Watching This is it with MJJC members in Holland

Ojee ik vraag me af of we nu een probleem hebben. Ik heb de Mustsee en euroscoop in Tilburg een mail gestuurd i.v.m. TII. Had dus ook gevraagd aan ze of ik eventueel kaartjes kon reserveren en of ze net zoiets doen als in Breda.
Dit haal ik uit het mailtje:
Wij gaan de film van Michael Jackson draaien. Wereldwijd mag de
kaartverkoop pas op 27 september beginnen dus wij moeten ons hieraan
houden.

MustSee Breda is door de filmmaatschappij ondertussen terug gefloten
aangezien zij te vroeg zijn begonnen met de reserveringen.

Gaat hij ook draaien in Tilburg?! Dat zou voor mij helemaal mooi zijn :)
Ik weet niet of ik nu kaartjes heb voor de premiere in Breda of niet :s
Ik hoop het wel..

Ook uit Tilburg?

Ik heb van zowel Euroscoop als Mustsee hier een mail gehad dat ze TII inderdaad hier gaan vertonen.

Ik had dus VIP kaartjes gereserveerd voor Breda en een mail gehad dat er plekje vrij word gehouden maarja na dit mailtje heb ik ik zoiets van klopt dat nog wel?! Nouja we wachten af..

^Ja, ik ook. Maar ik denk wel dat de reserverings nog gelden anders zouden ze toch mailtjes sturen naar iedereen die gereserveerd had en het gelukt was?

Geloof AUB niet wat andere mensen behalve de crew van MJJC Hyves, JacksonEvent en de EIGENAAR van MustSee Breda, zeggen.
Alle andere informatie is geen informatie verstrekt door de organisatie, en dus niet betrouwbaar voor jullie. DANK U.

ALLE mensen die kaarten gereserveerd hebben in die aantal dagen dat de pre-order open was, (voor MustSee Breda, via TNG, MJJC of JacksonEvent) hebben gewoon een pre-ordered ticket.

Dat we moesten stoppen staat totaal los van de premiere zelf.

Deze gaat dus gewoon door en alle pre-ordered tickets zijn gewoon nog GELDIG.

----

Sorry but I had to do that in Dutch.......
Short: all the pre-ordered tickets for the This Is It Premiere @ MustSee Breda are STILL valid!!!!!

In a view day`s we will have oure ticket`s guys!!!!:clapping:
i am so exited!!!!!:wild:

Where of to see the wizard, the wonderfull wizard of OZ:dancin:

That's great! Woo hoo! :kickass: Only five weeks to go... :woohoo:
And next week it's my holiday! :happy_dance:
Pfew, really needed that after these last few months... :(

wie kan het voor mij eens samenvatten wat de afgelopen tijd is besproken. ik heb het even gemist. Ik heb nog steeds niks hoeven te betalen. Heb voor het laatst een mailtje gekregen waarin stond dat mijn reservering geaccepteerd was. Krijg ik dan de 27e een bericht dat ik kan betalen? Dankuwel alvast;)

Sure hope so. How about Utrecht?

It depends on how many ppl want to join :)

@ veuvje did you already went to a hobby shop for the button?
I've been to a mega store hobby shop this weekend and they didn't even have it.
I also tried to find a website who sells them on the internet but didn't find anything yet :(

Deze week komt hier meer duidelijkheid over voor alle mensen met een pre-order.
Dit wordt gewoon door gemailt naar iedereen.

De afgelopen tijd is er veel besproken. Er komt ook meer info deze week vrij.

VOOR de 27ste krijg je bericht over betaling enz!

Hey guys, I just heard from somebody that the OFFICIAL premiere will ben in Amsterdam in the night from 27th to 28th?!
Well, I am goning to Breda anyway, sounds amazing! :)
If I can help with the buttons by the way, let me know!
What are we looking for?
A place that makes buttons for us with the MJ-image on them?

Charlotte and Sas thanks for helping!
The sites you posted are exactly what I'm looking for but on one site you need to order at least for 15 euro and the other site Jako makes you pay more for the delivery than the products themself cost hahaha

OMG ik stress m ik wist niet dat je kon pre-orderen!!! Hoe gaat t dan zondag!? Het kan toch wel via internet neem ik aan? Ik moet kaartjes hebben!!!!
Kan iemand me misschien meer informatie hierover geven, want ik snap dus niet zo goed hoe dit allemaal te werk zal gaan!!!!

