Re: Dutch MJ Fans
@lilshortay Ik ga ook alleen als ze naar Nederland komt. En ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht of ik naar Tito ga..
Ga jij wel?
Er wordt idd weer lekker veel gebabbeld hier, gezellig!!
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
@Ange, zoals Lars al zei, we hadden het erover om er naartoe te gaan, het lijkt ons wel leuk.. maar wat jij idd ook zei, ik ken geen nummers van Tito maar heb ook veel respect voor hem omdat hij op 'eigen benen' staat en down to earth is..
We denken er nog heel even over na.. *hopen dat de kaartjes dan niet uitverkocht zijn, mochten wij de keuze maken om wel te gaan.. xD*
Yes! Wee-kend !!! xD
Ik ben net terug van shoppen en boodschappen bij R'dam Alexandrium phoe zeg, dat was me een gesjouw..but I made it!
Ik heb morgen een verjaardag van m'n peetmoeder die 50 is geworden en daarna meteen door naar m'n gekke beer Lars die zondag zijn 20ste verjaardag viert..
Aww hi lilshortay!
Dankje! Tuurlijk, vind het al helemaal leuk hier
:hug:
Goed zo kleintje! (hehe, nu kan ik ein-de-lijk iemand anders kleintje noemen.. whehehe
)
Hihi neehoor, welcome to the family iShamone..!
:huggy:
Met Lilshortay erbij is het helemaal dolle pret hoor
:blush: :heart::heart:
Hahaha 't is dolle pret als iedereen met elkaar is!..
Angela, voor deze thread staat een envelopje met een pijltje erin, daar zie je hoeveel posts je hier hebt geplaatst..
Ik gok dat je er zo'n 500 geplaatst hebt, zoiets heb ik hier namelijk ook geplaatst
..houdtie altijd bij voor z'n administratie..:smilerolleyes:
whehe
Ja ik had ook een tijd terug gelezen dat Tito kwam maar ik heb zoiets van ik ken niks van hem dus waarom zou ik naar dat concert gaan? Heb wel eens op youtube liedjes van hem opgezocht en blues/jazz is af en toe wel leuk maar een heel concert nee.
Ik ga morgen naar Rotterdam. Eerst even wat basics van de Primark kopen en dan het centrum in of misschien in alexandrium blijven hangen want dat zag er best leuk uit qua winkeltjes. Kan ik ook weer even ideetjes op doen wat ik kan vragen voor mijn verjaardag. Ben de 26ste jarig en weet nog steeds niet echt wat ik wil vragen op wat dingetjes na die ik eigenlijk net zo goed zelf kan kopen.
Ik schrok me echt rot van het nieuws over Japan vanmorgen. Wilde volgende week de laatste aankopen gaan doen zodat ik klaar ben maar heb nu even helemaal geen zin meer:no: Mijn moeder is nu helemaal bezorgd voor als ik over iets meer als een maand daarheen ga. Van je belt/smst/mailt wel regelmatig he? Je gaat toch niet in paniek raken he als er een aardbeving komt als je er bent? etc etc.
Idd Dudie over Tito.. daarom zitten we denk ik nog in de denkfase denk ik..denkje ook niet Lars?
:wild:
Haha leuk Dudie, vandaag was de helft van Alexandrium in m'n eentje al genoeg.. Primark is altijd leuk
En ach, je kan toch altijd vragen wat je leuk vind. Het enige verschil is dat je 'm van iemand anders krijgt.. dus je hoet het zelf niet te kopen..
En diegene die het voor je koopt voelt zich/haar voldaan aan jouw wensen..dat samen is daarom het leuke eraan..
Wow, je gaat naar Japan..
raying
Ik hoop dat het dan allemaal rustig is enzo.. Onze directie gaat volgende maand naar Japan, dan zal het vast een stuk rustiger zijn.. Alleen is er veel schade te zien en zullen ze vast weer druk bezig zijn met de wederopbouw..
Ik hoop dat je ons zo nu en dan een beetje kan updaten zodat we iig weten dat je ok bent..
:group: