Watching This is it with MJJC members in Holland

I want a button AND a nametag!
Whatsup with the buttons? Can somebody explain that to me?
All MJJC members???? And what image do we pick?

Oh I'll just get some neon arrow above my head.

Ehh end time. I'll get back on that one.
Please add me on Hyves. (MJJC Hyves -> Sasz).

Yes that's for MJJC members we're using this image:
buttonbaderagoedemaat.jpg

I've just made reservations for TII, 31-10 in Haarlem. So I guess it hasn't been sold out yet? I would like to see it another time in the second week too. But it wasn't possible yet to buy these tickets.

I've just made the payment for Breda. It wasn't possible to use @ in my email address. I kept getting an error (stupid ING! :ranting). I hope it turns out OK though... :(

Last edited:
I've just made reservations for TII, 31-10 in Haarlem. So I guess it hasn't been sold out yet? I would like to see it another time in the second week too. But it wasn't possible yet to buy these tickets.

I've just made the payment for Breda. It wasn't possible to use @ in my email address. I kept getting an error (stupid ING! :ranting). I hope it turns out OK though... :(

I know I just didn't use the @ they will know that it's supposed to be there ;)

I know I just didn't use the @ they will know that it's supposed to be there ;)

My email adres was also strange and different then normal!:evil:

Dit vond ik:

De kaarten voor de Michael Jackson-film 'This is it' blijven over de toonbank vliegen. De popzanger heeft al negentien bioscoopzalen vol weten te krijgen in Nederland. De kaartverkoop voor de film ging zaterdag om een minuut na middernacht van start. Ondertussen zijn dinsdag al 22 duizend kaarten in Nederland verkocht, meldde een woordvoerder van Sony, dat de film distribueert.

Nog nooit eerder zouden in Nederland zo veel kaartjes in zo'n korte tijd zijn verkocht. De King of Pop heeft hiermee onder meer tovenaarsleerling Harry Potter en de avonturiers van Lord of the Rings voorbij weten te streven, vertelde de zegsvrouw. "Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Er zijn zelfs mensen die twee of drie keer de voorstelling willen zien."

In de film is Michael Jackson te zien die aan het repeteren is voor zijn concertreeks. De documentaire is samengesteld uit meer dan honderd uur beeldmateriaal van de megaster achter de schermen. Jackson is op 25 juni overleden, drie weken voordat de geplande vijftig shows in Londen van start zouden gaan.

De film gaat in de nacht van 27 op 28 oktober in première en is vervolgens twee weken lang te zien in 102 bioscopen in Nederland. Michael Jackson verschijnt maar zo'n korte periode op het witte doek omdat de film meer als voorstelling wordt gezien, aldus de woordvoerder.

Sony wil geen verwachting uitspreken over het aantal kaartjes dat het denkt te verkopen.

© [CopyRight 2009, Novum]

:clapping::clapping::clapping::clapping::clapping::clapping::clapping:

Ps is het niet een idee om mekaar toe te voegen op hyves dan weten we wel een beetje hoe iedereen eruit ziet voor Breda......

em, ik heb nog steeds geen kaartjes gekocht. Jullie wel? Ik heb ze gereserveerd , maar hoor nauwlijks iets terwijl al veel mensen wel kaartjes betaald hebben. Kan iemand mij uitleggen wat ik nou precies moet doen voordat ik het allemaal misloop. Ik neem aan dat ik een mailtje krijg binnekort waarin staat hoe ik kan betalen..?

Thijs mailen, je had allang bericht moeten hebben!!
Succes ermee, hoop dat je erbij kunt zijn!

En Veuvje, ik heb de opus besteld met iemand anders zn creditcard! :D

En Hyves is prima: charlotte2807.hyves.nl

Breda simply was impossible for me this time. All those costs like gasoline for the car, parking space, just everything...i can't do. Especially because i'm unemployed and financially....not doing too good, i manage..but that's about it :). However, my friends from far away (Den haag,Delft,Amsterdam) are coming to my house and we'll go see TII here. And they'll stay here the whole weekend...so it's gonna be all good :D

I'm sorry! :(
But nice to know you're gonna see it with friends, so you're not gonna be alone on this one.......

Oke dankje! nog een vraagje, ik heb nu via mustsee.nl 4 kaarten gekocht voor 15 euro pp. Zit hier ook het event bij??? Anders ben ik de zak

Guys, let's speak English in here, yeah? It's kinda rude to other members on this board to speak Dutch because obviously they don't know what you're saying.

So yeah, English. :)

Hoe hebben jullie betaald? Want ik probeerde net op zon overschrijvingskaart maar je moet adres en er is niet eens plaats voor voor-achternaam email en alles wat je erbij moest zetten. Ik stress nu heel erg :( kan iemand me snel helpen want hy moet echt morgen op de post!