It depends on how many ppl want to join :)

@ veuvje did you already went to a hobby shop for the button?
I've been to a mega store hobby shop this weekend and they didn't even have it.
I also tried to find a website who sells them on the internet but didn't find anything yet :(

He
Ja ik heb het bij Pipo`s gekocht (knutselwinkel)
Toen plaatje uitgedraaid en er in gestopt!
Je moet het even bij de betere knutselwinkel vragen!
Hoop dat je hier mee wat uit de voeten kan laat het me even weten!!

Gewoon WWW.PATHE.NL in de gaten houdena!!

Dat is niet voor de Breda premiere want die wordt niet in een pathe bioscoop gehouden.

@ Veuvje ik heb hier verder geen knutselwinkel meer zitten maar m'n moeder zou het nog bij haar in de buurt vragen.
Gaaf dat je zelfs al het plaatje erin hebt gedaan!!
Ik hoop alleen dat ik je tegen kom tussen al die mensen :p

Even in NL, hoor, wel zo makkelijk! :)
Ik dacht dat één iemand een aantal MJbuttons zou bestellen en die opsturen naar een ieder van ons die komt en dat wij dan het geld overmaken naar diegenen, maar het is de bedoeling dat we er zelf eentje fabriceren?
Geen probleem, hoor, maar dan weet ik dat! :)

haha dat was idd de bedoeling om zelf een zelfmaak button te kopen en dan het plaatje van de Bad era die ik hier geplaatst heb erin te doen maar voorlopig kan ik er nog geen vinden.
Mochten meerdere dat probleem hebben kan ik er wel wat bestellen bij de hobby zaak hier en dan ze versturen.
De hobby zaak hier kan ze per 10 bestellen en die kosten 1,50 per stuk ik hoop nog steeds dat ik het ergens goedkoper kan vinden...
Veuvje wat kostte jouw button?

FF offtopic maar ik heb een nieuwe thread geopend voor een MJ avond wat vrijdag wordt gehouden in Amerongen misschien zijn er mensen die ook gaan?
http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=77011

Last edited:
Ik zou wel eens willen weten of TII in cinecity in vlissingen gaat draaien.
Ik kan nergens een lijst vinden met welke bioscopen de film gaan draaien.
Kan ik er vanuit gaan dat TII over het algemeen in alle grotere bioscopen gaat draaien?

Ik zou wel eens willen weten of TII in cinecity in vlissingen gaat draaien.
Ik kan nergens een lijst vinden met welke bioscopen de film gaan draaien.
Kan ik er vanuit gaan dat TII over het algemeen in alle grotere bioscopen gaat draaien?

Ik zou gewoon een paar bioscopen mailen/bellen in je woonplaats, heb ik ook gedaan.
Zover ik weet draait TII bij deze Bioscoop ketens:
- Mustsee
- Euroscoop (ze wisten het niet 100% zeker maar zeer waarschijnlijk wel)
- Pathe (heb ik zelf niet gemaild maar ik geloof dat ze um daar ook gaan draaien)

Ik ben bang voor zondag..ik hoop echt dat we een mailtje met tijden, data etc krijgen!

A.s. zaterdag ga ik naar Utrecht daar zit een Pipoos (hobby zaak) om een button te kopen.
Zijn er mensen voor wie ik er ook eentje moet meenemen dan stuur ik die wel naar je op komt er alleen een postzegel bij ;)
Laat het ff op tijd weten ik ga al vrij vroeg 's ochtends.

Dat is niet voor de Breda premiere want die wordt niet in een pathe bioscoop gehouden.

@ Veuvje ik heb hier verder geen knutselwinkel meer zitten maar m'n moeder zou het nog bij haar in de buurt vragen.
Gaaf dat je zelfs al het plaatje erin hebt gedaan!!
Ik hoop alleen dat ik je tegen kom tussen al die mensen :p

We zullen even moeten wachten maar ik neem aan dat het helemaal voor ons geregeld is!! Ik weet het zeker!!!:yes:

Ja het plaatje was iets te groot dus ik heb hem een beetje bijgeknipt.
Het koste me 1,30 ofzo dat button ding.:cheeky:

Ja ik hoop jullie ook allemaal te herkennen, we moeten onze ogen openhouden voor elkaar. Ik loop met een zwarte kruk dus dat moet toch een beetje opvallen:D

Back