Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Michael was wel 2e rang trouwens, eerste rang was toen 80 gulden maar ik was allang blij dat ik kaartjes had want ze waren al bijna uitverkocht. Dat zou wel balen zijn geweest.. sta je er vanaf half 7 's ochtends terwijl het postkantoor pas om 9 uur open gaat. Sommige fans die hadden zelfs overnacht voor de deur in een tentje/camping bed. Was eigenlijk best gezellig. Dat je je vreugde meteen kon delen met andere fans, die blijde gezichten van fans toen ze een kaartje hadden en het medeleven voor fans die net te laat waren. Moet zeggen die sfeer miste ik wel toen ik kaartjes kocht voor TII.

Wowz, ik zie dat er lekker veel is gebabbeld de laatste dagen.
En ik zie een 'nieuweling' in ons midden ;) Welkom iShamone! Ik hoop dat je het leuk zult krijgen hier (vast wel ;)). En misschien zien we elkaar een keer :)

De kaartjes zijn idd best prijzig, maar voor Michael heb ik veel over... heel veel... :)
Naar Janet zal ik niet gaan denk ik.. nooit geweest. Heb wel veel bewondering voor haar! Heb ook een aantal albums van haar, maar daar laat ik het bij.. Misschien als ze een keer in NL komt, dat ik er best bij zou willen zijn.

Dat zijn van die memories Dudie, die je nooit meer zult vergeten..

En wie gaan er hier naar Tito in juni?

Huggx
Lo

:huggy:

@lilshortay Ik ga ook alleen als ze naar Nederland komt. En ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht of ik naar Tito ga..
Ga jij wel?

Er wordt idd weer lekker veel gebabbeld hier, gezellig!!
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Daar is mijn kleine lieve Lilshortay weer:heart::heart::heart::hug::hug:

@Angela,

We hebben er over na gedacht om naar Tito te gaan, het lijkt ons wel leuk:)
Ik heb zelf echt dikke respect voor Tito, één van de weinige artiesten die niet op het succes van zijn kleine broer bouwt en is daarom ook zo sterk denk ik in zijn eigen muziek.

Zo jaa wat is het druk hier... lol...
Moet je eens voor de gein kijken hoeveel posts je hier hebt staan.. is echt niet gezond:ph34r::rofl:

Zo.. heb nu net lekker een sultana hartig op, nu op naar iets anders lekkers..
Oh en het weekend wordt natuurlijk hartstikke gezellig!
Morgen eerst werken, wellicht verse taart in de fabriek maken en die de volgende dag opeten.. want dan vier ik mijn verjaardag.. woot woot..
Zo groot is die verjaardag niet, want wordt maar 20 xD
Lilshortay bijna 29, woot woot.. ik heb nog veel in te halen...
:wild::woohoo:

Daar moet ik je helemaal gelijk in geven Tito doet het op eigen kracht. Althans zo goed als dat kan.

Maar ik ken eigenlijk geen nummers van hem...zag dat de kaarten 59 euro kosten dat heb ik er niet voor over.

Hoe kan ik zien hoeveel posts ik hier heb dan? Ben ik wel benieuwd naar :D

Ja ik had ook een tijd terug gelezen dat Tito kwam maar ik heb zoiets van ik ken niks van hem dus waarom zou ik naar dat concert gaan? Heb wel eens op youtube liedjes van hem opgezocht en blues/jazz is af en toe wel leuk maar een heel concert nee.

Ik ga morgen naar Rotterdam. Eerst even wat basics van de Primark kopen en dan het centrum in of misschien in alexandrium blijven hangen want dat zag er best leuk uit qua winkeltjes. Kan ik ook weer even ideetjes op doen wat ik kan vragen voor mijn verjaardag. Ben de 26ste jarig en weet nog steeds niet echt wat ik wil vragen op wat dingetjes na die ik eigenlijk net zo goed zelf kan kopen.