Hoe hebben jullie betaald? Want ik probeerde net op zon overschrijvingskaart maar je moet adres en er is niet eens plaats voor voor-achternaam email en alles wat je erbij moest zetten. Ik stress nu heel erg :( kan iemand me snel helpen want hy moet echt morgen op de post!

Als ik jouw was zou ik het via het internet doen als dat kan.
En anders stuur je ze even een berichtje met je probleem en geef je aan hun door wat je erbij hebt gezet dan komt het ook wel goed denk ik!

Mijn hyves: http://veuvje.hyves.nl/

Ik ga jullie nu even toevoegen!:clapping:

^ Ja dat wou ik ook doen maar die doet het precies nu weer niet. Ik heb altijd pech xD!

Ja dat ken ik daar heb ik ook altijd last van!
Dan zou ik ze gewoon even een berichtje sturen met je probleem en je uitleg dan komt dat wel goed dat weet ik zeker!
En je kan natuurlijk ook nog even wachten als het een tijdelijk probleem is met je internet want het geld hoeft pas 1 oktober voor 18.00 binnen te zijn of je probeert het bij iemand anders....maar ik denk als je hun mailt en het uitlegt dat het ook goed gaat komen:cheeky:

I've added y'all on my hyves:): http://anna-marie82.hyves.nl/

Has anyone received a confirmation of payment yet? The last step to be completely sure of the tickets:). I've messed up my email to, because I couldn't use @. So I send an email and they said it was no problem...

And is it ok to speak dutch here? Dat is misschien wel lekker makkelijk, haha.

Please keep it english.

But the payment confirmation email shouldve been sent, otherwise it'll be send soon.

I've added y'all on my hyves:): http://anna-marie82.hyves.nl/

Has anyone received a confirmation of payment yet? The last step to be completely sure of the tickets:). I've messed up my email to, because I couldn't use @. So I send an email and they said it was no problem...

And is it ok to speak dutch here? Dat is misschien wel lekker makkelijk, haha.

Great when i am home i will accept your request!!!:clapping:

This is the mail i`ve recieved.....

Beste Jackson Fan,
We hebben jouw betaling binnen en bevestigen bij deze jouw aanwezigheid op het THIS IS IT première evenement.
Wij beginnen de avond met een rode loper moment waarbij bekende Nederlanders (MJ liefhebbers) & artiesten de bioscoop betreden.
Tijdens de rode loper hebben we natuurlijk ook een leuke verrassing voor de fans geregeld.
Kort na de rode loper is het de tijd aan de fans om naar binnen te gaan. Vergeet niet je foto, legitimatie en deze bevestiging mee te nemen!

Heb je het kaartje al thuis ontvangen of van tevoren opgehaald, kun je meteen doorlopen.
Andere fans kunnen zich melden aan een speciale balie vlak bij de deur. Dit is alleen van toepassing op:

1. VIP fans
2. Gastenlijst
3. Downgrades
4. Mensen die hun kaartje nog niet hebben opgehaald

Evenement informatie
Datum: Woensdag 28 oktober 2009
Aanvang: 18:30 (rode loper event + special surprise)
Start film: 20:00
Afterparty: 23:00

Dresscode: Glitter/glamour, gala, MJ style; U kunt kiezen uit een van de 3 dresscodes.
Adres:
Bioscoop MustSee Breda
Chasséveld 15

4811 DH Breda

076 – 523 7200
Route: MustSee is zeer goed bereikbaar, vanaf het station is het bijvoorbeeld maar 8 minuten lopen.
Op een loopafstand van 100 meter zijn er meerdere bushaltes beschikbaar.

Kom je met de auto? Dan is er ruim voldoende parkeergelegenheid in de garage van de bioscoop en op het Chasseveld.

LET OP: in Breda is er in de nacht van woensdag op donderdag GEEN nachttrein. De laatste trein richting Rotterdam & Eindhoven vertrekken rond 0.20 uur. Voor een specifiek reisadvies verwijzen wij u graag door naar www.9292ov.nl of www.ns.nl

SafeRedirect.aspx
TOT WOENSDAG 28 OKTOBER 2009!!!
MET VRIENDELIJKE GROET,
JACKSON EVENT CREW

What i was wondering why do you have to take a photograph with you??
I mean a ID oke, the mail oke, but why a photograph????:scratch:

Great when i am home i will accept your request!!!:clapping:

What i was wondering why do you have to take a photograph with you??
I mean a ID oke, the mail oke, but why a photograph????:scratch:

Nice:dancin:.

Photograph isn't necessary anymore. I'm sure y'all have received the second email.

Oh, I'm so excited. Now I have to go look for an outfit, maybe my nice black dress (kneelong) with some nice heels and some MJ style accessories.

Does anyone know when the after party ends? I would like to stay till the end, but the last train leaves at 00.20 and the first in the morning 05.50. Maybe it's easier to see if I can borrow a car.

Back