hebben dan alleen Ollie en mij :p
Overigens is iedereen die mee zou willen welkom hoor!

Ik ga niet mee bowlen moet even op de centen letten nu.

Mijn weekend was niet echt bijzonder. Nog wat spulletjes gehaald voor vakantie en het nieuws van Japan weer wat bijhouden. Zit nog steeds in de stress:no:

@Angela Nee ik ga 15 april.. over een week of 3 dus.

En ik durf eigenlijk ook niet meer te gaan( ik vertrouw de kerncentrale niet en las net dat er weer een aardbeving was van 6.1, en dan heb ik het nog niet over het eten en drinkwater op het moment) Ben zelfs al wat afgevallen puur van de stress. Reisorganisatie heeft nog niet geannuleerd en ik loop een hoop geld mis als ik het zelf annuleer dus dat is geen optie. Kan wel gratis omboeken maar dat is ook niet echt iets want voorlopig durf ik niet, zomer is de warm daar dus dan blijft oktober over maar ik wil dus het liefst in de lente volgend jaar wegens de kersenbloesem, dan is Japan op z'n mooist normaal gesproken.
Dus nu zit ik steeds van wachten tot ze wel annuleren of toch omboeken naar oktober. Om gek van te worden... Ga trouwens niet naar het getroffen gebied maar Tokyo heeft ook negatief reisadvies nu en dat is het eindpunt van mijn reis.

En dan nog het nieuws.. moet dat eigenlijk gewoon maar helemaal niet meer volgen maar kan het toch niet laten om om de zoveel tijd even op de site van NHK World te kijken of even de TV aan te zetten.:no:

Heb vandaag ook wat geld over gemaakt voor de slachtoffers daar. Ben eigenlijk niet zo van doneren maar ik had gewoon het gevoel dat ik iets moest doen voor die slachtoffers daar.
Waarschijnlijk tegen de regels maar hier kun je o.a. doneren: http://www.japanhelpenkan.nl/
Ze organiseren ook van alles om geld in te zamelen maar dat is helaas allemaal in Amsterdam en Amstelveen.

Dudie, ik zou dan toch maar even wachten hoor.. hoe mooi het ook is om in de lente te gaan.. ik denk dat jouw gezonde leven voor gaat en dat een vakantie waar je misschien wel traumatische ervaringen loopt, niet zo'n leuke vakantie uiteindelijk is..

Raar joh dat ze het niet cancelen, het is misschien niet in het rampgebied, maar zo'n vernietigende kracht kan snel overal komen..

Doneren.. ja iedereen heeft zo zijn mening erover, maar uiteindelijk als je niets doneert heb je naar mijn mening echt niets bijgedragen.
Mensen zeggen wel 'dat geld gaat naar directeuren en niet naar het uiteindelijke doel' maar dan gewoon lekker het geld voor je zelf houden natuurlijk...-.-
Doneren kan geen kwaad..

Ik zag vandaag in Rotterdam borden over een tribute. Kon het niet zo snel lezen in de auto, maar zocht het net even op. Geen idee of iemand het al geplaatst had, maar het is dus een concert van het Orkest Koninklijke Luchtmacht in het Luxor: http://www.luxortheater.nl/94-327-A-Tribute-to-Michael-Jackson
Filmpje ziet er best leuk uit, maar het mist een beetje de energie.

Ik wordt vrijdag geopereerd, dus kan er sowieso niet heen, maar dacht laat ik het iig even plaatsen mocht iemand anders wel interesse hebben.

@ Lars
Ja mijn gezondheid gaat zeker voor daarom is het nu ook even afwachten wat ze gaan doen. Ik wil het liefst mijn vakantie een jaar opschuiven maar ik kan maar t/m oktober om boeken. Als ik de 15e moet gaan dan wordt het zeker geen leuke vakantie. En aangezien dit al jaren een soort van droom is wil ik dat voorkomen natuurlijk. De reizen van 1 en 3 april zijn geannuleerd inmiddels en ik denk dat ik deze week wel te horen krijg of die van mij ook geannuleerd gaat worden. 10 april vertrekt er namelijk ook eentje waarvan nog niks zeker is. Ga er trouwens al van uit dat het allemaal niet doorgaat want het nieuws is nog niet echt goed.

EDIT: Mijn reis is vandaag geannuleerd door de reisorganisatie :D Ben echt zo opgelucht! Kan ik weer rustig slapen enzo.

@ Sassie. Dat is minder zeg:better:

Last edited:

Thanks!

@Dudie. Kan je je reis nu een jaar verlaten? Klinkt wel heel gaaf wat je gaat doen. Japan lijkt me ook geweldig, maar nu even niet inderdaad. Wat een ellende is daar aan de gang. Ik zag gister beelden van een klein stadje dat voor 75% was weggevaagd....

Ik kwam net deze quote tegen van Michael (uit het boek "In His Own Words"):

"Holland is the Europe that you dream about. London, England's city, can look like New York - a little - but if you go to Holland, man, you know it's real Europe."

:wub:

Die uitspraak van Michael is zo leuk :)

Mijn reis is geannuleerd en ik heb al mijn geld terug.
Ik vind het nu eigenlijk best wel jammer en een beetje raar dat ik vrijdag nu niet in het vliegtuig stap richting Japan. Dacht ik mooi wat verjaardagen en feestdagen over te slaan, ben ik gewoon thuis :lol:

En ik had allemaal al speciaal aankopen gedaan voor Japan maar die kan ik altijd nog gebruiken. Ben al lang blij dat ik nog geen yen had besteld of een visum nodig had of inentingen.

Last edited:

Gaat er iemand naar de Man in the Mirror show in de RAI??
http://www.mitm-theshow.com/media.html

Vind de zang niet zo geweldig klinken, maar lijkt me wel een leuke show. Beetje duur alleen.

Het leek mij ook wel leuk maar idd duur. Ik denk niet dat ik ga.

Ik ga niet, maar mijn ma gaat er naar toe met vriendinnen, ik ga niet vanwege het feit dat ik het melkie melkie vind, maar iedereen heeft zijn/haar eigen mening daarover.
Ik ga liever voor dat geld een leuk avondje bowlen met MJ fans!

Ja daar heb je ook wel gelijk in ze blijven shows en tributes maken en het gaat maar om 1 ding.

Zaterdag over 6 weken bowlen :yes: vandaag ff de bowling mailen om 2 banen in optie te zetten mochten jullie nog fans kennen die mee willen laat het me weten :)

Nee vergeet ik niet ;)

Bijna weekend!!!! Gaan jullie nog iets leuks doen?
Zondag is de Elf Fantasy Fair en daar ga ik weer een keer naartoe, ben er al een aantal jaar niet meer geweest gelukkig wordt het aardig weer :D

Back