Finnish MJ Fans

Re: Finnish MJ fans..

^ That's nice to hear, Im doing good too :yes:

Mitäs ihmiset meinaa juhannuksena? :)

Last edited:

Ai niiko tei porukoitten kanssa? :)

Hitto, mä en ees muista millo viimeks mä oon käyny mei mökillä! :scratch: Mutsi siellä alvariinsa ravaa. Tekis kyllä mieli mennä sinne, mut mulla on vaan oikeesti niin karmee käärmekammo, että mä en voi mennä sinne ko tiiän että siellä niitä on...

Jos vanhat merkit paikkansa pitää ni mä varmaan löydän itteni tuolta satamasta. Milloinkohan sitä oikeesti pääsis sinne RMJ:n asti ko joka kesä aina ollu ja ollu menossa, mutta koskaan sinne asti päässy! :D

^ Porukkoitten kanssa jep, itseasiassa koko suvun kanssa :smilerolleyes:

Meillä on onneksi niin ihana mökki että ei oikeestaan harmita vaikken kavereita voi nähdäkään..

Se on Ruuhijärven rannalla, Nastolassa siis. Sellanen puolen tunnin automatka ni sinne on helppo mennä ihan päivänki reissulle vaan.
Ja oma ranta ja sauna ja valtava piha ni kyl siellä kelpaa olla jos vaan ois sit kans lämmin sää..:smilerolleyes:

Maailman paras bändi Foo Fighters eturivistä, ihan jees kokemus :D Nyt parannellaan mustelmia ja muita kipuja, mutta oli kyllä sen arvoista!

Maailman paras bändi Foo Fighters eturivistä, ihan jees kokemus :D Nyt parannellaan mustelmia ja muita kipuja, mutta oli kyllä sen arvoista!
Äh, arvaa harmittaako etten päässy! Mut hyvä et oli silti hyvä keikka.. :D

Mullakaan ei oo mitään kummempia juhannus suunnitelmia, oon varmaan kotona niinku aina, saunon, syön hyvin yms. :)

En oo tajunnu tulla tänne aikasemmin... :D Mut sanon nyt vasta et suomesta ollaa...:D
Mekin mennään juhannuksena varmaan mökille joittenki tuttujen kanssa :)

daveprovinssi.jpg

Iltalehden kuva

Taidan erottaa naamani tuolta :D Olin aika lähellä maailman upeinta tyyppiä. Oikeesti, parasta ikinä.

Kuka se kyselikään Sean Paulin Lahen keikasta..

Tapahtuma: RHS: Sean Paul World Tour Beach Concert
Aika: 07.08.08 klo 18:00 - 22:00
Paikka: Mukkulan Ranta, Lahti
Genre: Hiphop, Reggae
Ikäraja:
Hinta: 20.00 EUR

Kuka se kyselikään Sean Paulin Lahen keikasta..

Tapahtuma: RHS: Sean Paul World Tour Beach Concert
Aika: 07.08.08 klo 18:00 - 22:00
Paikka: Mukkulan Ranta, Lahti
Genre: Hiphop, Reggae
Ikäraja:
Hinta: 20.00 EUR
Kiitos Reeta! :bow:

20 euroa :wild: sehän on melkeen ilmanen! Pakko päästä..

edit: Mistähän tonne sais lippuja? Katoin lippupalvelusta mutta siellä ei näyttäny olevan, hmm..

Last edited:

Täällä on kuulemma jossain sellanen vipu mistä näkee esimerkiksi ketkä on tähän threadiin kirjoitellut ja kuinka monella viestillä..
Mistähän se löytyy? :scratch:

Vivusta en tiedä, mutta se löytyy sieltä threadin vierestä jossa näkyy kuinka monta viestiä tänne on yhteensä kirjotettu :D Ymmärrätkö? :)

Vipu :lol:

Joo, hellurei ja hellät tunteet.. Pääsin 10ltä töistä ja aamu 6 pitäs mennä takas! Tai siis ei pitäs.. vaan pitää :D Jospa tästä kohta loikkais suorinvartaloin ilman mitään kieppejä sänkyyn ja untenmaille..

Ei tsiisus, sielt tulee viel toinen csi miami, pakko siis katsoa :laugh:

Kiitos Reeta! :bow:

20 euroa :wild: sehän on melkeen ilmanen! Pakko päästä..

edit: Mistähän tonne sais lippuja? Katoin lippupalvelusta mutta siellä ei näyttäny olevan, hmm..
............ :trish:

Ne liput mitkä myytiin siihen ekaan päivämäärään, käy ilmeisesti tähän uuteenki päivämäärään. Aika jännä, että Lippupalvelun eikä Menolipun sivuilla oo minkäänlaista mainintaa :mello: Luulisi olevan ja ainakin siinä vaiheessa jos liput ois loppuunmyyty.

Täällä on kuulemma jossain sellanen vipu mistä näkee esimerkiksi ketkä on tähän threadiin kirjoitellut ja kuinka monella viestillä..
Mistähän se löytyy? :scratch:

Vivusta en tiedä, mutta se löytyy sieltä threadin vierestä jossa näkyy kuinka monta viestiä tänne on yhteensä kirjotettu :D Ymmärrätkö? :)
En mä vaan löydä tota "who posted" ikkunaa. Oon ettinyt vaikka mistä ja miten.

^Jokaisen aiheen nimen jälkeen oikealla puolella on mm. "Replies" ja numeromäärä kuinka monta viestiä ko. aiheessa on.. Klikkaa sitä numeroa :)

Last edited:

Vähän meni aikaa ennen kun tajusin. :D klikkasin numeroa täällä aiheen sisällä ja sain vain "View Single Post" kunnes tajusin mennä pois yksittäisestä threadista ja hiffasin asian. Aika hemmetin kätevä juttu muuten.

Last edited:

Hanna, se Sean Paulin keikka on niin sekanen ku olla vaan voi. RHS Promotions on julkistanut päivän olevan 7.8 täällä, mutta kuitenkin joku toinen RHS:stä on sanonut, ettei virallista päivämäärää ole vielä sovittu/ilmoitettu :huh: Lippupalvelu ja Menolippu ei tiedä ko. keikasta mitään eikä niillä ole lippuja tällä hetkellä sinne myynnissä.

Hanna, se Sean Paulin keikka on niin sekanen ku olla vaan voi. RHS Promotions on julkistanut päivän olevan 7.8 täällä, mutta kuitenkin joku toinen RHS:stä on sanonut, ettei virallista päivämäärää ole vielä sovittu/ilmoitettu :huh: Lippupalvelu ja Menolippu ei tiedä ko. keikasta mitään eikä niillä ole lippuja tällä hetkellä sinne myynnissä.
OK, hyvin taas järjestetty tämäkin juttu :doh:
Toivottavasti nyt joskus joku vahvistus jostain tulisi ja lippuja myytäisiin jostain. Haluan nähdä Sean Paulin!

Back