Ik schrok me echt rot van het nieuws over Japan vanmorgen. Wilde volgende week de laatste aankopen gaan doen zodat ik klaar ben maar heb nu even helemaal geen zin meer:no: Mijn moeder is nu helemaal bezorgd voor als ik over iets meer als een maand daarheen ga. Van je belt/smst/mailt wel regelmatig he? Je gaat toch niet in paniek raken he als er een aardbeving komt als je er bent? etc etc.

@lilshortay Ik ga ook alleen als ze naar Nederland komt. En ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht of ik naar Tito ga..
Ga jij wel?

Er wordt idd weer lekker veel gebabbeld hier, gezellig!!
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

@Ange, zoals Lars al zei, we hadden het erover om er naartoe te gaan, het lijkt ons wel leuk.. maar wat jij idd ook zei, ik ken geen nummers van Tito maar heb ook veel respect voor hem omdat hij op 'eigen benen' staat en down to earth is..
We denken er nog heel even over na.. *hopen dat de kaartjes dan niet uitverkocht zijn, mochten wij de keuze maken om wel te gaan.. xD*

Yes! Wee-kend !!! xD
Ik ben net terug van shoppen en boodschappen bij R'dam Alexandrium phoe zeg, dat was me een gesjouw..but I made it! :D
Ik heb morgen een verjaardag van m'n peetmoeder die 50 is geworden en daarna meteen door naar m'n gekke beer Lars die zondag zijn 20ste verjaardag viert.. :)

Aww hi lilshortay! :D Dankje! Tuurlijk, vind het al helemaal leuk hier :)

:hug:

Goed zo kleintje! (hehe, nu kan ik ein-de-lijk iemand anders kleintje noemen.. whehehe :p;))
Hihi neehoor, welcome to the family iShamone..! ;) :huggy:

Met Lilshortay erbij is het helemaal dolle pret hoor:):blush: :heart::heart:

Hahaha 't is dolle pret als iedereen met elkaar is!.. :D:D

Angela, voor deze thread staat een envelopje met een pijltje erin, daar zie je hoeveel posts je hier hebt geplaatst..
Ik gok dat je er zo'n 500 geplaatst hebt, zoiets heb ik hier namelijk ook geplaatst:p

..houdtie altijd bij voor z'n administratie..:smilerolleyes:

whehe:D

Ja ik had ook een tijd terug gelezen dat Tito kwam maar ik heb zoiets van ik ken niks van hem dus waarom zou ik naar dat concert gaan? Heb wel eens op youtube liedjes van hem opgezocht en blues/jazz is af en toe wel leuk maar een heel concert nee.

Ik ga morgen naar Rotterdam. Eerst even wat basics van de Primark kopen en dan het centrum in of misschien in alexandrium blijven hangen want dat zag er best leuk uit qua winkeltjes. Kan ik ook weer even ideetjes op doen wat ik kan vragen voor mijn verjaardag. Ben de 26ste jarig en weet nog steeds niet echt wat ik wil vragen op wat dingetjes na die ik eigenlijk net zo goed zelf kan kopen.

Ik schrok me echt rot van het nieuws over Japan vanmorgen. Wilde volgende week de laatste aankopen gaan doen zodat ik klaar ben maar heb nu even helemaal geen zin meer:no: Mijn moeder is nu helemaal bezorgd voor als ik over iets meer als een maand daarheen ga. Van je belt/smst/mailt wel regelmatig he? Je gaat toch niet in paniek raken he als er een aardbeving komt als je er bent? etc etc.

Idd Dudie over Tito.. daarom zitten we denk ik nog in de denkfase denk ik..denkje ook niet Lars?
:wild:

Haha leuk Dudie, vandaag was de helft van Alexandrium in m'n eentje al genoeg.. Primark is altijd leuk :)
En ach, je kan toch altijd vragen wat je leuk vind. Het enige verschil is dat je 'm van iemand anders krijgt.. dus je hoet het zelf niet te kopen.. ;) En diegene die het voor je koopt voelt zich/haar voldaan aan jouw wensen..dat samen is daarom het leuke eraan.. :)

Wow, je gaat naar Japan.. :praying
Ik hoop dat het dan allemaal rustig is enzo.. Onze directie gaat volgende maand naar Japan, dan zal het vast een stuk rustiger zijn.. Alleen is er veel schade te zien en zullen ze vast weer druk bezig zijn met de wederopbouw..
Ik hoop dat je ons zo nu en dan een beetje kan updaten zodat we iig weten dat je ok bent..

:group:

OMG ik heb precies 700 posts hier. Of nee dit is nummer 701 :p

Leuk druk weekend dus Lo ;)

Ik ga morgen naar de poppen en poppenhuizen beurs in Rijswijk, neem ik 2 van m'n BJD's mee en eens kijken of er nog leuke dingen te vinden zijn. 's Avonds ga ik naar Deb om daar met Hocus Aziatische horror avond te houden :p

Aaaah daar had je het dus over op fb!.. haha ok okeee ;) Leuk!

OOOhhhwwwmyGosh. Ik wou dat we er ook bij wareeeeennn Lars heeft nu ook de smaak te pakken wat betreft thrillers! :D:D

Heel veel plezieerrrr!! Gezellig! :D

@LiLShOrTaY
Ik kom gelukkig niet in het getroffen gebied. Nouja wel in Tokyo maar niet hoger dan dat dus ik zie niet veel van die verwoesting denk ik. Ben echt blij dat ik daar niet kom want dat zou mijn dure vakantie wel verpesten. Vind het echt zo erg voor die mensen daar, dat is echt niet binnen een maand ofzo weer allemaal opgebouwd. En dan nog al die doden, gewonden er vermiste mensen.

:angel:
@Angela
Hoeveel BJD's heb je? Ken alleen Michael :) En aziatische thrillers? Ik heb gehoord dat die zo eng zijn.. en ik houd al niet van gewone thrillers. Succes met kijken :lol:

Ik heb er nu 3, Michael en 2 Yo SD's oftewel kindjes ;) De kleintjes zijn fantasy dolls met vampier tanden etc etc

Pff ik weet het toch nog niet of het wel zo'n goed idee is om het 's avonds te gaan kijken. Ik heb zojuist Paranormal Activity stopgezet na bijna 1,5 uur kijken jemig zeg totally freaked out here!!

Dat wordt nog wat dan :lol:
Ik moet 's avonds al niet alleen Supernatural gaan kijken. Deed ik eerst wel en duurde echt uren voordat ik eenmaal in slaap viel terwijl ik natuurlijk wist dat het nep was.

Ik keek de film met het idee dat het waargebeurd was en dan is het des te heftiger. Ben er nog steeds niet achter of dat nou wel of niet het geval is trouwens
Kreeg net weer ff de creeps. Bij elk dingetje wat je nu hoort schrik je :(

Ik keek de film met het idee dat het waargebeurd was en dan is het des te heftiger. Ben er nog steeds niet achter of dat nou wel of niet het geval is trouwens
Kreeg net weer ff de creeps. Bij elk dingetje wat je nu hoort schrik je :(

:hysterical:
sorry Ange..! hihihi!
Maar keek je dan alleen??! *binnenpret!!* xDD hhahaa oh ik vind het echt geweldig thrillers en vooral als het gebasseerd is op een waargebeurd verhaal!
Ja die geluiden doen het hem he!:yes: hihi xD geweldig:D

Wees maar niet bang hoor Ange.. "'t is toch maar een film" xD hihihi
awww :better:

Ja maar het punt is dat ik ervan overtuigd ben dat er meer is tussen hemel en aarde (geesten enzo) en dan moet je vooral zo'n film kijken natuurlijk. En ja ik was en ben nog steeds alleen. Moet zo toch maar eens m'n bedje in gaan aangezien ik morgen weer rond 8 uur op moet...

Leuk he leedvermaak...

Ja maar het punt is dat ik ervan overtuigd ben dat er meer is tussen hemel en aarde (geesten enzo) en dan moet je vooral zo'n film kijken natuurlijk. En ja ik was en ben nog steeds alleen. Moet zo toch maar eens m'n bedje in gaan aangezien ik morgen weer rond 8 uur op moet...

Leuk he leedvermaak...

:hysterical:
ahwww:better:
jeej, zo vroeg alweer?.. ik ook eigenlijk..hm..
truste Ange en ik hoop dat je geen enge dromen krijgt.. hih..
:huggy::huggy:

..Angela alleen op de bank momenteel.. :horror *..na 5 minuten, tv uit, naar boven, slapen.* xD

:rofl:

nee..;):huggy:

leedvermaak is heel leuk, zullen we doorgaan? lol..

.:ermm:..nee is niet leuk hoor..:uhuh:
..let maar niet op 'm hoor Ange :dont_mention_it:..:rolleyes2:

:trytobeangel... hehh nee.. echt.. :)

truste allemaal..
ik ga zo de binnenkant van m'n oogleden bekijken..:yawn:

:ciao:

Vandaag echt teveel gekocht. 2 tassen vol van de primark en nog een leuk tuniekje bij River Island. Echt erg eigenlijk. Ik had bij de kassa echt zoiets van wow zoveel ingeladen?! Maarja ik kom niet vaak en ik vind die basic effen shirtjes wel lekker zitten dus die heb ik best veel meegenomen. :lol:

En we zijn zelfs geslaagd voor een verjaardagscadeau. Ik krijg een horloge. Liepen er wel eerst bijna voorbij :lol: Dat is was wel het laatste waar ik aan dacht om te vragen want die ik mooi vond was toch te duur.. nu dus niet meer:D

Vraag me trouwens af hoe het gaat nu met die Aziatische horror avond. :lol:

Vandaag echt teveel gekocht. 2 tassen vol van de primark en nog een leuk tuniekje bij River Island. Echt erg eigenlijk. Ik had bij de kassa echt zoiets van wow zoveel ingeladen?! Maarja ik kom niet vaak en ik vind die basic effen shirtjes wel lekker zitten dus die heb ik best veel meegenomen. :lol:

En we zijn zelfs geslaagd voor een verjaardagscadeau. Ik krijg een horloge. Liepen er wel eerst bijna voorbij :lol: Dat is was wel het laatste waar ik aan dacht om te vragen want die ik mooi vond was toch te duur.. nu dus niet meer:D

Vraag me trouwens af hoe het gaat nu met die Aziatische horror avond. :lol:
Dus je bent flink verwend! Leuk hoor! :)

Nou Lo zei toch dat ze zo vreselijk eng waren die Japanse horror films? Ik heb er gisteren twee gezien maarreh... :yawn: :lol: Er zat geen vaart in en schrikeffecten ook haast niet en ook geen bloedspetters. Geef mij dan toch maar de Amerikaanse! LOL! :D

Nou vandaag heb ik Paranormal Activity 1 afgekeken en daarna maar gelijk 2 gekeken. Ik blijf het creepy films vinden hoor. In oktober komt deel 3 in de bios dus ik ben benieuwd.

Zoo leuk, een echte Dutchie thread...:)

Hallo Allemaal,

ik ben een beetje verdwaald omdat het forum waar ik normaal op zit tijdelijk uit de lucht is. En dan ga je natuurlijk verder zoeken. Dit is een heel mooi forum. En ik heb zelfs al bekende gezien. En een Nederlandse thread is natuurlijk al helemaal gezellig!

Ik ben de moeder van een Die Hard MJ fan. Ik ben ook fan, maar m'n dochter ademt Michael. Ik heb wel het geluk gehad dat ik Michael tijdens de BAD tour in Berlijn heb mogen meemaken. Ik ben dus al iets ouder, 44 om precies te zijn.

De groetjes dus aan alle NL fans!

@DivineSmile Michael is voor jong en oud dus het maakt echt niet uit hoe oud je bent:D Wat leuk dat je samen met je dochter fan bent. Welkom!

Back